• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

24450000-3 Агрохімічна продукція (Неосептін перевін 1000 мл; Госпісепт; Бланідас актив; Секусепт актив 1,5кг; ЕконормDEZЕкспрес з розпилювачем; ЕконормDEZЕкспрес без розпилювача)

більш детально в тендерній документації

Торги не відбулися

79 235.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 396.18 UAH
Період оскарження: 13.11.2018 11:57 - 25.11.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

До вимоги...

Номер: 1fbcc93a18744f14be73dbbae94d6d74
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-13-000650-b.a3
Назва: До вимоги...
Вимога:
Додаємо, що термін дії Свідоцтва про Державну реєстрацію дезінфікуючих засобів "Дезофаст" теж закінчився. Жодна переписка Учасника з МОЗ, жоден лист або аргумент не може превалювати над положеннями Закону України про захист населення від інфекційних хвороб, який, ще раз нагадуємо, ЗАБОРОНЯЄ закупівлю та використання дезінфікуючих засобів НЕ зареєстрованих в установленому порядку!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет детально вивчив Вимоги та надає наступні відповіді на поставлені в них питання: Так, на запропонований Фізичною особою-підприємцем «СИВАЄВ ОЛЕГ КОСТЯНТИНОВИЧ» товар «Секусепт актив» та «Дезофаст» термін дії свідоцтв про Державну реєстрацію закінчився 25.10.2018 та 22.11.2018, відповідно. Щодо цього, ФО-П «СИВАЄВ ОЛЕГ КОСТЯНТИНОВИЧ» до своєї пропозиції приклав не лише «переписку учасника з МОЗ», з якої, до речі, дуже чітко видно, що наразі в Україні не затверджено ряд нормативних актів, які повинні забезпечувати функціонування Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів і саме тому, на сьогоднішній день, процедура реєстрації (перереєстрації) будь-яких дезінфекційних засобів є неможливою. ФО-П «СИВАЄВ ОЛЕГ КОСТЯНТИНОВИЧ» до своєї пропозиції приклав також оновлені (чинні) Висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, якими підтверджено що дезінфекційні засоби «Секусепт актив» та «Дезофаст» відповідають вимогам діючого санітарного законодавства України. При цьому, як зазначає в, прикладених до пропозиції, листах МОЗ питання здійснення державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів буде врегульовано після затвердження нормативних актів на виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів» від 14 березня 2018 року № 178. А це означає, що дезінфекційні засоби «Секусепт актив» та «Дезофаст» можуть бути зареєстровані у будь який момент. Крім того, не потрібно перекручувати положення Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» від 6 квітня 2000 року N 1645-III та дописувати до нього свої фантазії на кшталт: «Закон України про захист населення від інфекційних хвороб прямо забороняє закупівлю та використання дезінфікуючих засобів не зареєстрованих в установленому порядку!» Цікаво, де це ви таке побачили в вищезгаданому Законі? Цитуємо абзац третій статті 34 «Дезінфекційні засоби»: «Застосування дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку в Україні, а також тих, у процесі виготовлення, транспортування чи зберігання яких було порушено вимоги технологічних регламентів та інших нормативно-правових актів, забороняється.» Назвіть, будь-ласка, в якому місці цієї статті ви побачили пряму заборону закупівлі дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку? Але, враховуючи той факт, що до закінчення бюджетного року на який проводилася закупівля дезінфекційних засобів «Секусепт актив» та «Дезофаст» залишилося не так багато часу і навряд чи за цей час відбудеться затвердження нормативних актів на виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів» від 14 березня 2018 року №178, тендерним комітетом прийнято рішення відмінити попереднє рішення про визначення переможця та, як наслідок, відмінити процедуру в цілому.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

До скарги

Номер: 6d50f0c7b1a249c7b598036b8bb37442
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-13-000650-b.a2
Назва: До скарги
Вимога:
Шановний! Ви акцептуєте пропозицію не вивчаючи документи? А ви знаєте, що на запропонований ФОП Сиваєвим товар - Секусепт Актив термін дії свідоцтва про Державну реєстрацію дезінфікуючого засобу закінчився? А Закон України про захист населення від інфекційних хвороб прямо забороняє закупівлю та використання дезінфікуючих засобів не зареєстрованих в установленому порядку! Чи це не головне для Вас? Складається таке враження, що ви готові безкінечно нагло порушувати Закон заради своїх особистих інтересів! Ми ці матеріали додаємо до листів, які готуємо для подання в контролюючі органи.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет детально вивчив Вимоги та надає наступні відповіді на поставлені в них питання: Так, на запропонований Фізичною особою-підприємцем «СИВАЄВ ОЛЕГ КОСТЯНТИНОВИЧ» товар «Секусепт актив» та «Дезофаст» термін дії свідоцтв про Державну реєстрацію закінчився 25.10.2018 та 22.11.2018, відповідно. Щодо цього, ФО-П «СИВАЄВ ОЛЕГ КОСТЯНТИНОВИЧ» до своєї пропозиції приклав не лише «переписку учасника з МОЗ», з якої, до речі, дуже чітко видно, що наразі в Україні не затверджено ряд нормативних актів, які повинні забезпечувати функціонування Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів і саме тому, на сьогоднішній день, процедура реєстрації (перереєстрації) будь-яких дезінфекційних засобів є неможливою. ФО-П «СИВАЄВ ОЛЕГ КОСТЯНТИНОВИЧ» до своєї пропозиції приклав також оновлені (чинні) Висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, якими підтверджено що дезінфекційні засоби «Секусепт актив» та «Дезофаст» відповідають вимогам діючого санітарного законодавства України. При цьому, як зазначає в, прикладених до пропозиції, листах МОЗ питання здійснення державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів буде врегульовано після затвердження нормативних актів на виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів» від 14 березня 2018 року № 178. А це означає, що дезінфекційні засоби «Секусепт актив» та «Дезофаст» можуть бути зареєстровані у будь який момент. Крім того, не потрібно перекручувати положення Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» від 6 квітня 2000 року N 1645-III та дописувати до нього свої фантазії на кшталт: «Закон України про захист населення від інфекційних хвороб прямо забороняє закупівлю та використання дезінфікуючих засобів не зареєстрованих в установленому порядку!» Цікаво, де це ви таке побачили в вищезгаданому Законі? Цитуємо абзац третій статті 34 «Дезінфекційні засоби»: «Застосування дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку в Україні, а також тих, у процесі виготовлення, транспортування чи зберігання яких було порушено вимоги технологічних регламентів та інших нормативно-правових актів, забороняється.» Назвіть, будь-ласка, в якому місці цієї статті ви побачили пряму заборону закупівлі дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку? Але, враховуючи той факт, що до закінчення бюджетного року на який проводилася закупівля дезінфекційних засобів «Секусепт актив» та «Дезофаст» залишилося не так багато часу і навряд чи за цей час відбудеться затвердження нормативних актів на виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів» від 14 березня 2018 року №178, тендерним комітетом прийнято рішення відмінити попереднє рішення про визначення переможця та, як наслідок, відмінити процедуру в цілому.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: cbb1d11cb3bb4f9a925e611f3bd1f30f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-13-000650-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний! Ми прийшли до висновку, що заробіток ваших посадових осіб на бюджетній закупівлі -головне завдання в цих двох закупівлях, які ви провели. Інакше вашу поведінку та логіку рішень зрозуміти та трактувати неможливо. В минулій закупівлі ви акцптували пропозицію Учасника, яка не відповідала медико-технічному завданню документації вами же складеному! Так хотілося заробити, що ви наплювали на положення Закону пропублічні закупівлі, за якими ви повинні були не акцептувати, а дискваліфікувати пропозицію! В цій же закупівлі, ви, корупціонеру, нагло та цинічно протягуєте до перемоги "свого" постачальника "за вуха", дискваліфікуючи економіно найвигіднішу пропозицію за протизаконними аргументами! Хто дає вам право в якості аргументів відхилення зазначати режими використання засобів, які не вказані в медико-технічному завданні??? З таким же успіхом можна було б вказати, що колір методичних вказівок вас не влаштовує. В медико-технічному завданні не було жодного слова про те, що порівняння засобів Учасників буде проводитись за зазначеними в протоколі відхилення нашої пропозиції режимами використання. Це протизаконно"! Тобто ви штучно знайшли деякі неосновні режими використання в обидвох методичних вказівках засобів, і вирішили їх привести, як головний аргумент неекономічності наших засобів. А те, що по більшості ОСНОВНИХ режимів, за якими буде використані ці засоби в вашому закладі, наші дезінфектанти не те що не поступаються , а по деяким режимам в РАЗИ перевершують засоби конкурента, ви навмисно не вказали. І це прямо вказує, що є корупційна домовленість між керівництвом замовника та заздалегідь обраним у переможці Учасником, який в процесі редукціону навіть не намагався конкурувати по ціні, бо був впевнений, що його пропозиція буде акцептована.Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби по основним режимам в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Антимонопольного комітету,Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет детально вивчив Вимогу та надає наступні відповіді на поставлені в них питання: «скаржник, в черговий раз, шляхом погроз, залякувань та образ намагається здійснювати тиск на тендерний комітет з метою впливу на колективне рішення та проштовхування свого товару задля отримання прибутку, не важливо якими методами. І ми, в черговий раз, нагадуємо, що звертатися до тих чи інших органів з заявами – є вашим правом. А от звернутись до суду по захист честі, гідності, ділової репутації та відшкодування моральної шкоди за погрози, шантаж, брудні наклепи та образи у сторону десятків працівників нашого закладу, є їхнім законним правом. Не потрібно постійно перекручувати положення Закону, фантазуючи на теми законодавства та прилаштовуючи його під себе. Що стосується «неосновних режимів використання», то можемо завірити, що в якості аргументів неекономічності, запропонованих вами еквівалентів були наведені саме ті режими, які більш за все в нашому закладі використовуються в процесі роботи. І саме тому, що використання запропонованих вами еквівалентів призведе до значних перевитрат дезінфекційного засобу при приготуванні робочих розчинів, ваша пропозиція і була відхилена. І годі вже свої фантазії та неадекватні видумки перетворювати на хамство та брудні звинувачення.»
Статус вимоги: Не задоволено