• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання комплекта двочастотного GPS-приймача

Завершена

345 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 728.00 UAH
Період оскарження: 14.11.2018 18:14 - 26.11.2018 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації

Номер: b35aefa600434f02887c46e3b324f222
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-14-000999-c.a4
Назва: Невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації
Вимога:
Вивчивши надану ТОВ НГЦ документацію стверджуємо що до невідповідності тендерної пропозиції ТОВ НГЦ згідно тендерної документації, а саме невідповідність запропонованого учасником торгів ТОВ НГЦ обладнання що до наступних вимог: 1. Вказуємо на невідповідність тендерної пропозиції ТОВ НГЦ згідно тендерної документації, а саме не відповідність учасника торгів ТОВ НГЦ що до кваліфікаційних вимог згідно розділу №1 «Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації в пункті «підтвердження відповідності ТП технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі ТП повинен надати:», а саме: 1. «Оригінал авторизаційного листа, виданого учаснику (або на ім’я замовника торгів) компанією-виробником Товару (або його офіційним представництвом на території України, або дистриб’ютором, або дилером, або вендером тощо), яким підтверджуються статус учасника цієї процедури торгів як партнера компанії-виробника Товару та повноваження учасника на його розповсюдження.» Згідно тендерної пропозиції, наданої ТОВ НГЦ, заявлено обладнання двох виробників, а саме приймач виробництва Leica Geosystems AG, та контролер виробництва компанії Carlson. Та тільки на продукцію виробництва Leica Geosystems AG надані підтверджуючі кваліфікаціїні документи. На обладнання виробництва компанії Carlson не надано жодного відповідного документу що до вимог тендерної документації, а саме: - Оригінал авторизаційного листа виробника обладнання Carlson Surveyor2; - Копія дістрибуторскої угоди на право представляти продукцію компанії Carlson в Україні; - Документ підтвердження кваліфікації персоналу ТОВ «НГЦ» на розповсюдження продукції компанії Carlson, а саме обладнання Carlson Surveyor2. 2. Вказуємо на невідповідність тендерної пропозиції ТОВ НГЦ згідно тендерної документації, а саме не відповідність учасника торгів ТОВ НГЦ що до кваліфікаційних вимог згідно розділу №1 «Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації в пункті «підтвердження відповідності ТП технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі ТП повинен надати:», а саме: 1. «Оригінал довідки (гарантійного листа, тощо) за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію щодо наявності та місцезнаходження на території України: - офіційного представника компанії-виробника Товару; - щонайменше 1 (одного) авторизованого сервісного центру компанії-виробника Товару, в якому може бути здійснений його гарантійний та післягарантійний ремонт, а також сервісне обслуговування на все запропоноване учасником обладнання тендерної пропозиції.» Згідно тендерної пропозиції, наданої ТОВ НГЦ, заявлено обладнання двох виробників, а саме приймач виробництва Leica Geosystems AG, та контролер виробництва компанії Carlson. Та тільки на продукцію виробництва Leica Geosystems AG надані підтверджуючі кваліфікаціїні документи. На обладнання виробництва компанії Carlson не надано жодного відповідного документу що до вимог тендерної документації, а саме авторизованого сервісного центру компанії-виробника Товару компанії Carlson в Україні, що до наданого обладнання Carlson Surveyor2, та сертифікат сервісного менеджера на право сервісної підтримки пропонованого обладнання компанії-виробника Товару компанії Carlson в Україні. Згідно наведеного вимагаємо дискваліфікації тендерної пропозиції ТОВ «НГЦ» згідно розділу «Оцінка тендерної пропозиції» пункту №3 «Відхилення тендерних пропозицій» у частині №4 «4) ТП не відповідає умовам ТД.», та недотримання учасником вимог згідно розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту №6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Директор ТОВ «КМС» Мизін Дмитро Олексійович
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: за власним бажанням
Дата скасування: 13.12.2018 11:09
Вимога
Є відповідь

Попереднє роз'яснення

Номер: 0e6dce31b17a4cc6b140bc231a84634c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-14-000999-c.c3
Назва: Попереднє роз'яснення
Вимога:
Шановний тендерний комітет, приймаючи до уваги жахаючу тенденцію неналежного оцінювання відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Навігаційно-геодезичний центр» у аналогічних процедурах відкритих торгів структурних підрозділів Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, а саме: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-14-002975-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-14-000845-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-14-000661-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-14-000177-b , вважаємо за необхідне внести попереднє роз’яснення стосовно окремих технічних характеристик польового контролера виробництва компанії Carlson Software, Inc. (модель Carlson Surveyor2). Повідомляємо, що документ з технічними характеристиками на які посилаються представники підприємства (http://www.carlsonsw.com/wordpress/wp-content/uploads/2011/12/Surveyor2-DieCut-Broch-HR-No-Bleed.pdf) є скороченим витягом технічних характеристик та не включає всі наявні характеристики та модулі польового контролера. Наголошуємо, що для детального ознайомлення з технічними характеристиками польового котролера необхідно звернутися до керівництва користувача що розміщено на офіційному сайті виробника за посиланням: http://files.carlsonsw.com/mirror/manuals/Carlson_Surveyor2.pdf (додається) На підтвердження відповідності поданої пропозиції, вказаний посібник користувача на стор. 48 описується процес застосування вбудованого компасу та акселерометра у ході експлуатації приладу. Дякуємо за розуміння!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На підставі рішення тендерного комітету Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області від 10 грудня 2018 року № 63 переможцем торгів визначено ТОВ «НАВІГАЦІЙНО-ГЕОДЕЗИЧНИЙ ЦЕНТР» (вартість пропозиції: 336 990,00 грн з ПДВ) та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Невідповідність вимог

Номер: f141a672f5764a0ebc43daa619e7f83b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-14-000999-c.c2
Назва: Невідповідність вимог
Вимога:
Шановний тендерній комітет, 14.11.18 о 23:18 , згідно умов закупівлі було поставлене наступне питання: "Шановний Замовник! Вважаємо використання цієї специфікації, в особливості sCMRX або CMRx (що є пропрієтарною власністю єдиного виробника компанії Trimble) упередженою в бік цього виробника обладнання та повністю обмежує можливість участі у тендері для інших учасників. На данний час всі інші виробники ГНСС обладнання можуть обробляти дані поправки лише обмежено - для GPS, а у Ваших специфікаціях вказано наявність всіх ГНСС сузірь для, що у повній мірі може виконати лише приймач компанії Trimble. Просимо надати пояснення та внести відповідні зміни до тендерної документації, В результаті надання відповідного роз’яснення щодо форматів коригуючої поправки просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та строки подання пропозиції". Відповідь: 19.11.18, 15:43 "Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до частини третьої статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто Законом заборонено замовникам встановлювати будь-які відмінності, виключення, обмеження або переваги, що заперечують або зменшують рівне здійснення учасниками процедур закупівель своїх прав. Відповідно до частини першої статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі з питань закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Уповноважений орган) для загального доступу. Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, та передбачено наявність в ній інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники, тощо. Разом з тим, відповідно до частини другої статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Додатком № 2 до тендерної документації по закупівлі комплекта двочастотного GPS-приймача визначені його необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, а також передбачено детальний опис та вимоги щодо технічних і функціональних характеристик двочастотного GPS-приймача. Так, умовами пункту 1.2.1 Додатку № 2 визначені технічні характеристики роверного приймача, який входить до комплекту двочастотного GPS-приймача, та визначений формат передачі та прийому коригуючих даних: CMR+, sCMRX або CMRX, RTCM 2.x, RTCM 3.x. Разом з тим, тендерна документація не містить посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, зокрема і на компанію Trimble, про що йдеться у Вашому запитанні. Тому замовником не було порушено вимог законодавства стосовно наявності в тендерній документації посилань на конкретного виробника, а встановлення детального опису та вимог щодо технічних і функціональних характеристик двочастотного GPS-приймача є обов’язковим відповідно до частини другої статті 22 Закону. Крім того, вимога щодо наявності у роверного приймача форматів передачі та прийому коригуючих даних sCMRX або CMRx не є упередженою в бік одного виробника обладнання, та не обмежує можливості участі у процедурі закупівлі інших учасників. Зокрема, формати передачі та прийому коригуючих даних sCMRX або CMRx наявні у багатьох відомих виробників роверних приймачів, серед яких такі, як Trimble (приймачі: R8s, R9s,R2, R10), South (приймачі: S660P, Galaxy G1, Galaxy G1 Plus, Galaxy G6), HiTarget (приймачі: V100, V90 Plus, V60), CHCNav (приймачі: i70), ELNav (приймачі: i80) та інші. Зважаючи на наведене вважаємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації по закупівлі комплекта двочастотного GPS-приймача у замовника відсутні". Наголошуємо, що наведена аргументація не є достовірною та має ознаки упередженості. Так, у відповіді замовник зазначив: "вимога щодо наявності у роверного приймача форматів передачі та прийому коригуючих даних sCMRX або CMRx не є упередженою в бік одного виробника обладнання, та не обмежує можливості участі у процедурі закупівлі інших учасників. Зокрема, формати передачі та прийому коригуючих даних sCMRX або CMRx наявні у багатьох відомих виробників роверних приймачів, серед яких такі, як Trimble (приймачі: R8s, R9s,R2, R10), South (приймачі: S660P, Galaxy G1, Galaxy G1 Plus, Galaxy G6), HiTarget (приймачі: V100, V90 Plus, V60), CHCNav (приймачі: i70), ELNav (приймачі: i80) та інші. Зважаючи на наведене вважаємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації по закупівлі комплекта двочастотного GPS-приймача у замовника відсутні." Повідомляємо що логіка відповіді замовника є хибною, оскільки весь ряд приладів "багатьох відомих виробників роверних приймачів" процитований у відповіді комплектуються однаковими електронними платами BD930/970 виробника Trimble (аналіз технічних характеристик та посилання додається окремим файлом), що тягне за собою встановлення особливостей у вигляді можливості підтримки формату sCMRX або CMRx. В сукупності інших додаткових вимог (до приймача, польового контролера, комплектації), чітко прослідковується звуження можливих моделей обладнання що можуть брати участь у відкритих торгах. Таким чином, вважаємо наявність вимоги "- Формат передачі та прийому коригуючих даних: sCMRX або CMRX" упередженою та такою що порушує вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" у питання недискримінації учасників. На основі викладнеого, ВИМАГАЄМО виключити з технічних характеристик до роверного приймача вимогу "- Формат передачі та прийому коригуючих даних: sCMRX або CMRX" як дискримінуючу.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Керуючись частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), враховуючи звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, а також вимоги про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, поданих через електронну систему закупівель 19.11.2018 року та 20.11.2018, Головне управління Держгеокадастру в Дніпропетровській області (далі – Замовник) повідомляє про наступне. Відповідно до частини другої статті 23 Закону рішенням тендерного комітету Замовника від 22.11.2018 № 54 до тендерної документації по предмету: код ДК 021:2015 – 38110000-9 – Навігаційні прилади (придбання комплекта двочастотного GPS-приймача) були внесені зміни, зокрема і в частині уточнення технічних характеристик предмета закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Заангажованість вимог

Номер: 6abeb61633e84335800afe3d7c5efd29
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-14-000999-c.a1
Назва: Заангажованість вимог
Вимога:
Шановний тендерний комітет, Враховуючи зацікавленість в участі у торгах UA-2018-11-14-000999-c в якості постачальника необхідного обладнання, просимо надати роз'яснення та внести уточнення наступних технічних вимог, зазначених в Додатку № 2 до Тендерної документації (стор. 18): 1. Роверный GNSS приемник 1.1. “Формат передачі та прийому коригуючих даних: CMR+, sCMRX або CMRX, RTCM 2.x, RTCM 3.x” Формати SCMRX і CMRX розроблені і належать тільки одному виробникові GNSS плат, компанії Trimble (посилання на офіційне джерело https://www.trimble.com/OEM_ReceiverHelp/V4.71/en/Glossary.html) і використовується тільки в приладах даного виробника (Trimble), а також компаній, що використовують його плати типу Maxwell X і Z-Blade в своїх приладах. Також слід зазначити, що у кожного виробника GNSS плат є свій альтернативний формат передачі та прийому коригуючих даних, який не поступається можливостям sCMRX або CMRX і відповідає всім сучасним вимогам прийому коригувальних даних. 1.2. “Формат вихідних сповіщень: NMEA, GSOF, BINEX” Формат GSOF розроблений і належить тільки одному виробникові GNSS приймачів, компанії Trimble (посилання на офіційне джерело https://www.trimble.com/OEM_ReceiverHelp/V4.71/en/Glossary.html) і використовується тільки в приладах даного виробника (Trimble). Формат BINEX, на сьогоднішній день не є уніфікованим і затребуваним серед виробників GPS обладнання, не маючи ніяких переваг перед NMEA і використовується тільки одним виробником GNSS обладнання (Trimble). Також слід зазначити, що формат NMEA на відміну від GSOF і BINEX є загальним уніфікованим стандартом для всіх виробників різного виду обладнання, з'єднаного між собою. 1.3. “Наявність порту RS232, роз’ємом DB9” і “Наявність порту RS232, роз’єм Lemo7” Тільки один виробник GNSS обладнання (Trimble) на сьогоднішній день має порт RS232, роз'ємом DB9, в комбінації з портом RS232, Роз'єм Lemo7 в своєму приладі R8s. Слід зазначити, що всі інші виробники відійшли від використання роз'єму DB9 в своїх приладах в зв'язку з його старінням і перейшли на роз'еми типу Lemo і теж мають по 2 порту RS232 для підключення до приладів. Тому у замовника не виникне труднощів або обмежень у використанні даного обладнання. Вважаємо, що вимога "Наявність порту RS232, роз'ємом DB9" є необгрунтованим і упередженим в сторону виробника устаткування (R8s) компанії Trimble. 2. Польовий контролер 2.1 “З’ємна акумуляторна батарея з часом роботи не менш ніж 33 години від однієї акумуляторної батареї” Тільки один виробник польових контролерів для геодезичних приладів з повноцінною QWERTY клавіатурою (Trimble) задовольняє даній вимозі в своїй моделі TCS3. Ця ж модель позиціонується як OEM контролер (Ranger 3) в його дочірньої компанії (Spectra Precision). Також слід зазначити, що самим виробником (Trimble) даного контролера в своїх офіційних джерелах (https://drive.google.com/file/d/0B06YCVIYEilgdjAwcTdxMlBOakE/view) зазначено, що 33 години роботи реалізуються при "Пристрій не працює, з включеним підсвічуванням, з вимкненими радіомодемом і при помірній температурі. ", тоді як всі інші виробники вказують в своїх матеріалах час роботи при постійній робочому навантаженні (включеному модемі, підсвічуванням, Bluetooth прийомі або передачі даних і т.д.). Вважаємо, що вимога "З'ємна акумуляторна батарея з часом роботи не менше чем 33 години від однієї акумуляторної батареї" є необгрунтованим і упередженим в сторону виробника устаткування (TSC3) компанії Trimble і його OEM контролера (Ranger 3). Ще одним аргументом є те, що в специфікації на GNSS приймач зазначено вимогу "Час роботи від комплекту акумуляторів НЕ менше 5 годин" і навіть при комплектації ровера двома акумуляторами час роботи складе максимум 10 годин, тому зазначений час роботи батареї контролера (33 години) є безглуздим. 2.2. “Повноцінна QWERTY алфавітно-цифрова клавіатура, не менш ніж 64-ри клавіші” Прохання прояснити, чому взято таке жорстка вимога наявності "не менше 64-х клавіш"? Також слід зазначити, що дана вимога не впливає на якість або продуктивність роботи GNSS приймача з контролером, у якого QWERTY клавіатура може складатися з 57 або 58 клавіш. 2.3. “Наявність порту RS232 - DB9” Прохання прояснити, що буде підключатися через порт RS232 з роз'ємом DB9 і який він несе функціонал для клієнта? У чому полягає вимога використовувати саме роз'ємом DB9, а не його аналоги? Слід зазначити, що виробники в своїх нових моделях контролерів відійшли від використання роз'єму DB9 в зв'язку з його старінням і перейшли на роз'еми типу Lemo який за своїм використанню є повністю аналогічним DB9. Тому у замовника не виникне труднощів або обмежень у використанні даного обладнання. 