-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 38510000-3 Мікроскопи (мікроскопи учнівські малі)
Більш детально у тендерній документації.
Торги відмінено
190 221.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 951.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 951.11 UAH
Період оскарження:
11.09.2018 08:52 - 23.09.2018 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
Скарга
Номер:
773b8a16aaa545a78516d857f69c2232
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-11-000119-c.a7
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка про експертизу документації.pdf 20.12.2018 20:28
- Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.pdf 20.12.2018 20:28
- Інформаційна довідка про товар.pdf 20.12.2018 20:28
- Протокол № 1Р - МікрЗ18.pdf 20.12.2018 20:28
- Протокол № 2Р - МікрЗ18.pdf 20.12.2018 20:28
- Скарга до АМКУ.pdf 20.12.2018 20:28
- Документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження.pdf 20.12.2018 20:28
- Рішення від 22.12.2018 № 13073 (+лист Замовнику).pdf 22.12.2018 16:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.12.2018 20:28
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
a0c7d6a31d854990bc244ea6948f141e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-11-000119-c.c6
Назва:
Скарга
Вимога:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 14.12.2018 15:31
- Відповідь вимога - Петренко.docx 19.12.2018 16:52
Дата подачі:
14.12.2018 15:32
Вирішення:
Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне. Замовником у Додатку 4 тендерної документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 38510000-3 Мікроскопи (мікроскопи учнівські малі) була встановлена наступна вимога щодо окуляр мікроскопів учнівських малих: окуляр WF10x-16x.
Учасником на виконання даної вимоги було запропоновано мікроскопи учнівські малі з окуляром 10х, що не суперечить технічному завданню Додатку 4 тендерної документації.
Стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, учасником надана інформаційна довідка складена в довільній формі як і вимагалося у тендерній документації, відділом освіти не було зазначено вимог щодо наявності конкретних видів обладнання. Також звертаємо вашу увагу, що учасником не надано договір оренди або договору зі службою доставки, оскільки їх надання не було передбачено умовами тендерної документації.
Стосовно форми предметного столика звертаємо Вашу увагу на примітку у Додатку 4 тендерної документації, а саме: «Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент».
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника до АМКУ
Номер:
b9f499a76b4e480186f3f1d0a8b2234c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-11-000119-c.b5
Назва:
Скарга на рішення Замовника до АМКУ
Скарга:
Скарга на дії Замовника (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка про сплату 09.11.2018 11:20
- Скарга на дії Замовника 09.11.2018 11:20
- Протокол перем Садабадш 09.11.2018 11:20
- Рішення відх Сабадаш 09.11.2018 11:20
- Протокол перем Петренко 09.11.2018 11:20
- Довідка ДФС 09.11.2018 11:20
- Довідка МВС 09.11.2018 11:20
- Рішення суду 09.11.2018 11:20
- Рішення від 13.11.2018 № 11549.pdf 13.11.2018 17:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.11.2018 № 12212.pdf 30.11.2018 16:49
- Рішення від 29.11.2018 № 12212.pdf 04.12.2018 19:41
- Протокол рішення.pdf 07.12.2018 15:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.11.2018 11:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.12.2018 19:41
Дата виконання рішення Замовником:
07.12.2018 15:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Антимонопольного комітету України, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Сабадаша Олександра Віталійовича та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Петренка Олексія Юрійовича переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 38510000-3 — Мікроскопи" та повернути учасників на етап кваліфікації.
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на рішення Замовника
Номер:
c12c685dc2594f0290bab341106daeb3
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-11-000119-c.c4
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга на дії Замовника (в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії Замовника 09.11.2018 10:48
- Довідка про сплату.pdf 09.11.2018 10:48
- Протокол перем Садабадш 09.11.2018 10:48
- Рішення відх Сабадаш 09.11.2018 10:48
- Протокол перем Петренко 09.11.2018 10:48
- Довідка МВС 09.11.2018 10:48
- Довідка ДФС 09.11.2018 10:48
- Рішення суду 09.11.2018 10:48
- Рішення від 13.11.2018 № 11550.pdf 13.11.2018 17:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.11.2018 10:49
Опис причини скасування:
Виправлення документів.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
09.11.2018 11:08
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.11.2018 17:27
Вимога
Є відповідь
Вимога до Замовника
Номер:
49a3bd9d8c8b4fe49dfbb6a8d66b88c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-11-000119-c.c3
Назва:
Вимога до Замовника
Вимога:
Керуючись ст.18, п.2 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічна закупівлі» та Конституцією України, прошу розглянути вимогу та відмінити торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до Замовника 29.10.2018 10:43
- Відповідь вимога Сабадаш.docx 01.11.2018 16:55
Дата подачі:
29.10.2018 10:43
Вирішення:
Шановний учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник відхилив Вашу тендерну пропозицію через порушення строків надання документів учасником-переможцем, що не відповідає вимогам п.п. 2.2 ч. 2 Розділу 5 та Додатку 3 тендерної документації.
Також нагадуємо Вам, що повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено Замовником 10.10.2018 року, що жодним чином не перешкоджало Вам звернутись до ГУ ДФС у Харківській області раніше 12.10.2018 для отримання відповідної довідки.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
1940a71a58ca4ef7920c00e76742a085
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-11-000119-c.b2
Назва:
Скарга
Вимога:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 11.10.2018 17:07
- Відповідь вимога.docx 16.10.2018 16:59
Дата подачі:
11.10.2018 17:07
Вирішення:
Шановний учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовником у Додатку 4 тендерної документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 38510000-3 Мікроскопи (мікроскопи учнівські малі) була встановлена наступна вимога щодо окуляр мікроскопів учнівських малих: окуляр WF10x-16x.
Учасником на виконання даної вимоги було запропоновано мікроскопи учнівські малі з окуляром 10х, що не суперечить технічному завданню Додатку 4 тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Серьезно?
Номер:
12edc22d03384998954e979eb346d89e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-11-000119-c.b1
Назва:
Серьезно?
Вимога:
Вы сейчас серьезно?!
То есть все квалификационные документы мы предоставили полностью и без исключения. И из-за того, что нет отзыва, Вы решили отклонить?!
Мы Вам предоставили контактный номер телфона, адрес наших Заказчиков, которые заключили с нами договора. Если настолько важен отзыв, возьмите и узнайте от первого лица!
Из-за отсутствия отзыва меняются технические характеристики товара?! Или уменьшается количество товара?
Понятно, что здесь пахнет никак не честной игрой!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.10.2018 13:31
Вирішення:
Шановний учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що Замовником у п.3 Додатку 1 тендерної документації була встановлена наступна вимога: з метою підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати до кожного договору підтверджуючі документи їх виконання (копію листа-відгуку від підприємства (установи, організації), з яким укладено аналогічний договір, із зазначенням номеру та дати договору, строків постачання товарів, наявності або відсутності претензій до виконавця).
На виконання цієї вимоги Вами було надано копії Договорів від 07.08.2018 № 111 та від 06.08.2018 № 78 без листів-відгуків щодо їх виконання. Натомість Ви надали відгук від Регіонального ландшафтного парку Клебан-Бик без зазначення номеру договору, дати, строків виконання та самого договору взагалі.
Отже, під час оцінки вашої тендерної пропозиції Замовник діяв відповідно до вимог с. 3 ЗУ «Про публічну закупівлю», а саме принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги:
Відхилено