-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти
Завершена
930 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 300.00 UAH
Період оскарження:
20.11.2018 08:49 - 06.12.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Підстави для відхилення
Номер:
d98fb9f1874747b6bbc7c3a139e954a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-20-000102-c.c3
Назва:
Підстави для відхилення
Вимога:
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Всупереч додатку 7 до тендерної документації, де встановлюється обов’язкова форма довідки щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів, Учасником не зазначено коду ЄДРПОУ.
Ч. 2 додатку 7 до тендерної документації передбачає зазначення необхідної інформації в довідці про працівників Учасника, а саме: досвід роботи та кваліфікацію працівників. Учасник підтверджує наявність 315 працівників. Однак не наводить вищезазначену інформацію щодо всіх.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД".
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТКОЛ 1312 - 0001.tif 14.12.2018 09:43
- ПРОТКОЛ 1312 - 0002.tif 14.12.2018 09:43
Дата подачі:
13.12.2018 14:56
Вирішення:
Доброго дня! Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону), надаємо відповідь на вимогу про підстави для відхилення переможця, що надійшла 13.12.2018 р., щодо дискваліфікації учасника ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації додатку 7 до тендерної документації, де встановлюється обов’язкова форма довідки щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів, Учасником не зазначено коду ЄДРПОУ. Також ч. 2 додатку 1 до тендерної документації передбачає зазначення необхідної інформації в довідці про працівників Учасника, а саме: досвід роботи та кваліфікацію працівників. Учасник підтверджує наявність 315 працівників, однак не наводить вищезазначену інформацію щодо всіх них.
Учасник «ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД» у складі своєї тендерної пропозиції надав відомості про виконання (часткового виконання) аналогічних договорів щодо предмету закупівлі згідно додатку 7 тендерної документації, в якому не вказано код ЄДРПОУ Замовників, але в копіях договорів в сканованому вигляді, які долучені до додатку 7 тендерної документації, коди ЄДРПОУ Замовників наявні у розділах «Місцезнаходження та реквізити сторін». Така помилка вважається несуттєвою в розумінні тендерної документації (формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки) та не вплинула на зміст пропозиції. У випадку допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не може бути відхилена згідно Закону.
Що стосується довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (ч. 2 додатку 1 до тендерної документації), вона була складена у довільній формі, як саме і вимагалось тендерною документацією, та містить всю необхідну інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі.
Враховуючи вищенаведені обставини, Замовник не має підстав для дискваліфікації Учасника торгів ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД" згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Підстава для відхилення
Номер:
7a09c0a627a2469b8ddc1535a3dbb41d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-20-000102-c.c2
Назва:
Підстава для відхилення
Вимога:
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Всупереч ч.9 розділу 3, де передбачається вимога щодо надання довідки, довідка(и) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами, Учасник надає довідку з обслуговуючого банку, датовану 28.11. Кінцевий термін розкриття – 10.12. це свідчить про невідповідність умові документації.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД".
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТОКОЛ 121218 - 0001.tif 12.12.2018 10:45
- ПРОТОКОЛ 121218 - 0002.tif 12.12.2018 10:45
- Image071218144033.pdf 12.12.2018 10:45
Дата подачі:
11.12.2018 17:42
Вирішення:
Доброго дня! Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону), надаємо відповідь на оскарження визначення переможця, що надійшло 11.12.2018 р., щодо дискваліфікації учасника ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД", у зв’язку з нібито невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації ч.9 розділу 3, де передбачається вимога щодо надання довідки, довідка(и) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. Учасник «ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД» у складі своєї тендерної пропозиції надав окремим файлом довідки з обслуговуючого банку, які датовані 07.12.2018 р. (додається) про наявність поточних рахунків та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. Кінцевий термін розкриття тендерних пропозицій – 10.12.2018 р. Таким чином це свідчить про відповідність умові документації ч.9 розділу 3. Враховуючи вищенаведені обставини, Замовник не має підстав для дискваліфікації Учасника торгів ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД" згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов до учасників торгів
Номер:
10e9f890e14a4f789ea037678ba6dbc2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-20-000102-c.c1
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов до учасників торгів
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовнику. В Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження.», у пункті 1.1. розміщено наступну інформацію: «Довідка згідно Додатку 8 тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власні/орендовані/субарендовані АЗС, на яких можна здійснити розрахунок в скретч-картках/талонах, виданими учасником. Учасник повинен мати не менш 5 автозаправних станцій в м. Дніпро (власних, орендованих, субарендованих).» та у пункті 1.2. «Документальне підтвердження власних/орендованих/субарендованих АЗС на яких можна здійснити розрахунок в скретч-картках/талонах, виданими учасником, зазначеними в переліку АЗС тощо (копії договорів оренди, суборенди).».
