• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Друкуючі пристрої з двостороннім друком формату А3

Друкуючі пристрої з двостороннім друком формату А3

Завершена

4 171 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 856.25 UAH
Період оскарження: 23.11.2018 20:37 - 05.12.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА щодо порушення законодавства у сфері державних закупівель

Номер: 75fda7064d9845dfb65b9d1653047a1c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-23-002214-b.b2
Назва: ВИМОГА щодо порушення законодавства у сфері державних закупівель
Вимога:
Розглянувши тендерну документацію, повідомляємо про встановлення Замовником дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та суперечать нормам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Складені таким чином технічні вимоги до предмета закупівлі – багатофункціональні пристрої формату А-3 Konica Minolta bizhub 226 (або еквівалент), обмежують конкуренцію серед учасників торгів, що призводить до дискримінації та штучного звуження кола потенційно можливих учасників торгів і, як наслідок, порушують один із основних принципів публічних закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Зокрема, вимоги про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – багатофункціональні пристрої формату А-3, викладені у додатку № 2 до тендерної документації, підготовлені виключно під певного виробника обладнання та заздалегідь визначеного постачальника. Сукупність усіх, вказаних у тендерній документації вимог до технічних характеристик предмету закупівлі – багатофункціональних пристроїв формату А-3 не притаманна для обладнання таких виробників техніки для друку як Hewlett-Packard, Samsung, Brother, Ricoh, Сanon, Xerox тощо, а наявна лише у одного виробника обладнання – Konica Minolta. За сукупністю, вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі - багатофункціональні пристрої формату А-3, викладені у тендерній документації, прописані виключно під конкретні технічні та якісні характеристики конкретного обладнання KM bizhub 226. Чинне законодавство України в сфері публічних закупівель передбачає здійснення підприємницької діяльності із підтриманням економічної конкуренції, а саме – змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома постачальниками, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Водночас, у відповідності до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Додаток 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" до тендерної документації на закупівлю друкуючих пристроїв з двостороннім друком формату А3 (код згідно з ДК 021:2015: 30232110-8 – лазерні принтери), затвердженої рішенням тендерного комітету Центральної виборчої комісії від 23 листопада 2018 року, містить інформацію щодо технічних та функціональних можливостей обладнання, яке Комісія планує закупити та використовувати протягом не менше десяти років. Слід зазначити, що для забезпечення виконання органами Державного реєстру виборців своїх повноважень щодо ведення Реєстру та виготовлення виборчої документації: списки виборців, іменні запрошення виборцям, в межа території всієї України з 2005 року використовується парк друкуючих пристроїв Konica Minolta, а це 1896 апаратів. Зазначена закупівля здійснюється з метою модернізації парку друкуючих пристроїв, зокрема, для заміни обладнання Konica Minolta, що вийшло з ладу і вже не підлягає ремонту. Звертаємо увагу, що дана закупівля друкуючих пристроїв є другою в 2018 році і є другим етапом придбання друкуючих пристроїв з двостороннім друком формату А3. За результатами проведених відкритих торгів, оголошених 6 вересня 2018 року (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2018-09-06-000068-c), вже придбано 246 одиниць саме друкуючі пристрої Konica Minolta bizhub 226. З метою раціоналізації підтримки "життєвого циклу" друкуючих пристроїв, уніфікації їх сервісного обслуговування і забезпечення витратними матеріалами протягом періоду експлуатації пріоритетною визначено саме модель Konica Minolta. Крім того, у додатку 2 до тендерної документації при посиланні на конкретний тип предмета закупівлі, зокрема, модель Konica Minolta bizhub 226 міститься вираз "або еквівалент". Отже, тендерна документація, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складена замовником з дотриманням вимог Закону України "Про публічні закупівлі", і не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА щодо порушення законодавства у сфері державних закупівель

Номер: 4718fa0ce67b4de1a7d07d7f07cf8c6f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-23-002214-b.a1
Назва: ВИМОГА щодо порушення законодавства у сфері державних закупівель
Вимога:
Розглянувши тендерну документацію, повідомляємо про встановлення Замовником дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та суперечать нормам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Складені таким чином технічні вимоги до предмета закупівлі – багатофункціональні пристрої формату А-3 Konica Minolta bizhub 226 (або еквівалент), обмежують конкуренцію серед учасників торгів, що призводить до дискримінації та штучного звуження кола потенційно можливих учасників торгів і, як наслідок, порушують один із основних принципів публічних закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Зокрема, вимоги про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – багатофункціональні пристрої формату А-3, викладені у додатку № 2 до тендерної документації, підготовлені виключно під певного виробника обладнання та заздалегідь визначеного постачальника. Сукупність усіх, вказаних у тендерній документації вимог до технічних характеристик предмету закупівлі – багатофункціональних пристроїв формату А-3 не притаманна для обладнання таких виробників техніки для друку як Hewlett-Packard, Samsung, Brother, Ricoh, Сanon, Xerox тощо, а наявна лише у одного виробника обладнання – Konica Minolta. За сукупністю, вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі - багатофункціональні пристрої формату А-3, викладені у тендерній документації, прописані виключно під конкретні технічні та якісні характеристики конкретного обладнання KM bizhub 226. Чинне законодавство України в сфері публічних закупівель передбачає здійснення підприємницької діяльності із підтриманням економічної конкуренції, а саме – змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома постачальниками, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Водночас, у відповідності до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Доповнення вимоги
Дата скасування: 29.11.2018 16:37