-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
вафлі вагові - 3000 кг., пряники вагові - 3000 кг., печиво вагові - 3000 кг.
Торги відмінено
360 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 360.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 360.00 UAH
Період оскарження:
01.12.2018 20:07 - 15.12.2018 00:00
Вимога
Без відповіді
Про упереджену не необ`єктивну оцінку Замовником тендерної пропозиції Учасника ФОП Чайка В.О.
Номер:
4f5930d958c54f96bba905bddf49d24f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-01-000219-c.c3
Назва:
Про упереджену не необ`єктивну оцінку Замовником тендерної пропозиції Учасника ФОП Чайка В.О.
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету! Вкотре звертаємо вашу увагу на упереджену та необ`єктивну оцінку тендерної пропозиції Учасника ФОП Чайка В.О. Вами було безпідставно зроблено припущення про можливе припинення договору з ТОВ "Вільнянський хлібокомбінат" за № 31/17 від 28.09.2017 р.. Юридично, грунтуючись на положеннях самого договору та на нормах чинного законодавства України, яке має приорітет над припущеннями окремих фізичних осіб та комітетів, дія Договору, що автоматично лонгується не потребує додаткових підтверджень. Складання додаткових документів (тобто підтверджень) потребує як раз намір про припинення даного договору.
Щодо аргументу, що Замовником розглядаються всі подані учасниками пропозиції звертаємо вашу увагу на наступне. Тендерна документація Замовника включає систему вимог і ігнорування вибіркових вимог самим Замовником, тим більше на користь Учасника з найбільш невигідною для бюджету ціновою пропозицією, свідчить про корупційну складову в діях Замовника. Ваші дії вимушують з метою захисту інтересів споживачів та платників податків, оприлюднити та винести процес визначення переможця даних торгів, на всі доступні рівні громадських обговорень та впливу.
Замовником порушені принципи публічних закупівель, що передбачені статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі абз.2 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник повинен відмінити торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.01.2019 11:39
Вимога
Є відповідь
Про упереджену та необ`єктивну оцінку Замовником тендерних пропозицій
Номер:
8e1d398e4d3d4a00af1730cc0f9ca0ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-01-000219-c.c2
Назва:
Про упереджену та необ`єктивну оцінку Замовником тендерних пропозицій
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету відділу освіти виконкому Довгинцівської районної у місті ради! Поскільки ФОП Чайко В.О. не одержав обгрунтованої відповіді на свою вимогу з посиланням на норми чинного законодавства (пролонгація Договорів є законною нормою, але спеціалісти тендерного комітету її не визнають; Інструкція "Про порядок ведення трудових книжок працівників" №58 від 29.07.1993р знаходиться в вільному доступі для вивчення всіма громадянами України, але тендерна документація містить вимоги що не відповідають її нормам), відносно порушень з боку Замовника, при визначенні переможця закупівлі, то вважаю за потрібне направити повторно на опрацювання свої законні вимоги. У разі неотримання обгрунтованої відповіді я буду вимушений з метою захисту інтересів споживачів та платників податків, оприлюднити та винести процес визначення переможця даних торгів, на всі доступні рівні громадських обговорень та впливу.
29 грудня 2018 року 15:30 в електронній системі закупівель було оприлюднено протокол №323 від29.12.2018 засідання тендерного комітету Довгинцівської районноїу місті ради, відповідно до якого тендерним комітетом Замовника було встановлено, що пропозиція ФОП Чайка В.О.не відповідає вимогам тендерної документації, в саме: - не надані витяги з трудової книжки сторінок, які мають записи співробітників; -строк дії договору №31/17 від 28.09.2017 р з ТОВ "Вільнянгський хлібокомбінат"- 1 рік , відсутня інформація щодо подовження договору на 2018-2019р.р. Зазначене рішення Замовника не відповідає вимогам нормативно -правових актів у сфері публічних закупівель, виходячи з наступного: 1. Так, у відповідності до ч.4 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції <...>. відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників- юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення. Поскільки діюча редакція Інструкції "Про порядок ведення трудових книжок працівників" №58 від 29.07.1993 року містить норму: "Трудові книжки працівників, які працюють на умовах трудового договору у фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності без створення юридичної особи з правом найму, та фізичних осіб, які використовують найману працю, пов'язану з наданням послуг (кухарі, няньки, водії тощо), зберігаються безпосередньо у працівників" (п.2.21-1 Інструкції № 58), то Замовник не мав права вимагати надання витягів з трудових книжок від фізичної особи підприємця, а тим більше відхиляти з цієї причини найбільш економічно вигідну пропозицію. Тим більше, що учасник ФОП Чайко В.О. надає пояснення в складі тендерної документації з посиланням на діючу Інструкцію "Про порядок ведення трудових книжок працівників" №58 від 29.07.1993 року. А технічна помилка (на яку посилається Замовник), що допущена в поясненні Учасником (замість п.2.21-1 вказано п.2.21), не призвела до неправильного визначення норм чинного законодавства і не зобов`язувала Учасника надавати документи, які неправомірно вимагалися від нього Замовником. Для підтвердження трудових відносин з працівниками були надані копії трудових договорів, що складаються в двох екземплярах, один з яких зберігається у фізичної особи-підприємця. 2. Щодо договору №31/17 від 28.09.2017 р з ТОВ "Вільнянський хлібокомбінат", то тут також члени комісії продемонстрували упереджене ставлення до Учасника ФОП Чайко В.О. Так, як інформація щодо подовження договору на 2019р. міститься в пункті 9 "Строк дії договору та інші умови", конкретно в п.п. 9.1 зазначено: "Цей договір укладається на один рік і набуває чинності з моменту його підписання Сторонами. Якщо за один місяць до закінчення строку дії Договору жлдна із Сторін не вимагає його припинення або переукладення він продовжується на наступний рік на тих же умовах." Сканкопія оригіналу Дистриб`юторського договору подана в складі тендерної пропозиції. Натомість, Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено протокол про визнання переможцем цієї процедури закупівлі Учасника ФОП Рудь Аллу Миколаївну, цінова пропозиція якого перевищує цінову пропозицію ФОП Чайко В.О. на 68 340,00 грн. Таким чином, відділ освіти виконкому Довгинцівської районної у місці ради порушив вимоги чинного законодавства, принципи максимальної ефективності та економії, що може призвести до протиправного та надмірного витрачання бюджетних коштів. Крім того, Замовник у Тендерній документації категорично вимагає: "завантаження документів одним файлом (або двома файлами) у форматі pdf: якщо ці вимоги не дотримані документи вважаються неподаними!!!!!" ФОП Рудь Алла Миколаївна подала тендерну пропозицію в складі 9 файлів!!! Та Замовнику це не заважає визнати Рудь А.М. переможцем. Як може перемогти Учасник документи якого вважаються неподаними?????????? Замовником порушені принципи публічних закупівель, що передбачені статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі абз.2 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник повинен відмінити торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.01.2019 15:51
Вирішення:
Замовником розглядаються всі подані учасниками пропозиції.
відсутнє підтвердження щодо спіцвпраці з ТОВ "Вільнянський хлібокомбінат" на 2018-2019рр. Можливо дія договору була припинена - 28.09.2018 ??????? а постачання продуктів харчування здійснюється в 2019 р.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Про упереджену не необ`єктивну оцінку Замовником тендерної пропозиції Учасника ФОП Чайка В.О.
Номер:
49377667e0484eb9aaa5e858eadfce38
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-01-000219-c.c1
Назва:
Про упереджену не необ`єктивну оцінку Замовником тендерної пропозиції Учасника ФОП Чайка В.О.
Вимога:
29 грудня 2018 року 15:30 в електронній системі закупівель було оприлюднено протокол №323 від29.12.2018 засідання тендерного комітету Довгинцівської районноїу місті ради, відповідно до якого тендерним комітетом Замовника було встановлено, що пропозиція ФОП Чайка В.О.не відповідає вимогам тендерної документації, в саме:
- не надані витяги з трудової книжки сторінок, які мають записи співробітників;
-строк дії договору №31/17 від 28.09.2017 р з ТОВ "Вільнянгський хлібокомбінат"- 1 рік , відсутня інформація щодо подовження договору на 2018-2019р.р.
Зазначене рішення Замовника не відповідає вимогам нормативно -правових актів у сфері публічних закупівель, виходячи з наступного:
1. Так, у відповідності до ч.4 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції <...>. відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників- юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення.
Поскільки діюча редакція Інструкції "Про порядок ведення трудових книжок працівників" №58 від 29.07.1993 року містить норму: "Трудові книжки працівників, які працюють на умовах трудового договору у фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності без створення юридичної особи з правом найму, та фізичних осіб, які використовують найману працю, пов'язану з наданням послуг (кухарі, няньки, водії тощо), зберігаються безпосередньо у працівників" (п.2.21-1 Інструкції № 58), то Замовник не мав права вимагати надання витягів з трудових книжок від фізичної особи підприємця, а тим більше відхиляти з цієї причини найбільш економічно вигідну пропозицію. Тим більше, що учасник ФОП Чайко В.О. надає пояснення в складі тендерної документації з посиланням на діючу Інструкцію "Про порядок ведення трудових книжок працівників" №58 від 29.07.1993 року. А технічна помилка (на яку посилається Замовник), що допущена в поясненні Учасником (замість п.2.21-1 вказано п.2.21), не призвела до неправильного визначення норм чинного законодавства і не зобов`язувала Учасника надавати документи, які неправомірно вимагалися від нього Замовником. Для підтвердження трудових відносин з працівниками були надані копії трудових договорів, що складаються в двох екземплярах, один з яких зберігається у фізичної особи-підприємця.
2. Щодо договору №31/17 від 28.09.2017 р з ТОВ "Вільнянський хлібокомбінат", то тут також члени комісії продемонстрували упереджене ставлення до Учасника ФОП Чайко В.О. Так, як інформація щодо подовження договору на 2019р. міститься в пункті 9 "Строк дії договору та інші умови", конкретно в п.п. 9.1 зазначено: "Цей договір укладається на один рік і набуває чинності з моменту його підписання Сторонами. Якщо за один місяць до закінчення строку дії Договору жлдна із Сторін не вимагає його припинення або переукладення він продовжується на наступний рік на тих же умовах." Сканкопія оригіналу Дистриб`юторського договору подана в складі тендерної пропозиції.
Натомість, Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено протокол про визнання переможцем цієї процедури закупівлі Учасника ФОП Рудь Аллу Миколаївну, цінова пропозиція якого перевищує цінову пропозицію ФОП Чайко В.О. на 68 340,00 грн. Таким чином, відділ освіти виконкому Довгинцівської районної у місці ради порушив вимоги чинного законодавства, принципи максимальної ефективності та економії, що може призвести до протиправного та надмірного витрачання бюджетних коштів. Крім того, Замовник у Тендерній документації категорично вимагає: "завантаження документів одним файлом (або двома файлами) у форматі pdf: якщо ці вимоги не дотримані документи вважаються неподаними!!!!!" ФОП Рудь Алла Миколаївна подала тендерну пропозицію в складі 9 файлів!!! Та Замовнику це не заважає визнати Рудь А.М. переможцем. Як може перемогти Учасник документи якого вважаються неподаними??????????
Замовником порушені принципи публічних закупівель, що передбачені статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі абз.2 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник повинен відмінити торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.01.2019 13:51
Вирішення:
Замовником розглдядаються всі подані пропозиції учасників ( не зважаючі на нашу вимогу щодо завантаження документів одним файлом (або двома файлами) у форматі pdf). Так як не всіма учасники аукціонів виконані дані вимоги.... учасник ФОП Луговець С.А. - виклав - 46 файлів, в інших аукціонах - 44,45 файлів, але всі пропозиції розглядаються.
Також в ваших документах -відсутня копії трудових книжок та інформація щодо подовження договору на 2018-2019 р.р.з ТОВ «Вільнянським хлібокомбінатом» строк дії договору № 31/17 від 28.09.2017 - 1 рік. Тому вашу пропозиція і була відхилена, та переможцем визнано наступного учасника.
Статус вимоги:
Задоволено