-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV ) 42410000-3 (Підіймально-транспортувальне обладнання).
Торги не відбулися
1 337 815.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 3 350.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 3 350.00 UAH
Період оскарження:
20.11.2018 15:13 - 01.12.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Чи можливо внести зміни до умов договору?
Номер:
4a39282ffcc84768ac49100e3294e7d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-20-002117-c.c2
Назва:
Чи можливо внести зміни до умов договору?
Скарга:
Завантажила Договір
Пов'язані документи:
Учасник
- ДОГОВІР.docx 30.11.2018 10:23
- Відповідь на звернення(скаргу).docx 04.12.2018 11:17
- рішення від 04.12.2018 № 12342.pdf 05.12.2018 10:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.11.2018 10:49
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.12.2018 10:40
Вимога
Відкликано скаржником
Чи можливо внести зміни до умов договору? (Я продублюю проект договору на пошту)
Номер:
2e4625ca344a42b0942809616aa10337
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-20-002117-c.c1
Назва:
Чи можливо внести зміни до умов договору? (Я продублюю проект договору на пошту)
Вимога:
Додаток 3 тендерної документації
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПОСТАВКИ № ________
м. Миколаїв «___» _______2018 р.
МКП «Миколаївводоканал», в особі генерального директора Дуденка Б.Л., що діє на підставі Статуту (далі -Покупець), з однієї сторони, і __________________________, в особі __________________________, що діє на підставі ______________ (далі — Постачальник), з іншої сторони, разом — Сторони, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Цивільним кодексом України від 16.01.2003р. (№ 435-IV), Господарським кодексом України від 16.01.2003 (№ 436-IV), уклали цей договір поставки про таке (далі — Договір):
1. ПРЕДМЕТ ПОСТАВКИ І ЦІНА
1.1. Відповідно до умов цього Договору ПОСТАЧАЛЬНИК зобов'язується поставити, а Покупець прийняти та оплатити зазначене і специфіковане в Додатках № 1 та №2 до Договору обладнання (в подальшому іменується «Товар»), провести монтажні та пуско-налагоджувальні роботи. Найменування Товару: за ДК 021:2015: 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання. Найменування, кількість, ціна, одиниці виміру Товару, що підлягає поставці за цим Договором, зазначені у Додатку 1 цього договору.
2.1. Загальна ціна Договору становить __________________________________ грн. з ПДВ.
2.УМОВИ ПОСТАВКИ/ПЕРЕХІД ПРАВА ВЛАСНОСТІ
2.1. Поставка Товару здійснюється у строк 10-12 тижнів з дня підписання Договору Поставка Товару здійснюється автотранспортом Постачальника за адресою: Україна, 54055, м. Миколаїв, вул. Погранична, 161 на умовах DAP Інкотермс 2010 р.
2.2. Покупець зобов'язується прийняти товар відповідно до встановлених умов поставки.
2.3. Право власності на ТОВАР переходить від ПОСТАЧАЛЬНИКА до ПОКУПЦЯ з моменту підписання сторонами видаткових накладних, Акту прийому-передачі ТОВАРУ, Акту виконаних монтажних робіт та проведення повної оплаті згідно умов даного Договору.
2.4. Обов'язок ПОСТАЧАЛЬНИКА вважається виконаним з моменту проведення монтажних і пуско-налагоджувальних робіт, оформлених Актом виконаних монтажних робіт, надання документів згідно п.9.2 діючого Договору.
3. ПЕРЕХІД РИЗИКІВ / ОБОВ'ЯЗОК ПЕРЕВІРКИ І ПОДАЧІ РЕКЛАМАЦІЇ
3.1. Ризик випадкового знищення, пошкодження ТОВАРУ переходить до ПОКУПЦЯ з моменту підписання акту прийому-передачі ТОВАРУ.
4. ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
4.1. Сторони зобов'язуються при виконанні зобов'язань за договором будувати свої взаємини на умовах партнерської взаємоповаги і довіри.
4.2. Покупець зобов'язується:
4.2.1. Забезпечити своєчасну оплату, згідно з умовами Договору.
4.2.2. Виділити постійного представника для оперативного вирішення всіх можливих організаційно-технічних питань.
4.2.3. Експлуатувати обладнання згідно встановлених вимог інструкцій заводу-виготовлювача.
4.2.4. Надати вантажо-підйомні засоби для демонтажу і монтажу в терміни, узгоджені з ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, шляхом офіційного листа від ПОСТАЧАЛЬНИКА.
4.2.5. Передати за актом ПОСТАЧАЛЬНИКУ майданчик під монтаж, очищений від сторонніх предметів, які суттєво заважатимуть виконанню робіт.
4.2.6. Надати ПОСТАЧАЛЬНИКУ
- Головний вимикач;
- Проводку від головного мережевого вимикача до струмопровіду;
- Попереджувальні знаки, майданчик для технічного обслуговування;
- Калібрувальні або випробувальні вантажі;
- Вантажопідйомні засоби для демонтажу і монтажу.
4.2.7. Забезпечити безперешкодний доступ до місця виконання робіт на протязі
не менше 12 годин на добу, в тому числі і у вихідні і святкові дні. У разі недопуску монтажної бригади до місця виконання робіт ПОКУПЕЦЬ зобов'язується сплатити неустойку в розмірі добового утримання (вартість оренди житла, добові, заробітна плата).
4.2.8. Для визначення габаритних розмірів металоконструкції моста крана, ПОКУПЕЦЬ зобов'язується узгодити і підписати габаритні креслення на кранів з ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, в термін до 5-ти календарних днів з моменту підписання Договору. Габаритне креслення є невід'ємною частиною цього Договору та основним технічним завданням, яке визначає габаритно-масові характеристики кранів.
4.2.9. Покупець зобов'язується надати ПОСТАЧАЛЬНИКУ відповідний майданчик для успішного та безперешкодного розвантаження ТОВАРУ.
4.3. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов'язується:
4.3.1. Здійснити поставку і монтаж в обсязі, передбаченому Додатком №1 до цього Договору. Надати в повному обсязі документацію: акти виконаних робіт, акт пристрої надземного підкранової колії, і виконавчу зйомку на підкранових шлях.
4.3.2. Забезпечити контроль якості застосовуваних матеріалів і конструкцій згідно ДСТУ EN ISO 12100 до: 2016, який постановив КМУ від 30 січня 2013 р № 62 «Про затвердження технічного регламенту безпеки машин виписана процедура оцінки відповідності машин та механізмів», технічних паспортів, котрі засвідчують їх якість.
4.3.3. ПОСТАЧАЛЬНИК в ході виконання монтажних робіт, зобов'язується повідомляти ЗАМОВНИКУ про виявлення умов, які перешкоджають подальшому нормальному ходу виконання монтажних робіт. Повідомляти, в рамках своєї компетенції, про можливі труднощі в ході подальшої експлуатації конструкцій, змонтованих в ході виконання монтажних робіт. Згідно п. 4.2.2. покласти обов'язок оперативного вирішення даних питань на представника ПОКУПЦЯ.
4.3.4. Здійснювати усунення за свій рахунок виявлених в період гарантійного строку недоліків, обумовлених виробничим дефектом, перерахованих в двосторонньому акті, який складений в присутності представників обох Сторін в термін 10 робочих днів, якщо інші терміни не будуть письмово погоджені сторонами.
4.3.5. Надати в повному обсязі документацію на ТОВАР згідно вимог «Правил будови і безпечної експлуатації вантажних кранів» НПАОП 0.00-1.01-18
4.3.6. Відповідальність за дотримання співробітниками ПОСТАЧАЛЬНИКА правил техніки безпеки, охорони праці та пожежної безпеки під час проведення гарантійного обслуговування, монтажних і пуско-налагоджувальних робіт покладається на ПОСТАЧАЛЬНИКА. Співробітники ПОСТАЧАЛЬНИКА, що знаходяться в стані алкогольного або наркотичного сп'яніння, або відмовилися від проведення огляду на предмет сп'яніння, на територію Покупця не допускаються.
5. ОБСЯГ ПОСТАВКИ ЗА ДОГОВОРОМ
5.1. Вид, асортимент і кількість ТОВАРУ або партії ТОВАРУ остаточно наводяться в Додатках №1 та №2 до цього Договору.
5.2. В обсяг поставки Товару не входять:
Головний вимикач;
Проводка від головного мережевого вимикача до Струмопровіду;
Попереджувальні знаки, майданчики для техобслуговування, а також всі загальнобудівельні роботи, такі як видовбування отворів, виконання кам'яної кладки;
Підготовка калібрувальних або випробувальних вантажів;
Зміцнення колон;
Вантажопідйомні засоби для демонтажу і монтажу.
6. ВИКОНАННЯ РОБІТ
6.1. «ПОСТАЧАЛЬНИК» по завершенню монтажних робіт надає «ПОКУПЦЕВІ» Акти виконаних робіт, акт пристрої надземного підкранової колії, і виконавчу зйомку на підкрановий шлях.
6.2. «Покупець» протягом 3-х робочих днів з дня отримання Акту виконаних робіт направляє «ПОСТАЧАЛЬНИКУ», підписаний акт виконаних робіт в 2-х екземплярах для кожної сторони. Підставою для підписання Актів є виконана робота відповідно до вимог технічного завдання і виконавчої зйомки на підкрановий шлях згідно вимог до допускам по нівелюванню завода виробника кранів.
6.3. Здача-приймання виконаних робіт здійснюється відповідно до «Правил охорони праці при експлуатації вантажопідіймальних кранів, підйомних пристроїв і відповідного обладнання» НПАОП 0.00-1.80-18. «ПОСТАЧАЛЬНИК» надає «ПОКУПЦЕВІ» Акт нівелювання підкранових колій, з відповідними допусками на відхилення шляхів, згідно вимог заводу виробника кранів.
7. ВАРТІСТЬ ТОВАРУ / УМОВИ ОПЛАТИ
7.1. Сума Договору складає __________грн. (прописом грн. (В т.ч. ПДВ - ______грн.).
7.2. Оплата ТОВАРУ ПОКУПЦЕМ здійснюється на наступних умовах:
7.2.1. Перший платіж у розмірі 40 % від вартості Договору, що становить _____ (прописом) грн. оплачуються в безготівковій грошовій формі в термін не пізніше 5 банківських днів після підписання договору.
7.2.2. Другий платіж в розмірі 30 % від вартості Договору, що становить ________ (прописом) грн. оплачуються в безготівковій грошовій формі не піздніше 30-ти днів з моменту першої передплати.
7.2.3. Третій платіж в розмірі 15% від вартості Договору, що становить ______ (прописом) грн. оплачуються протягом 5 банківських днів з моменту постачання Товару на об’єкт ПОКУПЦЯ
7.2.4. Остаточний розрахунок за Товар, складає 15 % від вартості Договору, що становить ______ (прописом) грн. оплачується протягом 7 робочих днів після проведення монтажних та пуско-налагоджувальних робіт та підписання Акту виконаних робіт.
8. ЯКІСТЬ ТОВАРІВ
8.1. ПОСТАЧАЛЬНИК гарантує належну якість ТОВАРУ згідно ДСТУ EN ISO 12100 до: 2016, (постанова КМУ від 30 січня 2013 р № 62 «Про затвердження технічного регламенту безпеки машин виписана процедура оцінки відповідності машин та механізмів»).
8.2. Гарантійний термін експлуатації ТОВАРУ становить 12 (дванадцять) місяці з моменту виконання пуско-налагоджувальних робіт та підписання Акту виконаних монтажних робіт.
8.3. Гарантія на ТОВАР діє, тільки у випадку виконання всіх регламентів з обслуговування Товару, відповідно до інструкції по експлуатації з обов'язковим занесенням відомостей про виконані роботи в вахтовий журнал.
8.4. Гарантійне та післягарантійне обслуговування ТОВАРУ здійснюється на підставі Договору на сервісне обслуговування, який укладається між ПОСТАЧАЛЬНИКОМ і ПОКУПЦЕМ ( за бажанням покупця).
9. УПАКОВКА, МАРКУВАННЯ, ДОКУМЕНТАЦІЯ
9.1. ТОВАР поставляється у відповідній його виду упаковці. Упаковка повинна забезпечувати збереження ТОВАРУ під час транспортування і зберігання на складі при температурі зберігання не нижче -15 ° С, при перевантаженні за допомогою крана або вручну і захищати механічні вузли і електрообладнання від корозії і / або проникнення вологи і пилу .
9.2. Разом з ТОВАРОМ ПОСТАЧАЛЬНИК передає у власність Покупця наступні документи:
Паспорт на кран;
Инструкции по эксплуатации;
Тест сертификаты на покупное оборудование;
Разрешение на применение;
Сертификаты качества на использованные материалы (заверенные копии);.
Протокол проверки изоляции электрооборудования;
Протокол измерения сопротивления растекания на основных заземлителях;
Протокол проверки полного сопротивления петли фаза-ноль;
Первичное освидетельствование
10. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
10.1. Покупець у разі прострочення платежу зобов'язаний сплатити пеню ПОСТАЧАЛЬНИКУ в розмірі 0,1% від суми простроченого платежу за кожен день прострочення.
10.2. Відповідальність ПОСТАЧАЛЬНИКА за спричинену з його вини затримку поставки (монтажу, проведення пуско-налагоджувальних робіт) ТОВАРУ (або його частини), визначена в розмірі неустойки 0,1% від суми недопоставленого товару або недовиконаних робіт, але не більше 1% вартості недопоставленого товару або недовиконаних робіт за кожен день прострочення.
10.3. ПОСТАЧАЛЬНИК не несе матеріальної відповідальності за непрямі збитки або збитки, нанесені згодом ПОКУПЦЕВІ, зокрема - за відсутність доходу, неотриманий прибуток, збиток внаслідок зупинки виробництва і їм подібні, як, наприклад, втрату інформації і даних, а також втрату відсотків.
11. ФОРС-МАЖОР
11.1. «Обставинами непереборної сили» СТОРОНИ вважають випадки, коли виконання зобов'язань за Договором значно ускладнено причинами, які винна сторона не в змозі усунути (наприклад, страйки, знищення засобів виробництва, природні катастрофи, державний переворот, війна).
11.2. У разі настання обставин непереборної сили СТОРОНИ не несуть відповідальність за невиконання своїх зобов'язань один перед одним. На період дії обставин непереборної сили встановлені в договорі строки виконання зобов'язань переносяться на відповідний час. Будь-яка СТОРОНА не може посилатися на те, що інша СТОРОНА в момент укладення договору могла б передбачити перешкоди щодо виконання зобов'язань, причини, шляхи їх усунення.
11.3. СТОРОНИ негайно повідомляють одна одну про настання, зміни або закінчення обставин непереборної сили.
11.4. У разі якщо дія обставин непереборної сили триває понад 4 тижнів, обидві СТОРОНИ мають право заявити про відмову від Договору.
12. ЧИННЕ ЗАКОНОДАВСТВО
12.1. У питаннях правових відносин між сторонами діють приписи чинного законодавства України. 12.2. Всі розбіжності, що випливають з цього Договору або пов'язані з його виконанням, включаючи його дію, правову силу, зміну або припинення підлягають вирішенню, відповідно до чинного законодавства України.
13. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
13.1. Цей Договір вважається укладеним і є чинним з моменту його підписання Сторонами і скріплення його печатками Сторін.
13.2. Дія Договору в часі визначається моментом його підписання і моментом повного виконання зобов'язань за Договором Сторонами.
13.3. У цьому Договорі відображені всі домовленості сторін щодо предмета договору.
Пов'язані документи:
Учасник
- Договор поставки (типовый).doc 30.11.2018 10:21
Дата опублікування:
30.11.2018 10:21
Опис причини скасування:
помилково
Дата скасування:
30.11.2018 10:21