-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з інженерного проектування систем протипожежного захисту
Документація та додатки до неї розміщені шляхом прикріплення до даного оголошення відповідних документів.
Завершена
94 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:
28.11.2018 13:02 - 03.12.2018 14:05
Вимога
Залишено без розгляду
Рішення замовника
Номер:
da2a4279ade94c72b1130efee2f64770
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-28-000910-b.c10
Назва:
Рішення замовника
Вимога:
18.12. 2018 р. було прийняте Рішення Замовника про визначення Переможця
№ 92 від 18.12.2018_р.ТОВ "БЕЗПЕКА ПЛЮС". В тендерній пропозиції ТОВ "БЕЗПЕКА ПЛЮС", Учасник надав кваліфікаційний сертифікат, де зазначена кваліфікація інженер-проектувальник, а не провідний інженер-проектувальник з кваліфікаційним сертифікатом СС3, як вимагається Замовником.
Таким чином, надані Учасником документи не підтверджують відповідність зазначеним у документації кваліфікаційним критеріям.
На підставі вищезазначеного було дискваліфіковано ФОП Базильчука Дмитра Володимировича, що визначено в Рішенні Замовника про відхилення пропозиції
Кандидата № 21 від 10.12.2018_р. Таким чином Замовник порушує діюче законодавство України, приймаючі протиречіві, дискримінаційні рішення. Вимагаємо дискваліфікувати ТОВ "БЕЗПЕКА ПЛЮС" на підставі не відповідності зазначеним у тендерній документації кваліфікаційним вимогам.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.12.2018 10:05
Вимога
Відхилено
Не має доступу
Номер:
33ce027c4d9f4de1a4b8d129b08c2518
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-28-000910-b.b9
Назва:
Не має доступу
Вимога:
Доброго дня! ТОВ "ПІН" не надава необхідні документи (довідку ДФС та довідку МВС) в зв'язку з тим, що оператором "Державні закупівлі онлайн" системи PROZORRО не було забезпечено доступу для додавання необхідних документів. Просимо це врахувати. Необхідні документи будуть надані в паперовому вигляді.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.12.2018 13:21
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги Замовником не встановлено підстав для її задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
18.12.2018 16:08
Підтвердження вирішення:
Замовник, розглянувши вимогу, інформує про наступне. Замовник погоджується, що в Учасника могли виникнути проблеми з доступом до завантаження документів в систему електронних закупівель. Але при цьому, навіть після закінчення терміну надання таких документів, Учасник ніяким чином не повідомив Замовника про існування проблем із завантаженням та не висловив пропозиції надати документи у паперовому вигляді.
Вимога
Вирішена
оскарження рішення про дискваліфікацію ФОП Базильчук
Номер:
a92e299e9f8a442f939b70974c642c91
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-28-000910-b.a7
Назва:
оскарження рішення про дискваліфікацію ФОП Базильчук
Вимога:
ви дискваліфікували по причині: Учасник надав довідку про наявність працівників та кваліфікаційний сертифікат, де зазначена кваліфікація інженер-проектувальник, а не провідний інженер-проектувальник з кваліфікаційним сертифікатом СС3, як вимагається Замовником. Таким чином, надані Учасником документи не підтверджують відповідність зазначеним у документації кваліфікаційним критеріям.
документ у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження.rtf 10.12.2018 23:42
- Відповідь_вимога6.docx 11.12.2018 10:44
Дата подачі:
10.12.2018 23:42
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги Замовником не встановлено підстав для її задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
оскарження дискваліфікації ФОП БАЗИЛЬЧУК
Номер:
2915c05ae25744438a2d268e75fd1ab1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-28-000910-b.c8
Назва:
оскарження дискваліфікації ФОП БАЗИЛЬЧУК
Вимога:
Щановний відповідач, просимо дочитувати та цитувати Зміни № 8 до кінця. В котрому ясно написано:
Враховуючи зазначене, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни № 8, які не містять інформації щодо категорії виконавців та давали право на виконання робіт щодо усіх об'єктів будівництва, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об'єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності.
Згідно з Державною архітектурно-будівельною інспекцію України (Вісник Держархбудінспекції України / Спецвипуск/ 2015, ст.15) "...За усталеною практикою кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни №8, які не містять інформації щодо категорії виконавців, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об'єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності в межах строку їх дії." (Додаток 1).
Отже, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни № 8, які не містять інформації щодо категорії виконавців дають право відповідним виконавцям здійснювати проектування об'єктів CC1-CC3.
Отже вимагаємо скасувати неправомірне рішення щодо дискваліфікації ФОП БАЗИЛЬЧУК Д. В.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.12.2018 18:48
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги Замовником не встановлено підстав для її задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
12.12.2018 10:56
Підтвердження вирішення:
У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний мати (складати, отримувати) будь-який із запитуваних документів, він надає лист-роз’яснення із зазначенням підстав ненадання такого документу. Учасник ніде при поданні цінової пропозиції, зокрема, й у довідці про працівників не зазначає, що фахівець, якого він планує залучити до надання послуг, що є предметом закупівлі, має сертифікат, який дає йому право виконувати роботи на об'єктах класу наслідків СС3. Лист-роз’яснення Учасником з цього приводу теж не надано.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Термін виконання
Номер:
747b246b8f2a462a936a8f786ad79e5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-28-000910-b.c6
Назва:
Термін виконання
Вимога:
гідно відповіді Замовника Термін виконання - до 21.12.2018. 2. Послуги надаються з проходженням експертизи. Даний термін є неможливим. Аукціон відбудеться 06.12.2018 р. Навіть, якщо Ви визнаєте переможця 06.12.2018 р, то заключити договір Ви зможете не раніше 11.12.2018 р. Експертиза СС1 триває до 15 календарних днів (згідно чинного законодавства). Якщо у Вас тут СС2, то експертиза буде до 30 календарних днів. Крім експертизи, Учасникам необхідний термін на виготовлення самого проекту, узгодження його з Замовником і т.д. Просимо встановити реальні терміни виконання або враховувати даний термін без експертизи!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.12.2018 13:54
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги Замовником не встановлено підстав для її задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
03.12.2018 14:01
Підтвердження вирішення:
Замовник, розглянувши вимогу, інформує про наступне.
Замовник має потребу у здійсненні зазначеної закупівлі і на грудень 2018 р. передбачені відповідні кошти. Замовник повинен їх використати в межах бюджетного періоду, який завершується 31.12.2018. З метою забезпечення проведення розрахунків з виконавцем, послуги повинні бути надані раніше, Замовником визначена дата – до 21.12.2018.
У зв'язку з вищезазначеним Замовник не може встановити "реальні", за інформацією запитувача, строки.
Якщо дійсно надання послуг потребує терміну не менше 30, 60 і т.д. к. днів, значить закупівля не відбудеться, оскільки жоден Учасник не зможе забезпечити надання послуг у строки, визначені Замовником.
Вимога
Вирішена
Оскарження вимоги щодо провідного інженера-проектувальника СС3
Номер:
ecb9bb1ce51f4b7983f7b19fb0ab9b82
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-28-000910-b.c5
Назва:
Оскарження вимоги щодо провідного інженера-проектувальника СС3
Вимога:
Оскарження в прикріпленому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження провідний інженер проектувальник.pdf 03.12.2018 10:08
Дата подачі:
03.12.2018 10:08
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги Замовником не встановлено підстав для її задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
03.12.2018 13:55
Підтвердження вирішення:
Замовник, розглянувши вимогу, інформує про наступне. Для надання послуг, що є предметом закупівлі, Замовник потребує залучення Учасником провідного інженера-проектувальника з кваліфікаційним сертифікатом СС3. Вимога у документації до закупівлі щодо надання копій документів, що підтверджують офіційне працевлаштування провідного інженера-проектувальника з кваліфікаційним сертифікатом СС3, залишена без змін.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
кваліфікаційні вимоги до учасника
Номер:
d6aa060bd6114fabaa9c249820b95b0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-28-000910-b.c3
Назва:
кваліфікаційні вимоги до учасника
Вимога:
вимога зазначена в додатку №1 про те що: виконавець повинен надати Копії документів, що підтверджують офіційне працевлаштування провідного інженера-проектувальника з кваліфікаційним сертифікатом СС3 жодним чином не може вплинути на якість робіт та терміни виконання робіт а тому є дискримінаційною.
Основні вимоги до будівель і споруд затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2006 № 1764 «Про затвердження Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд». Насамперед - це забезпечення механічного опору та стійкості, дотримання вимог пожежної безпеки, забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища, забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, забезпечення економії енергії. Напрями діяльності відповідальних виконавців, що викладені у додатку 1 Регламенту Атестаційної архітектурно – будівельної комісії, затвердженого протоколом №1 засідання Комісії, визначені з урахуванням цих вимог.
В залежності від специфіки своєї діяльності та обсягів робіт, проектна організація самостійно визначає кількість фахівців, які повинні мати кваліфікаційний сертифікат за відповідним напрямом професійної діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури.
За визначенням, наведеним у пункті 1 Порядку, розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (далі - Порядок), затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389, головний інженер проекту (далі - ГІП) - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації. Тобто, ГІП є посадою, призначеним на яку може бути сертифікований інженер-проектувальник будь-якої спеціалізації.
Просимо привести тендерну документацію до вимог діючого законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2018 17:32
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги Замовником не встановлено підстав для її задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
30.11.2018 16:15
Підтвердження вирішення:
Замовник, розглянувши вимогу, інформує про наступне.
Замовник не оголошує закупівлю на будівництво об’єктів, їх реконструкцію, реставрацію чи капітальний ремонт, предмет даної закупівлі – виключно послуги.
При цьому, Замовник погоджується, що головний інженер проекту є посадою, призначеним на яку може бути сертифікований інженер-проектувальник будь-якої спеціалізації. Натомість, Замовнику (враховуючи, що кількість осіб, які постійно перебувають в будівлі перевищує триста) потрібен провідний інженер – проектувальник з кваліфікаційним сертифікатом СС3 .
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
завдання на проектування
Номер:
fb790dfb9ad84737a86643f336250188
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-28-000910-b.c1
Назва:
завдання на проектування
Вимога:
згідно ст. 29 ЗУ №3038-17 "про регулювання містобудівної документації" підставою для розробки проекту є вихідні дані, до яких відноситься завдання на проектування згідно вимог дод."Б" ДБН А.2.2-3-2014. Просимо надати затверджене замовником завдання на проектування.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2018 17:21
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги Замовником не встановлено підстав для її задоволення
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
30.11.2018 14:19
Підтвердження вирішення:
Замовник, розглянувши вимогу, інформує про наступне.
Так, дійсно, завдання на проектування об’єктів будівництва складається з урахуванням вимог державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» і затверджується замовником за погодженням із генпроектувальником (проектувальником).
Але Замовник не оголошує закупівлю на будівництво об’єктів, їх реконструкцію, реставрацію чи капітальний ремонт, предмет даної закупівлі – виключно послуги. Тому Замовник не повинен складати та затверджувати завдання на проектування згідно з вимогами дод. "Б" ДБН А.2.2-3-2014.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
назва проекту
Номер:
b64b699be76c4b539b5ee2ecbfacb51f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-28-000910-b.c4
Назва:
назва проекту
Вимога:
назва предмету закупівлі (проектної документації) не відповідає вимогам п.8 Наказу від 16.05.2011 №45 Мінергіону "Про затвердження Порідку розроблення проектної документації на будівництва об'єктів" із змінами. Просимо привести назву у відповідність до чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2018 17:36
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги Замовником не встановлено підстав для її задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
30.11.2018 14:09
Підтвердження вирішення:
Замовник, розглянувши вимогу, інформує про наступне.
Порядок розроблення проектної документації на будівництво об'єктів визначає процедуру розроблення проектної документації на будівництво об’єктів та поширюється на суб’єктів містобудування.
Замовник не оголошує закупівлю на будівництво об’єктів, їх реконструкцію, реставрацію чи капітальний ремонт, предмет даної закупівлі – виключно послуги. Тому Замовник не повинен приводити у відповідність назву предмету закупівлі до вимог п. 8 Наказу від 16.05.2011 № 45 Мінрегіону «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів».
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
дискримінаційна вимога- термін виконання робіт
Номер:
babf09c8af2f42a5b98d4e540ef5028c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-28-000910-b.c2
Назва:
дискримінаційна вимога- термін виконання робіт
Вимога:
За вказаний термін дії договору протягом якого повинні бути виконані роботи (до 14.12.2018р) навіть теоретично не можливо розробити проектно-кошторисну документацію у в необхідному об'ємі із урахуванням необхідного терміну проходження тендерної процедури. Припускаємо, що вказаний Замовником термін дії договору може свідчити лише про те, що у Замовник тендеру лобіює інтереси певної проектної організації яка вже майже повністю виконала необхідні роботи, і тепер необхідно лише дотриматись формальностей по тендеру. Представлена вимога щодо строків дії договору прямо суперечать принципам здійснення закупівель Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами: принципам ст.3 – недискримінація учасників. Ст.5. п.3. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тому, просимо Вас усунути вказану вимогу відповідно до вимог діючого законодавства та вказати реальний термін виконання проектних робіт що може бути не менше 60 к.д. В разі відмови залишаємо право на оскарження даного тендеру в антимонопольному комітеті України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2018 17:22
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги Замовником не встановлено підстав для її задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
30.11.2018 15:03
Підтвердження вирішення:
Замовник, розглянувши вимогу, інформує про наступне.
Документація до закупівлі була відкоригована – термін надання послуг до 21.12.2018. Термін дії договору залишається без змін – до 31.12.2018, а в частині розрахунків – до повного їх здійснення.
Замовник має потребу у здійсненні зазначеної закупівлі і на грудень 2018 р. передбачені відповідні кошти. Замовник повинен їх використати в межах бюджетного періоду, який завершується 31.12.2018. З метою забезпечення проведення розрахунків з виконавцем, послуги повинні бути надані раніше, Замовником визначена дата – до 21.12.2018.
Замовник не є спеціалістом в даній галузі і не може оцінити час, необхідний для надання послуг, які є предметом закупівлі. Разом з тим, Замовник не може встановити довший термін їх надання. Якщо дійсно надання послуг потребує терміну не менше 60 к. днів, значить закупівля не відбудеться, оскільки жоден Учасник не зможе забезпечити надання послуг у строки, визначені Замовником.
Замовник не розцінює вимогу щодо строків надання послуг як дискримінаційну, оскільки вона не створює переваг для одних учасників і перешкод для інших, а є однаковою для всіх учасників.
Учасник може звернутися до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такого учасника. Оскарження дій Замовника здійснюється у порядку, передбаченому чинним законодавством.
Задовільнена:
Ні