-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ЗА КОДОМ ДК 021:2015 - 55320000-9
меню 1 - 1880 од., меню 2 - 470 од., меню 3 - 6956 од., меню 4 - 1739 од.
Завершена
334 527.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 345.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 345.00 UAH
Період оскарження:
28.11.2018 13:51 - 15.12.2018 00:00
Вимога
Вирішена
уточнення
Номер:
2adb1c395ac245f4aaeafc308ba19810
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-28-001421-c.c3
Назва:
уточнення
Вимога:
не зрозуміло які саме ваги потребують перевірки (скільки, шт. ) . необхідна вказаті які саме ваги вже є у замовника послуг (допустима вага вимірювання та погрішність вимірювання)
необхідна інформація стосовно посуду замовника (чи потребує заміни, якак кількість, об'єм)
в якому стані кухня та холодильне обладнання. (задовільне/не задовільне)
перелік обладнення яке міститься у замовника для приготування страв виконавцем
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 3.PDF 05.12.2018 13:16
Дата подачі:
04.12.2018 17:20
Вирішення:
ВІДПОВІДЬ НА УТОЧНЕННЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
вимоги до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю: ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9
Номер:
6a7b6ee5f412419b81e577ccbc56a22a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-28-001421-c.c2
Назва:
вимоги до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю: ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9
Вимога:
так як замовник є власником посуду і ваг, необхідно надати наступну інформацію: 1) кількості посуду; 2) якості посуду (сертифікати якості); 3) чи є необхідна кількість посуду для потреб постачальника (обсяг посуду, необхідний для кожної групи); 4) дійсний документ, що, на данний час, ваги пройшли державну перевірку; 5) технічні характеристики ваг.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 2.PDF 05.12.2018 12:54
- Паспорт ваги.PDF 05.12.2018 12:54
Дата подачі:
03.12.2018 10:43
Вирішення:
Відповідь 2 на вимогу до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
вимоги до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю: ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9
Номер:
d143ede6334c4791bab0e17d24c13f09
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-28-001421-c.c4
Назва:
вимоги до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю: ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9
Вимога:
необхідно вказати: 1) які саме ваги потребують перевірки (скільки, шт. )
.2) необхідна вказаті які саме ваги вже є у замовника послуг (допустима вага вимірювання та погрішність вимірювання)
3) необхідна інформація стосовно посуду замовника (чи потребує заміни, якак кількість, об'єм)
4)в якому стані кухня та холодильне обладнання.
5)перелік обладнення яке міститься у замовника для приготування страв виконавцем
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 3.PDF 05.12.2018 13:12
Дата подачі:
04.12.2018 17:24
Вирішення:
відповідь на вимогу 3 до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
вимоги до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю: ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9
Номер:
d762b134222d4360a812dad440edf16f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-28-001421-c.c1
Назва:
вимоги до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю: ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9
Вимога:
необхідно додати наступну інформацію:
1)передача готових страв відбувається порційно або загальним обсягом на групу?
2) тара для видачі готових страв належить замовнику послуги або постачальнику?
3)тара одноразова або зворотня.
4) вимога до тари (герметичність, метеріал виготовлення, ДСТУ та інше
5)терміни повернення оборотної тари.
6) процедура зважування при прийманні передачі готових страв.
7)кому належать ваги для зважування.
8) вимоги до ваг.
9)гарантійні умови при використанні оборотної тари в разі пошкодження і / або втраті замовником послуги.
10)на кому лежить відповідальність в разі подачі зіпсованого страви або подачі порції їжі дитині невідповідного ваги за умови, що в порціонної роздачі бере участь замовник послуги.
11) Які штрафні санкції передбачені за перелічені порушення.
12) вимагаємо детально розписати поділ відповідальності між замовником і виконавцем послуг в разі спільної реалізації даної послуги.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.PDF 03.12.2018 09:29
Дата подачі:
30.11.2018 12:38
Вирішення:
Відповідь на вимогу до Тендерної документації на закупівлю
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так