• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Турбіни та мотори (Запасні частини до ГТН-6)

Умовами тендерної документації визначено здійснення поставки товарів партіями. Опис партій викладено в технічних вимогах і якісних характеристиках предмета закупівлі (додаток І до тендерної документації) та проекті договору про закупівлю (додаток IV до тендерної документації). Дана закупівля здійснюється у відповідності до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2018-08-22-000161-c

Торги відмінено

32 043 148.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 320 000.00 UAH
Період оскарження: 11.10.2018 13:23 - 22.11.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо зміни п 6.3.8. Договору про закупівлю товарів (матеріально-технічних ресурсів) Додаток ІV до тендерної документації

Номер: 69e51130993d4b7fbffb11fdc769d5f2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-11-000349-c.b1
Назва: Вимога щодо зміни п 6.3.8. Договору про закупівлю товарів (матеріально-технічних ресурсів) Додаток ІV до тендерної документації
Вимога:
Пропонуємо виключити з п 6.3.8.наступне:"та забезпечує трансфер і проживання представників Покупця за власні кошти." Оплата ціх послуг можлива тільки, як компенсування витрат відрядження. Відрядження-це відносини між підприємством і працівником, спрямованим у відрядження, то виникає кілька протиріч чинного законодавства: податкового: Податок на прибуток Оскільки представники Покупця-працівники інших підприємств, то витрати на їх проживання та трансфер відповідно Податкового Кодексу України (ПКУ), фактично фінансування особистих потреб фізосіб-непрацівників підприємства. Жодних норм, які б дозволяли такі витрати віднести до податкових витрат та внести до звітності, у Податкового кодексу України немає Податок на додану вартість Право на внесення оподаткуваних операції з ПДВ у підприємства буде у разі, коли отримані послуги (у нашому випадку — послуги з проживання та трансфер) будуть використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку. Але у наведеному випадку згадані послуги не використовуються у господарській діяльності підприємства. Господарська діяльність, як тлумачить ПКУ, — це діяльність, пов'язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу. Жодного доходу від того, що підприємство бере на себе витрати з проживання та трансфер фізосіб Покупця, не має. Отже, права на внесення до оподаткуваних операції з ПДВ у сумі ПДВ, сплаченого підприємством при оплаті послуг з проживання та трансферу фізосіб, які не є його працівниками, не буде. Тобто відображення оплати цих послуг у податковій та бухгалтерскій звітності підприємства неможливо. Податок на доходи фізичних осіб Оскільки за своєю суттю забезпечення проживання та трансфер фізосіб-непрацівників — це їх додаткове благо, такі витрати оподаткувуються ПДФО за ставкою 18 % Тут варто додати, що додаткові блага — це кошти, матеріальні чи нематеріальні цінності, послуги, інші види доходу, що виплачуються (надаються) платникові податку податковим агентом, якщо такий дохід не є заробітною платою та не пов'язаний із виконанням обов'язків трудового найму. Зверніть увагу: оплачені послуги з проживання та трансферу є негрошовим доходом фізосіб, ПДФО у такій ситуації перераховується до бюджету не пізніше дня виплати компенсації фізособі або оплати таких послуг їх надавачу. валютного законодавства:Підприємство -Виробник є нерезидентом України. Неможливсть оплати послуг у валюті підприємства -Виробника ,тому що дані послуги неможливо віднести до госпдіяльності підприємства. Пряме порушення валютного регулювання. антикорупційного:Оскільки за своєю суттю забезпечення проживання та трансфер працівників Покупця (працівників державного підприємства), фізосіб-непрацівників Постачальника— це їх додаткове благо (вигода), а дії які вони виконуватимуть згідно п 6.3.8.: "(інспекції) Товарів при їх виготовленні або відвантаженні з заводу-виробника", тобто функції контролю, то є пряме протиріччя п.12.1 та особливо 12.2 розділу 12. Антикорупційне застереження Договору закупівлі,оскільки оплата трансферу і проживання представників Покупця за кошти Постачальника-це кошти, матеріальні чи нематеріальні цінності, послуги, інші види доходу, що виплачуються (надаються) інспектуючій стороні за контрольні функції . Підсумовуюче вище сказане, для уникнення порушень чинного законодавства України умовами Договору про закупівлю товарів ( Додаток ІV до тендерної документації ), просимо п 6.3.8. Договору викласти в наступній редакції: п 6.3.8. Забезпечити можливість участі представників Покупця (не більше двох осіб) в огляді (інспекції) Товарів при їх виготовленні або відвантаженні з заводу-виробника та надати Покупцю письмове підтвердження щодо такої можливості. Покупець самостійно приймає рішення, на власний розсуд, щодо участі своїх представників в огляді (інспекції) продукції при виготовленні або відвантаженні продукції з заводу-виробника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пропозиція щодо виключення з п 6.3.8. наступне: "та забезпечує трансфер і проживання представників Покупця за власні кошти" не підлягає задоволенню з огляду на таке: Пропозиція викладена, виходячи із припущення, що витрати на «трансфер і проживання представників Покупця» є витратами на відрядження. Проте, чинним законодавством встановлено, що службовим відрядженням вважається поїздка працівника за розпорядженням керівника підприємства на певний строк до іншого населеного пункту для виконання службового доручення поза місцем його постійної роботи (за наявності документів, що підтверджують зв'язок службового відрядження з основною діяльністю підприємства). Тобто, вказані правовідносини не можуть бути застосовані у даному випадку до приймаючої сторони. Пунктом 14.1.36 Податкового кодексу України (далі – ПК України) визначено, що господарська діяльність - діяльність особи, що пов'язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами. Витрати на забезпечення прийому представників Покупця за своєю сутністю можуть бути класифіковані як витрати на представницькі цілі або витрати на збут. Такі витрати в бухгалтерському обліку включаються до складу витрат звітного періоду, оскільки мають на меті забезпечити зростання збуту продукції (в тому числі за рахунок залучення нових покупців або демонстрації переваг власної продукції на ринку по зрівнянню з аналогічними зразками), що призводить зростання обсягів доходів. Отже, представницькі витрати повністю відповідають визначенню «господарська діяльність». Водночас, слід зазначити, що вимоги ПК України не містять обмежень щодо представницьких витрат з метою визначення об’єкту оподаткування податком на прибуток. За умови належного документального оформлення вказаних операцій відповідно до вимог Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» та за наявності правильно оформлених і зареєстрованих податкових накладних платник податку має право включити до складу податкового кредиту суми ПДВ, сплачені у складі вартості таких послуг, на підставі п. 198.1 ПК України. Згідно зі ст. 164 ПКУ базою обкладення податком з доходів фізичних осіб (далі – ПДФО) є загальний оподатковуваний дохід, який включає будь-які оподатковувані доходи, нараховані (виплачені, надані) на користь платника податків протягом звітного податкового періоду. Представницькі витрати спрямовані на організацію офіційного заходу за участю представників суб’єкта господарювання, встановлення ділових зв’язків, у яких зацікавлена приймаюча сторона. Тобто, у даному випадку відсутній факт фінансування особистих потреб гостей — фізичних осіб. У зв’язку з цим і відсутній об’єкт обкладення ПДФО.
Статус вимоги: Відхилено