• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

комп'ютерне обладнання (Лот 1 - інтерактивний комплекс, Лот 2 - комп'ютерне обладнання (3 найменування), Лот 3 - комп'ютерне обладнання (принтер), Лот 4 - ноутбуки, мультимедійний проектор, Лот 5 - комп'ютерне обладнання)

Завершена

442 270.99 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 20.00 UAH
Період оскарження: 17.11.2018 21:01 - 29.11.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Доброго дня Шановний Тендерний Комітет!

Номер: f085bb4f29244d75b10c17fb816a4c8a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-17-000128-a.c2
Назва: Доброго дня Шановний Тендерний Комітет!
Вимога:
Доброго дня Шановний Тендерний комітет! Ознайомившись з Вашим рішенням відповідно до протоколу №64 засідання Тендерного комітету Відділу освіти Чутівської районної державної адміністрації про дискваліфікацію ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» хочемо внести уточнення по кожному з пунктів. 1)На зауваження стосовно «підпункту 1.2. Копія(ї) завірена(і) у відповідності до вимог цієї документації аналогічного(их) договору(ів) щодо постачання товару аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному данною тендерною документацією (не менше одного). Копія(ї) договору(ів) надається згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п.1.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації» ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» додав документ, що повністю відповідає вимогам Замовника ( відповідно до Додатку 1.1 до Тендерної документації) 2) Зауваження щодо оформлення довідки « Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» та не надання детального технічного опису взагалі не є підставним, так, як ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» у складі своєї Тендерної пропозиції додав довідку,яка повністю відповідає вимогам Замовника. Товар, що запропонував Учасник, повністю є аналогом товару, який вимагав Замовник. На підтвердження цього ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ»в Довідці «Технічні характеристики» додали повністю описані характеристики запропонованого товару, запропоновану версію Програмного забезпечення Intboard Prostir з детальним описом його можливостей та вказаною інформацією, про те, що дане ПО не потребує оновлення. 3) На вимогу»Надати Копії чинних на дату подання пропозиції міжнародних сертифікатів на систему якості ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 на ноутбук, системний блок , інтерактивну дошку, короткофокусний мультимедійний проектор, мультимедійний проектор, багатофункціональний пристрій, принтер” Учасник ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” додав “Інформаційний лист про ISO” в якому чітко пояснив, що Сертифікати ISO 9001, ISO 14001 не є обовʼязковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Відповідно до п.5 наказу Міністерства освіти інауки України від 22.06.2016 року No704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» (далі Типовий перелік) - Засоби навчання та навчальне обладнання ,що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому, на підставі вище зазаначеного, повідомляємо, що у складі Тендерної пропозиції будуть подані документи для підтвердження якості товарів: Декларації відповідності, Сертифікати якості, та Висновки Санітарно- Епідеміологічної експертизи. Дане зауваження взагалі безпідставне! Просимо Звернути увагу на дані пояснення та переглянути Ваше рішення!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ознайомившись з Вашою вимогою, надаємо уточнення відповідно до протоколу №64 засідання Тендерного комітету Відділу освіти Чутівської районної державної адміністрації про дискваліфікацію ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ», а саме: 1) Щодо зауваження стосовно «підпункту 1.2. Копія(ї) завірена(і) у відповідності до вимог цієї документації аналогічного(их) договору(ів) щодо постачання товару аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією (не менше одного). Копія(ї) договору(ів) надається згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п.1.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації» ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» зазначає, про те, що додав документ, що повністю відповідає вимогам Замовника (відповідно до Додатку 1.1 до Тендерної документації) Тендерний комітет Відділу освіти Чутівської районної державної адміністрації повідомляє, про те, що при детальному розгляді поданої пропозиції учасником, не надано копію завірену у відповідності до вимог цієї документації аналогічного договору щодо постачання товару аналогічного предмету закупівлі зазначеного під порядковим №3 згідно з тією інформацією, яка зазначена учасником на вимогу підпункту 1.2 пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, що не відповідає умовам Тендерної документації. 2) Щодо зауваження ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» оформлення довідки «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» та не надання детального технічного опису зазначає про те, що зазначена не відповідність взагалі не є підставною, так, як ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» у складі своєї Тендерної пропозиції додав довідку, яка повністю відповідає вимогам Замовника. Товар, що запропонував Учасник, повністю є аналогом товару, який вимагав Замовник. На підтвердження цього ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ»в Довідці «Технічні характеристики» додали повністю описані характеристики запропонованого товару, запропоновану версію Програмного забезпечення Intboard Prostir з детальним описом його можливостей та вказаною інформацією, про те, що дане ПО не потребує оновлення. Тендерний комітет Відділу освіти Чутівської районної державної адміністрації повідомляє, про те, що при детальному розгляді поданої пропозиції учасником надано «Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» не у відповідній формі передбаченій вимогами Технічного завдання Замовника, учасник повинен надати таблицю відповідності предмету закупівлі у вигляді Таблиці 2 Додатку №5 тендерної документації, що не відповідає вимогам тендерної документації. Слід зазначити, що за запропонованими технічними характеристиками предмету закупівлі Учасника маються не відповідності технічному завданню яке вимагається Замовником, а саме: висота запропонованої дошки становить 126,1 см за вимогами Замовника повинна становити (не менше) 165 см, Учасником взагалі не запропонований комплект поставки за вимогами Замовника «.. інтерактивна дошка, 2 стійких до пошкоджень маркера, лоток для зберігання маркерів, настінне кріплення, кабель USB (довжиною не менше 4,5 м), кабель живлення довжиною не менше 1,5 м, комплект програмного забезпечення для роботи з інтерактивною дошкою..», а також Учасником не підтверджено терміну безкоштовної підтримки програмного забезпечення, не менше 12 місяців, що в свою чергу не відповідає умовам Тендерної документації. 3) Щодо зауваження Учасником надання Копії чинних на дату подання пропозиції міжнародних сертифікатів на систему якості ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 на ноутбук, системний блок, інтерактивну дошку, короткофокусний мультимедійний проектор, мультимедійний проектор, багатофункціональний пристрій, принтер” Учасник ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” зазначає про те, що додав “Інформаційний лист про ISO” в якому чітко пояснив, що Сертифікати ISO 9001, ISO 14001 не є обов’язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Відповідно до п.5 наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 року No704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» (далі Типовий перелік) - Засоби навчання та навчальне обладнання ,що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Та, на підставі вище зазначеного, повідомляє, що у складі Тендерної пропозиції будуть подані документи для підтвердження якості товарів: Декларації відповідності, Сертифікати якості, та Висновки Санітарно-Епідеміологічної експертизи. Та вважає, що дане зауваження взагалі безпідставне. Тендерний комітет Відділу освіти Чутівської районної державної адміністрації повідомляє, про те, що при детальному розгляді поданої пропозиції учасником в складі своєї пропозиції, не надано копії чинних на дату подання пропозиції міжнародних сертифікатів на систему якості ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 на інтерактивну дошку та мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом, що не відповідає умовам встановлених в пункті 2 розділу «Додатково у складі тендерної пропозиції необхідно надати» Додатку 5 Тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Внесення змін до тендерної документації згідно чинного законодавства

Номер: 52640c6bcf6b4fff85fcf8dc9371eb9b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-17-000128-a.b1
Назва: Внесення змін до тендерної документації згідно чинного законодавства
Вимога:
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання. Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах. Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам" Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які мають відповідний гриф МОН або Свідоцтва МОН, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Наказом Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (зі змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року) затверджено Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів (надалі – Типовий перелік). Відповідно до пункту 5 Типового переліку засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми. Замовником було дотримано всіх вимог чинного законодавства до оформлення тендерної документації з огляду на наступне. Наказ Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року є спеціальним та встановлює вимоги до обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, у тендерній документації не зазначено, що предмет закупівля є обладнанням навчального і загального призначення саме для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; інструкції про використання та зберігання викладенні українською мовою, та обов’язкове методичне забезпечення для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми повинні бути наявні у постачальника на момент поставки. У пункті 5 Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року, та у самому переліку не встановлено вимоги, щодо обов’язковості свідоцтва Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам чи грифу Міністерства освіти і науки України. Порядок, затверджений Наказом Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів і свідоцтв Міністерства освіти і науки України», визначає систему організаційної роботи Міністерства освіти і науки України щодо проведення науково-методичної експертизи навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання, офіційного підтвердження доцільності їх використання у навчально-виховному процесі в дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних навчальних закладах України, а не зобов’язання в отриманні грифу і свідоцтва Міністерства освіти і науки України. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому така умова Закону не є імперативною. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін, а замовник, в свою чергу, на має права порушувати один із принципів здійснення закупівлі застосовуючи дискримінаційний підхід до учасників, встановлюючи особливі вимоги до змісту тендерних пропозицій. У зв’язку з цим, ваша вимога відхилена.
Статус вимоги: Відхилено