-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Багатопроекційні томографи
детально наведено в Додатку 1 Тендерної документації
Завершена
2 440 494.00
EUR без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 000.00 EUR
мін. крок: 0.1% або 3 000.00 EUR
Період оскарження:
01.06.2018 10:08 - 16.09.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
0f70426e6cab4201a8f170bf1f7109b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-01-000077-b.b5
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Замовник відхилив тендерну пропозицію S.R.L. «CONTROL & SERVICE» на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, а саме через те, що учасником не підтверджені повноваження посадової особи на укладення договору про закупівлю та на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції. Однак S.R.L. “CONTROL&SERVICE” не погоджується з такими рішеннями Замовника і надає обгрунтовані докази...
Скаржником було проведено розгляд тендерних пропозицій учасників, яких було допущено замовником до аукціону, та виявлено, що тендерна пропозиція учасника Diatech SA підлягає відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону оскільки зазначені тендерні пропозиції не відповідають умовам тендерної документації. Зазначимо, під час перегляду Скаржником документів наданих учасником Diatech SA, було встановлено наступні невідповідності пропозиції умовам тендерної документації...
Пов'язані документи:
Учасник
- MV3D_FS_3JUN14_PF_1_.pdf 16.10.2018 19:25
- MV3D_FS_3JUN14_PF_1_UKR.docx.pdf 16.10.2018 19:25
- Скарга UA-2018-06-01-000077-b.pdf 16.10.2018 19:25
- Платіжне доручення про сплату коштів за подання скарги.pdf 16.10.2018 19:25
- Рішення від 19.10.2018 № 10749 + лист Замовнику.pdf 19.10.2018 18:38
- посвідомлення про перенесення розгляду скарги № UA-2018-06-01-000077-b.b5.pdf 01.11.2018 18:13
- рішення від 02.11.2018 № 11223.pdf 02.11.2018 15:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.10.2018 19:25
Опис причини скасування:
у зв'язку з непердбачуваними обставинами, що призвели до відсутності подальної можливості оскарження
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.10.2018 11:22
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
02.11.2018 15:47
Вимога
Вирішена
Щодо частини 2 «Якість Товару та Послуг» Додатку 7 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (ДЛЯ ВІТЧИЗНЯНИХ УЧАСНИКІВ)»
Номер:
5d3c074d726a4f6a9c08b2fda95544c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-01-000077-b.a4
Назва:
Щодо частини 2 «Якість Товару та Послуг» Додатку 7 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (ДЛЯ ВІТЧИЗНЯНИХ УЧАСНИКІВ)»
Вимога:
Детально вивчивши тендерну документацію (редакція 02 від 26.06.2018), а саме зміст частини 2. «Якість Товару та Послуг» Додатку 7 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (ДЛЯ ВІТЧИЗНЯНИХ УЧАСНИКІВ)» було встановлено, що Замовник висунув вимогу: “Товар повинен бути звільнений від ліцензування відповідно до пункту 5 розділу 2 Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138, зареєстрованого у Мін’юсті 19.12.2013 за № 2148/24680”.
Така вимога є необґрунтованою та носить дискримінаційний характер з огляду на наступне.
1. Враховуючи висунуті у тендерної документації основні вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі Багатопроекційні томографи, а саме що: предмет закупівлі повинен відповідати вимогам 3 Стандарту авіаційної безпеки, відповідати вимогам до габаритних розмірів тонеля та вимозі “томограф повинен мати систему рентгенівських джерел, що механічно не обертаються”, то потенційні учасники можуть запропонувати відповідний товар трьох різних виробників: MV3D (виробник L3 Security and Detection Systems), x1000 (виробник SureScan) та RTT110 (виробник Rapiscan).
Багатопроекційні томографи MV3D (виробник L3 Security and Detection Systems), x1000 (виробник SureScan) та RTT110 (виробник Rapiscan) є повністю аналогічними по всім показниками та технічним характеристикам, у тому числі для вказаних рентгенівських апаратів догляду багажу потужність ефективної дози опромінення персоналу на робочому місці не перевищує 1 мкЗв на годину. Тобто усі вказані рентгенівські апарати відповідають вимогам Постанови Кабінету міністрів України від 16 листопада 2011 р. N 1174 “Про затвердження критеріїв, за якими діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання звільняється від ліцензування” та можуть бути включені до переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування.
Але на теперішній час лише одна система RTT110 (виробник Rapiscan) внесена до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138, зареєстрованого у Мін’юсті 19.12.2013 за № 2148/24680
Внесення обладнання до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування може здійснюватися за ініціативою суб’єкту діяльності у сфері використання ядерної енергії для звільнення від ліцензування самостійно. Разом із тим, це не є обов’язковою вимогою чинного законодавства, на противагу від вимоги щодо ліцензування використання джерел іонізуючого випромінювання, що передбачено Законом України “Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії” (редакція від 04.06.2017).
Разом із тим, час, необхідний потенційним учасникам для внесення томографічних систем інших виробників до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138 об'єктивно становить від 6 до 12 місяців, що унеможливлює участь тендерних пропозицій учасників, які пропонують обладнання інших виробників MV3D (виробник L3 Security and Detection Systems) та x1000 (виробник SureScan).
Із вищевикладеного вбачається, що вимога про те, що товар повинен бути внесений до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138 є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників, які пропонують обладнання інших виробників MV3D (виробник L3 Security and Detection Systems) та x1000 (виробник SureScan) та є штучною перепоною, яка створює неконкурентні умови для таких учасників. Враховуючи висунуті вимоги тендерної документації у процедурі закупівлі будуть мати змогу прийняти участь виключно учасники, які будуть пропонувати для закупівлі Багатопроекційні томографи RTT110 (виробник Rapiscan).
2. З іншого боку, вимога Замовника про внесення товару до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138 та звільнення товару від ліцензування є необґрунтованою. Достеменно відомо, що на теперішній час ДП “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” використовує десятки рентгенівських апаратів для догляду багажу різних виробників, більшість з яких не внесені до Переліку, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 №138.
Водночас ДП “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” проводить технічне обслуговування та ремонт рентгенівських апаратів догляду багажу як звільнених, так і не звільнених від ліцензування відповідно до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138.
Відповідно до п. 4 Постанови Кабінету міністрів України “Про затвердження критеріїв, за якими діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання звільняється від ліцензування” № 1174 критерії звільнення не застосовуються під час виконання робіт з технічного обслуговування, зарядження-перезарядження, перетарювання, ремонту, налагоджування, проведення випробовувань з метою визначення технічних характеристик та перевірки на герметичність, введення та виведення з експлуатації установок, що містять джерела іонізуючого випромінювання; монтажу та демонтажу таких джерел.
Відповідно до ст. 7 Закону України “Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії” у сфері використання ядерної енергії обов'язковому ліцензуванню підлягають такі види діяльності використання джерел іонізуючого випромінювання. Від ліцензування звільняється діяльність, пов'язана з використанням джерел іонізуючого випромінювання, за таких умов: безпека використання джерела іонізуючого випромінювання забезпечується його конструкцією; використання джерела іонізуючого випромінювання не потребує спеціальної підготовки персоналу з питань ядерної та радіаційної безпеки, що виходить за межі вивчення інструкції з використання цього джерела іонізуючого випромінювання; досвід використання свідчить про відсутність аварій з радіаційними наслідками. Перелік джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, визначається органом державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я відповідно до критеріїв, установлених Кабінетом Міністрів України.
Враховуючи вимоги ст. 7 Закону України “Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії”, вимоги п. 4 Постанови Кабінету міністрів України № 1174 та те, що ДП “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” використовує у своєї діяльності різне обладнання, яке включено до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування та яке не включено до цього переліку, та те що таке обладнання у будь-якому випадку підлягає ремонту та технічному обслуговуванню, то використання рентгенівських апаратів догляду багажу підлягає ліцензуванню. У такому випадку для Замовника ДП “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” не існує обґрунтованої та об'єктивної причини висувати до предмета закупівлі вимогу про включення обладнання до Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138.
На підставі вищевикладеного, просимо виключити із Тендерної документації вимогу Замовника про то, що Товар повинен бути звільнений від ліцензування відповідно до пункту 5 розділу 2 Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138, зареєстрованого у Мін’юсті 19.12.2013 за № 2148/24680, як дискримінаційну та не обґрунтовану, враховуючи, що така вимога створює штучні перепони для добросовісної конкуренції, суттєво звужує коло потенційних учасників та порушує вимоги п. 1 статті 3, п. 3 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.07.2018 10:36
Вирішення:
Замовником внесено зміни від 18.07.2018 № 15-10-146 до Тендерної документації (редакція 03) та викладено в новій редакції (редакція 04).
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Технічні характеристики_ кількість комбінованих дослідних зразів
Номер:
fd2553de5630457c9e6abf83198ff67f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-01-000077-b.a3
Назва:
Технічні характеристики_ кількість комбінованих дослідних зразів
Вимога:
Просимо вказатии в ТД скільки штук комбінованих дослідних зразів для перевірки обладнання на предмет виявлення вибухових речовин необхідно надати замовнику під час поставки товару.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.06.2018 11:27
Вирішення:
Комбінований дослідний зразок для перевірки обладнання (багатопроекційного томографа) на предмет виявлення вибухових речовин необхідно надати Замовнику на кожну одиницю Товару (під час поставки), про що зазначено в пункті 5 Розділу ІІ Додатку 1 Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Порядок здійснення оплати
Номер:
ff871baa3ead44c0a382a56cd42df0c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-01-000077-b.a2
Назва:
Порядок здійснення оплати
Вимога:
Оскільки "Багатопроекційні томографи" є дорогим Товаром, просимо внести зміни в проект договору (розділ 4), щодо порядку здійснення оплати :
Оплата у розмірі 100% ціни Товару відповідно до Заявки на постачання проводиться Замовником шляхом відкриття безвідкличного документарного акредитива, відкритого в українському банку (далі – Виконуючий банк) з доручення Замовника на користь Постачальника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.06.2018 11:19
Вирішення:
Замовником внесено зміни від 18.07.2018 № 15-10-146 до Тендерної документації (редакція 03) та викладено в новій редакції (редакція 04).
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Технічні характеристики
Номер:
090b03ac2e4d4b3b8df00c8cb99bc89a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-01-000077-b.c1
Назва:
Технічні характеристики
Вимога:
Добрий день! Детально вивчивши тендерну документацію від 31.05.2018 №15-03-262
на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Багатопроекційні томографи)» (код ДК 021:2015 - 38580000-4) встановлено, що у Додатку 1 визначені вимоги до предмету закупівлі, а саме:
1. У п.п 1) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено:
“...в результаті чого, з'являються щонайменше 1000 різних УЯВЛЕНЬ про загрози”.
Будь ласка, поясніть який зміст слід розуміти під словом “уявлень”. Якщо Ви мали на увазі слово “зображень”, то змініть відповідно текст тендерної документації.
2. У п.п 1) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено, що кількість віртуальних небезпечних предметів повинна складатися із мінімум 6000 різних рентгенівських знімків. Проте, відповідно до розділу “12.5. Система проектування зображень небезпечних предметів (TIP)” викладеному в Doc 30 ЄКЦА 13-ого видавництва/травень 2010 року згідно поправки до документу від 9 лютого 2016 року, архів зображень має становити не менше 1000 віртуальних зображень. Таке значне підвищення вимог до мінімальної кількості зображень віртуальних небезпечних предметів (з 1000 до 6000), звужує коло потенційних учасників, чим суперечить принципам публічних закупівель, визначених у статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі”. Просимо, викласти п.п 1) п.1 розділу І: “Специфікація” у наступній редакції:
“наявні програмні функції визначення потенційно небезпечних предметів і речовин, віртуальна імітація небезпечних предметів: архів зображень програми TIP становить не менше 1000 віртуальних зображень заборонених предметів, які складають не менше 250 різних заборонених предметів і кожний із цих предметів зображений в різних варіантах розміщення (відповідність розділу “12.5. Система проектування зображень небезпечних предметів (TIP)” викладеному в Doc 30 ЄКЦА 13-ого видавництва/травень 2010 року згідно поправки до документу від 9 лютого 2016 року) (в Тендерній пропозиції (Технічній частині) Учасник вказує конкретну кількість зображень та предметів)”.
3. У п.п 15) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено експлуатаційні характеристики, а саме висунуто вимогу:
“температурний діапазон експлуатації, гарантований виробником від 0°С до + 40°С”
Таке формулювання із вказанням строго визначених меж температурного діапазону експлуатації звужує потенційне коло учасників та не дає можливості запропонувати обладнання з кращими технічними характеристиками, а саме з більш широким допустимим температурним діапазоном експлуатації, наприклад, від -10°С до + 50°С. Щоб уникнути дискримінації потенційних учасників, просимо викласти вказану вимогу п.п 15) п.1 розділу І: “Специфікація” у наступній редакції:
“температурний діапазон експлуатації, гарантований виробником від 0°С (допускається нижче) до + 40°С (допускається вище)”.
4. У п.п 15) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено експлуатаційні характеристики, а саме висунуто вимогу:
“живлення від електромережі: від 200 В до 400 В, 50 Гц, 3 фаз”
Враховуючи той факт, що аналогічне обладнання різних виробників може дещо відрізнятися необхідними параметрами електроживлення, то, вважаємо, що слід дану вимогу уточнити та викласти в наступній редакції:
“живлення від електромережі: від 200 В до 400 В, 50 Гц, 3 фаз (В Тендерній пропозиції (Технічній частині) Учаснику достатньо вказати діапазон якісної гарантованої роботи)”
5. У п.1.3 розділу І: “Специфікація” визначено експлуатаційні характеристики, а саме висунуто вимогу:
“ Англо-російська (українська) версія інтерфейсу”
Таке формулювання не дає чіткого розуміння, яка саме версія інтерфейсу необхідна Замовнику. Просимо надати роз’яснення та чітко вказати вимоги до мови інтерфейсу в тендерній документації.
6. У додатку 1 у п.п 3.1 п. 3 “Гарантійні вимоги” тендерної документації визначено:
“Строк гарантії на Товар: не менше 24 місяців з дати інсталяції Товару”
Оскільки у тендерній документації немає чіткого визначення часових рамок, у межах яких поставлене обладнання буде встановлене (інстальоване), тому виробник та постачальник обладнання не можуть надавати гарантію з моменту інсталяції. Тому просимо викласти дану вимогу у наступній редакції:
“Строк гарантії на Товар: не менше 24 місяців”
7. Діяльність з використання джерел iонiзуючого випромiнювання (ДІВ) має здійснюватися ліцензіатом згiдно з "вимогами та умовами безпеки ліцензійними умовами провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання'', Затвердженими наказом держатомрегулювання України вiд 02.12.2002 №125, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.2002 за №978/7266. Кожна компанія, яка ввозить, продає, постачає, займається монтажем, інсталяцією, сервісом будь-якого обладнання, що в своєму складі містить джерело іонізуючого випромінювання (у даному випадку це рентгенівська трубка) повинна мати дозвіл у вигляді ліцензії Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України. Просимо внести відповідні зміни та додати до обов’язкових документів ліцензію Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України.
8. Умовами тендерної документації, а саме Розділ 2, п 4. додатку 1 разом з поставкою товара вимагається дозвіл (санітарні паспорти) Головного санітарного лікаря на повітряному транспорті України (після інсталяції) (оригінал) у з’вязку з тим, що Державну санітарно-епідеміологічну службу ліквідовано, а її функції передано до Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів ( постанова КМУ від 29 березня 2017 р. № 348), а посаду Головного санітарного лікаря вже не існує. Тому просимо пояснити який саме документ і ким саме повиннен бути виданий?
Добрий день! Детально вивчивши тендерну документацію від 31.05.2018 №15-03-262
на закупівлю «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (Багатопроекційні томографи)» (код ДК 021:2015 - 38580000-4) встановлено, що у Додатку 1 визначені вимоги до предмету закупівлі, а саме:
1. У п.п 1) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено:
“...в результаті чого, з'являються щонайменше 1000 різних УЯВЛЕНЬ про загрози”.
Будь ласка, поясніть який зміст слід розуміти під словом “уявлень”. Якщо Ви мали на увазі слово “зображень”, то змініть відповідно текст тендерної документації.
2. У п.п 1) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено, що кількість віртуальних небезпечних предметів повинна складатися із мінімум 6000 різних рентгенівських знімків. Проте, відповідно до розділу “12.5. Система проектування зображень небезпечних предметів (TIP)” викладеному в Doc 30 ЄКЦА 13-ого видавництва/травень 2010 року згідно поправки до документу від 9 лютого 2016 року, архів зображень має становити не менше 1000 віртуальних зображень. Таке значне підвищення вимог до мінімальної кількості зображень віртуальних небезпечних предметів (з 1000 до 6000), звужує коло потенційних учасників, чим суперечить принципам публічних закупівель, визначених у статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі”. Просимо, викласти п.п 1) п.1 розділу І: “Специфікація” у наступній редакції:
“наявні програмні функції визначення потенційно небезпечних предметів і речовин, віртуальна імітація небезпечних предметів: архів зображень програми TIP становить не менше 1000 віртуальних зображень заборонених предметів, які складають не менше 250 різних заборонених предметів і кожний із цих предметів зображений в різних варіантах розміщення (відповідність розділу “12.5. Система проектування зображень небезпечних предметів (TIP)” викладеному в Doc 30 ЄКЦА 13-ого видавництва/травень 2010 року згідно поправки до документу від 9 лютого 2016 року) (в Тендерній пропозиції (Технічній частині) Учасник вказує конкретну кількість зображень та предметів)”.
3. У п.п 15) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено експлуатаційні характеристики, а саме висунуто вимогу:
“температурний діапазон експлуатації, гарантований виробником від 0°С до + 40°С”
Таке формулювання із вказанням строго визначених меж температурного діапазону експлуатації звужує потенційне коло учасників та не дає можливості запропонувати обладнання з кращими технічними характеристиками, а саме з більш широким допустимим температурним діапазоном експлуатації, наприклад, від -10°С до + 50°С. Щоб уникнути дискримінації потенційних учасників, просимо викласти вказану вимогу п.п 15) п.1 розділу І: “Специфікація” у наступній редакції:
“температурний діапазон експлуатації, гарантований виробником від 0°С (допускається нижче) до + 40°С (допускається вище)”.
4. У п.п 15) п.1.1 розділу І: “Специфікація” визначено експлуатаційні характеристики, а саме висунуто вимогу:
“живлення від електромережі: від 200 В до 400 В, 50 Гц, 3 фаз”
Враховуючи той факт, що аналогічне обладнання різних виробників може дещо відрізнятися необхідними параметрами електроживлення, то, вважаємо, що слід дану вимогу уточнити та викласти в наступній редакції:
“живлення від електромережі: від 200 В до 400 В, 50 Гц, 3 фаз (В Тендерній пропозиції (Технічній частині) Учаснику достатньо вказати діапазон якісної гарантованої роботи)”
5. У п.1.3 розділу І: “Специфікація” визначено експлуатаційні характеристики, а саме висунуто вимогу:
“ Англо-російська (українська) версія інтерфейсу”
Таке формулювання не дає чіткого розуміння, яка саме версія інтерфейсу необхідна Замовнику. Просимо надати роз’яснення та чітко вказати вимоги до мови інтерфейсу в тендерній документації.
6. У додатку 1 у п.п 3.1 п. 3 “Гарантійні вимоги” тендерної документації визначено:
“Строк гарантії на Товар: не менше 24 місяців з дати інсталяції Товару”
Оскільки у тендерній документації немає чіткого визначення часових рамок, у межах яких поставлене обладнання буде встановлене (інстальоване), тому виробник та постачальник обладнання не можуть надавати гарантію з моменту інсталяції. Тому просимо викласти дану вимогу у наступній редакції:
“Строк гарантії на Товар: не менше 24 місяців”
7. Діяльність з використання джерел iонiзуючого випромiнювання (ДІВ) має здійснюватися ліцензіатом згiдно з "вимогами та умовами безпеки ліцензійними умовами провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання'', Затвердженими наказом держатомрегулювання України вiд 02.12.2002 №125, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.2002 за №978/7266. Кожна компанія, яка ввозить, продає, постачає, займається монтажем, інсталяцією, сервісом будь-якого обладнання, що в своєму складі містить джерело іонізуючого випромінювання (у даному випадку це рентгенівська трубка) повинна мати дозвіл у вигляді ліцензії Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України. Просимо внести відповідні зміни та додати до обов’язкових документів ліцензію Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України.
8. Умовами тендерної документації, а саме Розділ 2, п 4. додатку 1 разом з поставкою товара вимагається дозвіл (санітарні паспорти) Головного санітарного лікаря на повітряному транспорті України (після інсталяції) (оригінал) у з’вязку з тим, що Державну санітарно-епідеміологічну службу ліквідовано, а її функції передано до Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів ( постанова КМУ від 29 березня 2017 р. № 348), а посаду Головного санітарного лікаря вже не існує. Тому просимо пояснити який саме документ і ким саме повиннен бути виданий?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.06.2018 18:40
Вирішення:
щодо пункту 1 вимоги
- пункт 1) пункту 1.1 Розділу I: «Специфікація» визначено: «…в результаті чого, з'являються щонайменше 1000 різних уявлень про загрози», залишено без змін. Текстова частина (вимога) взята з офіційного перекладу документу №30 Політика ЄКЦА у сфері авіаційної безпеки цивільної авіації (частина II) 13-е видання/Травень 2010 (поправка до документу від 9 лютого 2016 р.);
щодо пункту 2 вимоги
- пункт 1) пункту 1.1 Розділу I залишено без змін згідно вимог документу №30 Політика ЄКЦА у сфері авіаційної безпеки цивільної авіації (частина II) 13-е видання/Травень 2010 (поправка до документу від 9 лютого 2016 р.);
щодо пунктів 3 та 4 вимоги
- до пункту 15) пункту 1.1 Розділу I Додатку 1, в частині температурного діапазону експлуатації та живлення, Замовником внесено зміни від 26.06.2018 № 15-10-121 до тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02);
щодо пункту 5 вимоги
- до пункту 1.2 Розділу I Додатку 1, стосовно інтерфейсу, Замовником внесено зміни від 26.06.2018 № 15-10-121 до тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02);
щодо пункту 6 вимоги
- до підпункту 3.1 пункту 3 «Гарантійні вимоги» Розділу I Додатку 1 Замовником внесено зміни від 26.06.2018 № 15-10-121 до Тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02);
щодо пункту 7 вимоги
- Замовником внесено зміни від 26.06.2018 № 15-10-121 до Тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02), а саме
умови документації доповнено ліцензією Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України на провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання (ДІВ);
щодо пункту 8 вимоги
- до Розділу ІІ Додатку 1 Замовником внесено зміни від 26.06.2018 № 15-10-121 до Тендерної документації (редакція 01) та викладено в новій редакції (редакція 02), а саме:
- пункт 4: документ «дозвіл (санітарні паспорти) Головного санітарного лікаря на повітряному транспорті України (після інсталяції) (оригінал(и))» - виключено;
- Розділ II доповнено: «8. Після надання пусконалагоджувальних Послуг Постачальник має надати на кожну одиницю Товару дозвіл на проведення робіт з джерелами іонізуючих випромінювань (санітарний паспорт), виданий уповноваженим органом України.».
Статус вимоги:
Задоволено