-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Стенд для випробування ВОВ 25.
детальніше див. тендерну документацію
Завершена
1 813 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 065.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 065.00 UAH
Період оскарження:
15.09.2018 17:50 - 04.11.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Невідповідність учасника
Номер:
2ff60b400a694847a3b245f646ee7e7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-15-000020-b.a5
Назва:
Невідповідність учасника
Скарга:
Невідповідність учасника, див. додатки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка_досвід виконання аналогічних договорів.pdf 25.12.2018 14:45
- Довідка_наявність працівників.pdf 25.12.2018 14:45
- Довідка-дані про продукцію.pdf 25.12.2018 14:45
- Кваліфікаційні документи робітників.rar 25.12.2018 14:45
- Протокол_скасув_рішення_ТК_АМК_відх_1_го_уч_ка_розгл_пропоз_2_го_уч_ка_НРП_стенд_ВОВ_17122018.doc 25.12.2018 14:45
- Отсканировано 30.07.2018 10-27.pdf 25.12.2018 14:45
- платежка-одеса (2).pdf 25.12.2018 14:45
- скарга-одеса (2).pdf 25.12.2018 14:47
- Рішення від 28.12.2018 № 13227.pdf 28.12.2018 16:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.12.2018 14:45
Опис причини скасування:
Турбота за безпеку руху на УЗ
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
28.12.2018 08:24
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
28.12.2018 16:46
Скарга
Виконана замовником
невідповідність учасника
Номер:
bd76d3e14b36413999eddfdd2fea755a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-15-000020-b.c4
Назва:
невідповідність учасника
Скарга:
невідповідність учасника
Пов'язані документи:
Учасник
- Аналогічний договір.pdf 20.11.2018 16:38
- Декларація постачальника.pdf 20.11.2018 16:38
- Договір оренди.pdf 20.11.2018 16:38
- ін-а довідка МТБ.pdf 20.11.2018 16:38
- ін-а довідка щодо аналогічних договорів.pdf 20.11.2018 16:38
- паспорт.pdf 20.11.2018 16:38
- Платіжне доручення.pdf 20.11.2018 16:38
- Скарга.pdf 20.11.2018 16:38
- Статут.pdf 20.11.2018 16:38
- рішення від 23.11.2018 № 11987 + лист Замовнику.pdf 23.11.2018 16:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.11.2018 № 12575.pdf 11.12.2018 17:47
- Рішення від 10.12.2018 № 12575.pdf 13.12.2018 20:23
- Пояснення на скаргу_UA-2018-09-15-000020-b.c4_1_арк.pdf 03.12.2018 13:04
- Пояснення.doc 03.12.2018 13:04
- Пояснення на скаргу_UA-2018-09-15-000020-b.c4_2_арк.pdf 03.12.2018 13:04
- Пояснення на скаргу_UA-2018-09-15-000020-b.c4_6_арк.pdf 03.12.2018 13:04
- Пояснення на скаргу_UA-2018-09-15-000020-b.c4_3-арк.pdf 03.12.2018 13:04
- Пояснення на скаргу_UA-2018-09-15-000020-b.c4_4_арк.pdf 03.12.2018 13:04
- Пояснення на скаргу_UA-2018-09-15-000020-b.c4_5_арк.pdf 03.12.2018 13:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.11.2018 16:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.12.2018 20:24
Дата виконання рішення Замовником:
17.12.2018 16:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
на підставі рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
№ 12575-р/пк-пз від 10.12.2018 - скасовано рішення про намір укласти договір з учасником – переможцем торгів Спільним Українсько-Російським підприємством "ЦЕНТР ДОСЛІДЖЕННЯ ТРАНСПОРТНОГО ОБЛАДНАННЯ" код згідно з ЄДРПОУ 21237717, протокол розгляду тендерних пропозицій № 822 від 15.11.2018 та відхилено пропозицію Спільного Українсько-Російського підприємства "ЦЕНТР ДОСЛІДЖЕННЯ ТРАНСПОРТНОГО ОБЛАДНАННЯ" код згідно з ЄДРПОУ 21237717 протокол розгляду тендерних пропозицій № 959 від 17.12.2018
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги п. 2.3 розділу 3
Номер:
dd50860563284a888cc64faa60751dbf
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-15-000020-b.c2
Назва:
Дискримінаційні вимоги п. 2.3 розділу 3
Вимога:
Ми є представниками відомого європейського виробника «Шнейдер Электрик», що має в асортименті аналогічне до заявленого Вами обладнання. Нажаль дискримінаційні вимоги п. 2.3 розділу 3 унеможливлюють участь відомих міжнародних виробників у тендері. Ми як представники (дилери) не маємо в сьогоденні «аналогічних» в Вашому розумінні договорів, але Виробник – має відповідний багаторічний досвід таких поставок на міжнародному рівні та може надати такі листи, копії договорів та інше. Проте Ви (або АМКУ) дискваліфікує нас в зв’язку з «відсутністю» такого досвіду безпосередньо у нас – дилерів.
Вимагаємо Від Вас внести відповідні корективи у Кваліфікаційні вимоги та викласти п.2.3 у редакції
«2.3. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного (их) договору (ів) ВИРОБНИКОМ ПРОДУКЦІЇ АБО ЙОГО ДИЛЕРОМ, із зазначенням предмету договору (ів), найменування Замовника (ів), його (їх) коду ЄДРПОУ, № та дати договору (ів) з доданням скан- копій документів, що підтверджують виконання договору (ів). Підтвердженням наявності досвіду та виконання аналогічного договору, є договір на постачання стенду для перевірки електричного обладнання тягового або моторвагонного рухомого складу, ВИМИКАЧІВ, ЗАПОБІЖНИКІВ ТА РОЗ’ЄДНУВАЧІВ СЕРЕДНЬОЇ АБО ВИСОКОЇ НАПРУГИ»
в противному випадку будемо вимушені оскаржити дискримінацію відомих європейських виробників в АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Пояснення_на_вимогу_2919951.pdf 10.10.2018 17:41
- На вимогу_2919951.pdf 10.10.2018 17:41
Дата подачі:
05.10.2018 22:50
Вирішення:
Замовник вважає недоцільним внесення змін до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога.
Номер:
c11fbf611259489c9fb6843d5b194235
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-15-000020-b.c1
Назва:
Вимога.
Вимога:
Просимо надати чітке роз'яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації, стосовно п. 2.3 розділу 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону". А саме, просимо чітко зазначити який договір може вважатися аналогічним договором у даному аукціоні.
Пов'язані документи:
Замовник
- на вимогу по тендеру_2919951.pdf 02.10.2018 11:45
Дата подачі:
27.09.2018 12:40
Вирішення:
Замовником розглядається питання щодо внесення змін до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Розгляд припинено
оскарження кваліфікаційних вимог тендерної документації
Номер:
9181fdd83f874e36b60212c7720c1d42
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-15-000020-b.a3
Назва:
оскарження кваліфікаційних вимог тендерної документації
Скарга:
СКАРГА
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)
Підстави, через які подається скарга, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, дата, коли суб'єкту оскарження стало відомо про такі рішення, дії або бездіяльність. Обґрунтування вимог. Обгрунтування наявності порушених прав
З оголошення № UA-2018-09-15-000020-b, яке було опубліковане 15 вересня 2018 року нам стало відомо, що Замовником було розпочато процедуру закупівлі відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015 – 3854 – випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати. Стенд для випробування ВОВ 25.».
На час звернення з даною скаргою до вас ми плануємо прийняти участь у даних торгах.
Разом з оголошенням було оприлюднено тендерну документацію, а 05 жовтня 2018 року було оприлюднено ще тендерну документацію зі змінами (далі ТД).
Ознайомившись з ТД у новій редакції ми вимушені керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) звернутися до Вас, як до органу оскарження, з даною скаргою.
Згідно з роз’яснень, наведених у листі Міністерства економічного розвитку від 30 грудня 2016 року № 3302-06/42560-06, зазначено, що ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Так, тендерна документація повинна містити, зокрема проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов.
Таким чином, у разі якщо фізична або юридична особа, яка має намір подати тендерну пропозицію, не погоджується з вимогами тендерної документації або має пропозиції стосовно внесення змін до тендерної документації, у тому числі до проекту договору про закупівлю, така особа може звернутись до замовника щодо внесення змін до тендерної документації, або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження, або звернутись до суду, ураховуючи статтю 124 Конституції України.
Так ознайомившись з Тендерною документацією (нова редакція 1) нами було встановлено, що вона містить дискримінаційні вимоги по відношенню до нас та звужує коло потенційних учасників, а саме:
1). Відповідно до останнього абзацу п.2.3 ч.5 Розділу ІІІ ТД Замовник наголошує, що Підтвердженням наявності досвіду та виконання аналогічного договору, є договір на постачання стенду для перевірки електричного обладнання тягового або моторвагонного рухомого складу.
Але дана вимога звужує коло потенційних учасників та дискримінує нас, як учасника.
Також хочемо зазначити, що до внесення змін Замовнику було достатньо, що досвід виконання аналогічних договорів буде по предмету закупівлі, а саме: «ДК 021:2015 – 3854 – випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати.».
Тобто своїми змінами до тендерної документації Замовник погіршив кваліфікаційні вимоги до учасників.
Тому ми вважаємо, що дана вимога останнього абзацу п.2.3 ч.5 Розділу ІІІ ТД є дискримінаційною по відношенню до нас та звужує коло учасників та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до даного пункту, а саме видалити останній абзац п.2.3 ч.5 Розділу ІІІ ТД та залишити підтвердженням досвіду виконання аналогічних договорів саме по предмету закупівлі, а саме: «ДК 021:2015 – 3854 – випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати.».
2). Також хочемо зазначити, що п.6 Тендерної документації передбачається, що «Переможець торгів повинен подати замовнику у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, наступні документи, дійсні на момент подання».
Тобто Замовник вимагає, від учасника-переможця особисто надати Замовнику документи протягом 5 календарних днів, замість того, щоб учасник-переможець ці документи подав через електронну систему закупівель. А так ви
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.pdf 11.10.2018 17:37
- Скарга та платіжне доручення.pdf 11.10.2018 17:37
- Тендерна документація.pdf 11.10.2018 19:53
- Рішення від 16.10.2018 № 10551 + лист Замовнику.pdf 16.10.2018 17:17
- Рішення від 31.10.2018 № 11132.pdf 31.10.2018 18:55
- Пояснення_ скарга №UA-2018-09-15-000020-b.a3.doc 24.10.2018 17:11
- Пояснення_ скарга №UA-2018-09-15-000020-b.a3_2_арк.pdf 24.10.2018 17:11
- Пояснення_ скарга №UA-2018-09-15-000020-b.a3_1_арк.pdf 24.10.2018 17:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.10.2018 17:37
Опис причини скасування:
Наша організація прийняла рішення не приймати участь у даних відкритих торгах
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
31.10.2018 00:15
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
31.10.2018 18:55