• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з заправки та відновлення картриджів до лазерних принтерів (Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) за кодом ДК 021:2015:50310000-1

Завершена

164 344.03 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 821.72 UAH
Період оскарження: 05.12.2018 16:29 - 10.12.2018 17:00
Вимога
Вирішена

невідповідність тендерним умовам

Номер: f4e6610ddf524a9fbc9f4700cd83f9a3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-05-004137-c.c1
Назва: невідповідність тендерним умовам
Вимога:
дивіться, будь ласка, вложення
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Рішення щодо визначення переможця в закупівлі ще не прийнято. Ваши зауваження будуть взяти до уваги.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ВИМОГА НА РІШЕННЯ ПО КВАЛІФІКАЦІЇ ФОП Плескач

Номер: fb0e6ff4ca4a496da952c4b78e0b00bb
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-05-004137-c.c3
Назва: ВИМОГА НА РІШЕННЯ ПО КВАЛІФІКАЦІЇ ФОП Плескач
Вимога:
Згідно с пунктом 9.2 Наказу Державного підприємства “ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ” №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі прошу: надати додаткову інформацію що саме в пропозициї ФОП Плескач А.Б. не відповідає умовам Закупівлі. Якщо Ваше рішення було основано на “Вимоги до тендеру” ФОП Лінник Ю.П.(вих №7-1/18) від 14.12.2018. то повідомляємо, що на тендерну пропозицію ФОП Плескач А.Б. до закупівлі UA-2018-12-05-004137-c була накладано Електронний цифровий підпис, а згідно ст. 1 Закона України Про електронний цифровий підпис «електронний цифровий підпис - вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ІДЕНТИФІКУВАТИ ПІДПИСУВАЧА» Також ФОП Лінник Ю.П. стверджує, що замість Довідки, складеной Учасником у довільній формі про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) у складі пропозиції ФОП Плескач А.Б. надав “прострочену” довідку з ДФС, але ця Довідка дійсна на дату оголошення тендеру та являеться більш істотнішим документом по суті, ніж Довідка складена Учасником у довільній формі Тому, враховуючи принципі здійснення закупівель наголошені в пункті 6.2 Наказу Державного підприємства “ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ” №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель”, а саме: “максимальна економія та ефективність» та «недискримінація учасників» та принципі наголошені в Ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме: “об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій”, прошу надати більш істотну причину невідповідності пропозиції ФОП Плескач А.Б. умовам Закупівлі або признати ФОП Плескач А.Б переможцем торгів, бо ми надали кращу цінову пропозицію.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У Додатку № 1 до оголошення про закупівлю послуг з заправки та відновлення картриджів до лазерних принтерів (Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) за кодом ДК 021:2015:50310000-1 зазначено, що учасник у складі своєї пропозиції повинен надати в електронному (сканованому) вигляді визначений Замовником перелік документів, серед яких довідка, складена Учасником у довільній формі про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів). У випадку, якщо будь-який з вищезазначених документів не буде доданий Учасником до його пропозиції, Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Учасник запропонує. ФОП "ПЛЕСКАЧ АНДРІЙ БОРИСОВИЧ" вищевказана довідка у довільній формі про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) не була надана. Тому його пропозиція була відхилена. Замовник вимагає оригінал довідки (за встановленою формою) про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої органом Державної фіскальної служби України або роздрукованої довідки, отриманої через систему електронної звітності за запитом юридичної або фізичної особи від уповноваженого органу та завіреної підписом та печаткою (у разі використання її у своїй господарській діяльності) Замовник вимагає тільки з учасника, який визнаний переможцем закупівлі. Надана ФОП "ПЛЕСКАЧ АНДРІЙ БОРИСОВИЧ" довідка з Державної фіскальної служби України була дійсна до 05.12.2018 і на момент початку прийому пропозиції (10.12.2018 17:00) була вже недійсна.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

ФОП Плескач Андрій Борисович не відмовлявся від підписання договору до цієї закупівлі!

Номер: 7544e194e5b7406f997bea3b892e6635
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-05-004137-c.c2
Назва: ФОП Плескач Андрій Борисович не відмовлявся від підписання договору до цієї закупівлі!
Вимога:
ФОП Плескач Андрій Борисович не відмовлявся від підписання договору до цієї закупівлі!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Буде подана доповнена скарга
Дата скасування: 15.12.2018 21:50