-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Аптечки
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно додатку 1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно додатку 1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018 р.)
Торги відмінено
1 498 745.70
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 910.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 910.00 UAH
Період оскарження:
18.10.2018 17:27 - 04.11.2018 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга
Номер:
e233c84d18de4bb486551eb18cfce022
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-18-003135-b.b3
Назва:
Скарга
Скарга:
СКАРГА
на рішення Філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Українська залізниця» про відхилення пропозиції
ТОВ «Фарммедальянс» (протокол №81-9/11/18 від 27.11.2018 р.)
та про визнання переможцем іншого учасника (протокол № 81-9-1/11/18 від 27.11.2018 р.)
Пов'язані документи:
Учасник
- Гарантія_банк_без подписи (для АМК).pdf 06.12.2018 17:49
- Декларация АМ_скан.jpg 06.12.2018 17:49
- Гарантия АВ-Фарма.pdf 06.12.2018 17:49
- Платежное поручение.pdf 06.12.2018 17:49
- Зміна 2 до ТУ на Аптечки першої допомоги.pdf 06.12.2018 17:49
- Скарга.pdf 06.12.2018 17:49
- Протокол переможця.docx 06.12.2018 17:52
- Протокол відхилення.docx 06.12.2018 17:52
- p01.pdf 06.12.2018 17:53
- Рішення від 10.12.2018 № 12547.pdf 10.12.2018 19:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.12.2018 № 13217.pdf 28.12.2018 15:52
- Рішення від 27.12.2018 № 13217.pdf 02.01.2019 14:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.12.2018 17:58
Дата прийняття рішення по скарзі:
02.01.2019 14:50
Вимога
Є відповідь
Вимога!!!
Номер:
206fcf5482e64950ba714f29f680aaf6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-18-003135-b.a2
Назва:
Вимога!!!
Вимога:
27 листопада 2018 року Вами (Філією «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця») були проведені відкриті торги, згідно оголошення UA-2018-10-18-003135-b на закупівлю код ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Аптечки).
ТОВ «Епіцентр К», як Учасник даних відкритих торгів, вимушене звернутися до філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця», так як документація Учасника переможця ПАТ «АВ-ФАРМА» не відповідає Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі - Документація), а саме:
1. Повідомляємо, що відповідно до пункту 3.3 розділу ІІІ Документації встановлено наступне: Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним в Додатку № 7 Документації.
Отже, учасники даної закупівлі мають надати у складі власної тендерної документації банківську гарантію, яка має відповідати усім заявленим вимогам Додатку № 7 Документації, а у випадку порушень відповідно до пункту 3.3 розділу ІІІ Документації тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником.
Звертаємо Вашу увагу, що Учасником ПАТ «АВ-ФАРМА» було надано Банківську гарантію від 08.11.2018 року № G4912/18, яка не відповідає вимогам пункту 3.3 розділу ІІІ Документації, а саме пункту 3 розділу 1 Додатку № 7.
Детально до вищевикладеного повідомляємо, що в Банківській гарантії від 08.11.2018 року № G4912/18 Учасника ПАТ «АВ-ФАРМА» виявлено наступні порушення:
1) Пунктом 3 розділу 1 Додатку № 7 встановлено, що термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом протягом 5 робочих днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара, а в Банківській гарантії від 08.11.2018 року № G4912/18 Учасника ПАТ «АВ-ФАРМА» визначено упродовж 5 (п’яти) банківських днів, що суттєво змінює строк виплати;
2) Пунктом 3 розділу 1 Додатку № 7 встановлено, що зміни до тексту банківської гарантії без згоди Бенефіціара допускаються щодо збільшення суми банківської гарантії та продовження терміну дії гарантії, а в Банківській гарантії від 08.11.2018 року № G4912/18 Учасника ПАТ «АВ-ФАРМА» дана примітка відсутня, що в свою чергу свідчить про суттєве порушення умов Документації;
3) Пунктом 3 розділу 1 Додатку № 7 встановлено, що в банківській гарантії учасника має бути наступне формулювання «Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (Бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав...», а в Банківській гарантії від 08.11.2018 року № G4912/18 Учасника ПАТ «АВ-ФАРМА» дане формулювання відсутнє , що в свою чергу свідчить про суттєве порушення умов Документації.
Беручи до уваги вищевикладену інформацію Учасником ПАТ «АВ-ФАРМА» було порушено вимоги пункту 3.3 розділу ІІІ Документації, а саме пункту 3 розділу 1 Додатку № 7, отже Банківська гарантія від 08.11.2018 року № G4912/18 підготовлена Учасником ПАТ «АВ-ФАРМА» з порушеннями вимог Документації.
Слід акцентувати Вашу увагу, що стосовно даних порушень є відповідна практика АМКУ, а саме «рішення від 20.09.2017 року № 6562-р/пк-пз», «рішення від 24.07.2018 року
№ 7439-р/пк-пз», «рішення від 06.09.2017 року № 6175-р/пк-пз», «рішення від 15.08.2017 року № 5552-р/пк-пз».
Враховуючи вищевикладене ТОВ «Епіцентр К» вимагає від філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця» дискваліфікувати Учасника ПАТ «АВ-ФАРМА» та визначити переможцем даної закупівлі ТОВ «Епіцентр К».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.12.2018 15:52
Вирішення:
Розглянувши вимогу тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо, що пропозиція учасника ПАТ "АВ-ФАРМА" повною мірою відповідає всім вимогам тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Стосовно пунктів Протоколу замовника про відхилення пропозиції
Номер:
1d65967aa57f450caacd57ac6542e421
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-18-003135-b.c1
Назва:
Стосовно пунктів Протоколу замовника про відхилення пропозиції
Вимога:
Відповідно до Повідомлення про відхилення № 27.11.2018, та причин, з яких було відхилено пропозицію, інформуємо:
- п.п. 3.3. тендерної документації регламентує що «Забезпечення Тендерної Пропозиції повинне відповідати Вимогам, зазначеним в Додатку №7 ТД.»
У Додатку 7 серед іншого зазначається, що потрібно вказати – «Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії». Вказувати дату ТД не вимагає взагалі. Банк Учасника з технічних причин зробив посилання на дату оголошення (17.10.2018 р.). Більш того, звертаємо вашу увагу, що зміни в ТД, які були здійснені замовником 30.10.18 року не стосуються жодним чином умов, які повинні були б бути змінені в гарантії, і не стосуються виконання банком своїх гарантійних зобов`язань (ні змін в умовах, ні в інформації щодо предмету закупівлі, ні в платіжних реквізитах, ні в термінах або в чомусь іншому, щоб хоч якось вплинуло на умови виконання гарантії не відбулось). Гарантія містить посилання на номер оголошення, і отже, умови Додатку №7 виконані. Банк приймає на себе зобов`язання виконати всі умови, які стосуються даного виду закупівель в повному обсязі і керується номером оголошення.
- Учасником надані замовнику належним чином оформлені документи, а саме витяг з Технічних умов та Зміни до них, які регламентують, що Аптечки медичні першої допомоги «призначено для надання домедичної допомоги при невідкладних станах постраждалим в різноманітних організаціях, житлово-комунальних підприємствах, офісах, дитячих садках, школах, ресторанно-готельних закладах, закладах громадського харчування, спортивно-оздоровчих установах і таборах, на виробництві та захисних спорудах, на повітряному, водному, наземному транспорті, а також для застосування у побуті».
Вочевидь зрозуміло, що вказана аптечка може застосовуватись не тільки у штабних вагонах, а взагалі на будь-якому виді транспорту. Більш того, вся технічна документація учасника пройшла перевірку в Органі оцінки відповідності, одержані експертні висновки, визнана повна відповідність Технічному регламенту 753. Декларації відповідності на Аптечки медичні першої допомоги - пройшли перевірки в Держлікслужбі і зареєстровані. Законодавством не вимагається надання Додатків та розшифрувань стосовно видів аптечок. Це робиться на розсуд виробника. Технічна документація учасника регламентує застосування Аптечок медичних першої допомоги, на які і була надана Декларація відповідності, «на повітряному, водному, наземному транспорті». Отже, робити висновок, що документація учасника не містить Декларацію про відповідність на аптечки «для штабного вагону» - не правомірно. Декларація містить узагальнену назву Аптечок, і до пропозиції додані усі документи, які дозволяють ідентифікувати відповідність Декларації з продукцією закупівлі.
Додатково повідомляємо, що в ТД замовника є умови, при яких допущені помилки не впливають на рішення Комітету:
Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна.
- інші помилки, які не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, або помилки, які пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
На підставі вищезазначеного, та керуючись тим фактом, що Пропозиція ТОВ "Фарммедальянс" визнана економічно вигідною серед інших учасників
вимагаємо:
- визнати посилання на ТД від 17.10.18 року в банківській гарантії учасника формальною (несуттєвою) помилкою, яка не призводить до значного спотворення інформації, допущена ненавмисно, не з метою надання недостовірної інформації, та такою, що не впливає на зміст пропозиції.
- визнати пропозицію учасника такою, що містить декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 на запропоновану продукцію: Аптечка медична першої допомоги «для штабного вагону».
- Учасника ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС", визнати переможцем у торгах згідно оголошення про закупівлю № UA-2018-10-18-003135-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- Змина 2 скан.pdf 29.11.2018 16:24
Дата подачі:
29.11.2018 16:46
Вирішення:
Розглянувши вимогу тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено