-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з капітального ремонту будівлі по вул. Кобзарській, 1 (для розміщення кризового центру для жінок-жертв насильства) в м. Черкаси
Торги відмінено
4 153 768.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 41 537.68 UAH
мін. крок: 1% або 41 537.68 UAH
Період оскарження:
05.11.2018 16:53 - 17.11.2018 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
оскарження рішення про визначення переможця
Номер:
e296b2fa9adc44378570cbc5e2524098
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-05-001979-b.c2
Назва:
оскарження рішення про визначення переможця
Скарга:
скасувати протиправне рішення про визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- рішення від 17.12.2018 № 12793+лист Замовнику.pdf 18.12.2018 10:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.12.2018 16:30
Вимога
Без відповіді
Вимога Замовнику щодо перегляду рішення про визначення переможця торгів
Номер:
b7b4460c38514c83963cbc5be631d08e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-05-001979-b.a1
Назва:
Вимога Замовнику щодо перегляду рішення про визначення переможця торгів
Вимога:
20 вересня 2018 року на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі Роботи з капітального ремонту будівлі по вул. Кобзарській, 1 (для розміщення кризового центру для жінок-жертв насильства) в м. Черкаси, оголошення № UA-2018-11-05-001979-b, з очікуваною вартістю .4`153`768.20 грн (з ПДВ).
Для участі у даній процедурі було подано чотири тендерні пропозиції, а саме: ТОВ "РЕАЛ ХХІ" - 3`100`000.00 грн з ПДВ; ФОП Музика Валерій Олегович - 3`200`000.00 грн з ПДВ; ТОВ "САМЕ КЛІНІНГ" - 3`545`386.00
грн з ПДВ; ПП СОКОЛ-5000 - 3`585`000.00 грн з ПДВ.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 1 від 03.12.2018 року, було відхилено пропозиції учасників ТОВ "РЕАЛ ХХІ" та ФОП Музика Валерій Олегович, а ТОВ "САМЕ КЛІНІНГ" визначено переможцем.
Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону, подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з листом Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, згідно з листом Мінекономрозвиту від 01.07.2016 № 3302-06/19552-07 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Так, відповідно до вимог частини 2 «Інша інформація. Ціни пропозиції» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю «Роботи з капітального ремонту будівлі по вул. Кобзарській, 1 (для розміщення кризового центру для жінок-жертв насильства) в м. Черкаси», затвердженої протоколом засідання тендерного комітету №30 від 05 листопада 2018 року, Учасники процедури закупівлі повинні були надати у складі тендерної пропозиції інформацію про ціну пропозиції, при цьому «Ціна має бути сформована з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 та бути у вигляді договірної ціни (твердої), локального кошторису і відомості ресурсів. Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь-яких обставин не підлягають зміні або коригуванню».
На виконання вказаної вимоги, у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "САМЕ КЛІНІНГ" не надано цінової пропозиції у вигляді договірної ціни (твердої) локального кошторису і відомості ресурсів.
У відповідності до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, рішення тендерного комітету Замовника Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради, оформлене протоколом № 1 від 03.12.2018 року про визначення ТОВ "САМЕ КЛІНІНГ" переможцем, є не обґрунтованим та таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», і підлягає скасуванню.
З огляду на це просимо:
1. Прийняти дану вимогу до розгляду
2. Відмінити рішення, оформлене протоколом № 1 від 03.12.2018 року, про визначення ТОВ "САМЕ КЛІНІНГ" переможцем.
3. Переглянути тендерну пропозицію ТОВ "САМЕ КЛІНІНГ" з подальшою його дискваліфікацією.
4. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.12.2018 13:53