-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція приміщення опорного загальноосвітнього навчального закладу Старосамбірської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 імені Героя України Богдана Сольчаника (з впровадженням енергозберігаючих заходів) по вул.Шевченка,14 в м. Старий Самбір Львівської області. Коригування. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Реконструкція приміщення опорного загальноосвітнього навчального закладу Старосамбірської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 імені Героя України Богдана Сольчаника (з впровадженням енергозберігаючих заходів) по вул.Шевченка,14 в м. Старий Самбір Львівської області. Коригування. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Завершена
9 338 066.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 690.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 46 690.00 UAH
Період оскарження:
03.10.2018 15:34 - 11.11.2018 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга № 1 від 30.11.2018р. з додатками
Номер:
f0bbb4541d234e26bab5d7315bc709cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-03-002272-c.b20
Назва:
Скарга № 1 від 30.11.2018р. з додатками
Скарга:
Додатки:
1. Платіжне доручення 30 листопада 2018року.
2. Протокол №108 від 30.11.2018р.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга №1 від 30.11.2018р..PDF 01.12.2018 18:37
- платіжне доручення від 30.11.2018р..pdf 01.12.2018 18:37
- ПРОТОКОЛ №108 від 21.11.2018р.rar 01.12.2018 18:37
- заява в казначейство.PDF 06.12.2018 15:42
- підтвердження з казначейства.pdf 06.12.2018 15:43
- запит скаржнику UA-2018-10-03-002272-c.pdf 05.12.2018 18:28
- Рішення від 05.12.2018 № 12420 + лист Замовнику.pdf 05.12.2018 18:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.12.2018 № 12874.pdf 19.12.2018 15:47
- Рішення від 18.12.2018 № 12874.pdf 21.12.2018 15:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.12.2018 18:37
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.12.2018 15:07
Вимога
Є відповідь
ВИМАГАЄМО ЧИТАТИ ЗАКОНИ!) P.S. І ДОТРИМУВАТИСЯ ЇХ!
Номер:
a88de2c40b57463aa0f9f4ce541baaa8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-03-002272-c.c19
Назва:
ВИМАГАЄМО ЧИТАТИ ЗАКОНИ!) P.S. І ДОТРИМУВАТИСЯ ЇХ!
Вимога:
Із 7 листопада набуває чинності Закон від 05.10.17 р. № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон № 2155).
Згідно із Законом № 2155 електронна довірча послуга (далі – ЕДП) – це послуга, що надається для забезпечення електронної взаємодії двох або більше суб’єктів, які довіряють надавачу ЕДП надання такої послуги.
Закон № 2155 регулює відносини, що виникають між юридичними, фізичними особами, суб’єктами владних повноважень у процесі надання, отримання ЕДП, процедури надання цих послуг, нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства у сфері ЕДП, а також основні організаційно-правові засади електронної ідентифікації. Суб’єктами відносин у цій сфері є: користувачі та надавачі ЕДП; органи з оцінки відповідності; засвідчувальний центр; центральний засвідчувальний орган (далі – ЦЗО); контролюючий орган.
До складу ЕДП входять:
• створення, перевірка та підтвердження удосконаленого електронного підпису чи печатки;
• формування, перевірка та підтвердження: чинності сертифіката електронного підпису чи печатки, сертифіката автентифікації веб-сайту, електронної позначки часу;
• реєстрована електронна доставка;
• зберігання удосконалених електронних підписів, печаток, електронних позначок часу та сертифікатів, пов’язаних із цими послугами. Кожна така послуга може надаватися як окремо, так і в сукупності.
Електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях:
• не повинні містити власноручного підпису згідно із законодавством, а також автентифікація в інформаційних системах, в яких обробляються такі електронні дані, може здійснюватися з використанням ЕДП або без отримання таких послуг за умови попередньої домовленості між учасниками взаємодії про порядок їх електронної ідентифікації;
• повинні містити власноручний підпис, а також автентифікація у складових інформаційних систем, у яких обробляються електронні дані, та володільцями інформації в яких є органи державної влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, повинна здійснюватися з використанням кваліфікованих ЕДП.
Органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, держреєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, які здійснюють функції держреєстратора, для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а в разі набуття, зміни чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи застосовують виключно засоби кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) або печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання. Порядок використання ЕДП у вищеназваних суб’єктах установлює КМУ.
Накладання на документ електронного цифрового підпису (ЕЦП) регулюється Законом України «Про електронний цифровий підпис» від 22.05.2003 року № 852-IV.
Електронний цифровий підпис (ЕЦП) - вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача.
Електронний цифровий підпис накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа.
Електронний цифровий підпис використовується фізичними та юридичними особами - суб'єктами електронного документообігу для ідентифікації підписувача та підтвердження цілісності даних в електронній формі.
Документи, які надаються в електронному вигляді з накладеним ЕЦП вважаються оригіналами документів.
Замовники під час оприлюднення будь-яких документів закупівлі обов’язково повинні накладати на них ЕЦП.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2018 00:14
Вирішення:
Відповідно до ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу зміни до тендерної документації протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
Відповідно до п.2.12 наказу МЕРТУ №557 від 30.03.2016р. «секретар комітету забезпечує розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики».
Враховуючи вищенаведене накладення ЕЦП секретаря тендерного комітету не є помилкою та порушенням законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА!!!
Номер:
c4e0503d73164e83b051d0bc434cff43
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-03-002272-c.c18
Назва:
ВИМОГА!!!
Вимога:
Замовник порушив визначений законом порядок оприлюднення тендерної документації. Згідно ч. 2 ст. 17 Закону України "Про електронні довірчі послуги", Електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація в складових частинах інформаційних систем, в яких здійснюється обробка таких електронних даних та володільцями інформації в яких є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, повинні здійснюватися з використанням кваліфікованих електронних довірчих послуг. Однак, з аналізу інформації про закупівлю на веб-порталі Замовник повідомляє, що паперовий варіант тендерної документації зі змінами та і самі зміни від 08.11.2018р. повинен бути підписаним головою тендерного комітету – Федик І.С., однак кваліфікований електронний підпис даної особи на тендерну документацію не накладено. Наявний в системі електронний підпис належить секретарю тендерного комітету Луцишин М.І., яка не мала права підписувати тендерну пропозицію в паперовій формі І ВІДПОВІДНО в електронній формі, оскільки не є на це уповноважена!!! Тому, у Замовника окрім багатьох інших порушень порядку проведення і оцінюванні закупівлі відповідно до ЗУ Про публічні закупівлі- є ще одне грубе порушення! Замовник оприлюднив рішення про відхилення тендерних пропозицій двох учасників, проте не підписав ці документи ЕЦП, а також тендерна документація не містить сканованого оригінального підпису голови тендерного комітету Федик І.С. і відсутній накладнений ЕЦП голови тендерного комітету Федик І.С. на тендерну документацію.Тому вимагаємо, скасувати закупівлі у зв’язку з неможливістю усунути порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.11.2018 00:13
Вирішення:
Відповідно до ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу зміни до тендерної документації протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
Відповідно до п.2.12 наказу МЕРТУ №557 від 30.03.2016р. «секретар комітету забезпечує розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики».
Враховуючи вищенаведене накладення ЕЦП секретаря тендерного комітету не є помилкою та порушенням законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА!
Номер:
3956f936bbd94fd496e57552ce2c401b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-03-002272-c.c17
Назва:
ВИМОГА!
Вимога:
Зрозуміло, що ВИ свої слова не можете підтвердити документально! Добре, що є АМКУ яке розсудить, хто правий, а хто ні! Скарга вже готується, скоро побачимо на чийому боці правда!)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.11.2018 17:06
Вирішення:
В разі подання вами скарги АМКУ прийме вмотивоване рішення і за його результатами буде закінчена процедура.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА!!!
Номер:
23d89c17d08c41968278f137308a1d3b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-03-002272-c.a15
Назва:
ВИМОГА!!!
