-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Будівництво прозорого офісу з блокованими приміщеннями торгово-тренінгового центру за адресою: вул. Звягельська, 7Б, м. Баранівка, Баранівський район, Житомирська область» (код CVP ДК 021:2015 код 45210000-2 «Будівництво будівель»)
Предмет договору складається з двох пускових комплексів (двох черг): -1-й пусковий комплекс -Прозорий офіс (1-ша черга будівництва), який планується фінансувати за кошти державного та місцевого бюджету; -2-й пусковий комплекс- Торгово тренінговий центр (2-га черга будівництва), який буде частково профінансовано коштом Європейського Союзу, відповідно до взятих Баранівською міською радою зобов’язань в рамках виконання проекту «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської об’єднаної територіальної громади» згідно грантового договору від 29.12.2017 № ENI/2017/392/857
Торги відмінено
39 716 312.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 198 581.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 198 581.56 UAH
Період оскарження:
19.10.2018 11:54 - 02.11.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга про порушення замовником вимог чинного законодавства при проведенні закупівлі
Номер:
8dc2481229cc4df6afdf539851c5afb6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-19-001111-b.b2
Назва:
Скарга про порушення замовником вимог чинного законодавства при проведенні закупівлі
Скарга:
ПРОШУ:
Розглянути та задовольнити скаргу, а саме: зобов’язати Замовника скасувати
рішення, оформлене протоколом № 35 від 12 листопада 2018 року «щодо прийняття рішення уповноваженою особою» про визначення переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі по об’єкту «Будівництво прозорого офісу з блокованими приміщеннями торгово-тренінгового центру за адресою: вул.Звягельська, 7Б, м.Баранівка, Баранівський район, Житомирська область» (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник 45210000-2 «Будівництво будівель» за процедурою «відкриті торги» (лот № UA-2018-10-19-001111-b) ТОВ «ФІРМА ОПОРЯДРЕМБУД» та рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем та відмінити торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що були допущені Замовником.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 19.11.2018 14:22
- Платіжне доручення.pdf 19.11.2018 14:34
- рішення від 21.11.2018 №11904 +лист Замовнику.pdf 21.11.2018 19:14
- інформація про перенесення розгялду скарги № UA-2018-10-19-001111-b.b2.pdf 28.11.2018 16:08
- інофрмація про перенесення розгляду скарги № UA-2018-10-19-001111-b.b2.pdf 04.12.2018 19:39
- інфорація про резолютивну частину рішення від 10.12.2018 №12569.pdf 11.12.2018 17:54
- рішення від 10.12.2018 №12569.pdf 13.12.2018 20:26
- Заперечення на скаргу Комунальник.doc 28.11.2018 09:48
- Додаткова інф. лист -запит на казначейство.jpg 07.12.2018 18:36
- Додаткова інф.-скан виписки про рух коштів на рахунку.jpg 07.12.2018 18:37
- Дод. інформ. -лист щодо тенд.заб Опорядрембуд.jpg 07.12.2018 18:37
- Додаткова інф. - скрін стор. пошти про відправку листів.doc 07.12.2018 18:37
- Додаткова інф. -лист щодо тенд. заб. ПРБФ Комунальник.jpg 07.12.2018 18:37
- Додаткова інф. -лист щодо тенд. заб. Реноме.jpg 07.12.2018 18:38
- Додаткова інф. -лист щодо тенд. заб.Елітбуд -1.jpg 07.12.2018 18:38
- Додаткова інф.лист щодо тенд. заб. ЧЕркасизалізобетонстрой.jpg 07.12.2018 18:38
- Додаткова інф. забезпеченя Реноме.doc 07.12.2018 18:39
- [06-11-2018 16.45.46]0-4. Забезпечення Опорядрембуд.pdf 07.12.2018 18:39
- [06-11-2018 18.01.21]Забезпечення Черкасизалізобетонстройі.PDF 07.12.2018 18:39
- [06-11-2018 20.23.51]Забезпечення Комунальник.pdf 07.12.2018 18:39
- Cкарга.pdf 08.12.2018 19:19
- Cкарга.pdf 08.12.2018 19:21
- Заперечення на скаргу -додаткова інформ. стор 1.JPG 08.12.2018 19:21
- Заперечення на скаргу -додаткова інформ. стор.2 .JPG 08.12.2018 19:22
- Заперечення на скаргу -додаткова інофрм. стор 3.JPG 08.12.2018 19:22
- IMG-3c7c5b960454a348298f81b98da0ae80-V.jpg 10.12.2018 12:17
- Інформація обласного казначейства -1.jpg 10.12.2018 12:19
- Інформація обласного казначейства - 2.jpg 10.12.2018 12:20
- Інформація обласного казначейства - 3.jpg 10.12.2018 12:20
- Інформація обласного казначейства - 4.jpg 10.12.2018 12:20
- Інформація обласного казначейства - 5.jpg 10.12.2018 12:20
- Інформація обласного казначейства - 6.jpg 10.12.2018 12:21
- Інформація обласного казначейства - 7.jpg 10.12.2018 12:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.11.2018 14:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.12.2018 20:26
Дата виконання рішення Замовником:
04.01.2019 10:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
04 січня 2019 р. № 1/2019 м. Баранівка
Враховуючи вимоги частини 2 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922 (надалі по тексту цього протоколу – Закон), розпорядження міського голови № 79-од від 29.03.2018 року, № 258-од від 24.09.2018 року, у якості подання підтвердження вирішення скарги ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» згідно предмету закупівлі «Будівництво прозорого офісу з блокованими приміщеннями торгово-тренінгового центру за адресою вул. Звягельська 7Б, м. Баранівка, Баранівський район, Житомирська область» (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45210000-2 «Будівництво будівель» за процедурою «відкриті торги» уповноважена особа
ВИРІШИЛА:
1.Визнати торги за згаданим у преамбулі предметом закупівлі такими, що не відбулися, оскільки видатки на фінансування робіт було скорочено. Кошти Мінсоцполітики в сумі 7,2 млн. грн. повернуто до державного бюджету платіжним дорученням № 1801 від 28.12.2018.
2. Подати на оприлюднення через авторизований електронний майданчик даний протокол на веб-порталі Уповноваженого органу у порядку, передбаченому Законом у день його підписання.
Підпис: Уповноважена особа О.Ю. Дем’янюк
Вимога
Є відповідь
Вимога Замовнику
Номер:
f3a9d0b37909409b8d0acf6bd9b8ff42
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-19-001111-b.a1
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
ТОВ «Черкасизалізобетонстрой» не погоджується з Рішенням уповноваженої особи згідно протоколу від 12.11.2018 року №34 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Черкасизалізобетонстрой» та вважає вказане Рішення протиправним, безпідставним та таким, що підлягає скасуванню.
Просимо розглянути наше звернення та вжити заходів задля усунення порушень принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до Замовника 16.11.2018 15:04
Дата подачі:
16.11.2018 15:04
Вирішення:
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
20 листопада 2018 р. № 40 м. Баранівка
Враховуючи вимоги статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922» (надалі за текстом цього протоколу – Закон), розпорядження міського голови № 79-од від 29.03.2018 року, № 258-од від 24.09.2018 року,за результатом розгляду вимоги ТОВ «ЧЕРКАСИЗАЛІЗОБЕТОНСТРОЙ» згідно предмету закупівлі «Будівництво прозорого офісу з блокованими приміщеннями торгово-тренінгового центру за адресою вул. Звягельська 7Б, м. Баранівка, Баранівський район, Житомирська область» (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45210000-2 «Будівництво будівель» за процедурою «відкриті торги» та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених пп.3ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа
КОНСТАТУВАЛА:
Упродовж 10-ти днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції учасник ( вимогонадавач) міг скористатися нормою статті 23 Закону стосовно отримання роз’яснень та внесення уточнень до Тендерної документації (надалі – ТД). Протягом встановленого строку не було зафіксовано жодних запитань стосовно уточнення чи змін до змісту та викладення вимог ТД з боку учасника процедури закупівлі відповідно вищезазначеної статті та абзацу 2 розділу ІІ ТД. Отже, беручи участь у торгах, Учасник закупівлі ТОВ «ЧЕРКАСИЗАЛІЗОБЕТОНСТРОЙ» повністю усвідомлював зміст цієї ТД та вимоги, викладені Замовником (абзац 6 п.1 розділу ІІІ ТД) а також, беручи участь в аукціоні, повністю погодився з ними.
ВИРІШИЛА:
Вимогу Учасника відкритих торгів ТОВ «ЧЕРКАСИЗАЛІЗОБЕТОНСТРОЙ» на оскарження результатів процедури кваліфікації за предметом закупівлі «Будівництво прозорого офісу з блокованими приміщеннями торгово-тренінгового центру за адресою вул. Звягельська 7Б, м. Баранівка, Баранівський район, Житомирська область» (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45210000-2 «Будівництво будівель» (лот № UA-2018-10-19-001111-b) відхилити з наступних підстав:
1.Зауваження учасника стосовно факультативного надання Антикорупційної програми є зауваженням не по суті,оскільки можливість отримання роз’яснень у ході формування тендерної пропозиції Учасник не використав, підтвердивши цим своє вірне тлумачення норм ТД (п.8 додатку № 2) про потребу в наданні Антикорупційної програми, отже повністю погодився з вимогами та добре розумів, що її подання є обов’язковим, адже вартість предмета закупівлі складає більше як 20,0 млн. грн. ( стаття 63 Закону України «Про запобігання корупції»).Відтак, аргумент щодо подання Антикорупційної програми не на вимогу ТД, а факультативно, є беззмістовним.
Антикорупційна програма ТОВ «Фірма Опорядрембуд» розроблена з дотриманням всіх вимог, передбачених Законом України «Про запобігання корупції».
Рішення № 75 від 02.03.2017р. «Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи» Національного агентства з питань запобігання корупції передбачає лише типову антикорупційну програму для юридичних осіб, яка в свою чергу розробляється та затверджується з обов’язковим врахуванням вимог Закону України «Про запобігання корупції».
Поряд з тим, вищезазначене рішення не встановлює вимог до юридичних осіб ,які розробили та затвердили свої антикорупційні програми до дати прийняття рішення № 75 , про приведення своїх діючих програм у відповідність до Типової антикорупційної програми.
Враховуючи наведені правові норми встановлено, що зміст антикорупційної програми ТОВ «ФІРМА ОПОРЯДРЕМБУД» відповідає вимогам Закону України «Про запобігання корупції», а відтак, вимоги ТОВ «ЧЕРКАСИЗАЛІЗОБЕТОНСТРОЙ» є необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.
2.Учасник є суб’єктом права, який підпадає під застосування Національного стандарту України «Державна уніфікована система документації».
Це уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги даного Стандарту передбачають неухильне дотримання порядку засвідчення копій документів, визначеного пунктами 5.26, 5.27 ДСТУ 4163-2003, відповідно до яких відмітка про засвідчення копії документа складається: зі слів «Згідно з оригіналом»; назви посади; особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища; дати засвідчення копії, яка проставляється нижче підпису.
Отже, Учасник ТОВ «ЧЕРКАСИЗАЛІЗОБЕТОНСТРОЙ», який завірив ряд копій з оригіналів тендерної пропозиції у спосіб відмінний від того, що вимагає ДСТУ 4163-2003, не має жодних підстав трактувати рішення уповноваженої особи як безпідставне та необґрунтоване.
3.За першим пусковим комплексом документація не містить увесь перелік матеріалів та обладнання обов’язковість яких визначена проектним рішенням (додатки 6-11).
3.1.У відомості ресурсів до локальних кошторисів відсутні деякі проектні позиції по устаткуванню (ліфт, насосна станція,тощо). При детальному вивченні відповідності тендерної пропозиції ТД було виявлено наявність даного устаткування у відомостях ресурсів до об’єктних кошторисів. ТД вимагалася наявність устаткування у локальних кошторисах та відомостях ресурсів до локальних кошторисів.
3.2.В ході перевірки документації Учасника тендеру ТОВ «ЧЕРКАСИЗАЛІЗОБЕТОНСТРОЙ»» встановлено, що ним застосовано значне заниження цін на матеріальні ресурси та обладнання. Порівняння проводилось із зазначеними цінами без ПДВ з проектно–кошторисної документації проекту «Будівництво прозорого офісу з блокованими приміщеннями торгово-тренінгового центру за адресою: вул Звягельська, 7 Б, м Баранівка, Баранівський район, Житомирська область», який пройшов відповідну експертизу кошторисної частини. Відомо, що ціни на матеріали в проектно-кошторисній частині проекту застосовані відповідно до п 6.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 за обґрунтованими найменшими цінами, які склалися у регіоні. Відповідно до п 6 розділу ІІІ ТД поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються відповідно до 6.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 за обґрунтованими, як правило, найменшими (при всіх рівних характеристиках) цінами, які склались у регіоні. Отже, учасник надав недостовірну інформацію у складі своєї тендерної пропозиції, подавши розрахунки з заниженими цінами на матеріальні ресурси, зокрема на котельну модульну транспортабельну твердопаливну 300 кВт (вартість у проекті за обґрунтованими найменшими цінами, які склалися у регіоні -1475,0 тис. грн., вартість у пропозиції Учасника -1043,7 тис. грн.)
4.У зв’язку з тим, що ТД (розділ ІІІ) вимагався лист за формою згідно з додатком 5 про те, що Учасник дає згоду на обробку персональних даних, які захищаються Законом України «Про захист персональних даних», всіма учасниками аукціону було подано копії паспортів та ідентифікаційних кодів уповноважених на підписання документації осіб. Саме тому неподання ТОВ «ЧЕРКАСИЗАЛІЗОБЕТОНСТРОЙ» копій даних документів враховано як невідповідність вимогам ТД.
5. Стосовно посилання Учасника на факт відсутності звернення Замовника за додатковим підтвердженням вартості матеріалів та обладнання, вважаю за потрібне зауважити, що дане звернення є правом, а не обов’язком Замовника. Даним правом уповноважена особа Замовника обов’язково скористалася б у тому разі, якщо зауваження було б єдиним і виключним.
6. Оприлюднити в електронній системі дане рішення у формі відповіді на звернення протягом одного дня з дати його прийняття згідно ст. 10 та ч. 2 ст. 30 Закону.
З повагою,
Підпис ( існує) Уповноважена особа О.Ю. Дем'янюк
Статус вимоги:
Не задоволено