Данна вимога є дискримінаційною з тих підстав, що в разі якщо Учасник має розгалужену мережу не власних, орендованих, субарендованих АЗС, а партнерських АЗС і має змогу таким чином виконати вимогу згідно Додатку 1 до тендерної документації щодо «Учасник повинен мати не менше 5 автозаправних станцій в м. Дніпро», прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам.
Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено принципи статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести змін до тендерної документації в частині кваліфікаційних критерії (додаток 1 до тендерної документації), де вказані виключно власні, орендовані, субарендовані АЗС.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 301118 .pdf 30.11.2018 13:18
Дата подачі:
29.11.2018 14:57
Вирішення:
Доброго дня, Шановний Учаснику! Керуючись вимогами ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону), надаємо відповідь на вимогу, що надійшла 29.11.2018 року, щодо нібито дискримінаційних вимог Додатку № 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження», де йдеться про вимогу надання переліку власних та/або орендованих та/або суборендованих АЗС, на яких може бути здійснена заправка транспортних засобів Замовника за талонами (у п. 1.1. розміщено наступну інформацію: «Довідка згідно Додатку 8 тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власні/орендовані/субарендовані АЗС, на яких можна здійснити розрахунок в скретч-картках/талонах, виданими Учасником та у п 1.2. «Документальне підтвердження власних/орендованих/субарендованих АЗС на яких можна здійснити розрахунок в скретч-картках/талонах, виданими учасником, зазначеними в переліку АЗС тощо (копії договорів оренди, суборенди))
У відповідності до вимог ч. 1 ст. 3 Закону, закупівлі здійснюються керуючись принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 2 цього переліку, Замовник, повинен керуватися критеріями максимальної ефективності проведених публічних закупівель та економії бюджетних коштів. З огляду, на зазначене, необхідна повна та всебічна оцінка можливості Учасника виконувати взяті на себе зобов’язання, щодо поставок палива, без проведення процедур повторних торгів, у разі неможливості виконання договірних зобов’язань, що може мати місце у разі відсутності у Учасника необхідної кількості власних/орендованих/субарендованих автозаправних станцій, а наявність лише партнерських угод, з іншими мережами АЗС (що само по собі свідчить, про можливе завищення ціни продукту, через наявність посередницьких послуг Учасника торгів, з мережею АЗС, де фактично здійснюватиметься відпуск палива).
Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовник зазначив у тендерній документації місця виконання зобов’язань з поставки товару, що є суттєвими умовами майбутнього договору та критично важливими, для його нормального та сталого виконання. У зв’язку з чітким зазначенням місць необхідного та обов’язкового відпуску товарів, закупівля яких здійснюється, та з метою недопущення порушень вимог тендерної документації, а також з метою недопущення подання пакетів документації від «технічних» учасників торгів, які ставлять за мету зрив процедури публічних закупівель та проведення наступних торгів, Замовник вимагає надання підтверджуючих документів, щодо наявності місць відпуску товару за талонами – яке Учасник може гарантувати. Такі вимоги, викладені у відповідності до вимог до безперебійної роботи Замовника, через характер його діяльності, яка не може допустити переривання постачання палива з метою безперервної роботи аварійних бригад Замовника і не є дискримінаційними. Наше підприємство виконує особливі функції по реагуванню на радіаційні інциденти та аварії в нашому регіоні обслуговування, а саме в центральних і східних областях України, включаючи підконтрольні частини Донецької та Луганської області, та перевозки небезпечних радіаційних вантажів. Ці функції передбачають нашу готовність до термінових виїздів нашої аварійної бригади і нашого спецавтотранспорту в будь який час. А для цього нам потрібно мати можливість гарантованих і надійних заправок нашого транспорту без затримок в будь який час доби в різних точках нашого міста.
Пряме посилання у тексті вимоги на можливість роботи з АЗС у відповідності до укладених партнерських угод, при відсутності власних/орендованих/субарендованих АЗС, є неприпустимим з точки додержання вимог п.п. 2 та 6 ч. 1 ст. 3 Закону, а саме максимальної ефективності та запобігання корупційним діям і зловживанням, через відсутність прозорого та прямого пояснення, як саме Учасник, який сам є фактичним покупцем палива на АЗС, може надати це паливо за ціною дешевшою, та на кращих умовах, ніж на АЗС, Замовнику.
Статус вимоги:
Відхилено