• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015- код- 03450000-9- Розсадницька продукція (Саджанці дерев листяних порід)

Торги відмінено

10 603 828.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 019.14 UAH
Період оскарження: 07.09.2018 12:54 - 04.10.2018 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження рішення Замовника

Номер: 6389b39f12c04ec3b8c58310002a209d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-07-000364-b.a4
Назва: Оскарження рішення Замовника
Скарга:
КИЇВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ МІСТА «КИЇВЗЕЛЕНБУД» (надалі - Замовник) проводить процедуру відкритих торгів на закупівлю – ДК 021:2015 – код – 03450000-9-Розсадницька продукція (Саджанці дерев листяних порід) DK 021:2015 – code -03450000-9-seedling products (seedlings of trees) (ідентифікатор закупівлі UA-2018-09-07-000364-b) (надалі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість Процедури закупівлі згідно оголошення UA-2018-09-07-000364-b становить 10 603 828,00 грн. Процедура закупівлі проводиться з урахуванням положень ч. 4 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон). В результаті завершення строку на подання тендерних пропозицій, пропозиції були подані від наступних учасників: - ТОВ «ПЛАНТ СЕРВІС»; - ТОВ «Голландські троянди»; - ТОВ Флорекс Україна. У відповідності з ч. 5 ст. 28 Закону у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб – порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Рішення тендерного комітету від 19.11.2018р. (протокол №73АК) (далі по тексту - Рішення) Замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЛАНТ СЕРВІС» (далі – Скаржник, ТОВ «ПЛАНТ СЕРВІС») і допущено до аукціону учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФЛОРЕКС УКРАЇНА». Зазначене рішення оприлюднене на веб – порталі Уповноваженого органу 19.11.2018р. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЛАНТ СЕРВІС» не погоджуються з рішенням Замовника від 19.11.2018р. щодо можливості участі в аукціоні ТОВ «ФЛОРЕКС УКРАЇНА», так як пропозиція вказаного учасника мала бути відхилена у зв’язку з невідповідністю тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 – код – 03450000-9-Розсадницька продукція (Саджанці дерев листяних порід), а саме: 1. Не надано підтвердження повного виконання договору, а саме видаткова накладна №76 від 23 листопада 2017 року та лист відгук №790 від 05.10.2018 року містять інформацію про поставлений товар в кількості 730 шт. (ялівець козацький Аркадія або аналог) та 330 шт. (ялівець козацький Глаука або аналог), що не відповідає кількості товару зазначеної в Додатку №1 до Договору № 29/05.17-2 від 29.05.2017р. де вказана загальна кількість товару 1500шт., та 500шт. або договір надано в неповному обсязі. 2. Оборотно – сальдова відомість не відповідає п.4 ст. 9 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку. Затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95р. №88 та Методичними рекомендаціями по застосуванню регістрів бухгалтерського обліку, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 29.12.2000р. №356, наказ Міністерства фінансів України від 07.02.2013р. №73. Оборотно – сальдова відомість повинна містити: Період, за який складена оборотно – сальдова відомість; Безпосередньо дані бух обліку, які відображаються в оборотно – сальдової відомості (дані про залишки (сальдо) усіх рахунків і субрахунків, використаних МП і відображених у ній, як на початок, так і на кінець місяца). 3. Інвентаризаційні описи, акти інвентаризації оформлюють відповідно до вимог, установлених Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженим наказом Мінфіну України від 24.05.1995р. №88 (далі – Положення №88), для первинних документів з урахуванням обов’язкових реквізитів та вимог, передбачених Положенням №879 (п. 14 р. ІІ Положення №879). Тобто мають бути всі обов’язкові реквізити первинного документа з п. 2.4 Положення №88, а також додаткові реквізити, які передбачені Положенням №879 (Положення №879 установлює перелік інформації, яка повинна бути зазначена). Враховуючи вищевикладене пропозиція ТОВ «ФЛОРЕКС УКРАЇНА» не відповідає умовам тендерної документації в цих частинах. Відповідно до частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб – порталі Уповноваженого органу протоколу щодо забов’язання виконання рішення Антимонопольного комітету. Враховуючи те, що протокол щодо забов’язання виконання рішення Антимонопольного комітету було оприлюднене на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівль 19.11.2018р., строк на оскарження не порушено. Так, відповідно до ч.9 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема забов’язати Замовника повністю або частково скасувати свої рішення. Надати необхідні документи, роз’яснення, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства. Або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 19.12.2018 19:24
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ПЛАНТ СЕРВІС", Клюшник Олеся Юріївна +380673191919 olesya@evasad.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника

Номер: 8bd2c3e9ad394c6080fb6512489c189b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-07-000364-b.c3
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга на рішення замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.11.2018 18:50
Дата виконання рішення Замовником: 19.11.2018 10:42
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до ч.12 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», рішення №11491-р/пк-пз від 09.11.2018 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель є обов’язковим до виконання замовником. З метою недопущення порушення законодавства у сфері публічних закупівель замовником виконано дане рішення: ТОВ «Флорекс Україна» допущено до аукціону процедури закупівлі, а тендерну пропозицію ТОВ «ПЛАНТ СЕРВІС» відхилино у зв’язку з невідповідністю до тендерної документації
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ Флорекс Україна, Петухов Максим Наумович +380501812335 ceo@florex.ua
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні умови для учасників

Номер: 9b26b74267fb478bbed893f4846f555d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-07-000364-b.c2
Назва: Дискримінаційні умови для учасників
Вимога:
Прошу внести зміни та усунути дискримінаційні умови, щодо надання оригіналу довідки (або іншого документу) з податкової інспекції (фіскальної служби) про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, що видана не раніше ніж за 10 календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до чинного законодавства, уповноваженим органом який здійснює адміністрування податків та зборів є Державна фіскальна служба України (далі – ДФС). Виконання покладених на ДФС завдань здійснюється зокрема через територіальні органи ДФС. Перелік територіальних органів ДФС затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 року № 311. Контролюючі органи мають право запитувати та вивчати під час проведення перевірок первинні документи, що використовуються в бухгалтерському обліку, регістри, фінансову, статистичну та іншу звітність, пов’язану з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів, виконанням вимог законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи (п.п. 20.1.6 п. 20.1 ст. 20 ПКУ). Абзацом першим п. 85.2 ст. 85 ПКУ визначено, що платник податків зобов’язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов’язані з предметом перевірки. Такий обов’язок виникає у платника податків після початку перевірки. Окрім того, контролюючі органи мають право отримувати безоплатно від платників податків, а також від установ Національного банку України, банків та інших фінансових установ довідки у порядку, встановленому Законом України «Про банки і банківську діяльність» та ПКУ, довідки та/або копії документів про наявність банківських рахунків, а на підставі рішення суду – інформацію про обсяг та обіг коштів на рахунках, у тому числі про ненадходження в установлені строки валютної виручки від суб’єктів господарювання, інформацію про договори боржника про зберігання цінностей або надання боржнику в майновий найм (оренду) індивідуального банківського сейфа, що охороняється банком (п.п. 20.1.5 п. 20.1 ст. 20 ПКУ). Враховуючи вище викладене, а також Податковий кодекс України, ДФС в тому числі, її територіальні органи та/або контролюючі органи володіють інформацією про відкритті рахунки в установах банків і як наслідок інформації про самі банки в яких Учасник торгів має рахунки. На підставі вище викладеного, а також положень Податкового кодексу України відповідно до яких контролюючі органи на виконання своїх функцій надають адміністративні послуги платникам податків, зборів та платежів, уповноваженим органам, який здійснює адміністрування податків та зборів можу бути видана довідка (або іншого документ) із зазначенням про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, в якому Учасник торгів має рахунки. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно – правових актів не передбачено надання органами Державної фіскальної служби України довідок (або іншого документу) про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах. Враховуючи викладене, Замовник порушує вимоги абзацу п’ятого частини першої статті 3, частини третьої статті 5, та частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема недискримінація учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Відповідно до ст. 22 Закону тендерна документація містить, зокрема, інструкцію підготовки тендерних пропозицій та може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до п. 69.2. ст. 69 Податкового кодексу України, банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи само зайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. У разі відкриття або закриття рахунка платника податків - банку, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, повідомлення надсилається в порядку, визначеному цим пунктом, лише в разі відкриття або закриття кореспондентського рахунка. У разі відкриття або закриття власного кореспондентського рахунка банки зобов'язані надіслати повідомлення до контролюючого органу, в якому обліковуються, в строки, визначені цим пунктом. Згідно п. 69.3. ст.69 ПКУ, контролюючий орган не пізніше наступного робочого дня з дня отримання повідомлення від фінансової установи про відкриття рахунка зобов'язаний направити повідомлення про взяття рахунка на облік або відмову у взятті контролюючим органом рахунка на облік із зазначенням підстав у порядку, визначеному цим Кодексом. Таким чином, органи ДФС України ведуть облік рахунків, відкритих/закритих суб’єктами господарювання в установах банків, а отже є належним джерелом надання такої інформації. Органами ДФС України на запит відповідного платника податків щодо його власних рахунків в установах банків без будь-яких обмежень та виключень надається довідка про наявність у такого платника податків відповідних рахунків. Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання оригіналу довідки (або іншого документу) з податкової інспекції (фіскальної служби) про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, що видана не раніше ніж за 10 календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій, не є дискримінаційною умовою.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

вимога до технічних умов

Номер: d1f5156c65784056858a7310efb003bf
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-07-000364-b.b1
Назва: вимога до технічних умов
Вимога:
Відповідно до п.4.1. Розділу І Загальні положення «Назва предмету закупівлі» - ДК 021:2015- код - 03450000-9- Розсадницька продукція (Саджанці дерев листяних порід) - проаналізувавши Додаток 4 до тендерної документації (Технічні умови) Замовник вказує: 1) п. 25 таблиці - Ірга канадська /Amelanchier canadensis як - (кущ), разом з тим, у Технічних умовах, зазначеного вище додатку не вказано жодної характеристики та/або якісних вимог, щодо постачання кущів; 2) п. 33 таблиці - Халезія гірська – (лат. Halesia monticola) ця рослина відноситься до кущів, та зростає у кліматичній зоні 6 USDA, що не відповідає кліматичній зоні міста Києва, тим самим загрожує передчасній загибелі рослини. - а) ст. 137. Каталогу «Древесный питомник Lorberg» видавництво 82-е, 76532 Baden-Baden, Germany - б) ст. 179. Каталог рослин Польського Союзу Виробників Посадкового Матеріалу «Katalog roslin», Warszawa. 3) технічні умови до дерев та параметри оцінки якості дерев, різняться в параметрах та не можуть бути використані як характеристики для кущів; 4) п.12 «Постачальник» зобов’язується забезпечувати за свій рахунок заміну протягом року загиблого посадкового матеріалу, в зв’язку з його неналежною якістю – враховуючи дану умову, гарантійні умови не можуть бути застосовані до рослин кліматична зона яких відрізняється від кліматичної зони м. Києва. 5) в таблиці Додаток 4 до тендерної документації, назви посадкового матеріалу, містяться грубі порушення. Наприклад п. 23 таблиці – Гіркокаштан звичайний (лат. Aesculus hippocastanum), в таблиці вказано як, Aesculus x carnea 'Briotii', що українською перекладається як Каштан м’ясочервоний Бріоті . Дані рослини мають великі видові розбіжності та різну вартість. Просимо врахувати дані зауваження, внести зміни до тендерної документації, в частині Додатку 4, створити технічні вимоги для саджанців кущів, таким чином привівши тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства, усунути зазначені вище дискримінаційні умови та вказати чіткі параметри.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення! Ваші зауваження будуть враховані та внесені відповідні зміни до Технічних умов (Додатку 4) Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено