• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

31170000-8 Трансформатори Автотрансформатори 400 кВ

Торги відмінено

184 000 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 840 000.00 UAH
Період оскарження: 03.10.2018 16:59 - 03.11.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на неправомірні дії Замовника (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: e96bb5cc4b564620b667be0c22de04c9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-03-002876-c.c3
Назва: СКАРГА на неправомірні дії Замовника (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
03 жовтня 2018 року Державним підприємством "Національна енергетична компанія "Укренерго" (далі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено оголошення та тендерну документацію на проведення закупівлі ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори (Автотрансформатори 400 кВ), очікуваною вартістю 184 000 000,00 грн. Представництвом "ТОВ "АТЕФ ГРУПА КОМПАНІЙ" в Україні (далі - Скаржник) було подано свою тендерну пропозицію на участь у зазначеній процедурі закупівлі, разом з тим Замовником було неправомірно відхилено тендерну пропозицію протокольним рішенням від 19 листопада 2018 року № 184/18-МІ, чим було порушено наші законні права та інтереси, як учасника закупівлі. Відповідно до статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Щодо підстави відхилення повідомляємо. У Протокольному рішенні від 19 листопада 2018 року № 184/18-МІ вказано, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - в п.п. 4.16, 4.17, таблиці 1 Розділу І Додатку 3 тендерної документації вказаний стандарт МЕК 60076-5 замість МЕК 60076-7 - в пп. 4.19, 4.20 таблиці 1 Розділу І Додатку 3 тендерної документації вказаний стандарт МЕК 60076-5 замість МЕК 60076-3. Разом з тим ми не погоджуємося зазначеною підставою виходячи з наступного: По-перше, відповідно до пункту 1 Розділ II Додатку 3 тендерної документації учасником торгів у технічній частині пропозиції надається опис та основні вимоги до предмету закупівлі, зокрема заповнена Таблиця 1, відповідно до Розділу І Додатку 3 цієї тендерної документації, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою підприємства (у разі її використання). На виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано опис та основні вимоги до предмету закупівлі із зазначенням всієї інформації, яка вимагалась таким чином, дана вимога виконана у повному обсязі та відповідає вимогам тендерної документації Замовника. По-друге, відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Згідно Роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-05/43933-07 від 29.12.2015 формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції конкурсних торгів та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. Таким чином, помилки в п. 4.16, 4.17, 4.19, 4.20 таблиці 1 розділу I Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» є механічними помилками (описками), які виникли при внесені та копіюванні інформації. По-третє, у складі тендерної пропозиції надано сертифікати відповідності та інші технічні документи, які підтверджують відповідність запропонованого обладнання всім вимогам Замовника. Враховуючи викладене, зазначена підстава відхилення тендерної пропозиції є неправомірною, учасником Представництво "ТОВ "АТЕФ ГРУПА КОМПАНІЙ" в Україні виконано вимоги тендерної документації в повному обсязі. Відповідно до протоколу від 19 листопада 2018 року № 184/18-МІ було допущено до аукціону наступних учасників: ПрАТ "Запоріжтрансформатор", ASTOR TRANSFORMATÖR ENERJİ TURİZM İNŞ.VE PETROL SAN.TİC. A.Ş., Дочірнє підприємство 3 100%-ою іноземною інвестицією "Сіменс Україна", та ТОВ "НМУ "Електропівденм
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.12.2018 19:31
Дата виконання рішення Замовником: 20.12.2018 15:05
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12717-р/пк-пз від 13.12.2018, скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ASTOR TRANSFORMATÖR ENERJİ TURİZM İNŞ.VE PETROL SAN.TİC. A.Ş. до аукціону за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори", оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-10-03-002876-c). 2. На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12718-р/пк-пз від 13.12.2018, скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції приватного акціонерного товариства "Запоріжтрансформатор" до аукціону за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори", оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-10-03-002876-c. 3. На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № № 12760-р/пк-пз від 14.12.2018 р, відмінити процедуру закупівлі – "ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-10-03-002876-c.
Задовільнена: Так
Автор: "ТОВ "АТЕФ ГРУПА КОМПАНІЙ, Рауф Азізов +380442236018 office@atef-ukraine.com http://www.atefgroup.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: 82b21ab4152f4daf8040feb9cb9bff32
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-03-002876-c.c2
Назва: Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго" (надалі - Замовник) оголосив закупівлю в системі «Прозоро» за номером UA-2018-10-03-002876-c на закупівлю «31170000-8 Трансформатори Автотрансформатори 400 кВ» На участь у торгах було подано 6 (шість) тендерних пропозицій. Відповідно до протокольного рішення № 184/18-МІ від 19.11.2018 до участі в аукціоні було допущено пропозиції 4-х компаній, в тому числі, пропозиція компанії «ASTOR TRANSFORMATÖR ENERJİ TURİZM İNŞ.VE PETROL SAN.TİC. A.Ş.» (ІПН 8590055899) (надалі - Учасник). Дочірнє підприємство з 100%-ою іноземною інвестицією «Сіменс Україна» (надалі - Скаржник) не погоджується з вказаним вище протокольним рішенням Замовника щодо відповідності технічним вимогам та умовам тендерної документації тендерної пропозиції компанії «ASTOR TRANSFORMATÖR ENERJİ TURİZM İNŞ.VE PETROL SAN.TİC. A.Ş.», в частині документу «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» (надалі - технічні вимоги), з нижченаведених підстав. Як показує порівняльний аналіз технічних вимог Замовника, вказаних у п. 4.10 та 4.11. Таблиці 1, Розділу I, Додатку 3 до Тендерної документації та технічних параметрів, заявлених у пропозиції Учасника, деякі важливі технічні параметри, запропоновані Учасником (виділено червоним овалом), значно відхиляються від технічних вимог Замовника та чинного в Україні стандарту «ДСТУ EN 60076-1:2016 (EN 60076-1:2011, IDT) Трансформатори силові. Частина 1. Загальні відомості», в частині паралельної роботи та взаємозамінності трансформаторів, яким керувався Замовник при формуванні технічних вимог: З огляду на зазначене вище вважаємо, що рішення Замовника щодо допуску до участі в аукціоні компанії «ASTOR TRANSFORMATÖR ENERJİ TURİZM İNŞ.VE PETROL SAN.TİC. A.Ş.», порушує наші законні права та інтереси, так як допустимість параметрів, значно відмінних від зазначених у тендерній документації Замовника технічних вимог, дозволяє Учаснику надати тендерну пропозицію за вартістю, нижчою чим вартість пропозиції, яка б відповідала усім критеріям тендерної документації. Таким чином, надається дискримінаційна перевага пропозиції Учасника. На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 18, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення процедури закупівлі UA-2018-10-03-002876-c на закупівлю «31170000-8 Трансформатори Автотрансформатори 400 кВ» в частині рішення Замовника щодо допущення до аукціону компанії «ASTOR TRANSFORMATÖR ENERJİ TURİZM İNŞ.VE PETROL SAN.TİC. A.Ş.», зобов’язати Замовника скасувати відповідне рішення та визнати пропозицію «ASTOR TRANSFORMATÖR ENERJİ TURİZM İNŞ.VE PETROL SAN.TİC. A.Ş.» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.12.2018 18:01
Дата виконання рішення Замовником: 20.12.2018 15:05
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12717-р/пк-пз від 13.12.2018, скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ASTOR TRANSFORMATÖR ENERJİ TURİZM İNŞ.VE PETROL SAN.TİC. A.Ş. до аукціону за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори", оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-10-03-002876-c). 2. На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12718-р/пк-пз від 13.12.2018, скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції приватного акціонерного товариства "Запоріжтрансформатор" до аукціону за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори", оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-10-03-002876-c. 3. На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № № 12760-р/пк-пз від 14.12.2018 р, відмінити процедуру закупівлі – "ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-10-03-002876-c.
Задовільнена: Так
Автор: Дочірнє підприємство 3 100%-ою іноземною інвестицією "Сіменс Україна", Роман Лаба +380685382482 roman.laba@siemens.com
Скарга
Виконана замовником

порушення вимог Закону

Номер: f8f2d33b2f2641f184b3d945a8989213
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-03-002876-c.a4
Назва: порушення вимог Закону
Скарга:
невідповиднисть вимогам ТД тендерних пропозицій ПрАТ "Запоріжтрансформатор" та ASTOR TRANSFORMATÖR ENERJİ TURİZM İNŞ.VE PETROL SAN.TİC. A.Ş.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.12.2018 18:07
Дата виконання рішення Замовником: 20.12.2018 15:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12717-р/пк-пз від 13.12.2018, скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ASTOR TRANSFORMATÖR ENERJİ TURİZM İNŞ.VE PETROL SAN.TİC. A.Ş. до аукціону за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори", оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-10-03-002876-c). 2. На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12718-р/пк-пз від 13.12.2018, скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції приватного акціонерного товариства "Запоріжтрансформатор" до аукціону за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори", оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-10-03-002876-c. 3. На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № № 12760-р/пк-пз від 14.12.2018 р, відмінити процедуру закупівлі – "ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-10-03-002876-c.
Задовільнена: Так
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "НМУ "Електропівденмонтаж", ТОВ НМУ ЕПМ 380572522056 office@nmu-epm.com
Вимога
Є відповідь

Вимога перегляду Протокольного рішення щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АТЕФ Група Компаній"

Номер: fe4c94c4a4b2449e91baf3d78a0f8784
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-03-002876-c.b1
Назва: Вимога перегляду Протокольного рішення щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АТЕФ Група Компаній"
Вимога:
ТОВ «АТЕФ Група Компаній» (Республіка Азербайджан) приймає участь у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю «31170000-8 Трансформатори Автотрансформатори 400 кВ», яку було оголошено 03.10.2018 р. ТОВ «АТЕФ Група Компаній» завантажила документацію тендерної пропозиції в систему електронних закупівель Prozorro 07.11.2018 р. 19.11.2018 р. Замовником закупівлі - ДП "Національна енергетична компанія "Укренерго" в системі електронних закупівель Prozorro було розміщено Протокольне рішення № 184/18-МІ від 19.11.2018 р., згідно якого пропозиція ТОВ «АТЕФ Група Компаній» відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Із посиланням на: - п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника на закупівлю - п. 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VІІІ від 25.12.2015 р. вважаємо необґрунтованими причини відхилення пропозиції, вказані в протокольному рішенні Замовника № 184/18-МІ від 19.11.2018 р, оскільки вони є технічними помилками (описками), тобто формальними (несуттєвими) та не впливають на зміст пропозиції. Так, помилки в п. 4.16, 4.17, 4.19, 4.20 таблиці 1 розділу I Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» є механічними помилками (описками), які виникли при перекладі документу з російської мови (мова, зрозуміла виробнику-нерезиденту) на українську мову тендерної пропозиції. Вказані пункти містять посилання на відповідність продукції «АТЕФ Група Компаній» серії стандартів МЕК 60076 «Трансформатори силові» в частині навантажувальної здатності та короткочасних аварійних перевантажень, допустимого підвищення напруги в мережі 50 Гц та рівня часткових розрядів. Механічні описки виникли при зазначенні частин стандарту МЕК 60076. Надана ТОВ «АТЕФ Група Компаній» тендерна пропозиція у повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації Замовника. На підтвердження надаємо таблицю 1 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» (російською мовою) в її редакції, заповненій належним чином та підписаній інженерним персоналом Заводу-виробника. Враховуючи вищезазначене, вважаємо дії Замовника такими, що призводять до упередженого ставлення до ТОВ «АТЕФ Група Компаній» (Республіка Азербайджан) та Вимагаємо: Переглянути Протокольне рішення 184/18-МІ від 19.11.2018 щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції нашої компанії – ТОВ «АТЕФ Група Компаній» в торгах на закупівлю за кодом ДК 021:2015 (CPV): 31170000-8 Трансформатори Автотрансформатори 400 кВ Додаток: Таблиця 1 розділу I Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» (російською мовою- “Описание и основные требования к предмету закупки”) - на 11 стор.
Вирішення: На виконання п. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації була надана інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація. Пунктами 4.16. 4.17, 4.18, 4.19 таблиці 1 Розділу І Додатку 3 були визначені необхідні міжнародні стандарти, яким повинні відповідати силові трансформатори. Зазначеним протоколом було визначено, що тендерна пропозиція учасника Представництво "ТОВ "АТЕФ ГРУПА КОМПАНІЙ" (ЄДРПОУ 26628227) не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - п. 4.16 таблиці 1 Розділу І Додатку 3 до тендерної документації. Стандарт, за яким нормуються навантажувальна здатність та короткочасні аварійні перевантаження (МЕК 60076-5), не відповідає вимогам тендерної документації (МЕК 60076-7). - п. 4.17 таблиці 1 Розділу І Додатку 3 до тендерної документації. Стандарт, за яким нормуються навантажувальна здатність та короткочасні аварійні перевантаження (МЕК 60076-5), не відповідає вимогам тендерної документації (МЕК 60076-7). - п. 4.19 таблиці 1 Розділу І Додатку 3 до тендерної документації. Стандарт, за яким нормуються допустиме підвищення напруги в мережі 50 Гц та рівень часткових розрядів, (МЕК 60076-5) не відповідає вимогам тендерної документації (МЕК 60076-3). - п. 4.20 таблиці 1 Розділу І Додатку 3 до тендерної документації. Стандарт, за яким нормуються допустиме підвищення напруги в мережі 50 Гц та рівень часткових розрядів, (МЕК 60076-5) не відповідає вимогам тендерної документації (МЕК 60076-3). Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону та є вичерпним. Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмету закупівлі або його частини (лота) відповідно до вимог тендерної документації. Водночас частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Відповідно до пункту першого частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Так п.1 Розділу ІІІ тендерної документації визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, відсутність печатки (у разі її використання) на окремих документах. Слід зазначити, що посилання на інші стандарти міжнародної електротехнічної комісії ніж ті які вказані в п. 4.16. 4.17, 4.18, 4.19 таблиці 1 Розділу І Додатку 3 тендерної документації не можна вважати як помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, та посилання на інші стандарти (в зазначених пунктах пропозиції учасника) суттєво впливають на зміст пропозиції. Тому, враховуючи вищезазначене та керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція Представництва "ТОВ "АТЕФ ГРУПА КОМПАНІЙ" (ЕДРПОУ 26628227) не відповідає умовам тендерної документації (п.4, ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Статус вимоги: Відхилено