-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Встановлення систем пожежної сигналізації (послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації)
Встановлення систем пожежної сигналізації (послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації)
Торги відмінено
633 850.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 169.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 169.25 UAH
Період оскарження:
06.11.2018 20:13 - 23.11.2018 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скага на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця
Номер:
1e84779ebc224dcd8d5331d99adc0113
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-06-001980-b.c3
Назва:
Скага на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця
Скарга:
Скарга на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця у процедурі закупівлі
« ДК 021:2015 (СРУ:2008): 45312100-8 « Встановлення систем пожежної сигналізації» (послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації)»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 08.12.2018 17:01
- Протокол(рішення) № 83 08.12.2018 17:01
- Платіжне доручення 08.12.2018 17:01
- Рішення від 11.12.2018 № 12597 + лист Замовнику.pdf 12.12.2018 11:15
- Про перенесення UA-2018-11-06-001980-b.c3 .pdf 13.12.2018 19:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.12.2018 № 12948 .pdf 20.12.2018 17:43
- Рішення від 19.12.2018 № 12948.pdf 22.12.2018 17:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.12.2018 17:02
Дата прийняття рішення по скарзі:
22.12.2018 17:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ"
Номер:
a427cda43d094de4a13262e583454ae4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-06-001980-b.c2
Назва:
Оскарження тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ"
Вимога:
Вивчивши Протокол (рішення) засідання комітету з конкурсних торгів спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 277 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва про визначення переможця № 83 від 29.11.2018 р., повідомляємо про недопустимість прийняття подібного рішення.
Тендерна пропозиції учасника ТОВ «ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ» не відповідає умовам тендерної документації
1. У складі пропозиції подано довідку про уповноважену особу, яка не містить переліку повноважень, передбачених установчими документами (як це вимагалось П.4 Розділ VI документації);
2. У складі пропозицію подано договірну ціну, яка не містить печатки сертифікованого інженера-проектувальника (як це вимагалось Додатком 4 документації);
3. У складі пропозиції відсутнє підтвердження в довільній формі щодо надання документів, передбачених для переможця в Додатку 2 у разі визнання його переможцем (як це вимагалось П.2 Розділ V документації);
4. В довідці про наявність обладнання відсутній пристрій імітатор тепла та диму, відповідно до умов, визначених в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (як це вимагалось П.2.3. Додатку 1 документації);
5. У складі пропозиції подано довідку про виконання аналогічних договорів, яка не містить інформації про адресу, робочий телефон замовника, ПІБ керівника/особи, уповноваженої на підписання договору (як це вимагалось П. 4.1 Додатку 1)
Вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ «ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ» та розглянути пропозиції з дотриманням вимог законодавства.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 85 на Вимогу.pdf 05.12.2018 16:20
Дата подачі:
30.11.2018 19:00
Вирішення:
Відповідь на вимогу- Протокол № 85 засідання тендерного комітету від 05.12.2018 року
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
ВИМОГИ: Внести зміни та доповнення до Тендерної документації
Номер:
0de68fb56cf849288de003e66cbd50c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-06-001980-b.c1
Назва:
ВИМОГИ: Внести зміни та доповнення до Тендерної документації
Вимога:
1. Надати ТЕРМІНОВО ПРОЕКТНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ
2. Розділ І "Загальні положення" в п.4.4. замінити вказаний срок поставки закупівлі "червень-липень 2018 р." на відповідний до сьогоднішньої Закупівлі
3. ВИДАЛИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ для багатьох Учасників, або ЛОБІЮЮЧИЙ ЧИЇСЬ ІНТЕРЕСИ п.2.3. Додатку №1 про наявність електротехнічної лабораторії.
Дана вимога є неправомірною. Згідно п. 1.20 Розділу IV Наказу МВСУ від 30.12.2014 № 1417 «Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні» (далі – Правила) містить
положення про те, що замір опору ізоляції і перевірка спрацювання
приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого
замикання мають проводитись 1 раз на 2 роки, якщо інші терміни не
обумовлені ПТЕ. Але, дане положення не адресоване конкретно до учасників
(тобто, до суб’єктів господарювання, що здійснюють господарську
діяльність у сфері протипожежного призначення). Це положення стосується
Замовника (конкретно в даному випадку). Тобто, сам Замовник як утримувач
і користувач будівель повинен дотримуватися Правил пожежної безпеки в
Україні, затверджених Міністерством внутрішніх справ України №1417 від
30.12.2014 р. Ці Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки
до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій,
іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються,
будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва,
реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного
переоснащення будівель та споруд. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІ
«Організаційні заходи щодо забезпечення пожежної безпеки» Правил,
Діяльність із забезпечення пожежної безпеки є складовою виробничої та
іншої діяльності посадових осіб і працівників підприємств та об’єктів.
Відповідно до пункту 2 Розділу ІІ «Організаційні заходи щодо
забезпечення пожежної безпеки» Правил, Керівник підприємства повинен
визначити обов’язки посадових осіб щодо забезпечення пожежної безпеки,
призначити відповідальних за пожежну безпеку окремих будівель, споруд,
приміщень, дільниць, технологічного та інженерного устаткування, а також
за утримання й експлуатацію засобів протипожежного захисту. Обов’язки
щодо забезпечення пожежної безпеки, утримання та експлуатації засобів
протипожежного захисту передбачаються у посадових інструкціях,
обов’язках, положеннях про підрозділ. Тобто, в Замовника повинна бути
назначена відповідальна посадова особа щодо забезпечення пожежної
безпеки та контролю за утриманням й експлуатацією засобів протипожежного
захисту, а також щодо забезпечення проведення заміру опору ізоляції і
перевірки спрацювання приладів захисту електричних мереж та
електроустановок від короткого замикання 1 раз на 2 роки, якщо інші
терміни не обумовлені ПТЕ. Якщо ж такої особи в Замовника немає, то
звісно Замовник може скористатися послугами компанії, що спеціалізується
на наданні послуг з проведення заміру опору ізоляції. Послуги по виміру
опору ізоляції електроінструменту та наявність електротехнічної
лабораторії передбачені для іншого виду послуг та мають свій код
класифікатора для проведення процедур закупівель, а саме: 71630000-3 -
Послуги з технічного огляду та випробовувань. Визначення коду
класифікатора до закупівлі регулює Наказ МІністерства економічного
розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 р. "Про затвердження
Порядку визначення предмета закупівлі" (Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578).
Цей Порядок установлює спосіб визначення замовником предмета закупівлі
відповідно до положень Закону України “Про публічні закупівлі”.
Відповідно до вказаного Порядку визначення предмета закупівлі, Предмет
закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і
32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного
класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”,
затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі
України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний
словник), за показником четвертої цифри основного словника із
зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Отже, Замовник повинен мати або ж відповідальну особу за дотримання
правил пожежної безпеки та контролю проведення замірів опору ізоляції і
т.д, або може скористатися послугами іншої компанії, що спеціалізується
на такому виді послуг, але для цього Замовнику потрібно проводити окрему
процедуру закупівлі, яка має свій окремий код класифікатора, а не
прописувати дану вимогу до учасників в Тендерну документації на
закупівлю послуг щодо встановлення автоматичної пожежної сигналізації.
Таким чином, Замовник може прописувати лише ті вимоги, що безпосередньо
стосуються цього предмету закупівлі та вказаних видів послуг. Замовником
же прописана вимога щодо наявності протоколу про вимір опору ізоляції
електроінструменту, яка взагалі не стосується даного предмету закупівлі і
ніяким чином не відноситься до вказаних послуг! Послуги по виміру опору
ізоляції електроінструменту передбачені для іншого виду послуг та мають
свій код класифікатора для проведення процедур закупівель, а саме:
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань. Таким чином, в
одній процедурі закупівлі Замовник фактично об'єднав два різних коди
класифікатора (два різних види послуг), зазначивши при цьому, звісно ж,
лише один (що безпосередньо стосується потрібних йому послуг з
встановлення пожежної сигналізації), але додав ще й інші послуги (які
насправді не відносяться до послуг зі встановлення пожежної
сигналізації, та ще й мають зовсім інший, свій код класифікатора і на
дані послуги Замовники повинні проводити окрему процедуру закупівлі).
Також, звертаємо увагу на те, що Замовником встановлена вимога щодо
надання протоколу про вимір опору ізоляції електроінструменту, що буде
використовуватися при виконанні РЕМОНТНИХ робіт. Знову ж таки, дана
вимога ще раз свідчить про її невірне та неправомірне встановлення до
учасників. Процедура закупівлі здійснюється на ПОСЛУГИ по встановленню
автоматичної пожежної сигналізації, жодних ремонтних робіт, ніяких
ремонтів, перевірок електричних мереж та все що з цим пов’язано учасники
не будуть проводити та і не зобов’язані, бо процедура закупівлі
проводиться на зовсім інший вид послуг.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО виключити з тендерної
документації вимогу щодо надання документів про наявність електротехнічної лабораторії, та внести відповідні зміни!
4. Видалити п. 5.1. Додатку № 3. Незрозумілим є вимога можливості Учасника виїзду на об'єкт впродовж 2-х годин при виконанні робіт по влаштуванню пожежної сигналізації
5. Видалити з Додатку № 4("Технічні вимоги...") 5.1. перелік вимог про надання кошторисної документації, так-як вона може бути змінена в процесі торгів, тому кошторисну документацію повинен подавати вже Переможець на суму виграного тендеру (чи у вас "переможець" вже "визначений" зі своєю фіксованою ціною?)
5.2. Замінити документи на основі яких повинні проводитись роботи по Закупівлі, а також повинен був розроблятись Проект (цікаво якими документами користувався розробник проектної документації, якщо в Тендерній документації вказані старі та відмінені Державні будівельні норми, то може й із-за цього не виставляєте Проект, та приховуєте його?)
Нормативні документи чинні :
1 ДБН А.2.2-3-2012 «Склад, порядок розробки, узгодження і затвердження проектної документації будівництва» ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»
2 ПУЕ «Правила улаштування електроустановок»2009 та додатки-доповнення 2011 р.
3 ДБН В.2.5-56-2014 «Системи протипожежного захисту»
4 ДБН В.1.1-7-2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва»
5 ДБН В.2.2-9-2009 «Загальні приміщення і будівлі» № ДБН – той же, але назва його: «Громадські будинки та споруди. Основні положення»
6 ДБН В.2.2-3-2017 «Будинки і споруди. Навчальні заклади» (цей документ відсутній зовсім)
6. Видалити з Тендерної пропозиції п. 2 "Обслуговування..." (Див. назву Закупівлі "Встановлення..." і ніякого "обслуговування"
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №77 розгляд Вимоги.pdf 16.11.2018 18:08
Дата подачі:
16.11.2018 00:06
Вирішення:
Вимогу задовільнити частково
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так