• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з надання та встановлення програмного забезпечення)

Завершена

80 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 803.00 UAH
Період оскарження: 03.12.2018 19:09 - 07.12.2018 00:00
Вимога
Вирішена

Внесення змін до Оголошення

Номер: abd1f864e807472a8e6609b192ea8454
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-03-003394-c.b1
Назва: Внесення змін до Оголошення
Вимога:
1.Прохання завантажити проект договору, що має бути укладений за результатами проведення торгів з переможцем. При підготовці та публікації договору прохання врахувати умови п.3 цієї вимоги. 2. Відповідно до п. 9 ОГОЛОШЕННЯ для проведення закупівлі строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом 3 календарних днів з дня укладання договору. Прохання збільшити строк поставки до 16 календарних днів з дати підписання договору, оскільки це реальний та об'єктивно необхідний строк для доставки Замовнику документів (іменних ліцензій від виробника програмної продукції) що є невід'ємною частиною поставки програмної продукції. Такі ліцензії не можуть бути придбаними заздалегідь, щоб забезпечити належне виконання зобов'язань з доставки, тому що замовлення на виготовлення ліцензійних сертифікатів під конкретного користувача буде розміщене на порталі виробника в день укладення договору. 3.Відповідно до пункту 261 підрозділу 2 розділу ХХ Перехідних положень Податкового кодексу України тимчасово, з 1 січня 2013 року до 1 січня 2023 року, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання програмної продукції. Оголошена закупівля за всіма ознаками підпадає під "постачання програмної продукції". Прохання внести зміни до тексту Оголошення та до електронної форми оголошення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ДОГОВІР №__________ м. Київ ____ ___________ 201_ року __________________, що надалі іменоване “Замовник”, в особі __________________, який діє на підставі ____________ з однієї сторони, та ______________________, що надалі іменоване “Виконавець”, в особі ________________, який діє на підставі __________, з іншої сторони, разом іменовані “Сторони”, а кожна окремо – “Сторона”, керуючись законодавством України, уклали цей Договір про наступне: 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 1.1. В порядку та на умовах визначених цим Договором, Виконавець зобов’язується надати Замовнику послуги з постачання та встановлення ліцензійного програмного забезпечення, на яке майнові права не передаються користувачу: операційні системи ДК 021:2015:72260000-5 (послуги пов’язані з програмним забезпеченням) (далі – Послуги) у кількості та за ціною, зазначеній у Додатку № 1 до Договору (Специфікації), яка підписується Сторонами і є його невід’ємною частиною (далі – Специфікація), а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити ці Послуги. 1.2. Замовнику надається право на використання Послуг без права передачі самого програмного забезпечення та/або повноважень на його використання третім особам. Майнові та авторські права на Послуги залишаються у їх власника. 1.3. Постачання Послуг здійснюється силами та засобами Виконавця за адресою Замовника: м. Київ, вул. _______________. 1.4. Замовник має право зменшити обсяг закупівлі залежно від реального фінансування видатків. 2. ТЕХНІЧНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2.1. Вся технічна документація, необхідна та достатня для використання Послуг, передається Виконавцем Замовнику в електронному або паперовому вигляді разом з ліцензійним програмним забезпеченням. 2.2. Замовник має право розмножити примірники технічної документації для власних потреб, але при дотриманні зобов’язань по забезпеченню конфіденційності. 3. ЯКІСТЬ ПОСЛУГ 3.1. Виконавець повинен надати Замовнику передбачені цим Договором Послуги, якість яких відповідає державним стандартам та/або сертифікату (технічним умовам тощо) розробника. 3.2. Виконавець гарантує якість Послуг, забезпечення технічної підтримки наданих Послуг та несе за це відповідальність. 3.3. При наданні Послуг Виконавцем мають бути дотримані і застосовані заходи із захисту довкілля. 