• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Дезінфекційні засоби

Завершена

166 260.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 70.00 UAH
Період оскарження: 14.11.2018 17:03 - 20.11.2018 20:00
Вимога
Відхилено

порушення процедури закупівель

Номер: 94b7ce4edb424c99b2453d1f3f88cf55
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-14-002580-a.c3
Назва: порушення процедури закупівель
Вимога:
Шановний Замовнику, Ви ж добре розумієте ,що закупівля за одним кодом за процедурою допорогових закупівель не повинна перевищувати 200 000тис., при цьому якщо річна сума перевищила цей рубіж то далі проводяться всі закупівлі за процедурою відкритих торгів. Те що Ви намагались нам тут розповісти залишається на вашій відповідальності, але закупівля за кодом 2445UA-2018-06-21-001295-a на суму 120 893,34 грн та ця UA-2018-11-14-002580-a на суму 166 260грн явно перевищує 200 000 грн. Ваші спеціалісти повинні добре розуміти на що йдуть. Учасники не несуть за це відповідальність. Тож подумайте ще раз.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Автору! Сума очікуваної вартості даної закупівлі акумульована з економії попередньої закупівлі UA-2018-06-21-001295-a та за рахунок зменшення суми договорів за іншими кодами по КЕКВ 2220. Згідно чинного законодавства, керуючись роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 «Щодо планування закупівель», та Законом "Про публічні закупівлі" №922-VIII від 25.12.15, встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі: …3)перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель;…можливе після вчинення замовником дій, передбачених ч.1 ст.4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, керуючись вартісними межами частині першій статті 2 Закону, такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважається новим предметом закупівлі. Отже, Ваше зауваження щодо порушення процедури закупівель вважається безпідставною, оскільки нашим Закладом було дотримано усіх вимог.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

порушення закону,уникнення відкритих торгів

Номер: 918e1d7e4bf04b91a713444db7f1e703
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-14-002580-a.c2
Назва: порушення закону,уникнення відкритих торгів
Вимога:
Шановний Замовнику , відповідно до Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Це вже друге порушення за 2018рік. Перше було в закупівлі деззасобів UA-2018-06-21-001295-a (відкриті торги), тоді вас обдурив переможець ,надавши зовсім іншу кількість засобів ніж було зазначено в документації, а ви чомусь всупереч Закону прийняли це, а тепер ви оголошуєте допорогову закупівлю тих же деззасобів. Як це? Загальна сума попередньої закупівлі,вище згаданої становить 120 893 грн, а сьогодні ви заявили закупівлю за цим же кодом 2445 Агрохімічна продукція на суму 166 260грн, тобто разом це 287 153грн- більше ніж 200 000тис, а це вже роцедура відкритих торгів! Прикро, але ж прийдеться відмінити цю закупівлю та провести її згідно чинного законодавства, про відповідальність за це порушення ми вам нагадали.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Автор вимоги, дана процедура закупівлі була обрана Замовником згідно чинного законодавства, керуючись роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 «Щодо планування закупівель», а саме пункту «Щодо здійснення закупівель, які замовник об’єктивно не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі»… Закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється замовником з дотриманням вимог Закону, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону… Враховуючи, що ч.1 ст.4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін, періодичність і характер законодавством не визначені та не обмежені. Тому замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель/додатку до річного плану відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах , роботах і послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі… Ураховуючи, що Законом встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі: …3)перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель;…можливе після вчинення замовником дій, передбачених ч.1 ст.4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, керуючись вартісними межами частині першій статті 2 Закону, такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважається новим предметом договору. Таким чином, Замовником дотримано принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом використавши електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару відповідно до порядку здійснення допорогових закупівель затверджених Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35. Також вважаємо безпідставними у звинуваченні, що переможець за процедурою UA-2018-06-21-001295-a (відкриті торги) обдурив, надавши зовсім іншу кількість засобів ніж було зазначено в документації. Постачальником було правильно перераховано кількісні одиниці та надано у пропозиції згідно кількісті товару зазначеної Замовником у Тендерній документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 75e9c355ae77498b895fb33db73d53a3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-14-002580-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний! В медико-технічному завданні документації предмета закупівлі під номером 3 (Гігасепт) прописані дискримінаційні вимоги щодо складу засобу - альдегід янтарної кислоти. Також виписані речовини, які не повинні міститись в засобі - ЧАС, аміни. По-перше, засіб на основі альдегіду янтарної кислоти тільки один в Україні, тобто Ви навмисно звужуєте коло потенційних учасників, які на цю позицію зможуть виставити тільки одну торгову марку (Ви лобіюєте інтереси виробника?). Чому саме альдегід янтарної кислоти??? В жодному Наказі МОЗ не сказано, які саме компоненти повинні міститись в дезінфікуючому засобі!!! Призначенням дезінфікуючого засобу є знищення патогенних мікроорганізмів, і якщо засіб отримав свідоцтво про Державну реєстрацію дезінфікуючого засобу, то офіційно підтверджена його придатність для знезараження,- не важливо, якісаме компоненти входять до його складу. Далі, чому саме ЧАС та аміни не повинні міститись в засобі??? Це найбільш нейтральні компоненти для оброблюваних матеріалів та найбільш безпечні для персоаналу!!! Є підстави думати, що саме така вимога до предмету закупівлі під номером 3 заздалегідь спланована Замовником для протягування у переможці "свого" постачальника. Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи Ваші зауваження було прийнято рішення щодо внесення змін у технічних вимогах та переліку предмету закупівлі. Згідно з практикою даний товар цілком задовольняє потребу замовника щодо якісних характеристик для дезінфекції Ендоскопів та обладнання до них, зручне фасування у необхідній кількості для разового використання в умовах екстреної медичної допомоги. Замовником було прийнято рішення щодо виділення даної позиції (Гігасепт 100 мл, або еквівалент) окремою закупівлею, щоб надати можливість учасникам, які не можуть запропонувати даний товар, взяти участь у аукціоні за іншими позиціями. Також зазначаємо, що даний товар не є ексклюзивним у праві постачальника, що у свою чергу робить звинувачування у «спланована Замовником для протягування у переможці "свого" постачальника» необґрунтованим . Будь-який постачальник, який має даний товар на складі може на рівних конкурентних умовах змагатися за право бути переможцем.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні