-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
картриджі (код ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку)
картриджі (код ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку): Картридж Xerox Phaser P3052/3260/WC3215/3225 Dual Pack (2х3000 стор) - 8 упак.
Завершена
20 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 100.00 UAH
Період оскарження:
11.12.2018 21:03 - 13.12.2018 09:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
e8205cdfa5e34b2e8c1e6143be54cc1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-11-002643-a.c3
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Вже більше двох учасників пишуть, що вимога дискриміннаційна, просять її виключити, а замовник і далі протягує вимогу, щоб відхилити цінові пропозиції "неугодних".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.12.2018 17:10
Вирішення:
Вимога щодо надання листів від виробників товару (представництв виробника, що відповідають за Україну) про право учасника розповсюджувати такий товар не призводить до обмеження конкуренції, оскільки на ринку України є достатня кількість офіційних постачальників даного товару, для яких отримання листа авторизації не є перешкодою для участі у цьому тендері. Також наголошуємо, що така вимога дозволяє виключити ризики придбання неякісного товару невідомого походження на етапі вибору переможця закупівлі та поставки товару відповідно до умов підписаного договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
eeff76ebb90d4e6db4382f69348c1778
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-11-002643-a.c2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
повідомляємо, що Законодавством встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю, серед яких немає листів авторизації від виробника або від представника товаровиробника в Україні. Необхідність надання листів авторизації від представника товаровиробника в Україні ставить нас в залежність від третьої особи (представника виробника в Україні) та являється дискримінаційною. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. На нашу думку, Замовник встановлює заборону на прийняття участі в торгах у зв’язку з відсутністю листів авторизації від представника товаровиробника в Україні, а також обмежує коло можливих учасників – офіційними дистриб’юторами та підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з представником товаровиробника в Україні. Тому, можливість здійснення нами підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від взаємовідносин з представником товаровиробника в Україні, тобто є дискримінацією. Складена вимога Замовника щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обмежують конкуренцію серед учасників торгів та призводять до дискримінації та штучного звуження кола декількох потенційно можливих учасників торгів і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель а саме: недискримінація учасників.
Просимо внести зміни до тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.12.2018 15:14
Вирішення:
Вимога щодо надання листів від виробників товару (представництв виробника, що відповідають за Україну) про право учасника розповсюджувати такий товар не призводить до обмеження конкуренції, оскільки на ринку України є достатня кількість офіційних постачальників даного товару, для яких отримання листа авторизації не є перешкодою для участі у цьому тендері. Також наголошуємо, що така вимога дозволяє виключити ризики придбання неякісного товару невідомого походження на етапі вибору переможця закупівлі та поставки товару відповідно до умов підписаного договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога в документації
Номер:
c062b15dc4c348af954ae82d016314d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-11-002643-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога в документації
Вимога:
Шановний Замовнику хочемо повідомити, що вимога зазначена в п. 4.7. тендерної документації носить ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ХАРАКТЕР, ШТУЧНО ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ, та як наслідок спотворює результати процедури закупівлі.
Необхідність надання учасниками листів авторизації від представництва виробника в Україні ставить учасників в залежність від третьої особи (представництва виробника в Україні), оскільки саме представництво із свої власних міркувань вирішує якому суб’єкту господарювання надавати листи, якому ні.
Законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Законодавством України встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю, для отримання замовником саме того товару який він бажає закупити (оригінального), такі я к наприклад - банківська гарантія, штрафні санкції, інші види забезпечення виконання умов договору.
Просимо змінити наведену вимогу в п. 4.7., на наступну - «Документальне підтвердження закупівлі товару через офіційних представників виробника - копію договору із дистриб’ютором товару, або його партнером, або копію листа, чи видаткової накладної про закупівлю товару в дистриб’ютора товару, або його партнера.», або взагалі виключити вимогу наведену зараз в п 4.7. документації.
Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.12.2018 12:45
Вирішення:
Вимога щодо надання листів від виробників товару (представництв виробника, що відповідають за Україну) про право учасника розповсюджувати такий товар не призводить до обмеження конкуренції, оскільки на ринку України є достатня кількість офіційних постачальників даного товару, для яких отримання листа авторизації не є перешкодою для участі у цьому тендері. Також наголошуємо, що така вимога дозволяє виключити ризики придбання неякісного товару невідомого походження на етапі вибору переможця закупівлі та поставки товару відповідно до умов підписаного договору.
Статус вимоги:
Відхилено