4. ЗАГАЛЬНА ВАРТІСТЬ ЗА ДОГОВОРОМ 4.1. Загальна вартість Послуг, які надаються відповідно до умов цього Договору, становить 80 300,00 грн. (вісімдесят тисяч триста гривень 00 коп.), без ПДВ (відповідно до пункту 261 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України, із змінами та доповненнями, тимчасово, з 01.01.2013 року до 01.01.2023 року, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання програмної продукції). 4.2. Загальна вартість Послуг визначена у цьому Договорі може бути зменшена за взаємною згодою Сторін. 4.3. В ціну Послуг включені всі витрати Виконавця з урахуванням всіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Виконавцем, а також витрати пов’язані з наданням Послуг. 5. СТРОКИ ВИКОНАННЯ ЗА ДОГОВОРОМ 5.1. Виконавець здійснює надання Послуг протягом 3 (трьох) календарних днів з дати підписання цього Договору. 5.2. Моментом надання Послуг є отримання та встановлення Замовнику програмного забезпечення та підписанням Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. 5.3. Виконавець буде вважатися таким, який належно виконав зобов’язання з надання Послуг, якщо він у строк надав Послуги за місцем знаходження Замовника та з усією супровідною документацією, яка вимагається законодавством України та цим Договором, у кількості та якості, передбаченими умовами цього Договору. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Виконавця не застосовуються. 6. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 6.1. Замовник здійснює оплату наданих Послуг відповідно до умов цього Договору протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту наданих Послуг. 6.2. Оплата здійснюється Замовником на підставі належним чином оформлених Виконавцем рахунку та акту приймання-передачі наданих послуг. Ціни наданих Послуг, зазначені у рахунку та акті приймання-передачі наданих послуг, не повинні відрізнятися від цін, зазначених у Специфікації. 6.3. Оплата Послуг проводиться у національній грошовій одиниці України на розрахунковий рахунок Виконавця. 6.4. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником відповідних коштів на свій реєстраційний рахунок. 7. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН 7.1. Виконавець зобов’язаний: - здійснити надання Послуг своєчасно і в повному обсязі відповідно до умов цього Договору; - надати Замовнику відповідні рахунок та акт приймання-передачі наданих послуг, оформлені належним чином. 7.2. Виконавець має право: - своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за надані Послуги. 7.3. Замовник зобов’язаний: - своєчасно та в повному обсязі здійснити оплату Послуг відповідно до умов цього Договору; - прийняти Послуги згідно з рахунком та актом приймання-передачі наданих послуг у відповідності вимогам цього Договору. 7.4. Замовник має право: - достроково припинити виконання обов’язків за цим Договором у разі невиконання зобов’язань Виконавцем, повідомивши про це його у строк не менше 10 (десяти) робочих днів; - контролювати надання Послуг у строки, встановлені цим Договором; - зменшувати обсяг наданих Послуг та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому випадку Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору шляхом укладання додаткових договорів; - повернути рахунок та акт приймання-передачі наданих послуг Виконавцю без здійснення оплати в разі неналежного їх оформлення (відсутність обов’язкових реквізитів, тощо). 8. ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ 8.1. Виконавець гарантує, що він має усі права для виконання своїх зобов’язань за цим Договором. 8.2. Виконавець повинен надати ліцензію на Послуги, що надаються за цим Договором. 8.3. Виконання Виконавцем зобов’язань за Договором жодним чином не порушує права третіх осіб, Виконавець є належною уповноваженою особою власника майнових та авторських прав Послуг на території України. 8.4. Строк технічної підтримки, в тому числі оновлення Послуг до найновіших версій становить 24 (двадцять чотири) місяці з моменту активації. 9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН 9.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законодавством України та цим Договором. 9.2. У разі невиконання або неналежного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, Сторона, що допустила неналежне виконання умов цього Договору, зобов’язана відшкодувати іншій Стороні шкоду, завдану в період чи внаслідок невиконання або неналежного виконання умов цього Договору. 9.3. У разі порушення строків надання Послуг або його заміни, Виконавець на вимогу Замовника виплачує штраф протягом 10 (десяти) робочих днів в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який сплачується штраф, від вартості несвоєчасно наданих Послуг за кожний день прострочення (заміни) до дня фактичного виконання зобов’язань. 9.4. У разі порушення умов Договору щодо якості Послуг з Виконавця на вимогу Замовника стягується штраф у розмірі 20% від вартості неякісно наданих Послуг. 9.5. У разі розголошення та передання третім особам документів та інформації, які надає Замовник, без письмової згоди Замовника, Виконавець повинен сплатити штраф у розмірі 10 % від загальної вартості цього Договору. 9.6. Сплата штрафних санкцій (пені) не звільняє Сторони від виконання своїх зобов’язань за цим Договором. 10. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ 10.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов’язань за цим Договором на період дії надзвичайних обставин, якщо таке невиконання стало наслідком пожежі, стихійного лиха, війни тощо. У цьому разі строк виконання зобов’язань за цим Договором продовжується на час дії таких обставин. 10.2. Сторона, що не може виконати свої зобов’язання внаслідок надзвичайних обставин, передбачених у пункті 10.1 цього Договору, повинна письмово повідомити про це іншу Сторону протягом 3 (трьох) робочих днів з часу виникнення таких обставин. Невиконання цієї вимоги не дає Стороні, яка зазнала впливу дій таких обставин, права надалі посилатися на вищезазначені обставини. 10.3. Доказом дії обставин непереборної сили та строку їх дії є документ, виданий відповідним компетентним органом. 10.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж на 30 (тридцять) днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право припинити виконання прийнятих на себе зобов’язань за цим Договором. 11. ДОСТРОКОВЕ ПРИПИНЕННЯ ДІЇ ДОГОВОРУ 11.1. Дострокове припинення дії цього Договору можливе за письмової згоди Сторін або за рішенням суду та у випадках, передбачених абзацом другим пункту 7.4 та пунктом 10.4. цього Договору. 11.2. Замовник не відшкодовує Виконавцю витрати у разі припинення виконання зобов’язань за цим Договором внаслідок невиконання або неналежного виконання Виконавцем своїх зобов’язань за цим Договором. 12. ПОРЯДОК РОЗВ’ЯЗАННЯ СПОРІВ 12.1. Усі спори за цим Договором вирішуються Сторонами шляхом переговорів, а у разі недосягнення згоди їх розгляд передається до суду. 13. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДОГОВОРУ 13.1. Зміни до цього Договору можуть бути внесені виключно у випадках, передбачених статтею 36 Закону України “Про публічні закупівлі”. 13.2. Усі зміни до цього Договору вносяться в період його дії письмово, а саме, укладаються Додаткові Договори до цього Договору, що є невід’ємними частинами цього Договору і набирають чинності лише після їх підписання уповноваженими особами Сторін. 14. ІНШІ УМОВИ 14.1. Відносини, що виникають під час укладення або в процесі виконання умов цього Договору і не врегульовані цим Договором, регулюються законодавством України. 14.2. Замовник і Виконавець зобов’язані при зміні банківських (казначейських) реквізитів, адреси та телефонних номерів протягом 3 (трьох) робочих днів повідомити про це іншу Сторону. 14.3. Цей Договір укладено у двох примірниках українською мовою по одному для кожної Сторони, що мають однакову юридичну силу. 14.4. Замовник є неприбутковою комунальною бюджетною установою. 14.5. Виконавець є _______________________________________. 15. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ 15.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими особами Сторін і діє до 31.12.2018, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. 15.2. В частині гарантійних зобов’язань Договір діє протягом строку гарантійних зобов’язань. 16. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ 16.1. Невід’ємною частиною до цього Договору є Специфікація: Додаток № 1. 17. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: ВИКОНАВЕЦЬ: У замовника немає можливості збільшити строк поставки.
Статус вимоги: Задоволено