-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Одноразові малі хірургічні набори та одноразові інструменти для одягу; розхідні матеріали одноразового використання; контейнери для інструменттарію, витратних матеріалів.
Завершена
147 081.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 735.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 735.40 UAH
Період оскарження:
07.12.2018 10:40 - 12.12.2018 14:00
Вимога
Відхилено
СКАРГА
Номер:
6884e670031640b48999ab9cce99a646
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-07-000973-c.c2
Назва:
СКАРГА
Вимога:
Шановний замовник, прошу звернути увагу на те що учасник №1 ФОП Кіхтенко Н.В. допустив помилку у своїй тендерній документації, а саме, за вимогами ОБУХІВСЬКОГО РАЙОННОГО ЦЕНТРУ ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ, була зазначена кількість 100 000 шт лейкопластиру №1 1.9*7.2, в свою ж чергу учасник ФОП Кіхтенко Н.В. запропонувала у своїй тендерній документації зовсім іншу кількість, а саме 10 000 шт, що істотно зменшує загальну вартість пропозиції, що не є коректним. Якщо ДЕТАЛЬНО ПЕРЕРАХУВАТИ ЗАГАЛЬНУ СУМУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, то ми маємо загальну вартість: 167 760,00 грн, тим самим ФОП Кіхтенко Н.В. не вкладається у вказаний бюджет ОБУХІВСЬКОГО РАЙОННОГО ЦЕНТРУ ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ, а саме, 147 081,00 грн. Також, у ФОП Кіхтенко Н.В. зробила істотну помилку у своїй СПЕЦИФІКАЦІЇ, де відсутні дві останні позиції, а також не співпадає загальна вартість на 1000,00 грн.
Повідомляємо Вам, що ФОП Кіхтенко Н.В. спричиняє тиск на наше підприємство, а саме лист на нашу електронну адресу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.12.2018 15:39
Вирішення:
Шавновний учасник ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " у відповідь на Вашу скаргу повідомляємо наступне що у оголошенні про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель зазначена загальна кількість предмета закупівлі – 26465 штук, тобто Учасники повинні нам поставити одноразові малі хірургічні набори та одноразові інструменти для огляду в кількості 10 штук; розхідні матеріали одноразового використання: Лорнабор №1 – 3000 шт., шпателя – 3000 шт., лейкопластир №1 – 1.6Х7.2 10000 шт., системи – 100 шт., рукавички нестерильні – 10000шт., пипетка медична в футлярі – 50 шт., салфетки марлеві стерильні 16Х14 200шт;
контейнери для інструменттарію, витратних матеріалів 105 штук. В телефонному режимі ФОП Кіхтенко Н.В. було роз’яснено, що була технічна помилка по лейкопластиру №1 – 1.6Х7.2 замість 10000 шт. було написано 100000 шт. і роз’яснено, що в тендерній пропозиції потрібно рахувати не 100000 шт. а 10000 шт., через що ФОП Кіхтенко Н.В. було пораховано 10000 шт. лейкопластира. Під час уточнення в телефонному режимі працівнику ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " було також роз’яснено, що була допущена помилка і потрібно в тендерній пропозиції рахувати не 100000 шт. а 10000 шт. лейкопластира. Також Вашому працівнику було роз’яснено і по іншим питанням допорогової закупівлі. На момент уточнення по допороговій закупівлі Учасниками КНП ОРР «ОРЦПМСД» не мало можливості відмінити закупівлю та провести нову для виправлення помилки, , так як закінчується календарний рік і кошти повернуться до районного бюджету. Що призвело б до не до оснащення КНП ОРР «ОРЦПМСД необхідними медичними матеріалами, що в свою чергу негативно вплинило на роботу нашого підприємства. Населення Обухівського району було б позбавлене якісного медичного обслуговування, була б зірвана реалізація державної політики у сфері охорони здоров’я.
Що стосується специфікації до Договору то згідно п. 9.4. істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, тобто після погодження і підписання договору специфікація не може змінюватися, а до підписання Договору КНП ОРР «ОРЦПМСД» бере до увагу комерційну пропозицію та ціну переможця аукціону згідно зі ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім того вивчивши вашу тендерну документацію було виявлено ряд помилок ціна на лейкопластир №1 – 1.6Х7.2 за одиницю товару становить 33,66грн. Якщо помножити 100000 лейкопластиру на 33.66 грн. то сума повинна становити 3366000,00 грн. а не 33662,20 грн. як зазначено у Вашій пропозиції. Тобто Вам також було роз’яснено що потрібно рахувати не 100000 шт., а 10000 шт. лейкопластиру. В тендерній КНП ОРР «ОРЦПМСД» вимагалися пластирі бактерицидні, а Ви пропонуєте пластир паперовий в котушці.
Також у Вас відсутні слідкуючі документи:
- копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або копія витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копію або оригінал документа, що підтверджує повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом тощо).
Якщо, ФОП Кіхтенко Н.В. здійснює тиск на Ваше підприємство раджу звернутися до відповідних органів.
Дякуємо за розуміння та надіємося на подальшу плідну співпрацю.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Уточнення
Номер:
7474e8ab54fc451aa73ffea99332e632
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-07-000973-c.a3
Назва:
Уточнення
Вимога:
Шановний замовник, так дійсно, щодо наших установчих документів ми дійсно допустили помилку, і приносимо заце наші вибачення. Вони в нас є, і ми вам їх прикрипляємо.
Також, щодо того, що ми прорахували не за одиницю товару, а за упаковку, також приносимо свої вибачення. Адже при розрухунку ми мали на увазі, що беремо лейкопластирем № 100, тому загальну кількість ми поділили на 100 і отримали ту сумму, яку зазначили у тендерній документації.
Щодо того, що ФОП Кіхтенко Н.В. отримала точну кількість товару по телефону, не є правильним, адже тоді потрібно було виправляти тендерні вимоги і оголошувати їх на загальних умовах прикріпивши на сайт всю інформацію про зміни. Ми також Вам телефонували і уточнювали аналогічну інформацію, але не отримали правильну кількість лейкопластирю.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИТЯГ валлента 14.11.2018.rtf 20.12.2018 16:34
- Витяг з реєстру платників ПДВ.pdf 20.12.2018 16:34
- довідка ЄДРПОУ.pdf 20.12.2018 16:34
- Договір оренда склад,приміщення.PDF 20.12.2018 16:34
- копія довідки про взяття на облік платника податку.pdf 20.12.2018 16:34
- наказ на признач. директора.PDF 20.12.2018 16:34
- св-во про держ.реєстрацію.pdf 20.12.2018 16:34
- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ.pdf 20.12.2018 16:34
- Статут.pdf 20.12.2018 16:34
Дата подачі:
20.12.2018 16:34
Опис причини скасування:
ошибка
Дата скасування:
21.12.2018 10:58
Вимога
Відкликано скаржником
СКАРГА
Номер:
2c6edfd48beb48e589906ebd48f3c64d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-07-000973-c.c1
Назва:
СКАРГА
Вимога:
Шановний замовник, прошу звернути увагу на те що учасник №1 ФОП Кіхтенко Н.В. допустив помилку у своїй тендерній документації, а саме, за вимогами ОБУХІВСЬКОГО РАЙОННОГО ЦЕНТРУ ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ, була зазначена кількість 100 000 шт лейкопластиру №1 1.9*7.2, в свою ж чергу учасник ФОП Кіхтенко Н.В. запропонувала у своїй тендерній документації зовсім іншу кількість, а саме 10 000 шт, що істотно зменшує загальну вартість пропозиції, що не є коректним. Якщо ДЕТАЛЬНО ПЕРЕРАХУВАТИ ЗАГАЛЬНУ СУМУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, то ми маємо загальну вартість: 167 0760,00 грн, тим самим ФОП Кіхтенко Н.В. не вкладається у вказаний бюджет ОБУХІВСЬКОГО РАЙОННОГО ЦЕНТРУ ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ, а саме,
147 081,00 грн.
Також, у ФОП Кіхтенко Н.В. зробила істотну помилку у своїй СПЕЦИФІКАЦІЇ, де відсутні дві останні позиції, а також не співпадає загальна вартість на 1000,00 грн.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.12.2018 14:15
Опис причини скасування:
Ошибка
Дата скасування:
19.12.2018 15:31