• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Машини і устаткування для електрозварювання та різання

Детально в тендерній документації

Завершена

3 228 314.52 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 141.57 UAH
Період оскарження: 16.11.2018 13:06 - 29.11.2018 00:00
Вимога
Вирішена

Внесенні змін до тендерної документації, щодо проведення відкритих торгів на закупівлю UA-2018-11-16-000424-b

Номер: db60d5cacf2443f5be2308edcd935c18
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-16-000424-b.a1
Назва: Внесенні змін до тендерної документації, щодо проведення відкритих торгів на закупівлю UA-2018-11-16-000424-b
Вимога:
Підставою для подання цієї вимоги є неправомірні дії Замовника процедури закупівлі, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких може бути порушено права та законні інтереси майбутніх учасників закупівлі UA-2018-11-16-000424-b Від так, у Додатку №11 тендерної документації Замовник, порушуючи частину 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон), встановив дискримінаційні вимоги до учасників, зобов’язавши учасників надати «інші види підтверджуючих документів», а саме : • «Згідно з ГОСТ 12.1.044-89 матеріал, з якого вироблені розхідні запчастини а саме: накінечник арт.140.0536, накінечник арт. 140.0442, накінечник арт.140.0590, електрод арт. 084566, сопло арт.084899, ковпак арт. 220993, запасний ковпачок арт. 483152, екран арт. 420045, сопло арт.420044, сопло арт.483140, електрод арт. 483100, електрод арт. 220937, сопло арт. 020608, захисний екран арт. 020424, кожух арт. 120837, електрод арт. 220021, сопло арт. 020611, захисний екран арт. 020448, електрод арт. 120547, захисний ковпак арт. 220936, трубка арт. 220521 має відноситися до негорючих, що має бути підтверджено установою, акредитованою Національним агенством з акредитації України у галузі проведення випробувань на пожежну небезпеку матеріалів». • «надати лист Виробника про те що розхідні запчастини, що пропонуються учасником є сумісними з МТР " Радіан 2500 ППЛКЦ" та не будуть причиною відмови у гарантійному ремонті.» Витребовування вищезгаданих документів є дискримінацією учасників. По-перше, статтею 16 Закону передбачено право Замовника на встановлення одного або декількох з визначених кваліфікаційних критеріїв для учасників, таких як: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Всі інші критерії для учасників є дискримінаційними вимогами, такими що не відповідають умовам Закону, знищують його основну мету, а саме: забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. По-друге, інформація стосовно антипожежних матеріалів, з яких виготовлюється продукція та проведених відповідних випробувань на пожежну безпеку, зазначається у сертифікатах якості від Виробників таких товарів. Тож, надання додаткових висновків від акредитованих центрів є лише дублюванням інформації, що у даному випадку носить характер затягування часу та, як наслідок, дискримінації учасників. По-третє, позиції технічної специфікації 18,19,21 – це витратні частини, які сумісні з обладнанням та не можуть впливати на гарантійні зобов’язання виробника товару за іншою угодою. Від так, вимога до учасників закупівлі надати у складі тендерної пропозиції листа від Виробника та Постачальника товару за іншою угодою є неправомірною. Тож, вимагаємо від Замовника закупівлі UA-2018-11-16-000424-b внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вищезазначені дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: По-перше, вимоги до закупівлі повністю відповідають вимогам статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». По-друге, виробник продукції, на відміну від акредитованих центрів може не мати необхідного обладнання для виконання таких випробувань та не мають акредитації у Національного агентства з акредитації України у галузі проведення випробувань на пожежну небезпеку матеріалів. По-третє, для того, щоб мати підтвердження того, що розхідні запчастини є сумісними з обладнанням замовником і вимагається такий документ.
Статус вимоги: Задоволено