Вимога:
ідповідно до Додатку2 тендерної документації п 6: Оригінал довідки з банку про зарахування коштів для покриття банківської гарантії видана не пізніше дати видачі банківської гарантії (довідка подається з банку яким видана банківська гарантія) Учасником "ПП "ЛВ-Арка"" подана банківська гарантія зі змінами від 15 листопада 2018 року!!! проте довідка про наявність грошових коштів під покриття гарантії видана 17 жовтня 2018 року!!! А отже, дати різні, тому ці документи не відповідають умовам тендерної документації!!! Тому ВИМАГАЄМО скасувати рішення про визнання Переможцем "ПП "ЛВ-Арка"" з підстав невідповідність умовам тендерної документації!!! Також Розділом III ЧАСТИНОЮ2 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Учасником "ПП "ЛВ-Арка"" подана банківська гарантія зі змінами від 15 листопада 2018 року, яку підписав Миргородський В.С. , ПРОТЕ в складі пропозиції "ПП "ЛВ-Арка"" ВІДСУТНЯ копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, що завірена банком! тобто документ про повноваження на Миргородського В.С.!!!! Тому ВИМАГАЄМО скасувати рішення про визнання Переможцем "ПП "ЛВ-Арка"" з підстав невідповідність умовам тендерної документації!!! А Гарантія про яку ви так виписуєте від 17.10.2018р. вже не дійсна, ТЕРМІЇ ДІЇ ЛИШЕ ДО 17.01.2019. тобто строк дії забезпечення від дати відкриття становить лише 62 дні, а не 90 як вимагалося!!!, відповідно до НОВИХ умов тендерної документації від 08.11.2018р. гарантія повинна бути дійсною до 14 лютого 2019 року!!! ТОМУ ВИМАГАЄМО ЗАМОВНИКА ПЕРЕСТАТИ ПИСАТИ НЕДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ І ВІДХИЛИТИ ПРОПОЗИЦІЮ ПП "ЛВ-Арка", АБО ВАС ЗОБОВ'ЯЖЕ ЦЕ ЗРОБИТИ РІШЕННЯ АМКУ!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2018 19:53
Вирішення:
Повідомлямо, що аналогічна вимога була розглянута на засіданні тендерного комітету 23.11.2018р.
Також звертаємо увагу, що в разі незгоди учасника з рішенням тендерного комітету воно може бути оскаржене в АМКУ.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА!
Номер:
63d0b0cee60748b58e323a8697ea3c69
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-03-002272-c.a16
Назва:
ВИМОГА!
Вимога:
Вимагаємо надати рішення на які ви посилаєтеся: АМКУ №2144-р/пк-пз від 19.12.2016р.? АМКУ № 7706-р/пк-пз від 01.11.2017р. і АМКУ №1978-р/пк-пз від 11.04.2017р!!! Просимо оприлюднити документи, згідно яких ви відхиляєте нашу пропозицію, ми не повинні нічого шукати в інтернеті, а ви ЗОБОВ'ЯЗАНІ надати документально і підтвердити всі підстави за якими відхиляєте нашу пропозицію!!! Чи Замовник відхиляєте нас бо десь щось знайшов в інтернеті, чи як це називається??!! Якщо ви посилаєтесь на документи чи якісь рішення то ВИМАГАЄМО долучити їх до протоколу про відхилення!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2018 14:25
Вирішення:
Замовником було надано обгрунтування причин відхилення з посиланням на відповідні рішення АМКУ.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
вимога!!!
Номер:
1afba958b73d41e1b31aea500d7c7f1c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-03-002272-c.a14
Назва:
вимога!!!
Вимога:
Вимагаємо, скасувати Протокол №108 від 21.11.2018р. про відхилення тендерної пропозиції, оскільки в складі тендерної пропозиції подані скановані оригінали всіх сторінок паспорта керівника на яких є будь-які відмітки! Умовами тендерної документації не передбачено і не уточнено скільки саме сторінок і яких повинен надати учасник!!! Тому ця підстава не може бути підставою для відхилення!!! Ми, як учасники закупівлі повинні виконувати лише те, що чітко передбачено умовами ТД, а не ваші вигадки смішні!))
Цікаво, чому ПП "ЛВ-Арка" досі Переможець, якщо в нього безліч грубих порушень?? За які такі обіцянки і винагороди ви так НЕПРИХОВАНО його втримуєте?? Скільки і кому він заплатив, з'ясують дуже скоро правоохоронні органи!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2018 19:40
Вирішення:
З приводу Вашого відхилення нами дано пояснення в протоколах відхилення та розгляду вимоги. Твердження стосовно винагороди та обіцянок є безпідставними, тому будьте будь ласка більш коректними в своїх висловлюваннях.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМАГАЄМО!
