• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі Степанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, вул. Центральна 70, смт. Степанівка Сумського району Сумської області (коригування) (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)

Завершена

4 340 909.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 170.45 UAH
Період оскарження: 14.11.2018 20:04 - 25.11.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження на дії тендерного комітету

Номер: cb1ca6231e79433f9f3af42db22c52c2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-14-002966-a.b1
Назва: Оскарження на дії тендерного комітету
Вимога:
Оскарження на дії та на рішення Замовника - Управління освіти, культури, молоді та спорту Степанівської селищної ради, оформлене протоколом від 06.12.2018 № 38, відповідно до якого Замовником дискваліфіковано найбільш економічно вигідну пропозицію за процедурою відкритих торгів за предметом закупівлі Капітальний ремонт покрівлі Степанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, вул. Центральна 70, смт. Степанівка Сумського району Сумської області (коригування) (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) 1. Щодо календарного план графіку: Календарний план графік складають відповідно до ПОБ (Проект організації будівництва), який є невідємною частиною ПКД (Проектно-кошторисної документації). На основі розділу ПОБ підрядник виконує ПВР (Проект виконання робіт). Нами було подано Календарний план графік робіт довільної форми, так як вище вказані документи були відсутні у складі тендерної документації Замовника. Календарний план графік є в складі тендерної пропозиції. 2. Щодо розрахунку заробітно плати: При складанні кошторису нами була взята заробітна плата прийнята згідно рішення Сумської обласної ради 7 скликання від 02.03.2018р. Пояснювальна записка є в складі Тендерної Пропозиції. 3. Щодо довідок відповідно Додатку 2 Тендерної документації Замовника: Нами, в складі тендерної пропозиції, було подано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, яка за своїм змістом відповідає вимогам Тендерної документації. Також у складі Пропозиції надано Накладні на власне обладнання та механізовані інструменти, також надано договір оренди, який на момент складання Пропозиції є діючим. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації та відповідно до п.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» ,тендерна пропозиція ФОП Кумеда Р.П. відповідає вище наведеним критеріям і ми не вбачаємо законних підстав відхилення нашої пропозиції. Враховуючи все вище вказане, вимагаємо скасувати своє рішення про дискваліфікацію.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановні учасники! Відповідно до умов законодавства оцінка тендерних пропозицій має здійснюватися за критеріями та методикою оцінки тендерної пропозиції, що міститься в тендерній документації. Таким чином замовник оцінює тендерну пропозицію учасника у відповідності до вимог визначених тендерною документацією. Якщо у Вас, як в учасників, були питання до трактування вимог тендерної документації, ви мали Законом України "Про публічні закупівлі" установлені строки на внесення своїх пропозицій або оскарження умов тендерної документації в АМКУ. Звертаємо вашу увагу що відповідно до норм чинного законодавства, оскарження умов тендерної документації мають встановлені строки, а саме: Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Таким чином, ви пропустили строки на оскарження умов тендерної документації. Взявши участь в закупівлі та аукціоні – ви автоматично погодилися з умовами тендерної документації, та мали виконати всі вимоги щодо подання та оформлення тендерної пропозиції зазначеної в тендерній документації. Відповідно до умов тендерної документації учасник мав надати розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно листа Мінрегіону від 03.04.2017 р. №7/15-3463 та згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 28.10.2016 р. № 281). Учасником ФОП Кумеда Руслана Петрівна не надано даного розрахунку. Таким чином, відповідно до умов тендерної документації учасник мав надати не пояснювальну записку в складі тендерної пропозиції, а розрахунок кошторисної заробітної плати. В вимогах тендерної документації це чітко прописано. Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації учасник мав надати наступні довідки: «1.2. Довідка про наявність в учасника будівельних машин та механізмів (власних, залучених та таких, послугами яких учасник має можливість (право) користуватися), яка має містити наступну інформацію» (інформація визначена замовником) та «1.3. Довідка про наявність обладнання та механізованих інструментів (за формою)» (форма встановлена замовником). Учасником ФОП Кумеда Руслана Петрівна не надано відповідних довідок. А саме такою були вимоги тендерної документації – надати відповідні довідки. Учасник порушив вимоги тендерної документації. Учасник подав довідку не за встановленими формами. В поданій довідці не зазначено всієї інформації, яка вимагалася відповідно до даних довідок умовами тендерної документації. Не зазначено термін експлуатації (років) щодо обладнання та механізованих інструментів. Щодо машин та механізмів (власних, залучених та таких, послугами яких учасник має можливість (право) користуватися) не зазначена наступна інформація - якщо будівельні машин та механізми не є власними, зазначається найменування організації та код за ЄДРПОУ, з якою укладено відповідний договір та його реквізити (номер та дата). Таким чином, учасник не подав довідки у відповідній формі, як того вимагали вимоги тендерної документації, а також, не зазначив усієї необхідної інформації у довідці, відповідно до вимог тендерної документації. Окрім, вищенаведених невідповідностей, тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, також, учасником не підтверджено наступні вимоги до нього. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації «у випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись не власні будівельні машини і механізми, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці, договір оренди, або інший документ, що підтверджує право користування (сканований оригінал або копія)». Учасником ФОП Кумеда Руслана Петрівна подано відповідний договір у якому строк договору до 31.12.2018 року. Роботи будуть виконуватися у 2018-2019 роках. Таким чином учасником не подано договору оренди, який би підтвердив використання будівельних машини і механізми, які є не власними, протягом терміну виконання робіт. Відповідно до умов тендерної документації учасник мав надати розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунком машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності). Учасником ФОП Кумеда Руслана Петрівна не надано даного розрахунку. Тендерна пропозиція учасника ФОП Кумеда Р. П. не відповідає численним вимогам тендерної документації, у зв’язку з чим тендерну пропозицію відхилено.
Статус вимоги: Відхилено