-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
фруктові та овочеві соки
сік фруктовий, т/п, фас. 1 л –23 000 шт., сік томатний, т/п, фас. 1 л – 2 000 шт., сік фруктовий, т/п, фас. 0,2 л – 15 000 шт.
Торги відмінено
649 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 649.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 649.00 UAH
Період оскарження:
01.12.2018 20:45 - 13.12.2018 00:00
Вимога
Без відповіді
Про упереджену та необ`єктивну оцінку Замовником тендерної пропозиції Учасника ФОП Чайко В.О.
Номер:
ef79458075d84aa7832c4a9dc71c2582
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-01-000234-c.c3
Назва:
Про упереджену та необ`єктивну оцінку Замовником тендерної пропозиції Учасника ФОП Чайко В.О.
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету! Вкотре звертаємо вашу увагу на упереджену та необ`єктивну оцінку тендерної пропозиції Учасника ФОП Чайка В.О. Щодо аргументу, що Замовником розглядаються всі подані учасниками пропозиції звертаємо вашу увагу на наступне. Тендерна документація Замовника включає систему вимог і ігнорування вибіркових вимог самим Замовником, тим більше на користь Учасника з найбільш невигідною для бюджету ціновою пропозицією (вартість переможця перевищує вартість пропозиції ФОП Чайко В.О. на 300 тисяч гривень!!!) , свідчить про корупційну складову в діях Замовника. Фасування соків в т/п ємністю 1л з вмістом 0,95 л від виробника дитячого харчування Одеського заводу дитячого харчування стало причиною відхилення пропозиції ФОП Чайко В.О.(тобто 50грамів соку в одному т/п стало перепоною для визнання пропозиції, що зберігає 300 тисяч бюджетних коштів!!!). При цьому ФОП Чайко В.О. поставку здійснює в перерахунку на літри,тобто заклади освіти отримають кількість соку, згідно поданих ними замовлень незалежно від фасування в одному т/п. Це взагалі дискримінаційна вимога !!!Ваші дії вимушують з метою захисту інтересів споживачів та платників податків, оприлюднити та винести процес визначення переможця даних торгів, на всі доступні рівні громадських обговорень та впливу. Замовником порушені принципи публічних закупівель, що передбачені статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі абз.2 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник повинен відмінити торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.01.2019 12:48
Вимога
Є відповідь
Про упереджену та необ`єктивну оцінку Замовником тендерної пропозиції Учасника ФОП Чайко В.О.
Номер:
0cb727523f8045e28c0f9ed3dde63726
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-01-000234-c.c2
Назва:
Про упереджену та необ`єктивну оцінку Замовником тендерної пропозиції Учасника ФОП Чайко В.О.
Вимога:
21 грудня 2018 року в електронній системі закупівель було оприлюднено протокол №285 від21.12.2018 засідання тендерного комітету Довгинцівської районноїу місті ради, відповідно до якого тендерним комітетом Замовника було встановлено, що пропозиція ФОП Чайка В.О.не відповідає вимогам тендерної документації, в саме: - не надані витяги з трудової книжки сторінок, які мають записи співробітників; - запропонований учасником товар не відповідає вимогам тендерної документації ( а саме фасування в т/п 1л). Зазначене рішення Замовника не відповідає вимогам нормативно -правових актів у сфері публічних закупівель, виходячи з наступного: 1. Так, у відповідності до ч.4 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції <...>. відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників- юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення. Поскільки діюча редакція Інструкції "Про порядок ведення трудових книжок працівників" №58 від 29.07.1993 року містить норму: "Трудові книжки працівників, які працюють на умовах трудового договору у фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності без створення юридичної особи з правом найму, та фізичних осіб, які використовують найману працю, пов'язану з наданням послуг (кухарі, няньки, водії тощо), зберігаються безпосередньо у працівників" (п.2.21-1 Інструкції № 58), то Замовник не мав права вимагати надання витягів з трудових книжок від фізичної особи підприємця, а тим більше відхиляти з цієї причини найбільш економічно вигідну пропозицію. Тим більше, що учасник ФОП Чайко В.О. надає пояснення в складі тендерної документації з посиланням на діючу Інструкцію "Про порядок ведення трудових книжок працівників" №58 від 29.07.1993 року. А технічна помилка (на яку посилається Замовник), що допущена в поясненні Учасником (замість п.2.21-1 вказано п.2.21), не призвела до неправильного визначення норм чинного законодавства і не зобов`язувала Учасника надавати документи, які неправомірно вимагалися від нього Замовником. Для підтвердження трудових відносин з працівниками були надані копії трудових договорів, що складаються в двох екземплярах, один з яких зберігається у фізичної особи-підприємця. 2. Щодо розфасовки соків заводом виробником в т/п місткістю 1 л в кількості 0,95 л не може бути причиною дискваліфікації, так як не впливає на споживчі характеристики соків. Така вимога має дискримінаційний характер щодо Учасників. Натомість, Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено протокол про визнання переможцем цієї процедури закупівлі Учасника ФОП Рудь Аллу Миколаївну. Прийняття рішення про дискваліфікацію ФОП «ЧАЙКО ВОЛОДИМИР ОЛЕКСІЙОВИЧ» і визнання переможцем ФОП «РУДЬ АЛЛА МИКОЛАЇВНА» призведе до надлишкового використання бюджетних коштів в розмірі 300 008 грн. В ухваленні цього рішення відслідковується корупційна складова.
Таким чином, відділ освіти виконкому Довгинцівської районної у місці ради порушив вимоги чинного законодавства, принципи максимальної ефективності та економії, що може призвести до протиправного та надмірного витрачання бюджетних коштів. Крім того, Замовник у Тендерній документації категорично вимагає: "завантаження документів одним файлом (або двома файлами) у форматі pdf: якщо ці вимоги не дотримані документи вважаються неподаними!!!!!" ФОП Рудь Алла Миколаївна подала тендерну пропозицію в складі 9 файлів!!! Та Замовнику це не заважає визнати Рудь А.М. переможцем. Як може перемогти Учасник документи якого вважаються неподаними?????????? Замовником порушені принципи публічних закупівель, що передбачені статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі абз.2 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник повинен відмінити торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.01.2019 16:35
Вирішення:
замовником розглядалися всі пропозиції учасників
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Уточнення: в поясненні відносно Витягів із трудових книжок У часником ФОП Чайко В.О. допущена технічна помилка, яка не призвела до неправильного трактуванняння норм діючого законодавства.
Номер:
6cad657e5f0f4592919af287a9423f56
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-01-000234-c.b1
Назва:
Уточнення: в поясненні відносно Витягів із трудових книжок У часником ФОП Чайко В.О. допущена технічна помилка, яка не призвела до неправильного трактуванняння норм діючого законодавства.
Вимога:
Діюча редакція Інструкції "Про порядок ведення трудових книжок працівників" №58 від 29.07.1993 року містить норму: "Трудові книжки працівників, які працюють на умовах трудового договору у фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності без створення юридичної особи з правом найму, та фізичних осіб, які використовують найману працю, пов'язану з наданням послуг (кухарі, няньки, водії тощо), зберігаються безпосередньо у працівників" (п.2.21-1 Інструкції № 58).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.12.2018 17:19
Вирішення:
згідно розпорядження КМУ від 18.07.2018 № 513-р скасовано п.2.21 «Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників»
Статус вимоги:
Задоволено