• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуга з оцінки вартості основних засобів, нематеріальних активів ДП «ММТП» станом на 01.01.2018р. з метою її використання при трансформації фінансової звітності, складеної за П(С)БО та її складання за вимогами МСФЗ

Торги не відбулися

675 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 375.00 UAH
Період оскарження: 30.10.2018 15:37 - 11.11.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КК «Острів» та відміну процедури закупівлі UA-2018-10-30-000440-a

Номер: bca3619dae0d4b7b93caf26d9c0add93
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-30-000440-a.c2
Назва: Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КК «Острів» та відміну процедури закупівлі UA-2018-10-30-000440-a
Вимога:
Замовником торгів – Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт (87510, Донецька область, м. Маріуполь, просп. Адмірала Луніна, 99) (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) на закупівлю послуг-ДК 021:2015: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (послуга з оцінки вартості основних засобів, нематеріальних активів ДП «ММТП» станом на 01.01.2018 р. з метою її використання при трансформації фінансової звітності, складеної за П(С)БО та її складання за вимогами МСФЗ (UA-2018-10-30-000440-a). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «ОСТРІВ» (надалі – Підприємство, Скаржник) прийняло участь у відповідному тендері та за результатами електронного аукціону тендерним комітетом встановлено невідповідність наших пропозицій Тендерної документації (Протокол засідання тендерного комітету ДП «Маріупольський морський торговельний порт» від 11.12.2018 р.). Підставою для відхилення пропозицій встановлено, що Скаржник не відповідає вимогам Тендерної документації відповідно до п. 4 частини першої ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1. В складі пропозиції Скаржника відсутні сканкопії документів – сторінки трудових книжок працівників Скаржника або копії договорів, що підтверджують досвід роботи у сфері оцінки майна не менше ніж 5 років, що суперечить п. 1 Таблиці (Вимог до Учасника). 2. В складі пропозиції Скаржником надані копії сертифікатів оцінювачів іноземною мовою без завіреного перекладу українською або російською мовами, що суперечать вимогам п. 7 Розділу 1 Тендерної документації. Скаржник не може погодитися з такими рішенням та вважає, що Замовник порушив його законні права та інтереси відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: 1. В складі своєї тендерної пропозиції Скаржник надав скановані копії сторінок трудових книжок з відміткою, що працівники дійсно працюють в штаті ТОВ «КК «Острів» на займаних посадах. Слід зазначити, що досвід роботи у сфері оцінки майна працівника-оцінювача не підтверджується записом в трудовій книжці (для інф.: Трудова книжка – документ, що підтверджує трудову діяльність і слугує для встановлення загального трудового стажу. Трудовий стаж – тривалість роботи і інших видів діяльності, з якими пов’язується право людини, головним чином, у сфері пенсійного забезпечення), а підтверджується наявністю у працівника Кваліфікаційного свідоцтва оцінювача, Свідоцтва про внесення до державного реєстру оцінювача та, найголовніше, Посвідчення про підвищення кваліфікації оцінювача, яке є обов’язковим для практикуючих оцінювачів кожні два роки. Дані документи є у вільному доступі на сайті Фонду державного майна України і Замовник міг самостійно перевірити цю інформацію відповідно до пп. 6 пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації. На підтвердження досвіду роботи у сфері оцінки майна працівників в складі тендерної документації Скаржник надав всі необхідні документи згідно п/п 1. пункту 7 Додатку 1 «Технічна специфікація» а саме: 1.1. Довідку про працівників, які мають необхідні знання та досвід, перебувають в трудових відносинах з ТОВ «КК «Острів», вих. №11/265 від 14.11.2018 р., за підписом уповноваженої особи Скаржника, в якій зазначається наступна інформація: «наявність у суб’єкта оціночної діяльності Учасника не менш як 3 працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучатись до надання послуги (інформація надається шляхом заповнення Таблиці 1)», в якій вказаний загальний досвід роботи у сфері оцінки майна кожного заявленого працівника. 1.2. Надані завірені копії: - кваліфікаційні свідоцтва оцінювачів майна, відповідно до спеціалізації напряму 1 «Оцінка об’єктів у матеріальній формі» та напряму 2 «Оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів, у тому числі прав на об’єкти інтелектуальної власності» (які повинні обов’язково мати спеціалізації: 1.1, 1.2, 1.3, 1.5, 1.7, 2.1 і 2.2) згідно з наказом ФДМ від 14.03.2002 р. № 479; - актуальні посвідчення про підвищення кваліфікації оцінювачів згідно зі. ст. 14 Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в України» від 12.07.2001 р. № 2658-Ш. 2. Відповідно до вимог п. 7 Розділу 1 Тендерної документації, тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Зазначимо, що Скаржник є резидентом України, в складі своєї тендерної пропозиції Скаржник надав всі необхідні видані йому відповідно до законодавства України необхідні для подачі тендерної пропозиції документи українською мовою, проте також додатково надав копії міжнародних сертифікатів заявлених оцінювачів міжнародних організацій – TEGoVA та RICS, які в тендерній документації не вимагались, проте Скаржник їх додав у оригінальному вигляді для того, щоб показати, що заявлені оцінювачі мають необхідні знання з міжнародної оціночної практики, при цьому додатковий переклад на українську або російську мови не здійснювався. При цьому Замовник мав право не брати їх до уваги, а взяти до уваги лише документи, власне які ним вимагались відповідно до вимог Тендерної документації. Отже, відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив тендерну пропозицію Скаржника на закупівлю послуг-ДК 021:2015: 79410000-1 «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (послуга з оцінки вартості основних засобів, нематеріальних активів ДП «ММТП» станом на 01.01.2018 р. з метою її використання при трансформації фінансової звітності, складеної за П(С)БО та її складання за вимогами МСФЗ), адже вона повністю відповідає за змістом всім вимогам тендерної документації, що підтверджується поданими документами. Посилання Замовника у якості підстави відхилення пропозиції Скаржника на п. 4 частини першої ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» є необґрунтованим, оскільки у разі звернення Замовника за підтвердженням інформації, наданої Скаржником в Тендерній пропозиції, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, Замовник отримав би відповідь про наявність інформації. Також Скаржник не згоден з Протоколом від 11.12.2018 р. засідання тендерного комітету ДП «Маріупольський морський торговельний порт» про відміну процедури закупівлі (UA-2018-10-30-000440-а) по придбанню код ДК 021:2015 79410000-1 «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (послуга з оцінки вартості основних засобів, нематеріальних активів ДП «ММТП» станом на 01.01.2018 р. з метою її використання при трансформації фінансової звітності, складеної за П(С)БО та її складання за вимогами МСФЗ) у відповідності з абз. 6.ч.1.ст.31 Закону України «Публічні закупівлі» – відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом, оскільки Тендерна пропозиція Скаржника відповідає всім вимогам Тендерної документації. На підставі викладеного вище, керуючись ст. 42 Конституції України, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушень в процедурі закупівлі послуг-ДК 021:201579410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління, (послуга з оцінки вартості основних засобів, нематеріальних активів ДП «ММТП» станом на 01.01.2018 р. з метою її використання при трансформації фінансової звітності, складеної за П(С)БО та її складання за вимогами МСФЗ), допущених Замовником. 3. Зобов’язати Замовника – Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», скасувати своє рішення в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «ОСТРІВ», як такої, що не відповідає умовам тендерної документації. 4. Зобов‘язати Замовника – Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», скасувати своє рішення про відміну процедури закупівлі (UA-2018-10-30-000440-а) по придбанню код ДК 021:2015 79410000-1 «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (послуга з оцінки вартості основних засобів, нематеріальних активів ДП «ММТП» станом на 01.01.2018 р. з метою її використання при трансформації фінансової звітності, складеної за П(С)БО та її складання за вимогами МСФЗ) у відповідності з абз. 6.ч.1.ст.31 Закону України «Публічні закупівлі». Додатки: 1. Копія протоколу засідання тендерного комітету від 11.12.2018 року. 2. Копія протоколу засідання тендерного комітету від 11.12.2018 року. 3. Завірені копія трудових книжок працівників ТОВ «КК «Острів». 4. Завірені копії Посвідчень про підвищення кваліфікації оцінювачів за останні 5 років. 5. Довідка про працівників, які мають необхідні знання та досвід, перебувають в трудових відносинах з ТОВ «КК «Острів», вих. №11/265 від 14.11.2018 р. 6. Платіжне доручення № 494 від 14.12.2018 р. про оплату за подання скарги в Антимонопольний комітет України.
Вирішення: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до скарги, поданої ТОВ «Консалтингова компанія «Острів»» (м. Київ) по процедурі закупівлі послуг: код ДК 021:2015 79410000-1 – «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління» (послуга з оцінки вартості основних засобів, нематеріальних активів ДП «ММТП» станом на 01.01.2018р. з метою її використання при трансформації фінансової звітності, складеної за П(С)БО та її складання за вимогами МСФЗ) (UA-2018-10-30-000440-а) На Вашу скаргу вих.№12/341 від 14.12.2018р. інформуємо, що 11.12.2018р. процедура закупівлі послуг: код ДК 021:2015 79410000-1 – «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління» (послуга з оцінки вартості основних засобів, нематеріальних активів ДП «ММТП» станом на 01.01.2018р. з метою її використання при трансформації фінансової звітності, складеної за П(С)БО та її складання за вимогами МСФЗ) (UA-2018-10-30-000440-а) була відмінена у відповідності з абз.6 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - відхилення всіх тендерних пропозицій. По суті зауважень викладених в скарзі з приводу наявності порушень в процедурі закупівлі – «Послуга з оцінки вартості основних засобів, нематеріальних активів ДП «ММТП» станом на 01.01.2018р. з метою її використання при трансформації фінансової звітності, складеної за П(С)БО та її складання за вимогами МСФЗ», допущених Замовником надаємо наступну інформацію: - щодо п.1 скарги – Тендерна документація не передбачає вимог щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції першої та останньої сторінок трудових книжок. Зауважуємо, що Ваше підприємство не зверталося до Замовника за роз’ясненням щодо зазначених у Тендерній документації вимог. Наявність кваліфікаційного свідоцтва оцінювача майна підтверджує, що фізична особа пройшла навчання за програмою базової підготовки за відповідним напрямком та не підтверджує стаж роботи оцінювача і відповідно не гарантує безпосередньо професійного виконання робіт з оцінювання майна. Стаж роботи підтверджує лише трудова книжка; - щодо п.2 скарги - Тендерна документація не передбачає вимог щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції документів іноземною мовою, без завіреного перекладу. Наголошуємо, що з цього приводу Ваше підприємство також не зверталося до Замовника за роз’ясненням. У зв’язку з вищезазначеним, Ваша пропозиція була відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації у відповідності з п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». Процедура Замовником була проведена у відповідності з усіма принципами здійснення публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевказане, вважаємо вимоги скарги вих.№12/341 від 14.12.2018р. необґрунтованими.
Статус вимоги: Відхилено