-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Програмний продукт для автоматизації обліку і управління ресурсами на підприємствах
Детальний опис закупівлі наведено в Додатку 1 Тендерної документації
Торги не відбулися
18 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 50 000.00 UAH
Період оскарження:
25.10.2018 15:20 - 23.11.2018 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження щодо тендерної документації Замовника
Номер:
73d36295c3ee4772830e2f454f3a1e32
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-25-001118-a.a1
Назва:
Оскарження щодо тендерної документації Замовника
Скарга:
Скарга
на умови тендерної документації від 24.10.2018 № 15-03-590
на закупівлю «Пакети програмного забезпечення для управління матеріально-технічними ресурсами (Програмний продукт для автоматизації обліку і управління ресурсами на підприємствах (код ДК 021:2015 - 48430000-1).
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ «БОРИСПІЛЬ»
(код ЄДРПОУ: 20572069), місцезнаходження: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, вул. Бориспіль-7 (надалі – «Замовник») здійснює закупівлю: «Пакети програмного забезпечення для управління матеріально-технічними ресурсами (Програмний продукт для автоматизації обліку і управління ресурсами на підприємствах (код ДК 021:2015 - 48430000-1), про що розміщено відповідне оголошення (UA-2018-10-25-001118-a).
Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» (надалі – «Скаржник») попередньо ознайомившись з умовами тендерної документації Замовника виявило в ній дискримінаційну вимогу, яка суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та порушує наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого Законом порядку.
Так, відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів і вимог щодо їх усунення.
Згідно п. 9 Додатку 2 до Тендерної документації (Документи на підтвердження відповідності пропозиції технічним вимогам (умовам) Документації (технічний опис предмета закупівлі) Замовник вимагає надати копію дійсного сертифікату, що підтверджує кваліфікацію Учасника щодо налаштування інтеграції з електронним торговим майданчиком https://SmartTender.biz (ЕТМ SmartTender.biz), який використовується в ДП «МА «Бориспіль», що виданий ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» (особа, що має ліцензію (право) на використання ЕТМ SmartTender.biz).
Ми вважаємо, що встановлення Замовником обов’язкової вимоги щодо надання копії дійсного сертифікату, виданого товариством з обмеженою відповідальністю ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» (приватна форма власності), суперечать меті та принципам Закону, оскільки встановлені додаткові вимоги надають можливість сторонній організації (ТОВ «СМАРТТЕНДЕР») встановлювати додаткові нікому не відомі та нічим не регламентовані вимоги до потенційних учасників торгів даного тендеру, що, відповідно, надає можливість впливати на сам процес публічних закупівель за допомогою фільтрації учасників торгів та надання можливості недобросовісним учасникам без будь-якої конкуренції приймати участь у закупівлі.
Крім того, зважаючи на те, що Замовником не надано роз’яснень щодо отримання вищезгаданого сертифіката, нами було оглянуто сайт електронного майданчика https://SmartTender.biz, який був вказаний Замовником в тендерній документації. У зв’язку із тим, що на вказаному сайті відсутня будь-яка інформація щодо даного питання, ми зв’язались із представниками ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» за номером (044) 337-86-64 (https://smarttender.biz/pro-kompaniyu/kontakty) для отримання відповідних консультацій. На наші запитання щодо способу отримання даного сертифікату (по вказаному вище тендеру) ми отримали відповідь про відсутність такої можливості, оскільки ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» не видає жодних сертифікатів.
У зв’язку із вищезазначеним, ми звернулись до Замовника через торговий майданчик із вимогою привести дану тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України (https://www.dzo.com.ua/tenders/2967770/questions) та отримали відповідь наступного змісту: «Для можливості інтегрування ЕТМ SmartTender.biz із будь-якою системою управління адміністративно-господарською діяльністю маємо підтвердження від ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» від 23.08.2018 р. (розробник сервісу SmartTender.biz) готовності надати відповідний сертифікат, що підтверджує кваліфікацію Учасника щодо налаштування інтеграції з електронним торговим майданчиком».
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно п. 2 ст. 5 Закону, Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом, однак Замовник, зіславшись на нікому не відомі домовленості (готовності) із ТОВ «СМАРТТЕНДЕР», без забезпечення для учасників вільного доступу до інформації, передбаченої Законом, встановив дискримінаційну вимогу до учасників, що є порушенням п. 3 ст. 5 Закону.
Крім того, наявність такої вимоги в тендерній документації є порушенням п. 4 ст. 22 Закону, оскільки призводить до обмеження конкуренції та дискримінації учасників.
Додатково повідомляємо, що нами було також ініційовано направлення письмового запиту від 21.11.2018 року № 428-І (Додаток №1) на керівника ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» щодо можливості отримання такого сертифікату з посиланням на вищевказану тендерну документацію. Даний лист було отримано 22.11.2018 року безпосереднім керівником ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» (Сагун С.С), який попередньо повідомив, що йому невідомо з яких причин Замовник встановив в тендерній документації обов’язкову для учасників вимогу щодо отримання сертифікату від ТОВ «СМАРТТЕНДЕР».
Таким чином, Замовник, в порушення п. 2 та п. 3 ст. 5, п. 4 ст. 22, основних принципів Закону України «Про публічні закупівлі», закріплених ст. 3, встановив такі дискримінаційні вимоги, які позбавляють Скаржника та інших потенційних учасників прийняти участь у даних тендерних торгах.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 1, 3, 18, 22, 23 Закону,
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» до розгляду;
2. Зобов’язати ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ «БОРИСПІЛЬ» усунути (виключити) дискримінаційні вимоги у тендерній документації від 24.10.2018 № 15-03-590 на закупівлю «Пакети програмного забезпечення для управління матеріально-технічними ресурсами (Програмний продукт для автоматизації обліку і управління ресурсами на підприємствах (код ДК 021:2015 - 48430000-1) відповідно до даної Скарги та у відповідності до вимог чинного законодавства України.
3. Розгляд скарги здійснити за участі представника Скаржника.
Додаток:
1. Копія листа ТОВ «Інтелект-Сервіс» від 21.11.2018 року № 428-І – 2 арк;
2. Платіжне доручення від 22.11.2018 року № 500 - 1 арк.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ 22.11.2018 18:04
- Скан-копія платіжного доручення 22.11.2018 18:04
- Додаток Копія листа 22.11.2018 18:04
- Оригінал Платіжного доручення 22.11.2018 18:09
- рішення від 26.11.2018 № 12053 + лист Замовнику .pdf 26.11.2018 17:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.12.2018 №12544.pdf 10.12.2018 15:34
- Рішення від 07.12.2018 № 12544.pdf 12.12.2018 18:43
- Лист на АМКУ_пояснення по скарзі_03.12.2018.pdf 03.12.2018 13:25
- Додаток 1 Лист в ТОВ СмартТендер.pdf 03.12.2018 13:25
- Скан листа №199 від 26.11.18.pdf 04.12.2018 10:39
- Лист-пояснення Смарттендер від 03.12.2018.pdf 04.12.2018 10:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.11.2018 18:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.12.2018 18:43