-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Господарський інвентар
Завершена
78 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 390.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 390.00 UAH
Період оскарження:
29.11.2018 14:05 - 04.12.2018 14:40
Вимога
Вирішена
Щодо Протоколу Тендерного комітету № 476 від 11.12.18
Номер:
af66578b71ee4e9db97e65e4a87864cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-29-001436-c.c1
Назва:
Щодо Протоколу Тендерного комітету № 476 від 11.12.18
Вимога:
Шановний Замовнику!
По суті викладеного Вами у Протоколі № 476 від 11.12.18 р, хочемо зазначити:
1. У пропозиції відсутній ідентифікатор закупівлі, так як це не передбачено Додатком 2 , згідно якого Ви вимагаєте заповнити тендерну пропозицію (Вимоги до складу пропозиції (перелік документів, що мають бути завантажені в систему електронних закупівель). Так, ми погоджуємось, що у Порядку подання пропозиції це вказано. Але, прошу звернути увагу, що ці два пункти однієї документації суперечать один одному. Виконання Учасником одного пункту передбачає порушення іншого, і навпаки! До того ж не бачу сенсу вказувати ідентифікатор закупівлі на інших документах, так як документи завантажуються у систему до конкретної закупівлі. У системі фіксується і дата, и час подачі, і номер закупівлі (ідентифікатор.)
2. Реєстраційний номер на документах не є обов’язковою вимогою. Ведення внутрішнього документообігу (реєструвати вхідні та вихідні документи або листи) виключно на розсуд керівництва того чи іншого підприємства.
3. Відомості про e-mail є у додатку «Відомості про учасника закупівлі».
4. Датою завірення таких документів як ідентифікаційний код, сторінки паспорту є дата подання документів у систему Prozorro. Сканування чистих сторінок паспорту не несуть ніякої інформації. Усі сторінки паспорту в яких є та чи інша інформація відскановані та додані у систему.
5. Вимоги до складу пропозиції (перелік документів, що мають бути завантажені в систему електронних закупівель) – не передбачають гарантійний лист у довільній формі, що товар є новий.
Враховуючи вищевикладене, хочемо зазначити, що не один з пунктів, за якими було відхилено пропозицію ФОП Кислицький К.Ю., не є суттєвими порушеннями, та ніяк не впливає на якість товару, справедливість ціни, тощо. Невже ці несуттєві зауваження, є підставою закупівлі товару за завищеною ціною?! Різниця в сумі закупівлі складає 22 160,00 грн!!!!
Шановний Голова Тендерного комітету, та члени Тендерного комітету, прошу розглянути вимогу ФОП Кислицький К.Ю. та надати обґрунтовану відповідь відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.12.2018 17:39
Вирішення:
Розглянувши вищезазначену вимогу повідомляємо наступне. Згідно п. 6 наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладання з ними відповідних договорів. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку є необхідною для проведення закупівлі. Інформація зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах. У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі. До того ж, слід зауважити, якщо Вам, як Учаснику даної закупівлі було щось незрозуміло, то в період уточнень, Ви мали можливість звернутись до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Відповідно до п.6.7. даного наказу, для участі в Закупівлі Учасник подає пропозицію шляхом заповнення екранної форми в Системі, доступ до якої здійснюється через Авторизовані електронні майданчики. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Отже, оголошення про проведення даної допорогової закупівлі було складено відповідно до вимог законодавства та не містить жодної дискримінаційної вимоги. Замовником було викладено вимогу до оформлення документів тендерної пропозиції учасника, а саме у п.6.3 оголошення: «Документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником повинні містити дату документу, посилання на ідентифікатор закупівлі, реєстраційний номер і мають бути засвідчені підписом керівника, або уповноваженої особи учасника, а для фізичної особи – власним підписом». Відсутність посилання на ідентифікатор закупівлі, дати та реєстраційний номер у документах, які Ви надали є невиконанням вимог до оформлення документів тендерної пропозиції та порушенням Порядку здійснення допорогових закупівель.
Щодо не відповідності заповненої форми у «Пропозиції» наголошуємо, що у даній формі чітко прописано: «Форма пропозиції заповнюється Учасником та надається у складі тендерної пропозиції. Пропозиція оформлюється та подається за встановленою замовником формою. Учасник не повинен відступати від даної форми.», тому відсутність у даному документі інформації про електрону пошту є невідповідністю вимог тендерної документації.
Додаток №3 до оголошення містив вимоги до кваліфікації Учасників в якому було зазначено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи, завірені підписом керівника та печаткою підприємства. Далі, внизу даного документа, було визначено, що саме мається на увазі «завірені документи»: - Копії документів учасника завіряються відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003, а саме: мати відмітку «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка завірила документ, ініціалів та прізвища, дати завірення документа. Підпис відповідальної особи скріплюється на документі печаткою організації. Для фізичної особи вимога щодо печатки не розповсюджується. Також у даному Додатку 3 до оголошення чітко вказана вимога: «- надати гарантійний лист про те, що товар який постачається є новий». Вами не було надано даного документу.
Згідно з «Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затвердженими наказом Міністерства юстиції України (далі ― Мін’юст) від 18 червня 2015 р. № 1000/5 (далі ― Правила № 1000/5): ― копія документа ― це документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи інформації іншого документа і в окремих випадках деяких його зовнішніх ознак. Виходячи з вищевикладеного вимога щодо надання копії всіх сторінок паспорту є правомірною.
Відповідно до п.4.9 Рішенням Дніпровської (Дніпропетровської) міської ради від 08.06.2016р. №30/9 «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді виключними підставами дискваліфікації є пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, яка не відповідає умовам закупівлі. Згідно п. 4.11. у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає вимогам до предмету закупівлі або вимогам до кваліфікації учасників, замовник відхиляє пропозицію. Підстави відхилення оприлюднюються в системі впродовж 1 (одного) робочого дня з дня прийняття такого рішення. На підставі вищевикладеного, КП «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради зазначає, процедуру проведення допорогової закупівлі було проведено без порушень та відповідно до вимог чинного законодавства України тому, прийняти Вашу вимогу вважаємо недоцільним.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні