• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони об"єктів

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період оскарження: 09.11.2018 18:01 - 25.11.2018 00:00
Вимога
Вирішена

щодо порушення вимог ч.2 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: d116409adbca41b79d3a25d29a2205dc
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-09-002767-c.b2
Назва: щодо порушення вимог ч.2 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Звертаю увагу Замовника, що відповідно до вимог частини 2 статті 16 «Про публічні закупівлі» Замовник має право установлювати кваліфікаційний критерій щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Тобто одного аналогічного договору за предметом закупівлі. Вимога додатку 2 до тендерної документації про досвід виконання аналогічних договорів з наданням копій не менше 3 договорів на надання послуг з цілодобової охорони, грубо порушує вимоги частини 2 статті 16 «Про публічні закупівлі». Вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме привести вимогу додатку 2 до тендерної документації у відповідність до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу про усунення порушення від 12 листопада 2018 року № UA-2018-11-09-002767-с.b2 «Щодо порушення вимог ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що на засіданні тендерного комітету прийнято рішення, оформлене протоколом від 15.11.2018 № 20, про внесення змін до Додатку 2 Тендерної документації шляхом викладення даного критерію кваліфікаційної вимоги у новій редакції.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: 738f5f3a0e6d457caf3927d2fed7be0f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-09-002767-c.a1
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію та копії документів стосовно транспорту реагування, що буде залучатись до надання послуг. Однак, Замовник закуповує послуги з цілодобової фізичної охорони (цілодобовий пост, одна особа на посту), а не з охорони силами груп мобільного реагування. Тому, кваліфікаційні вимоги Замовника не відповідають предмету закупівлі. Також, Замовник у технічних вимогах вказує, що учасник зобов'язаний мати офісне приміщення (власне або орендоване) у м. Ужгород. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки суттєво обмежує коло потенційних учасників. Хочемо звернути увагу, що жоден із законодавчих актів, що регулює діяльність у сфері охоронної діяльності не вимагає від суб'єктів охоронної діяльності наявності офісних приміщень у різних регіонах України. Окрім того, наявність офісного приміщення у м. Ужгород жодним чином не гарантує своєчасності, якості та повноти надання послуг. Встановивши дану вимогу, слід розуміти, що Замовник свідомо та заздалегідь передбачає укладання договору за результатами закупівлі з конкретним місцевим підприємством, що надає послуги з охорони, обмежуючи права інших учасників ринку охоронних послуг. Також, у кваліфікаційних вимогах, Замовник вказав необхідність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, шляхом надання копій 3 (трьох) договорів. Звертаємо увагу, що дана вимога порушує ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", де чітко зафіксовано, що одним із кваліфікаційних критеріїв є наявність аналогічного досвіду виконання аналогічного ДОГОВОРУ, тобто 1 (одного) договору, а не кількох. Виходячи з вищевказаного, керуючись ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації, а саме:- вилучити вимогу щодо транспорту реагування; - вилучити вимогу щодо наявності офісного приміщення у м. Ужгород; - привести кваліфікаційну вимогу стосовно наявності аналогічного досвіду у відповідність до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу про усунення порушення від 12 листопада 2018 року № UA-2018-11-09-002767-с.а1 «Щодо усунення дискримінаційних вимог» повідомляємо про наступне. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можна передбачати в тендерній документації вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів. Стосовно звинувачень у дискримінації зазначаємо, що будь-який термін, що використовується в законі і тлумачення якого прямо в ньому не зазначене, тлумачиться у загальноприйнятому сенсі. Так дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Вимоги Замовника жодним чином не дискримінують Учасників, оскільки будь-який з Учасників має законне право і можливість мати належну матеріально-технічну базу, зокрема, транспортні засоби – легкові автомобілі та офіс (філію, представництво). Небажання Учасника у повній мірі користуватись перевагами та можливостями, що надані йому не є дискримінацією його перед іншими Учасниками, котрі скористались такими можливостями. Крім того, в Таблиці 1 Додатку 4 Тендерної документації «Найменування та опис послуг, що вимагаються Замовником» наявний п. 11 «Здійснення цілодобового моніторингу температурного режиму серверного приміщення, що знаходиться на 1-му поверсі об’єкту охорони. У разі спрацювання кнопки сповіщення про порушення температурного режиму серверної здійснення негайних заходів для усунення ситуації, що склалася шляхом повідомлення та доставки службовим транспортом охоронної фірми відповідальної особи Головного управління Державної казначейської служби України у Закарпатській області на об’єкті, що охороняється.» Дана вимога є обґрунтованою та виникла у зв’язку з специфікою діяльності установи Замовника щодо забезпечення безперебійної роботи системою охолодження в серверному приміщенні та забезпечує безпосереднє виконання службових функцій установи. Враховуючи, що об’єктом охорони є установа, яка відповідно до покладених завдань забезпечує здійснення розрахунково-касового обслуговування розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів, операцій з коштами бюджетів у Закарпатській області, а будь-який збій в її роботі може призвести до негативних наслідків у межах всієї області, пунктом 22 Таблиці 1 Додатку 4 Тендерної документації «Найменування та опис послуг, що вимагаються Замовником» встановлено «Можливість надання допомоги охороннику об’єктів Головного управління Державної казначейської служби України у Закарпатській області за допомогою штатної мобільної групи (за потреби, на випадок надзвичайної події).» На підставі наведеного, вважаємо, що в Тендерній документації відсутні дискримінаційні вимоги. Одночасно зазначаємо, що на засіданні тендерного комітету прийнято рішення, оформлене протоколом від 15.11.2018 № 20 про внесення змін до Додатку 2 Тендерної документації шляхом вилучення вимоги про наявність документів на право власності чи найму нерухомого майна офісу (філії, представництва) у м. Ужгород. Щодо зауваження з привод подання учасником копій трьох договір, що підтверджують наявність аналогічного досвіду, то на засіданні тендерного комітету прийнято рішення, оформлене протоколом від 15.11.2018 № 20, прийнято рішення про внесення змін до Додатку 2 Тендерної документації шляхом викладення даного критерію кваліфікаційної вимоги у новій редакції.
Статус вимоги: Задоволено