-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 -15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний з борошна 1 ґатунку, хліб житньо-пшеничний)»
Торги відмінено
219 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.8% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 1.8% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
04.12.2018 15:12 - 15.12.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога розглянута?
Номер:
a372a52e9f8d4c49bb6eaa830c446694
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-04-003538-c.a2
Назва:
Вимога розглянута?
Вимога:
Доброго дня! ТДВ "Охтирський хлыбокомбынат" 21.12.2018р. була надана вимога про перегляд тендерної пропозиції ТОВ "Люботинський хлібокомбінат". Яку Замовником розглянуто по суті не було. У відповідь замовник лише зазначив "Відповідь на вимогу стосовно тендерної документації". Просимо надати аргументовану відповідь у встановлений строк. В противному випадку, будемо змушені звертатися зі скаргою в Державну аудиторську службу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.12.2018 15:45
Вирішення:
Відповідь на вимогу стосовно тендерної пропозиції ТОВ "Люботинський хлібокомбінат"-переможця.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
27.12.2018 11:37
Підтвердження вирішення:
Доброго дня! На Ваше звернення надаємо роз’яснення на вимогу за номером: UA-2018-12-04-003538-c.a2, про наступне.
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідь на Вашу попередню вимогу за номером: UA-2018-12-04-003538-c.c1 була надана замовником в електронній системі закупівель з назвою: «Відповідь на вимогу стосовно тендерної документації». До того, у відповіді на Вашу попередню вимогу за номером: UA-2018-12-04-003538-c.c1 замовником було наведено положення Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами), (далі - Закон), саме по суті Вашого звернення (вимоги за номером: UA-2018-12-04-003538-c.c1).
Додатково до наведених замовником у відповіді на Вашу попередню вимогу правових підстав для звернення учасника до замовника через електронну систему закупівель у відповідності до Закону, та обов’язку замовника надати відповідь учаснику на його звернення, зазначаємо про те, що згідно з абзацом другим частини першої статті 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Водночас згідно з нормами частини четвертої статті 28 Закону, замовник не здійснював розгляд Вашої тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної пропозиції, оскільки Ваша тендерна пропозиція (тендерна пропозиція ТДВ Охтирський хлібокомбінат (код згідно з ЄДРПОУ – 00374568) не була визначена електронною системою закупівель 20 грудня 2018 року за результатом оцінки найбільш економічно вигідною, а найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД» (код згідно з ЄДРПОУ – 38008870) не була відхилена замовником.
Частиною четвертою статті 28 Закону встановлені, зокрема, наступні вимоги: після оцінки тендерних пропозицій, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
При цьому Ваша попередня вимога за номером: UA-2018-12-04-003538-c.c1, що була подана Вами з посиланням на норми частини третьої статті 30 Закону була безпідставною, оскільки Ваша тендерна пропозиція не була відхилена замовником.
Виходячи з вищевикладеного, будь-яких інших підстав для звернення до замовника, у будь-якого учасника процедури закупівлі, у тому числі щодо тендерної пропозиції іншого учасника, яка на думку учасника, що звертається до замовника, не відповідає вимогам тендерної документації, Законом не передбачено.
Тобто у замовника не існує обов’язку згідно із Законом, для надання відповіді на подібну вимогу, у випадку отримання такої вимоги. Але зважаючи на отримання Ваших вимог, замовником у порядку виключення, було прийнято рішення надати роз’яснення на вимогу за номером: UA-2017-11-20-002529-b.a1 та на вимогу за номером: UA-2018-12-04-003538-c.a2, з наведенням відповідних вимог Закону.
Окрім цього, слід зазначити, що на виконання частини четвертої статті 28 Закону, 21 грудня 2018 року замовник розглянув тендерну пропозицію учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД» (код згідно з ЄДРПОУ – 38008870), тендерна пропозиція якого за результатом оцінки 20 грудня 2018 року була визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації. За результатом оцінки та розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД» (код згідно з ЄДРПОУ – 38008870) замовником було визначено цього учасника переможцем процедури закупівлі та було прийнято рішення про намір укласти договір (протокол розгляду тендерних пропозицій від 21 грудня 2018 року). Відповідно до абзацу першого частини першої статті 32 Закону, згідно зі статтею 10 Закону, повідомлення про намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД» оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21.12.2018 року.
Разом з тим перелік підстав відхилення тендерних пропозицій учасників визначений статтею 30 Закону та є вичерпним.
Необхідо також вказати, що підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця визначені пунктом 2 частини першої статті 30 Закону.
У відповідності до частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Тому необхідно зазначити, що у замовника не існує будь-яких інших правових підстав для відхилення тендерної пропозиції вже визначеного переможця, крім двох підстав, встановлених пунктом 2 частини першої статті 30 Закону.
Крім того, виходячи зі змісту пункту 27 частини першої статті 1 Закону фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, у тому числі щодо положень тендерної документації або прийнятих рішень, керуючись статтею 18 Закону. Згідно з частиною дванадцятою статті 18 Закону рішення органу оскарження є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Таким чином щодо надання відповідей (роз’яснень) на Ваші звернення (вимоги), слід підкреслити, шо замовником наведено відповідні норми Закону щодо дій замовника і учасника торгів під час проведення тендеру та участі у торгах, оскільки саме Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади (відповідно до його преамбули).
Ще раз зазначаємо щодо прийняття замовником рішення стосовно результатів цих торгів, Вас, як і інших учасників, буде обов’язково повідомлено через електронну систему закупівель.
Вимога
Є відповідь
Пропозиція не відповідає тендерній документації
Номер:
89d5b98dfd3c4acebb4fddadebe9ada1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-04-003538-c.c1
Назва:
Пропозиція не відповідає тендерній документації
Вимога:
Вимога
в порядку ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 21.12.2018р. засідання тендерного комітету КНП ХОР «ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» визнано переможцем закупівлі ТОВ «Люботинський Хлібзавод», Однак, ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «Люботинський Хлібзавод» не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації учасники повинні надати довідку про наявність транспортних засобів за встановленою формою. В довідці яку надало ТОВ «Люботинський Хлібзавод», зазначено, що перелічені транспортні засоби використовує ПрАТ «Люботинський Хлібзавод», тобто інше підприємство. На підтвердження цього ТОВ «Люботинський Хлібзавод» надав копію Договору оренди транспортних засобів № АР-ТР- 2018 від 01.06.2018р. відповідно до якого воно передало визначені в довідці транспортні засоби, ПрАТ «Люботинський Хлібзавод». Отже, фактично у ТОВ «Люботинський Хлібзавод» немає в користуванні транспортних засобів, якими воно б могло здійснити доставку продукції передбаченою тендерною документацією.
2. Відповідно до п.1.4. Додатку 1 Тендерної документації учасник повинен надати Свідоцтво про проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки молодших медичних і фармацевтичних працівників або довідку про проведення гігієнічного навчання з питань дезінфекції особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію транспорту, до проведення дезінфекційних робіт. ТОВ «Люботинський Хлібзавод» в своїй пропозиції не надав таких документів.
3. Відповідно до п.2.4. Додатку 1 Тендерної документації учасник повинен надати Підтвердження проходження навчання працівників (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до ТД) з питань гігієни персоналу, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів. Документально підтвердити виконання оператором ринку вищезазначених вимог за 2018 рік, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». В складі тендерної пропозиції ТОВ «Люботинський Хлібзавод» відсутні такі документи.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Люботинський Хлібзавод» не відповідає умовам тендерної документації, що є підставою для відхилення їхньої тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.12.2018 16:05
Вирішення:
Відповідь на вимогу стосовно тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
26.12.2018 15:17
Підтвердження вирішення:
Доброго дня! На Ваше звернення надаємо роз’яснення на вимогу про усунення порушення (вимогу за номером: UA-2018-12-04-003538-c.c1) про наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами), (далі - Закон), установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади (відповідно до його преамбули).
У відповідності до норм частини першої статті 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Жодних звернень через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, у встановлений Законом строк, зокрема з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі замовник не отримував, що відображено в електронній системі закупівель, згідно із Законом.
Відповідно до вимог абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону, після оцінки тендерних пропозицій, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Тому на виконання вимог абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону, замовник 21 грудня 2018 року розглянув тендерну пропозицію учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮБОТИНСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД» (код згідно з ЄДРПОУ – 38008870), тендерна пропозиція якого за результатом оцінки 20 грудня 2018 року була визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації, у строк визначений Законом.
Слід підкреслити, що Ваша тендерна пропозиція (тендерна пропозиція ТДВ Охтирський хлібокомбінат (код згідно з ЄДРПОУ – 00374568)) не була визначена електронною системою закупівель 20 грудня 2018 року, за результатом оцінки найбільш економічно вигідною.
Вважаємо за необхідне також зазначити, що згідно з частиною третьою статті 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Виходячи з вищевикладеного, правових підстав для звернення до замовника у відповідності до частини третьою статті 30 Закону, у ТДВ Охтирський хлібокомбінат (код згідно з ЄДРПОУ – 00374568), оскільки замовником тендерна пропозиція цього учасника на відповідність вимогам тендерної документації не розглядалась згідно із Законом, і відповідно, рішення про відхилення тендерної пропозиції ТДВ Охтирський хлібокомбінат (код згідно з ЄДРПОУ – 00374568) замовник не приймав.
Тобто у замовника не існує обов’язку згідно із Законом, для надання відповіді на подібну вимогу, у випадку отримання такої вимоги.
Але зважаючи на отримання Вашої вимоги, замовником у порядку виключення, було прийнято рішення надати відповідь на вимогу за номером: UA-2018-12-04-003538-c.c1.
Щодо прийняття замовником рішення стосовно результатів цих торгів, Вас, як і інших учасників, буде обов’язково повідомлено через електронну систему закупівель.