• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони

Послуги з охорони - за кодом CPV за ДК 021:2015 79710000- 4 Охоронні послуги (послуги з охорони)

Торги не відбулися

919 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 599.00 UAH
Період оскарження: 16.11.2018 15:51 - 01.12.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Про усунення дискримінаційних вимог

Номер: 4fce5b47ead34fa592ea63ca4f547836
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-16-003076-a.b3
Назва: Про усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Частина 2 додатку 1 до ТД Замовника містить вимогу про надання учасниками на підтвердження виконання аналогічного договору Листів-відгуків про досвід роботи з надання охоронних послуг з учасником від інших контрагентів, в кількості не менше 2 штук, що підтверджує успішне та ПОВНЕ його ЗАВЕРШЕННЯ. Але успішне виконання аналогічного договору не має обовязковою умовою його повне завершення. Адже з більшостю дійсно успішних виконавців замовники не прагнуть ПОВНІСТЮ ЗАВЕРШИТИ договір. Взагалі то відповідно до цивілного законодавтсва України за договором про надання послуг (в т.ч. і охоронних) одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка СПОЖИВАЄТЬСЯ В ПРОЦЕСІ вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, отже доказом успішного виконання договору є підписаний обома сторонами договору акт приймання-надання наданих послуг, який в більшості випадків підписується сторонами щомісячно та впевнено свідчить що послуга виконана успішно. Таким чином, вимога Замовника про те що аналогічний договір обовязково повинен бути повністю завершеним є такою що безпідставно та штучно звужує коло можливих учасників, тобто є дискримінаційною. Частиною 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" закріплено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, отже вимагаємо привести зміст тендерної документації у відповідність до Закону, видаливши з тексту частини 2 додатку 1 до ТД Замовника вимогу про надання учасниками на підтвердження виконання аналогічного договору у реченні: "Листів-відгуків про досвід роботи з надання охоронних послуг з учасником від інших контрагентів, в кількості не менше 2 штук, що підтверджує успішне та повне його завершення" слова "ПОВНЕ ЙОГО ЗАВЕРШЕННЯ".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону № 922 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно ст. 193. Господарського кодексу України суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. Кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов'язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу. Відповідно до ст. 526 Цивільного кодексу України зобов´язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства. Статтею 599 ЦК України встановлено, що зобов'язання припиняється виконанням, проведеним належним чином. Виконання зобов’язання обумовленим в договорі, акті цивільного законодавства чи відповідними звичаями способом, предметом, у встановлений строк та в певному місці, належній особі та належною особою визнається належним та є успішним і повністю завершеними на підставі всіх відповідних актів, що свідчать про виконання договору. Повне завершення договору вказує не тільки на успішність його виконання, а і на добросовісність Виконавця щодо стабільності у виконанні робіт (наданні послуг), його добропорядність у відносинах із Замовником. Отже встановлення Замовником визначених ч. 2 Додатку 1 до ТД кваліфікаційних критеріїв та документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям повністю відповідають загальним принципам здійснення закупівель відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Ваша вимога щодо зміни тендерної документації є необґрунтованою і не може бути підставою для внесення змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо виключення з тендерної документації вимог, що порушують зобовязання про неразголошення конфіденційної інформацій та комерційної таємниці

Номер: 1112b0c1f5754989bf5dd9ecfe3d2909
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-16-003076-a.a2
Назва: Щодо виключення з тендерної документації вимог, що порушують зобовязання про неразголошення конфіденційної інформацій та комерційної таємниці
Вимога:
Відповідно до п. 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовника: "На підтвердження виконання аналогічного договору надаються не менше двох договорів, вказаних у довідці. Договори надаються з усіма документами, що до нього додаються, зокрема, але не виключно: додатками, невід’ємними частинами, додатками, які є невід’ємними частинами, та копіями всіх відповідних актів, що свідчать про виконання договору. Листи-відгуки про досвід роботи з надання охоронних послуг з учасником від інших контрагентів, в кількості не менше 2 штук, що підтверджує успішне та повне його завершення. Контрагент – це інша сторона договору, тобто замовник за договором. В листі-відгуці має бути зазначено дату та номер договору, загальну суму поставки." Отже, у своїх вимогах Замовник намагається отримати від учасників повні тексти договорів про надання охоронних послуг з усіма додатками, в т.ч. тими що містять суто комерційну інформацію, яка у більшості випадків має конфіденційний характер та не може розголошуватись третім особам без відповідного дозвілу контрагенту, який її надав. Крім того, Замовник також вимагає наявності у листах-відгуках загальної суми поставки, отже знову ж вимагається розкрити конфіденційну інформацію, яку видавник листа-відгука може правомірно не бажати розкривати третій особі, яка не має жодного відношення до угоди про яку йдеться мова у листі. Таким чином, вищевказана вимога Замовника не може бути виконана учасниками не порушуючи при цьому договорні зобовязання про конфіденційність, а отже права та інтереси іншої сторони аналогічного договору. Відповідно до ч. 2 ст. 27 Закону україни "Про публічні закупівлі" учасник може визначити частину інформації, що надається у складі тендерної пропозиції конфіденційною. Але у тендерній документації Замовника таке право для учасника не передбачено, а навпаки вммагається надати в т.ч. суто комерційну інформацію, яка стосується лише сторон у договорі. Отже, така вимога суперечить Закону. На підставі наведеного просимо внести зміни до тендерної документації, а саме: 1. У п. 2 Додатку 1 після речення: "Договори надаються з усіма документами, що до нього додаються, зокрема, але не виключно: додатками, невід’ємними частинами, додатками, які є невід’ємними частинами, та копіями всіх відповідних актів, що свідчать про виконання договору" доповнити таступним реченням: "Учасник може закрити інформацію, що містить комерційну таємницю або є конфіденційною". 2. У п. 2 Додатку 1 з речення: "В листі-відгуці має бути зазначено дату та номер договору, загальну суму поставки" слова "загальну суму поставки" - виключити.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч. 2 ст. 27 Закону України "Про публічні закупівлі" конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. Таким чином, ця Ваша вимога щодо зміни тендерної документації є необґрунтованою і не може бути підставою для внесення змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо дискримінаційної вимоги про надання аналогічного договору

Номер: c6089eeeb91d4ecaab39473816ee6f35
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-16-003076-a.a1
Назва: Щодо дискримінаційної вимоги про надання аналогічного договору
Вимога:
Відповідно до п. 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовника для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору* учасник надає довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та відтиском печатки учасника (у разі її використання) згідно з Формою 1. Для цілей цього пункту аналогічним вважається договір, предметом якого є надання послуг з охорони підприємства, установи або організації разом з прилеглою територією розміром не менше 15 га (гектарів). Встановлення Замовником такої вимоги є відвертою дискримінацією по відношенню до інших потенційних учасників, адже є очевидним, що таку умову Замовник встановив навмисно під якогось конкретного учасника. Завдяки ций вимозі у закупівлі не зможуть прийняти участь учасники які мають чималий досвід, матеріально-технічну базу, високу кваліфікацію і таке інше, але не мають серед попередніх замовників навіть не одного, а двох, об'єкти якіх мають достатню площу (не меньше 15 га). Відповідно до п. 4.1. розділу 1 Тендерної документації предметом цієї закупівля є Послуги з охорони за кодом CPV за ДК 021:2015 79710000- 4 Охоронні послуги (послуги з охорони). Кодом CPV за ДК 021:2015 79710000- 4 не передбачені охоронні послуги на території не меньш ніж 15 га. В разумінні цивільного законодавства України істотними умовами договору є крім іншого Предмет договору, отже аналогічним буде договір саме з предметом аналогічним до предмету цієї закупівлі, тобто Послуги з охорони. Як вбачається з ч.1 розділу 1 Тендерної документації Замовники її розроблено Замовником відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон). Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників. Натомість, своїми діями Замовник грубо порушує вимоги частини третьої статті 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників. Керуючись вищевикладеним, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до Закону, а саме видалити з Додатку № 1 до тендерної документації вимогу «Для цілей цього пункту аналогічним вважається договір, предметом якого є надання послуг з охорони підприємства, установи або організації разом з прилеглою територією розміром не менше 15 га (гектарів)». У зв’язку із тим, що на цей час тендерна документація не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищенаведене порушення, а у випадку неможливості його усунення, на підставі п. 2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відмінити торги.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! Ваше звернення уважно розглянуто та з метою дотримання принципу максимальної і добросовісної конкуренції серед учасників закупівлі, Замовником будуть внесені окремі зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Залишено без розгляду

Про усунення дискримінаційних вимог

Номер: b47538fc3e1341a4a97d9ca638c1ce4a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-16-003076-a.b4
Назва: Про усунення дискримінаційних вимог
Скарга:
Уважно вивчивши завдання і вимоги, викладені в тендерній документації, ми дійшли висновку, що тендерна документація складена замовником під конкретного учасника, і складена таким чином, щоб скоротити максимальну кількість учасників, а саме: Відповідно до вимог, викладених у п 2 Додатка 1 Тендерної документації, Учасник повинен мати досвід роботи на ринку охоронних послуг – не менше 5 років. Відповідно до вимог, викладених у примітці п 2 додатка 1 тендерної документації, аналогічним вважається договір, предметом якого є надання послуг з охорони, виконання якого завершене не пізніше, ніж за 5 (п’ять) років до дня розміщення оголошення про проведення цієї закупівлі на веб-порталі Prozorro.gov.ua. У відповідності даним вимогам, Учасник, який відповідає вимогі про наявність досвіду роботи на ринку охоронних послуг не менше 5 років (тобто в період часу з 16.11.2013 року по 16.11.2018 року) з надання послуг у тому числі (або саме) бюджетним, державним, комунальним організаціям, установам, закладам автоматично не відповідає вимогам, викладеним у примітці п 2 Додатка 1 Тендерної документації на підставі того, що не може надати аналогічний договір, предметом якого є надання послуг з охорони, виконання якого завершене не пізніше, ніж за 5 (п’ять) років до дня розміщення оголошення про проведення цієї закупівлі на веб-порталі Prozorro.gov.ua. (тобто до 16.11.2013 року). Таким чином, вимоги, викладені у примітці п 2 Додатка 1 Тендерної документації, є дискримінаційними, що є порушенням ч 1 ст 3, ч 3 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Керуючись вищевикладеним, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до Закону, а саме видалити з Додатку № 1 до тендерної документації вимогу «аналогічним вважається договір, предметом якого є надання послуг з охорони, виконання якого завершене не пізніше, ніж за 5 (п’ять) років до дня розміщення оголошення про проведення цієї закупівлі на веб-порталі Prozorro.gov.ua.». У зв’язку із тим, що на цей час тендерна документація не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищенаведене порушення, а у випадку неможливості його усунення, на підставі п. 2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відмінити торги.
Пов'язані документи: Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.12.2018 15:24
Автор: ТОВ ОДА "КРОНУС-ФГ", Голунов Федір Владиславович +380677742737 kronus.ohrana_sb@ukr.net