Номер:
d7ecc91b08d74bf69c67b8dd6e1ede43
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-03-002272-c.a13
Назва:
ВИМАГАЄМО!
Вимога:
Надати рішення на які ви посилаєтеся: АМКУ №2144-р/пк-пз від 19.12.2016р.? АМКУ № 7706-р/пк-пз від 01.11.2017р. і АМКУ №1978-р/пк-пз від 11.04.2017р!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2018 19:36
Вирішення:
Зазначені рішення є в мережі Інтернет, зокрема на сайті АМКУ та інших відкритих джерелах, де ви можете самостійно з ними ознайомитись.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА!
Номер:
2e1fb1b7b8b844028e261347b357d674
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-03-002272-c.b12
Назва:
ВИМОГА!
Вимога:
Відповідно до Розділу V частини 2: Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, тому в складі пропозиції учасником подається гарантійний лист!!!
Такий гарантійний лист відсутній в складі тендерної пропозиції Учасника "ПП "ЛВ-Арка"". Тому, ВИМАГАЄМО відхилити пропозицію "ПП "ЛВ-Арка"" з підстав НЕВІДПОВІДНІСТЬ умовам тендерної документації!!!
Пов'язані документи:
Замовник
- 1 сторінка.jpg 23.11.2018 19:12
- 2 сторінка.jpg 23.11.2018 19:12
- 3 сторінка.jpg 23.11.2018 19:12
Дата подачі:
22.11.2018 01:21
Вирішення:
Скаржник зазначає, що ППБП «ЛВ – Арка» не подано гарантійний лист про те, що «Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій тому в складі пропозиції учасником подається гарантійний лист». Такого гарантійного листа Замовником не вимагалось. Вимагалось подання гарантійного листа «Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій тому в складі пропозиції учасником подається гарантійний лист про забезпечення комплексу енергоефективних заходів при виконанні робіт (встановлення енергозберігаючих конструкцій - вікна та двері)». Зазначений лист поданий в складі пропозиції ППБП «ЛВ – Арка». Враховуючи вищенаведене Учасником не порушено вимог тендерної документації, тому в Замовника немає підстав для відхилення тендерної пропозиції ППБП «ЛВ – Арка».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА!!!
Номер:
d329417531694337bc36c88fe3a54080
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-03-002272-c.c11
Назва:
ВИМОГА!!!
Вимога:
Відповідно до розділу IV частини 6 : 6.5. Учасник надає у складі тендерної пропозиції лист щодо погодження та зобов’язання такого учасника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією.
Учасник "ПП "ЛВ-Арка"" подає лист №18 від 5 жовтня 2018 р. який ПОВНІСТЮ не відповідає даній умові тендерної документації!!! В даному листі ВІДСУТНІ відомості щодо ПОГОДЖЕННЯ, ЗОБОВ'ЯЗАННЯ часника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією!!! Тому, ВИМАГАЄМО відхилити пропозицію "ПП "ЛВ-Арка"" з підстав НЕВІДПОВІДНІСТЬ умовам тендерної документації!!!
Пов'язані документи:
Замовник
- 3 сторінка.jpg 23.11.2018 19:10
- 1 сторінка.jpg 23.11.2018 19:10
- 2 сторінка.jpg 23.11.2018 19:10
Дата подачі:
22.11.2018 01:15
Вирішення:
відповідно до вимог тендерної документації «Учасник надає у складі тендерної пропозиції лист щодо погодження та зобов’язання такого учасника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією». В складі пропозиції ППБП «ЛВ – Арка» подано лист «Ми, ППБП «ЛВ – Арка» у разі вимоги забезпечення договору Замовником, надамо гарантію у розмірі 5% від своєї тендерної пропозиції на визначений замовником рахунок». Враховуючи вищенаведене Учасником не порушено вимог тендерної документації, тому в Замовника немає підстав для відхилення тендерної пропозиції ППБП «ЛВ – Арка».
Статус вимоги:
Відхилено