• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони адміністративної будівлі НСЗУ – нежитлової будівлі із трансформаторною підстанцією, котельнею та прилеглою територією

Завершена

788 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 30.11.2018 19:01 - 11.12.2018 00:00
Вимога
Вирішена

щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: afecfbd294c840fe91737effd61fbc12
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-30-000969-b.c1
Назва: щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Відповідно до кваліфікаційних вимог, Замовник вимагає надання довідки про виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором Замовник розуміє виконаний договір щодо надання послуг з охорони Центрального органу виконавчої влади або міністерства. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що значно звужує коло потенційних учасників. Адже суб'єкт охоронної діяльності надає послуги відповідно до Ліцензії на охоронну діяльність. Дана Ліцензія не має обмежень щодо територіальної приналежності, форми власності Замовника, виду об'єкту тощо. Крім того, Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності встановлюють єдині вимоги щодо надання послуг з охорони. Не зрозуміло, чим, на думку Замовника, відрізняється охорона міністерства від охорони Посольства? або бізнес-центру?Таким чином, вимога щодо наявності аналогічного договору з охорони саме Центрального органу виконавчої влади та/або міністерства є не правомірною та суперечить вимогам чинного законодавства. Враховуючи вищевказане, вимагаємо виключити вимогу щодо наявності досвіду з охорони саме центрального органу виконавчої влади або міністерства з тендерної документації та привести її у відповідність до норм чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Вашу вимогу розглянуто, про що повідомляємо наступне: Відповідно до чинного законодавства, охорона дипломатичних представництв, консульських установ іноземних держав, представництв міжнародних організацій в Україні відповідно до ст. 2 Закону України «Про Національну гвардію України» віднесена до основних функцій Національної гвардії України. Цією ж статтею передбачено те, що забезпечення охорони органів державної влади, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України (Перелік затверджений постанова КМУ від 25 листопада 2015 р. № 971), також віднесено до основних функцій Національної гвардії України. Крім того, різниця в організації охорони центрального органу виконавчої влади, міністерства або дипломатичних представництв, консульських установ іноземних держав, представництв міжнародних організацій в Україні відрізняється від охорони супермаркетів наявністю пропускного режиму (установлений у межах об’єктів охорони порядок, який забезпечується комплексом організаційно-правових та інженерно-технічних заходів, що здійснюються з метою виключення можливості безконтрольного переміщення осіб, транспортних засобів і майна на об’єкти та з об’єктів охорони (стаття 1 Закону України «Про охоронну діяльність») та внутрішньооб’єктового режиму (порядок, установлений у межах об’єктів охорони, що забезпечується сукупністю заходів і правил внутрішнього розпорядку, обов’язкових для виконання особами, які на них перебувають). Тобто, на об’єктах охорони на кшталт супермаркетів, торгівельно-розважальних центрі тощо внутрішньооб’єктовий режим до відвідувачів не застосовується, а пропускний режим до цієї ж категорії застосовується частково (не вимагається при відвідуванні об’єкта наявність документів, що посвідчують особу; наявність спеціальних перепусток, та відповідальність за їх втрату або передачу третім особам; отримання їх згоди на обробку персональних даних тощо). Разом з цим Замовником, з метою уникнення можливої дискримінації, прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації та розширення потенційного кола учасників слідуючи принципам відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі. Ласкаво просимо прийняти участь у закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено