• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко та молоко згущене

Детальний опис предмету закупівлі у тендерній документації

Завершена

251 280.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 512.80 UAH
Період оскарження: 23.11.2018 17:19 - 04.12.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

ОСКАРЖЕННЯ Протоколом №115 від 17 грудня 2018 року

Номер: 2713eb3f55034548862234a8fccb4aaf
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-23-003162-c.c1
Назва: ОСКАРЖЕННЯ Протоколом №115 від 17 грудня 2018 року
Вимога:
ОСКАРЖЕННЯ Протоколом №115 від 17 грудня 2018 року засідання тендерного комітету щодо аналізу поданої пропозиції електроної закупівлі, учасник ТОВ “Екоіллічпродукт” був дискваліфікований по закупівлі на придбання ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки, Ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-23-003162-c з причини: 1. Сертифікат відповідності впровадження СУБХП у ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” не підтверджений копіями документів щодо акредитації України ТОВ “НПП Міжнародні стандарти і системи”. Згідно п.15.1. тендерної документації Учасники повинні надати сканований оригінал сертифікату (сертифікатів) по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування та зберігання, створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР, виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи), які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно із вимогами діючого законодавства, та довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов'язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно із вимогами діючого законодавства. Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації № 8О108. СУБХП.045-18 від 07.12.2018 посвідчує, що система управління безпечності харчових продуктів стосовно виробництва, складування, зберігання, транспортування, в тому числі молока впроваджена в ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ”, як у виробника, а не дистрибьютора (розповсюджувача) Відсутність акредитації групи F пояснюється тим, що ТОВ “ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ” є виробником продукції та отриманий сертифікат саме складування, зберігання, транспортування продукції власного виробництва, що включає в себе реалізацію і доставку виробленої продукції Покупцю. Тому отримання додаткового сертифікату системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями не є обов’язковим, як виробнику продукції. Окрім, того вбачається в діях тендерного комітету зацікавленість укладання договору з конкретним контрагентом, що є порушенням законодавства України, такі дії тендерного комітету можуть розцінюватися як зговір Замовника та Учасника. Вважаємо, що дискваліфікація ТОВ “Екоіллічпродукт” за дискримінаційними вимогами є незаконною, та такою, що порушує Закон України “Про публічні закупівлі”, за що, у відповідності до ст.38 Закону України “Про публічні закупівлі”та діючими нормативно-правовими актами України передбачена відповідальність голови та членів тендерного комітету. Окрім того, згідно ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме ст.3 цього Закону визначені принципи здійснення публічних закупівель,а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; ТОВ "Екоіллічпродукт" вважає, що Замовник порушує такі принципи Закону України "Про публічні закупівлі" як максимальна економія та ефективність, об’єктивна за неупереджена оцінка тендерних пропозицій, це вбачається в тому, що цінова пропозиція за результатами аукціону ТОВ "Екоіллічпродукт" дозволяє економити на закупівлі бюджетні кошти, окрім того не об'єктивно було проведення оцінки тендерних пропозицій. До того, звертаємо Вашу увагу, що у разі незадоволення скарги ТОВ “Екоіллічпродукт”, підприємство буде змушене оскаржити протокол №115 від 17 грудня 2018 року засідання тендерного комітету ГП "Маріупольський пансіонат для ветеранів війни та праці №2" , учасник ТОВ “Екоіллічпродукт” був дискваліфікований по закупівлі на придбання ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки, Ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-23-003162-c. В Антимонопольному комітеті України, відповідно до вимог чинного законодавства України та звернутися ко компетентних органів, в тому числі до Національної поліції та прокуратури для неупередженої правої оцінки діяльності тендерного комітету, та в разі виявлення порушення законодавства притягнення членів тендерного комітету до адміністративної або кримінальної відповідальності.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію Учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. 1. Відповідно до вимог п.15.1 Додатку 2 Тендерної документації торгів Учасник повинен надати сканований оригінал сертифікату (сертифікатів) по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР, виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи), та довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов`язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно із вимогами діючого законодавства. Інформація, що вказана ТОВ «Екоіллічпродукт» у вимозі (вих.№-4 від -18.12.2018р.) стосовно того, що в сферу виробництва входить також і розповсюдження виробленої продукції не відповідає дійсності. Відповідно до Вимог до органів, що здійснюють аудит та сертифікацію систем менеджменту безпечності харчових продуктів Національного агентства з акредитації України, затвердженого Наказом НААУ№210-Я від 23 травня 2016 року, категорія харчового ланцюга «С. Виробництво харчових продуктів» не охоплює діяльність щодо «F. Розповсюдження продуктів харчування». Лише категорія «F. Розповсюдження продуктів харчування» охоплює діяльність щодо торгівлі продуктами харчування. Наданий у складі пропозиції ТОВ «Екоіллічпродукт» сканований оригінал сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно надання послуг оптової та роздрібної торгівлі продуктами харчування та напоями №СУБХП.045-18 від 7 грудня 2018 року, виданий Товариством з обмеженою відповідальністю «НПП Міжнародні стандарти і системи» (Код ЄДРПОУ 34953219) виданий установою не акредитованою Національним агентством з акредитації Україниу сфері розповсюдження продуктів харчування. У зв’язку з наявністю зазначених вище порушень, пропозиція ТОВ «Екоіллічпродукт» не відповідає вимогам тендерної документації, та згідно норм статті 30 Закону Замовник зобов’язан відхилити таку пропозицію. Додатково повідомляємо, що відповідно до вимог ч.3 ст.30 Закону у разі якщо Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий Учасник може повторно звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію. ТОВ «Екоіллічпродукт» своє звернення вих.№ 4 від 18.12.2018 року вважає оскарженням та у тексті звернення вимагає задовольнити скаргу в супереч норм Закону, який не передбачає такої можливості. Закон передбачає лише єдиний можливий варіант відповіді Замовника на таку вимогу Учасника щодо запиту додаткової інформації стосовно відхилення – це надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності пропозиції умовам тендерної документації. Комітет повідомляє, що не зважаючи на спроби Учасника ввести Замовника в оману та вимоги Учасника до Замовника порушити Закон, тендерний комітет буде діяти лише на підставі та в межах норм діючого законодавства України. Бажання ТОВ «Екоіллічпродукт» впливати на результати торгів поза межами порядку передбаченого Законом України «Про публічні закупівлі» вважаємо тиском на Замовника з метою незаконного отримання преференції перед іншими Учасниками конкурентної процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Без відповіді

Оскарження протоколу № 126 від 18.12.2018 року

Номер: d5c9791ae76440829ed64b131613e125
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-23-003162-c.a2
Назва: Оскарження протоколу № 126 від 18.12.2018 року
Вимога:
10 грудня 2018 року відбувся аукціон по процедурі відкриті торги, Замовником яких є ГП "Маріупольський пансіонат для ветеранів війни та праці №2" , предмет закупівлі - ДК 021:2015 - 15510000-6 Молоко та вершки , ідентифікатор —UA-2018-11-23-003162-c . Протоколом засіданням тендерного комітету ГП "Маріупольський пансіонат для ветеранів війни та праці №2" №126 від 18 грудня 2018 року було визнано переможцем ТОВ “Укрпродукт”. Тендерний комітет не прийняв до уваги, що ТОВ “Укрпродукт” не надав документи, які відповідають вимогам п.15.1 тендерної документації, а саме сканований оригінал документу про результати останнього наглядового аудиту за сертифікованою системою управління безпечності харчових продуктів. Натомість, ТОВ “Укрпродукт” надав Звіт за результатами проведення спеціального аудиту з розширення сертифікації системи управління безпечностю харчових продуктів та введення нової потужності. В підставах для проведення аудиту зазначено тільки розширення сфери сертифікату відповідності на систему управління безпечністю харчових продуктів та введення нової потужності. Також ТОВ “Укрпродукт” не надав пояснень, що спеціальний аудит за сертифікованою системою управління безпечності харчових продуктів є тотожним до наглядового аудиту за сертифікованою системою управління безпечності харчових продуктів. Згідно вимог п.13. 1 тендерної документації вимагалося надання завірених Учасником копії документів про виконання Законів та Нормативних актів України з охорони праці, а саме: копію/ї наказу/ів про призначення відповідальної/них особи/іб за стан охорони праці на підприємстві та копію/ї діючого документу, виданого уповноваженим органом, що підтверджує проходження відповідальною особою навчання з питань охорони праці. ТОВ “Укрпродукт” надав дані, згідно яких за охорону праці відповідає директор ТОВ “Укпродукт” Абальмаз І.В.. Згідно зі ст. 15 Закону «Про охорону праці», служба охорони праці створюється на підприємстві, в установі, організації з кількістю працівників 50 і більше осіб. Якщо на підприємстві менше 50 працівників, функції служби охорони праці можуть виконувати за сумісництвом особи, які мають відповідну підготовку. На підприємстві з кількістю працівників менше 20 для виконання функцій служби охорони праці можуть на договірних засадах залучатися сторонні спеціалісти, які мають належну підготовку. Внутрішнє сумісництво (заняття двох посад на одному підприємстві, одна з яких — інженер з охорони праці) оформлюється шляхом укладання окремих трудових договорів. Розпорядження інженера з охорони праці може скасувати лише роботодавець. ТОВ “Укрпродукт” не надав кількість працюючих осіб, тому визначити чи є правомірним призначення відповідального за охорону праці директора ТОВ “Укрпродукт” Абальмаз В.І.. Невиконання вимог з охорони праці може привести до негативних наслідків та вплинути на виконання умов договору. Також директор ТОВ “Укрпродукт” Абальмаз В.І. не надав трудовий договір, згідно якого він виконує обов’язки відповідального з охорони праці. Згідно розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1. тендерної документації на електронні торги Учасник повинен надати документи в електронному вигляді. Учасник, в порядку передбаченому для процедури електронних закупівель, забезпечує наявність документів, передбачених цією документацією, а саме інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, встановлених у Додатку 3. У разі недотримання даної вимоги, Замовник має право дискваліфікувати пропозицію Учасника. ТОВ “Укрпродукт” не виконав вимоги Додатку№3 тендерної документації, а саме не надав кількісні характеристики предмету закупівлі згідно встановленого зразка, що є значним порушенням вимог тендерної документації. ТОВ “Екоіллічпродукт” звертає увагу Замовника на те, що ТОВ “Укрпродукт” надав дані про автотранспорт, у кількості 2 автомобілів, які також будуть перевозити не тільки молочну продукцію, але і інші види товару, в тому числі і м’ясні вироби та м’ясо, заборонено згідно санітарно-гігієнічних норм. Договір оренди транспортного засобу, укладений між ТОВ “Укрпродукт” та представником власника за довіреністю гр. Печерських О.М., нею же підписаний лист про намір подовження строку дії договору оренди транспортного засобу на 2019 рік. Однак, до даного листа та Договору не надана копія довіреності, яка надає повноваження гр. Печерських О.М. продовжувати строк дії договору та вести листування від імені Довірителя гр. Яцук О.В.. Тобто, за умови відсутності повноважень у гр. Печерських О.М. даний лист буде вважатися недійсним, а також може привести до не продовження строку дії Договору оренди транспортного засобу, що суттєво вплине на можливість виконання умов договору. ТОВ “Екоіллічпродукт” також звертає увагу на те, що основним критерієм вибору переможця є ціна. ТОВ “Екоіллічпродукт” запропонував ціну, яка значно менше ніж ТОВ “Укрпродукт”. Різниця між цінами становить 162,80 грн. Тобто Замовник, обравши переможцем ТОВ “Укрпродукт” порушив ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме ст.3 цього Закону, в якій визначені принципи здійснення публічних закупівель, а саме пункт: максимальна економія та ефективність бюджетних коштів. У зв’язку з вищевикладеним, звертаємось з оскарженням на рішення тендерного комітету, який оголосив переможцем ТОВ “Укрпродукт”, який не надав усі документи, які підтверджували виконання вимог тендерної документації. ТОВ “Екоіллічпродукт” залишає за собою право звернутися до компетентних органів для в тому числі до Національної поліції та прокуратури для неупередженої правої оцінки діяльності тендерного комітету
Пов'язані документи: Учасник