-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти(бензин А-92 та дизильне пальне)
бензин А-92 9713,89л., дизельне пальне 43939,82л. на 2019 рік
Торги відмінено
1 884 984.63
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 424.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 424.92 UAH
Період оскарження:
23.11.2018 13:21 - 04.12.2018 00:00
Вимога
Без відповіді
ВИМОГА щодо усунення порушень під час проведення закупівлі
Номер:
44894de10c6547acb96a6a10059add36
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-23-001565-c.c1
Назва:
ВИМОГА щодо усунення порушень під час проведення закупівлі
Вимога:
ВИМОГА
щодо усунення порушень законодавства
під час проведення закупівлі
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації було дискваліфіковано одного з учасників по закупівлі UA-2018-11-23-001565-c «Нафта і дистиляти(бензин А-92 та дизильне пальне)», на суму 1884984,63 грн., а саме: бензин А-92 9713,89л., дизельне пальне 43939,82л. на 2019 рік
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Відділу освіти Волноваської райдержадміністрації Донецької області від 17.12.208 № 202, ТОВ «МОТТО КАРД» дискваліфіковано через:
надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців не у належній формі – завантажено у форматі WORD;
надання довідки переселенця, що за інформацією з реєстрів фонду не є дійсною.
При цьому, ціна учасника ТОВ "МОТТО КАРД" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника та обрав переможцем учасника з більшою ціновою пропозицією.
Вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Відповідно до тендерної документації, вимагається .Витяг (розширений) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (або витяг, сформований за допомогою онлайн-сервісу Мін’юсту).
Доводимо до Вашого відома, що наданий ТОВ «МОТТО КАРД» витяг (виписка) у складі тендерної пропозиції сформовано за допомогою онлайн-сервісу Мін’юсту саме в тому форматі, що було надано (WORD). Посилання на те, що документ повинен «бути відсканований» є прямим та грубим порушенням законодавства та перевищенням тендерним комітетом своїх повноважень під час прийняття рішення. Зазначаємо, що дана вимога не передбачена тендерною документацією.
Крім того, додатково надана довідка переселенця жодним чином не відноситься до предмету закупівлі, є дійсною, та необґрунтована та нічим не підтверджена відмова на підставі віднесення особи, що її надала до осіб, що фінансує тероризм та/або є злочинцем є грубим порушенням прав такої особи та кваліфікується, серед іншого Кримінальним кодексом України, а саме:
Стаття 125 ККУ Наклеп, тобто поширення завідомо неправдивих вигадок, що ганьблять іншу особу, -
карається позбавленням волі на строк до одного року, або виправними роботами на той же строк, або штрафом від тридцяти до вісімдесяти мінімальних розмірів заробітної плати, або громадською доганою.
Наклеп у друкованому або іншим способом розмноженому творі, в анонімному листі, а так само вчинений особою, раніше судимою за наклеп, -
карається позбавленням волі на строк до трьох років, або виправними роботами на строк до двох років, або штрафом від п'ятдесяти до ста двадцяти мінімальних розмірів заробітної плати.
Наклеп, поєднаний з обвинуваченням у вчиненні державного або іншого тяжкого злочину, -
карається позбавленням волі на строк до п'яти років.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії,….
Відповідно до пункту 4 статті 16 вищезазначеного Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних осіб, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Отже, пропозиція ТОВ «МОТТО КАРД» цілком та повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Крім того, викликає сумнів щодо легітимності та правомочності прийняття рішення тендерним комітетом Відділу освіти Волноваської райдержадміністрації Донецької області , коли Замовником по закупівлі є Управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації.
Уважаємо, що під час здійснення замовником процедури закупівлі, всупереч законодавству було грубо та безпідставно порушено законні права та інтереси одного з учасників.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищезазначеного,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «МОТТО КАРД» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Прийняте рішення, передбачене чинним законодавством в частині обрання переможця за економічним критерієм.
Звертаємо увагу, що у випадку, коли замовник не задовольняє дану скаргу, є можливість звернутися з відповідним зверненням як до АМКУ, так і до правоохоронних органів в частині допущення грубих порушень під час здійснення закупівель за бюджетні кошти.
ТОВ «МОТТО КАРД» залишає за собою всі права.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.12.2018 17:08