-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Устаткування для операційних блоків (Відеогастроскоп та відеоколоноскоп)
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
22.11.2018 11:07 - 03.12.2018 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
ecf0298bfce24329923f287df87bbd0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-22-000727-c.a1
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Комунальна установа «Обласний медичний консультативно-діагностичний центр Житомирської обласної ради» (далі – Замовник) опублікував оголошення та тендерну документацію про закупівлю – устаткування для операційних блоків (Відеогастроскоп та відеоколоноскоп) за кодом СРV за ДК 021:2015-33160000-9 (оголошення № UA-2018-11-22-000727 - с від 22 листопада 2018 року).
ТОВ «Фіоре-М» має намір прийняти участь у згаданій процедурі закупівлі та запропонувати медичне обладнання, котре повністю відповідає встановленим стандартам та являється предметом закупівлі за даною процедурою.
На жаль, Замовник, в порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», встановив завідомо дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, які надають перевагу окремим суб'єктам господарської діяльності, а інших - позбавляють можливість прийняти участь у процедурі закупівлі.
Так, у додатку 4 до тендерної документації Замовник установив такі медико – технічні вимоги до предмету закупівлі - відеоколоноскопа, які ніяким чином не впливають на якість обстеження, однак суттєвим чином обмежують кількість потенційних учасників відкритих торгів, зокрема:
- Діаметр дистального кінця не більше 12, 8 мм.;
- Загальна довжина не більше 2000 мм.
Встановлені Замовником медико - технічні вимоги не мають визначального значення для якості медичного обстеження, однак суттєво обмежують коло потенційних учасників відкритих торгів, оскільки медична устаткування з вказаними вище параметрами, має можливість поставити обмежене коло учасників, котрі представляють одного виробника медичної техніки, тому для розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі пропонуємо викласти зазначені вище параметри в наступній редакції:
- Діаметр дистального кільця не більше 13, 2 мм.;
- Загальна довжина не менше 2 000 мм.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
У ч. 4. ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі ч. 2 ст. 23 Закону, Замовник має право з власної ініціативи або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, а у разі неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи наведені обставини, Замовник з власної ініціативи або за рішенням органу оскарження повинен привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, а у разі неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 8 та 18 Закону України "Про публічні закупівлі", -
П Р О Ш У:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі.
3. Зобов'язати Комунальну установу «Обласний медичний консультативно-діагностичний центр Житомирської обласної ради» внести зміни до тендерної документації з проведення закупівлі – устаткування для операційних блоків (Bідеогастроскоп та відеоколоноскоп) за кодом CPV за ДК 021:2015 – 33160000-9 [оголошення № UA-2018-11-22-000727-с від 22 листопада 2018 року] та усунути будь – які дискримінаційні умови, а у разі неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.PDF 29.11.2018 15:29
- Скарга.pdf 29.11.2018 15:29
- Рішення від 03.12.2018 № 12297 (+лист Замовнику).pdf 03.12.2018 17:00
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 29.11.2018 № UA-2018-11-22-000727-c.a1.pdf 05.12.2018 17:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.12.2018 № 12648.pdf 12.12.2018 15:28
- Рішення від 11.12.2018 № 12648.pdf 14.12.2018 18:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.11.2018 15:30
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.12.2018 18:04