-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Меблі для сидіння
Меблі та приспособи різні (Меблі для сидіння), код ДК 021:2015 – 39150000-8. Технічні (якісні) вимоги до товару викладено в окремому файлі (документації).
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
11.12.2018 11:42 - 14.12.2018 16:00
Вимога
Вирішена
Вимога про дискваліфікацію учасника ФОП Чимрук Назар Олегович
Номер:
a4148e43fbe749da94e139419776d4d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-11-001364-c.c1
Назва:
Вимога про дискваліфікацію учасника ФОП Чимрук Назар Олегович
Вимога:
Уважно вивчивши Тендерну документацію “Філії–Житомирське обласне управління публічного акціонерного товариства “Державний Ощадний банк України” за предметом закупівлі: Меблі та приспособи різні (Меблі для сидіння), код ДК 021:2015 – 39150000-8 та Тендерну пропозицію ФОП Чимрук Назарія Олеговича, Товариство з обмеженою відповідальністю «Медіа-Вест», вимагає дискваліфікувати ФОП Чимрук Назарія Олеговича, мотивуючи це наступним чином:
Згідно Тендерної документації Замовника Розділу 10 “Учасники у складі пропозиції повинні завантажити документи у сканованому форматі PDF, які підтверджують кваліфікаційні дані, а саме: п.10.2. витяг про учасника, з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань”.
Також, згідно Розділу 11 Тендерної документації “Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: п.11.1. гарантійний лист Учасника, із зазначенням технічних характеристик, щодо гарантування виконання умов технічного завдання цієї документації та поставки Товару, що відповідає характеристикам наведеним в технічному завданні”
У складі тендерної пропозиції учасника вищезазначені документи відсутні.
Також Тендерною документацією Розділом 10 п.10.3 вимагалось надати “Довідку в довільній формі про наявність у учасника технічних можливостей, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, який буде укладений за результатами процедури закупівлі, наявність офісного або складського приміщення.”
Учасником було надано в складі пропозиції довідку, в якій не міститься інформація про конкретне обладнання, матеріально-технічну базу, офісне або складське приміщення(їх адреси).
Також ФОП Чимрук Назарієм Олеговичем, було завантажено у складі тендерної пропозиції “Лист гарантію про погодження з умовами договору”, в якому вказується інформація про “гарантійну експлуатаційну надійність шкільних, офісних та дитячих меблів, які ним поставляються впродовж 12 місяців від дати постачання”, що не відповідає предмету закупівлі Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 1.PDF 19.12.2018 17:28
Дата подачі:
19.12.2018 17:28
Вирішення:
Пропозицію ФОП Чимрук відхилено
Статус вимоги:
Задоволено