2.4. “Вбудований навігаційний GPS приймач з підтримкою прийому коригуючих сигналів SBAS” Прохання прояснити, в яких цілях планується використовувати вбудований GPS в контролері? Тільки два виробники контролерів для геодезичних приладів з повноцінною QWERTY клавіатурою (Trimble і Juniper) задовольняє даній вимозі в своїх моделях. У той же час контролери компанії Juniper будуть не задовольняти ряду інших вимог тендерної документації. Вважаємо, що вимога "Вбудований Навігаційний GPS приймач з підтрімкою прийому коригуючих сігналів SBAS" є упередженим у бік виробника устаткування (TSC3) компанії Trimble, він же і OEM контролер Ranger 3 компанії Spectra Precision (дочірня компанія Trimble). 2.5. “Можливість встановлення в контролер радіомодема 2,4GHz” Прохання прояснити, в яких цілях планується використовувати радиомодем в контролері? Тільки два виробники контролерів для геодезичних приладів з повноцінною QWERTY клавіатурою (Trimble і Leica Geosystems) задовольняє даній вимозі в своїх моделях TCS3 (ця ж модель позиціонується як OEM контролер (Ranger 3) в його дочірньої компанії (Spectra Precision)) і Leica CS20. У той же час контролер Leica CS20 не задовольнятиме ряду інших вимог тендерної документації. Вважаємо, що вимога "Можлівість встановлення в контролер радіомодема 2,4GHz" є упередженим у бік виробника устаткування (TSC3) компанії Trimble, він же і OEM контролер Ranger 3 компанії Spectra Precision (дочірня компанія Trimble). У висновку хочеться відзначити, що зазначені в тендерній документації характеристики польового контролера не дозволять провести відкриті і конкурентні торги і обмежують участь в них до одного виробника з одного певною моделлю Trimble TSC3. Хочеться додати, що на сьогоднішній день на ринку існують більш сучасні конкурентні моделі контролерів з QWERTY клавіатурою і значно кращими параметрами продуктивності і зручності роботи, відповідні бюджету даного тендеру. На основі наведеного, ВИМАГАЄМО: 1. Замінити заангажовану специфікацію “Формат передачі та прийому коригуючих даних: CMR+, sCMRX або CMRX, RTCM 2.x, RTCM 3.x” на розширену та нейтральну, а саме: "Формат передачі та прийому коригуючих Даних: Внутрішній формат виробника ГНСС, CMR +, RTCM 2.x, RTCM 3.x" 2. Замінити заангажовану вимогу “Формат вихідних сповіщень: NMEA, GSOF, BINEX” на розширену та нейтральну: "Формат вихідних сповіщень: NMEA 0183" 3. Замінити заангажовану вимогу “Наявність порту RS232, роз’ємом DB9” і “Наявність порту RS232, роз’єм Lemo7” на розширену та нейтральну "Наявність двох портів RS232" 4. Замінити заангажовану вимогу “З’ємна акумуляторна батарея з часом роботи не менш ніж 33 години від однієї акумуляторної батареї” на розширену та нейтральну “З’ємна акумуляторна батарея з часом роботи не менш ніж 8 годин від однієї акумуляторної батареї” 5. Замінити заангажовану вимогу “Повноцінна QWERTY алфавітно-цифрова клавіатура, не менш ніж 64-ри клавіші” на розширену та нейтральну: “Повноцінна QWERTY алфавітноцифрова клавіатура, не менш ніж 58-м клавіш” 6. Замінити заангажовану вимогу “ Наявність порту RS232 - DB9 ” на розширену та нейтральну: "Наявність порту RS232" 7. Виключити з переліку заангажовану вимогу “Вбудований навігаційний GPS приймач з підтримкою прийому коригуючих сигналів SBAS” 8. Виключити з переліку заангажовану вимогу “ Можлівість встановлення в контролер радіомодема 2,4GHz” Ми щиро сподіваємося, що тендерним комітетом будуть ретельно розглянуті наші запити і перераховані уточнення будуть внесені до тендерної документації для забезпечення відкритих і конкурентних торгів, відповідно до норм Закону України "Про публічні закупівлі" у відношенні недискримінації учасників торгів. У випадку неприйняття та ігнорування наведених фактів, повідомляємо про намір звернення до Антимонопольного комітету з метою захисту прав учасника торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Керуючись частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), враховуючи звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, а також вимоги про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, поданих через електронну систему закупівель 19.11.2018 року та 20.11.2018, Головне управління Держгеокадастру в Дніпропетровській області (далі – Замовник) повідомляє про наступне. Відповідно до частини другої статті 23 Закону рішенням тендерного комітету Замовника від 22.11.2018 № 54 до тендерної документації по предмету: код ДК 021:2015 – 38110000-9 – Навігаційні прилади (придбання комплекта двочастотного GPS-приймача) були внесені зміни, зокрема і в частині уточнення технічних характеристик предмета закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено