• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Модифікація рахунків та процесів бухгалтерського обліку для переходу на МСФЗ на базі програмного забезпечення «1С:Підприємство»

Торги відмінено

259 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 590.00 UAH
Період оскарження: 20.12.2018 10:57 - 26.12.2018 17:00
Вимога
Є відповідь

Вимога дотримання норм чинного законодавства України

Номер: c3b037eb3cd1465ca69ac8abfa0d8471
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-20-000372-a.b1
Назва: Вимога дотримання норм чинного законодавства України
Вимога:
Вих. № 447-І Від 26 грудня 2018 р. Тендерний комітет ЛМКП "Львівтеплоенерго" Код 05506460 79040, Україна, м. Львів, вул.Данила Апостола 1 До закупівлі: Модифікація рахунків та процесів бухгалтерського обліку для переходу на МСФЗ на базі програмного забезпечення «1С:Підприємство» Ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-20-000372-a ВИМОГА За результатами аналізу оголошення на закупівлю послуг за предметом закупівлі: «Модифікація рахунків та процесів бухгалтерського обліку для переходу на МСФЗ на базі програмного забезпечення «1С:Підприємство», ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-20-000372-a, нами встановлено, що оголошення вищезгаданої закупівлі, а також умови проекту договору, встановленні Замовником, порушують Порядок здійснення допорогових закупівель, який затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, а проведення закупі послуг за предметом закупівлі: «Модифікація рахунків та процесів бухгалтерського обліку для переходу на МСФЗ на базі програмного забезпечення «1С:Підприємство», а також використання Вами програмного забезпечення 1С, є прямим порушенням чинного законодавства України, що випливає з наступного. Згідно проведеного аналізу наданої вами документації, встановлено, що метою проведення даної закупівлі є модифікація цілком конкретного програмного забезпечення, а саме «1С:Підприємство», тобто Вами (Замовником) встановлено обмежуючі вимоги, які дозволять прийняти участь у даній закупівлі виключно розробником даного ПЗ або іншими особами, які так чи інакше пов’язані із ним (особи, які діють на підставі ліцензійних договорів, ліцензій тощо). Обмежуючі вимоги оголошення закупівель та проекта Договору: - п. 3.1. (Оголошення) - назва предмета закупівлі уже містить у собі назву ПЗ, яке буде придбане Замовником за бюджетні кошти: «Модифікація рахунків та процесів бухгалтерського обліку для переходу на МСФЗ на базі програмного забезпечення «1С:Підприємство»». - п. 1.2. Договору Замовник доручає й оплачує, а Виконавець бере на себе зобов'язання надати за відповідну оплату послуги з «Модифікація рахунків та процесів бухгалтерського обліку для переходу на МСФЗ на базі програмного забезпечення «1С:Підприємство» (72210000-0: Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення)» для ЛМКП «Львівтеплоенерго» у відповідності з «Технічними вимогами» до договору (Додаток №1), що є невід’ємною частиною цього договору. - п. 2.1 Послуги з модифікації рахунків та процесів бухгалтерського обліку для переходу на МСФЗ на базі програмного забезпечення «1С:Підприємство», здійснюються з метою поліпшення ведення бухгалтерського, господарського, податкового обліку та фінансового контролю Компанії у відповідності з «Технічними вимогами», що є невід’ємною частиною цього договору (Додаток №1). - 4.3 У разі суттєвого зростання рівня інфляції чи суттєвої зміни середньоринкової вартості години роботи спеціалістів 1С, від дати підписання Договору до початку робіт над новою ділянкою/підсистемою, Виконавець може ініціювати зміну вартості Договору щодо частини робіт над такою ділянкою/підсистемою. Суттєвим вважається коливання індексу інфляції понад 15% та вартості послуг понад 10%. Cередньоринкова вартість години роботи спеціалістів 1С для цілей цього підпункту визначається з врахуванням інформації з наступних джерел: письмові відповіді на опитування інших компаній, офіційних франчайзі 1С України. - 6.1. Виконавець зобов’язується надавати Замовнику послуги з «Модифікація рахунків та процесів бухгалтерського обліку для переходу на МСФЗ на базі програмного забезпечення «1С:Підприємство» (72210000-0: Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення)» у відповідності з “Технічними вимогами” до договору (Додаток №1), що є невід’ємною частиною цього договору, а також забезпечувати навчання працівників Замовника по роботі з внесеними змінами в систему. - 7.1.2.4. наявність відповідного ліцензованого програмного забезпечення, а саме, основних поставок всіх конфігурацій 1С:Підприємство 8, які використовуються на підприємстві, з необхідною кількістю ліцензій для користувачів, у разі коли кількість користувачів системи перевищує 10 (десять) — обов'язкова наявність сервера 1С:Підприємство 8 та застосування для організації бази даних програмних продуктів MS SQL 2016 чи раніших версій; - 7.1.2.5. наявність у Замовника діючої підписки на ІТС (інформаційно-технічний супровід) виробника програмних продуктів компанії 1С; - 11.2 Інсталяція конфігурацій, програмування, адміністрування і конфігурування виконується відповідно до документації програмних продуктів 1С. - А також будь-які інші умови ТЗ та Договору, які за змістом стосуються програмного забезпечення «1 С:Підприємство 8». Таким чином, встановлені Вами вимоги є дискримінаційними, оскільки можуть бути виконані лише тими компаніями, які впроваджують конкретне ПЗ (в даному випадку 1С), що є грубим порушенням Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, оскільки порушують основні принципи здійснення закупівель, а семе: - добросовісна конкуренція серед учасників неможлива, оскільки встановлена Замовником вимога обмежує будь-яку конкуренцію в цілому. - максимальна економія та ефективність неможлива, оскільки через відсутність конкуренції відсутня і змагальність (торг) між сторонами, що призводить до нераціонального використання бюджетних коштів. - відкритість та прозорість також порушена, оскільки уже на перших етапах технічні вимоги містять у собі приховану перевагу для цілком конкретного товару (послуг) та одночасно неможливість прийняття участі у торгах учасників, які пропонують альтернативні товари (послуги), що по своїй суті є прямою дискримінацією учасників торгів; - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, за наявності в технічних вимогах дискримінаційних положень, є неможливою; - зазначене вище створює усі передумови для порушення останнього принципу, а саме: корупційні діяння і зловживання. Додатково доводимо до Вашого відома, що, згідно офіційної інформації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України: http://www.dsszzi.gov.ua/dsszzi/control/uk/publish/article?art_id=39206&cat_id=44795, інформація, яка є власністю держави, або інформація з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, повинна оброблятися в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Підтвердження відповідності здійснюється за результатами державної експертизи в порядку, встановленому законодавством. Для створення комплексної системи захисту інформації, яка є власністю держави, або інформації з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, використовуються засоби захисту інформації, які мають сертифікат відповідності або позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері технічного та/або криптографічного захисту інформації. Підтвердження відповідності та проведення державної експертизи цих засобів здійснюються в порядку, встановленому законодавством. Порядок проведення державної експертизи комплексних систем захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах і засобів технічного захисту інформації встановлюється Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України. Так от, шановний Замовнику, доводимо до Вашого відома, що розроблений російською компанією «1С» програмний продукт «1С:Підприємство», на обслуговування якого Ви витрачаєте бюджетні кошти, немає діючого сертифіката відповідності або позитивного експертного висновку, який отриманий за результатами державної експертизи у сфері технічного та/або криптографічного захисту інформації. Згідно «Переліку засобів технічного захисту інформації, дозволених для забезпечення технічного захисту державних інформаційних ресурсів та інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом», який сформовано відповідно до п. 17 Положення про технічний захист інформації в Україні, затвердженого Указом Президента України від 27 вересня 1999 р. № 1229, дія експертного висновку «1С:Підприємство 8.3» - ЗУПИНЕНА! (http://195.78.68.84/dsszzi/control/uk/publish/article?showHidden=1&art_id=288071&cat_id=44795). У світлі вищезазначеного радимо Вам ознайомитись із наступними нормативними документами: 1. Положення про технічний захист інформації в Україні, який затверджений Указом президента України від 27.09.1999 №1229; 2. Рішення Ради національної і оборони України «Про Стратегію національної безпеки України» від 06.05.2015 року, затвердженого Указом Президента України від 26.05.2015 року №287/2015. 3. ст. 5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644 - VII, 4. абз. 4 п. 2) частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р, 5. Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», 6. Указу Президента України №254/2016 від 15.06.2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 травня 2016 року "Про виконання резолюції Ради Безпеки Організації Об'єднаних Націй від 20 липня 2015 року N 2231 щодо Спільного всеосяжного плану дій в частині персональних санкцій», 7. Указу Президента України № 57/2018 від 06.03.2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 1 березня 2018 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"», 8. Указу Президента України № 126/2018 від 14.05.2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року "Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"», 9. Указу Президента України № 176/2018 від 21.06.2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року "Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"». Зважаючи на вищезазначене, а також з метою дотримання норм чинного законодавства України, вимагаємо негайно скасувати закупівлю послуг за предметом закупівлі: «Модифікація рахунків та процесів бухгалтерського обліку для переходу на МСФЗ на базі програмного забезпечення «1С:Підприємство», ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-20-000372-a, а також надати відповідь на наступні питання: 1. Чи має програмне забезпечення «1С:Підприємство», яке Ви плануєте модифікувати за бюджетні кошти, обов’язковий діючий сертифікат відповідності або позитивний експертний висновок, який отриманий за результатами державної експертизи у сфері технічного та/або криптографічного захисту інформації? 2. У випадку відсутності у програмного забезпечення «1С:Підприємство» обов’язкового діючого сертифіката відповідності або позитивного експертного висновку, отриманого за результатами державної експертизи у сфері технічного та/або криптографічного захисту інформації, просимо обґрунтувати підстави для проведення за бюджетні кошти вищезгаданої закупівлі (UA-2018-12-20-000372-a). 3. Просимо також надати обґрунтування щодо використання комунальним підприємством України російського несертифікованого програмного забезпечення (в тому числі в період військового стану), розробником якого є компанія, що знаходиться під санкціями? Директор М.С. Марченко
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник використовує в своїй діяльності інформаційні системи на базі програмного забезпечення «1С:Підприємство 8». Предметом закупівлі не є конкретне програмне забезпечення «1С:Підприємство 8», а послуги із модифікації рахунків та процесів бухгалтерського обліку для переходу на МСФЗ на базі програмного забезпечення «1С:Підприємство». Чинне законодавство не забороняє закупівлю Замовником послуг із модифікації рахунків та процесів бухгалтерського обліку для переходу на МСФЗ належних Замовнику інформаційних систем на базі конкретного програмного забезпечення, в томі числі програмного забезпечення «1С:Підприємство 8». Використання в господарській діяльності Замовника інформаційних систем на базі програмного забезпечення «1С:Підприємство 8» не заборонено законодавством України. Правовласником програмного забезпечення «1С:Підприємство 8» не є компанія-резидент Російської Федерації. Зважаючи на викладене не вбачаємо підстав для скасування закупівлі послуг за даним предметом закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено