• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

настільні комп’ютери

Завершена

1 439 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 27.11.2018 22:11 - 08.12.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 825185c08df548fe86eec9190f359c90
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-27-003654-c.c2
Назва: Скарга
Вимога:
Голові Тендерного комітету Державної установи «Центр охорони здоров’я №520 від 22.12.2018 р. Державної кримінально-виконавчої служби України» Лисенко Л.Б. В ТОВ ФІРМІ «ВАЛТЕК» розглянуто відповідь Тендерного комітету ДУ ЦОЗ ДКВС України (далі –Замовник торгів) на нашу скаргу від 13.12.2018, розміщену (18:07. ID: UA-2018-11-27-003654-c.c1) на порталі https://www.dzo.com.ua/tenders в рамках закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-27-003654-c, ID e5d40cd76ece4f0393f95b10776e81bb) . За результатами розгляду повідомляємо наступне. Зазначена вище відповідь від 18.12.2018 року Тендерного комітету ЦОЗ ДКВС України на скаргу ТОВ ФІРМИ «ВАЛТЕК» є необґрунтованою та такою, що не відповідає ні чинному Законодавству України, ні Тендерній документації самого Замовника торгів, тому є незаконною. В Розділі І. Загальні положення Тендерної документації Замовником установлено, що учасники процедури закупівлі повинні надати інформацію про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, зазначених у Додатку 2 до цієї документації. Згідно п.1 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації замовника оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм „Ціна” з ПДВ. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно п.3 цього розділу Тендерної документації, тендерна пропозиція відхиляється замовником відповідно до статті 30 Закону, у разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Указані вимоги до тендерних пропозицій, підстави їх відхилення Замовником, критерії оцінки пропозицій та умови визначення найкращої цінової пропозиції, а також визнання учасника переможцем торгів, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» та умовами Тендерної документації, оголошеними до початку торгів. Такі вимоги застосовуються як до учасників торгів, так і до тендерного комітету замовника торгів. Цілком очевидно, що в разі невідповідності тендерної пропозиції якого-небудь учасника вищезазначеним вимогам, Замовник повинен відхилити таку пропозицію. І якщо на початку оцінювання пропозиції автоматично групуються від найбільш економічно вигідних до найменш вигідних, тобто від меншої ціни закупівлі до більшої, на що замовник не може вплинути, то перевірка на відповідність вимогам тендерної документації здійснюється тендерним комітетом замовника, за що він несе повну відповідальність, установлену Законодавством України. Тендерні пропозиції розглядаються в порядку, установленому автоматичною системою за рейтингом ціни. Таким чином, поки не буде розглянута перша пропозиція і допоки вона не буде відхилена, пропозиція наступного учасника не оцінюється! Кожен розгляд певної тендерної пропозиції завершується складанням відповідного протоколу. Саме в протоколі тендерний комітет указує своє рішення щодо оцінки пропозиції учасника публічних торгів, в т.ч. відхилення такої пропозиції. При цьому, відповідно ч.1 ст.3 Закону України (Принципи здійснення закупівель) «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) закупівлі ( а відтак і перевірка на відповідність тендерних пропозицій учасників ТД) здійснюються Замовником (фактично тендерним комітетом замовника) за такими принципами: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. В порушення такого, Тендерний комітет ДУ ЦОЗ ДКВС України, виявивши не відповідність тендерної пропозиці ТОВ «ТКК Фрай» технічним вимогам, установленим у Тендерній документації (цим учасником запропоновано товар з робочою частотою меншою ніж 3,30 GHz, а за умовами ТД в даних торгах повинна була бути «частота не менше - 3,30 GHz») не відхилив цю тендерну пропозицію . Натомість у відповіді на скаргу Тендерний комітет повідомив, що «під час підготовки технічних вимог (додаток 2) використовувалися орієнтовні дані, які були оприлюднені на офіційному сайті виробника». Таке, напевне, на думку членів ТК Замовника, давало їм право на свій розсуд змінювати технічні умови закупівлі. На противагу такому припущенню, це є порушенням установлених самим Замовником умов і ознакою необ’єктивної оцінки тендерних пропозицій. Установлені в Тендерній документації умови й технічні параметри не можуть змінюватися інакше, як на умовах і в порядку установлених Законом, навіть тендерним комітетом, бо це знівелює всі принципи і сам сенс проведення публічних закупівель. Тому таке є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТКК «Фрай». Але й на цьому Тендерний комітет Замовника не зупинився, а, не оцінюючи в установленому порядку тендерну пропозицію ТОВ ФІРМИ «ВАЛТЕК» (принаймні такого протоколу немає на порталі), ним у відповіді на нашу скаргу повідомлено: «Запропоновані ТОВ «ТКК «Фрай» процесори AMD Athlon тм 200GE у порівнянні із запропонованими процесорами ТОВ «ВалТек», що надав наступну цінову пропозицію за результатами оцінки, мають більшу кількість обчислювальних блоків, сучаснішу інтегровану графіку з більшими обчислювальними можливостями, архітектура процесора є більш сучасною та з меншою тепловіддачею 35 Вт TDP». Викладене взагалі є безпідставним, грубо порушує чинний Закон та умови Тендерної документації замовника, адже пропозиція ТОВ ФІРМИ «ВАЛТЕК», крім ціни, ним не оцінювалася ще. Більше того, така оцінка із порівняння запропонованих параметрів не з умовами Тендерної документації, а з іншими тендерними пропозиціями інших учасниківв не передбачена чинним законом, навіть не входить до критеріїв оцінки тендерних пропозицій, бо межі таких технічних параметрів і характеристик не встановлювалися Замовником, тому й не підлягають оцінці й порівнянню з такими ж параметрами уже відхилених або ще не розглянутих тендерних пропозицій. Приймаючи до уваги викладене, керуючись п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», пропонуємо Вам вжити заходи для усунення допущених порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та скасувати рішення тендерного комітету про визначення переможцем торгів ТОВ «ТКК «ФРАЙ» та прийняте законне рішення за результатами цих торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України здійснює процедури закупівлі з чітким дотриманням вимог законодавства України в сфері публічних закупівель, зокрема, принципів здійснення закупівель встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищезазначене та роз’яснення, надані ТОВ «ВалТек» 18.12.2018 через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу, у ЦОЗ ДКВС України відсутні підстави для скасування рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «Торгово-консалтингову компанія «Фрай».
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

скарга

Номер: 445eba5020194c01b86111ceea7a6a31
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-27-003654-c.c1
Назва: скарга
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми, ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» просимо Вас, звернути увагу на те, що пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" не відповідає технічним вимогам Тендерної документації, а самє: Згідно Додатку 2 до Тендерної документації замовник вимагає «Процесор не гірше 2 ядра, кількість потоків не менше-4, частота не менше - 3,30 GHz, з інтегрованою графікою. Запропонований учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" «Процесор AMD Athlon 200GE (YD200GC6FBBOX) Процесор 2 ядра, кількість потоків -4, частота- 3,30 GHz». Частота даного процесора 3,20 GHz у чому можна переконатися на офіційному сайті виробника: https://www.amd.com/ru/products/apu/amd-athlon-200ge А відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Керуючись вищезазначеним, просимо Вас вжити заходи для усунення допущених порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та скасувати рішення тендерного комітету про визначення переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України, розглянувши ваше звернення повідомляє наступне. Щодо зазначеної у тендерній документації вимоги – «частота не менше - 3,30 GHz» слід зазначити, що під час підготовки технічних вимог (додаток 2) використовувалися орієнтовні дані, які були оприлюднені на офіційному сайті виробника. Запропоновані ТОВ «ТКК «Фрай» процесори AMD Athlon тм 200GE у порівнянні із запропонованими процесорами ТОВ «ВалТек», що надав наступну цінову пропозицію за результатами оцінки, мають більшу кількість обчислювальних блоків, сучаснішу інтегровану графіку з більшими обчислювальними можливостями, архітектура процесора є більш сучасною та з меншою тепловіддачею 35 Вт TDP. Враховуючи вищезазначене, у тендерного комітету ЦОЗ ДКВС України відсутні підстави для скасування рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «Торгово-консалтингову компанія «Фрай».
Статус вимоги: Не задоволено