• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

капітальний ремонт приміщень ІІ–го поверху головного корпусу Шишацької центральної районної лікарні за адресою смт. Шишаки, вул.Легейди, 50

згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013

Торги відмінено

6 083 420.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 417.10 UAH
Період оскарження: 12.11.2018 17:47 - 24.11.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Застереження щодо можливого порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: 5bd91bc133ca44698b2945b183f77c00
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-12-000850-c.b1
Назва: Застереження щодо можливого порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Вимога:
ТОВ “ЛІММ-БУД” Було перевірено наявність в Учасника ТОВ "БК "Центр-буд" усіх необхідних документів, передбачених тендерною документацією, та було з’ясовано, що учасником не у повному обсязі було надано інформацію про його відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним Законом України «Про публічні закупівлі» та Тендерною документацією Замовника, а саме: Відповідно до пункту 5 Таблиці 1 Додатку 3 Документації для участі у Процедурах, визначено, що учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: Заява, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)), із додатковим зазначенням П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника. У складі тендерної пропозиції Учасника на підтвердження відповідної вимоги тендерної документації було надано Заяву на обробку персональних даних Вих. №330 від 26.11.2018, де відсутня згода на обробку персональних даних деяких посадових осіб Учасника, які згідно Довідки Вих. №330 від 26.11.2018 будуть залучені учасником до виконання договірних відносин за закупівлею, а саме: Косолапова Ю.С., Кавалер Т.І., Копачевський Д.Г., Зверєва Л.Г., Сколибог О. В., Бундик О.О., Божок Г.О., Таранець Л.А. . З огляду на вищесказане, можна зробити висновок про невідповідність Тендерної пропозиції пункту 5 Таблиці 1 Додатку 3 Документації та статті 16 ЗУ “Про Публічні закупівлі”. Відповідно Додатку 6 Документації, визначено, що учасники повинні надати наступні документи: Форма Пропозиція в якій згідно форми в тому числі вимагається надати Відомості про керівництво (директор, бухгалтер, уповноважена особа)(ПІП (повністю), тел., e-mail). У складі тендерної пропозиції Учасника на підтвердження відповідної вимоги тендерної документації було надано Форму Пропозиція Вих. №334 від 28.11.2018, де Штрікуль С.В. зазначений директором, уповноваженою особою та бухгалтером, що суперечить інформації згідно Довідки Вих. №330 від 26.11.2018, де бухгалтером зазначено Божок Г.О. по якій не надано відповідних даних згідно вимог тендерної документації. З огляду на вищесказане, можна зробити висновок про невідповідність Тендерної пропозиції Учасника вимогам Додатку 6 Документації та статті 16 ЗУ “Про Публічні закупівлі”. Відповідно до абз.3 ч.3 статті 12 ЗУ “Про Публічні закупівлі”, визначено, що Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Згідно ч.1 ст.7 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги" ( 2155-19 ). та згідно ч.2 ст. 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. На тендерну пропозицію Учасника не було накладено ЕЦП, що порушує вищевказані законодавчі норми електронного документообігу, та суперечать вимогам Тендерної Документації щодо подання електронних документів на підтвердження відповідності учасника вимогам ст.16 та ст. 17 ЗУ “Про Публічні закупівлі”. З огляду на вищесказане, можна зробити висновок про невідповідність Тендерної пропозиції Учасника вимогам Тендерної Документації та статей 12,16,17 ЗУ “Про Публічні закупівлі”. З огляду на вищесказане, Рекомендуємо замовнику відхилити тендерну пропозицію ТОВ "БК "Центр-буд" за закупівлею : капітальний ремонт приміщень ІІ–го поверху головного корпусу Шишацької центральної районної лікарні за адресою смт. Шишаки, вул.Легейди, 50 керуючись п.1 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України “Про публічні закупівлі” та, відповідно до ч.4 ст. 28 Закону, почати розгляд наступної Тендерної пропозиції з пропозиції учасників, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник процедури закупівлі! Звертаючи увагу на характер вашої вимоги, керуючись вимогами чинного законодавтсва та принципами здійснення публічних закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне. В даний час триває розгляд пропозиції учасника, із найбільш економічно вигідною пропозицією за результатом аукціону, та перевіряється інформація про відповідність такого учасника в частині кваліфікаційних та інших вимог, передбачених статтями 16 та 17 Закону та умовами тендерної документації. Згідно до частини 3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Інших причин для подання вимог, скарг та подібних видів проведення переговорів з замовником, з метою оскарження рішень замовника відносно пропозицій конкурентних учасників, вище визначеним Законом не передбачено. Учасник має право на оскарження лише тих рішень замовника, які стосуються його пропозиції. Даним зверненням, з метою отримання власної користі, ви, як учасник процедури закупівлі, змушуєте замовника прийняти рішення, які в свою чергу призведуть до порушення вимог чинного законодавства в сфері публічних закупівель. Оскільки Ви, як учасник процедури закупівлі, зауважуєте на особливості наданої пропозиції іншого учасника в розрізі власного трактування умов тендерної документації та законодавчих актів, як власну думку, яка суперечить чинному законодавству та позицій Уповноваженого органу (Департаменту регулювання державних закупівель) та практики рішень органу оскарження, ми, як замовник та розпорядник коштів, змушені вбачати в цьому дії спрямовані на перешкоджання процесу закупівлі з метою отримання власної вигоди шляхом впливу на рішення замовника та введення в оману відповідальних осіб замовника. Рекомендуємо вам, як учаснику сфери публічних закупівель, діяти в межах повноважень визначених Законом та компетенції учасника, із дотриманням принципу добросовісної конкуренції серед учасників.
Статус вимоги: Відхилено