• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 39160000-1 «Шкільні меблі» (шкільні меблі для закладів загальної середньої освіти Дарницького району м. Києва)

Завершена

1 220 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 100.00 UAH
Період оскарження: 23.11.2018 15:32 - 06.12.2018 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо № UA-2018-11-23-001619-b

Номер: 781d7d53438341a298c05afa21935940
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-23-001619-b.a2
Назва: Вимога щодо № UA-2018-11-23-001619-b
Вимога:
Замовник, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації провадить закупівлю № UA-2018-11-23-001619-b за ДК 021: 39160000-1, Шкільні меблі. Оприлюднена Замовником тендерна документація містить дискримінаційні умови і не відповідає чинному законодавству. Так, Замовник бажає закупити "Комплект учнівських меблів для інклюзивної освіти у складі: стіл трансформер одномісний - 1 шт., стілець антисколіозний – 1 шт." в кількості 12 комплектів. Технічні вимоги: "Матеріал: E1 MDF/ABS+PP/Сталь, МДФ товщина 18 мм, каркас труба профільна овальна 48*20мм/60*30мм та кругла діаметром 23мм сталь 1,2 мм, пластик - колір: синій, рожевий, габарити стола (ШхГхВ): 794x608x540-760 мм, Розмір стільця (ШхГхВ): 345x365x300-440 мм, Розмір наклону стола: від 0 до 60 градусів, рівень регулювання висоти столу від 540 мм до 720 мм., рівень регулювання висоти стільця від 320 до 440 мм". Зазначеним вимогам відповідає єдина – модель С404 виробництва NINGBO ERGOVIDA HEALTH TECHNOLOGY LTD. http://www.ergovida.cn/product/ergonomic-for-kids/kids-study-desk-and-chair-set/kids-study-desk-and-chair/C404/index.html Окрім компанії ERGOVIDA таку саме парту ніхто не виробляє. Такі вимоги тендерної документації Замовника суперечать вимогам чинного законодавства (в т.ч. ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі"), згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підтвердження своїх зауважень посилаюсь на практику АМК України щодо оскарження аналогічних процедур. Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (Закупівля № UA-2018-08-08-001826-b) вирішило закупити парту виробництва NINGBO ERGOVIDA HEALTH TECHNOLOGY LTD без будь-якої альтернативи. Учасник звернувся до АМК України зі скаргою, яка було задоволена. Задовольняючи скаргу, АМКУ зазначив що "умови Документації можуть виконати суб’єкти господарювання, які можуть запропонувати продукцію лише певного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог до предмета закупівлі, принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". В зв’язку з рішенням АМК України, Замовник скасував процедуру. Чинне законодавство не встановлює чіткі розміри для шкільних парт. Замовник в документації зазначає розміри трансформерів "габарити стола (ШхГхВ): 794x608x540-760 мм, Розмір стільця (ШхГхВ): 345x365x300-440 мм", розміри стандартних комплектів "Габаритні розміри стола: ширина - 700 мм., глибина - 500 мм., висота регулюється - 640, 700, 760 мм Габаритні розміри стільця : ширина - 380мм, глибина - 350мм, висота регулюється -380, 420 і 460мм відповідно для 1-3, 4-7 та 8-11 класів". Не дивлячись на такі розбіжності в розмірах Замовник вважає обидві конструкції такими, що відповідають його інтересам. За таких обставин вважаю, що Замовник має змінити вимоги документації конкурсних торгів і допустити для участі парти-трансформери, які мають відповідні дозвільні документи – висновки СЕС. Дискримінаційні умови щодо парт-трансформерів направлені на усунення конкуренції щодо закупівлі основної позиції – "Комплект учнівських меблів – 736 комплектів", адже учасник, який не може виконати дискримінаційні умови щодо 12 трансформерів не може конкурувати при закупівлі 736 стандартних комплектів. В зв’язку з чим об'єднання трансформерів та стандартних комплектів в один лот не є доцільним. Тому прошу предмет закупівлі розділити на два лоти: ЛОТ 1: 12 комплектів парти-трансформери; ЛОТ 2: 736 комплектів учнівських меблів. Відповідно до умови, викладеної у Додатку 3 до тендерної документації, учасники даної процедури закупівлі повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції документи, які підтверджують, що підприємство постійно працює над покращенням якості продукції, запроваджує нові технології виробництва та вдосконалює роботу системи екологічного менеджменту (сертифікат на систему управління якістю, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 9001:2009, якому надано чинності наказом Держспоживстандарту України від 22 червня 2009 р. № 225 з 2009–09–01. Слід звернути увагу на те, що замовником безальтернативно встановлено назви національних стандартів, підтвердження відповідності яким повинно бути надане у складі пропозиції. При цьому, зазначені національні стандарти є ідентичними до відповідних міжнародних стандартів (ISO 9001:2008 та ISO 14001:2004), що вказано у пункті 3 їх преамбул. Також, станом на сьогоднішній день набули чинності нові редакції таких стандартів, прийняті на заміну попередніх – ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015. Проте, незважаючи на відсутність відмінностей між відповідними міжнародними стандартами та їх національними аналогами, а також наявність більш сучасних редакцій, зазначена вище умова тендерної документації необґрунтовано перешкоджає можливості взяти участь у даній процедурі закупівлі підприємствам, сертифікованим на відповідність їх вимогам. На підставі викладеного можна зробити висновок, що дана умова порушує принцип недискримінації учасників. У зв’язку з цим, пропоную викласти відповідний пункт документації конкурсних торгів таким чином: "… (сертифікат про відповідність системи управління якістю вимогам ISO 9001:2008 та/або ISO 9001:2015 та/або ДСТУ ІSO 9001:2009 та/або ДСТУ ІSO 9001:20015". В документації щодо аналогічних договорів Замовник зазначає: "Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є поставка ДК 021:2015 код 39160000-1 «Шкільні меблі» (шкільні меблі для закладів загальної середньої освіти Дарницького району м. Києва)". Тобто Замовник звузив коло потенційних учасників лише тими, хто раніше працював з Замовником. Таки вимоги не ґрунтуються на чинному законодавстві. Тому пропоную з документації конкурсних торгів виключити посилання про аналогічні договори на постачання саме "закладам загальної середньої освіти Дарницького району м. Києва". В зв'язку з викладеним, прошу привести вимоги документації конкурсних торгів у відповідність з вимогами Закону України "Про публічні закупівлі". З повагою, _____________________ ФОП Лобко-Лобановська В. В.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Задовільнити вимогу частково та внести зміни до тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 код 39160000-1 «Шкільні меблі» «Шкільні меблі» (шкільні меблі для закладів загальної середньої освіти Дарницького району м. Києва), та Додаток № 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі), Додатку № 3 тендерної документації Специфікація (технічні вимоги) викласти в новій редакції.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Розгляд припинено

Вимога щодо № UA-2018-11-23-001619-b

Номер: fdf1c1ba07c44be0a65ce5112a291f99
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-23-001619-b.c1
Назва: Вимога щодо № UA-2018-11-23-001619-b
Скарга:
Замовник, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації провадить закупівлю № UA-2018-11-23-001619-b за ДК 021: 39160000-1, Шкільні меблі. Оприлюднена Замовником тендерна документація містить дискримінаційні умови і не відповідає чинному законодавству. Так, Замовник бажає закупити "Комплект учнівських меблів для інклюзивної освіти у складі: стіл трансформер одномісний - 1 шт., стілець антисколіозний – 1 шт." в кількості 12 комплектів. Технічні вимоги: "Матеріал: E1 MDF/ABS+PP/Сталь, МДФ товщина 18 мм, каркас труба профільна овальна 48*20мм/60*30мм та кругла діаметром 23мм сталь 1,2 мм, пластик - колір: синій, рожевий, габарити стола (ШхГхВ): 794x608x540-760 мм, Розмір стільця (ШхГхВ): 345x365x300-440 мм, Розмір наклону стола: від 0 до 60 градусів, рівень регулювання висоти столу від 540 мм до 720 мм., рівень регулювання висоти стільця від 320 до 440 мм". Зазначеним вимогам відповідає єдина – модель С404 виробництва NINGBO ERGOVIDA HEALTH TECHNOLOGY LTD. http://www.ergovida.cn/product/ergonomic-for-kids/kids-study-desk-and-chair-set/kids-study-desk-and-chair/C404/index.html Окрім компанії ERGOVIDA таку саме парту ніхто не виробляє. Такі вимоги тендерної документації Замовника суперечать вимогам чинного законодавства (в т.ч. ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі"), згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підтвердження своїх зауважень посилаюсь на практику АМК України щодо оскарження аналогічних процедур. Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (Закупівля № UA-2018-08-08-001826-b) вирішило закупити парту виробництва NINGBO ERGOVIDA HEALTH TECHNOLOGY LTD без будь-якої альтернативи. Учасник звернувся до АМК України зі скаргою, яка було задоволена. Задовольняючи скаргу, АМКУ зазначив що "умови Документації можуть виконати суб’єкти господарювання, які можуть запропонувати продукцію лише певного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог до предмета закупівлі, принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". В зв’язку з рішенням АМК України, Замовник скасував процедуру. Чинне законодавство не встановлює чіткі розміри для шкільних парт. Замовник в документації зазначає розміри трансформерів "габарити стола (ШхГхВ): 794x608x540-760 мм, Розмір стільця (ШхГхВ): 345x365x300-440 мм", розміри стандартних комплектів "Габаритні розміри стола: ширина - 700 мм., глибина - 500 мм., висота регулюється - 640, 700, 760 мм Габаритні розміри стільця : ширина - 380мм, глибина - 350мм, висота регулюється -380, 420 і 460мм відповідно для 1-3, 4-7 та 8-11 класів". Не дивлячись на такі розбіжності в розмірах Замовник вважає обидві конструкції такими, що відповідають його інтересам. За таких обставин вважаю, що Замовник має змінити вимоги документації конкурсних торгів і допустити для участі парти-трансформери, які мають відповідні дозвільні документи – висновки СЕС. Дискримінаційні умови щодо парт-трансформерів направлені на усунення конкуренції щодо закупівлі основної позиції – "Комплект учнівських меблів – 736 комплектів", адже учасник, який не може виконати дискримінаційні умови щодо 12 трансформерів не може конкурувати при закупівлі 736 стандартних комплектів. В зв’язку з чим об'єднання трансформерів та стандартних комплектів в один лот не є доцільним. Тому прошу предмет закупівлі розділити на два лоти: ЛОТ 1: 12 комплектів парти-трансформери; ЛОТ 2: 736 комплектів учнівських меблів. Відповідно до умови, викладеної у Додатку 3 до тендерної документації, учасники даної процедури закупівлі повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції документи, які підтверджують, що підприємство постійно працює над покращенням якості продукції, запроваджує нові технології виробництва та вдосконалює роботу системи екологічного менеджменту (сертифікат на систему управління якістю, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 9001:2009, якому надано чинності наказом Держспоживстандарту України від 22 червня 2009 р. № 225 з 2009–09–01. Слід звернути увагу на те, що замовником безальтернативно встановлено назви національних стандартів, підтвердження відповідності яким повинно бути надане у складі пропозиції. При цьому, зазначені національні стандарти є ідентичними до відповідних міжнародних стандартів (ISO 9001:2008 та ISO 14001:2004), що вказано у пункті 3 їх преамбул. Також, станом на сьогоднішній день набули чинності нові редакції таких стандартів, прийняті на заміну попередніх – ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015. Проте, незважаючи на відсутність відмінностей між відповідними міжнародними стандартами та їх національними аналогами, а також наявність більш сучасних редакцій, зазначена вище умова тендерної документації необґрунтовано перешкоджає можливості взяти участь у даній процедурі закупівлі підприємствам, сертифікованим на відповідність їх вимогам. На підставі викладеного можна зробити висновок, що дана умова порушує принцип недискримінації учасників. У зв’язку з цим, пропоную викласти відповідний пункт документації конкурсних торгів таким чином: "… (сертифікат про відповідність системи управління якістю вимогам ISO 9001:2008 та/або ISO 9001:2015 та/або ДСТУ ІSO 9001:2009 та/або ДСТУ ІSO 9001:20015". В документації щодо аналогічних договорів Замовник зазначає: "Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є поставка ДК 021:2015 код 39160000-1 «Шкільні меблі» (шкільні меблі для закладів загальної середньої освіти Дарницького району м. Києва)". Тобто Замовник звузив коло потенційних учасників лише тими, хто раніше працював з Замовником. Таки вимоги не ґрунтуються на чинному законодавстві. Тому пропоную з документації конкурсних торгів виключити посилання про аналогічні договори на постачання саме "закладам загальної середньої освіти Дарницького району м. Києва". В зв'язку з викладеним, прошу привести вимоги документації конкурсних торгів у відповідність з вимогами Закону України "Про публічні закупівлі". З повагою, _____________________ ФОП Лобко-Лобановська В. В.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Помилково направлена
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 30.11.2018 12:24
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 05.12.2018 10:49
Автор: Фізична особа-підприємець ЛОБКО-ЛОБАНОВСЬКА ВІКТОРІЯ ВАДИМІВНА, Лобко-Лобановська Вікторія 380633664155 vikusik@gmail.com