• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Антисептичні засоби для рук

Завершена

49 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 500.00 UAH
Період оскарження: 06.12.2018 16:48 - 07.12.2018 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

корупційна змова, порушення наказів

Номер: 4af383bf112a4080971409969baf24ae
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-06-000927-a.a2
Назва: корупційна змова, порушення наказів
Вимога:
Шановний! Вам вказали конкретно на ваші порушення наказів МОЗ, а технічно з'їхали загальними фразами, посилаючись на наказ №35. Ваша відповідь ,це ніщо, таких безліч, практично в кожній корупційній закупівлі, де відповіді на конкретні питання? Хто дозволив Вам самотійно вирішувати ,які вимоги до антисептиківвикладати, за вас це вже зробило міністерство ( н.№798), а ви за хабар вирішили їх порушити. Вам сказати , які виробники знаходяться на одних виробничих площадях і міняють "тупо" назви засобів і пишуть ,що їх робить нібито інша компанія. Досить брехати! Відкрийте сайт виробника ООО Сателлит Россия, та ознайомтесь із засобами які виробляє ці компанія, і перегляньте МВ та температурний режим, ось як з'явились такі гарні засоби "вітчизняного" виробника з температурою зберігання від мінус 40 градусів. Щоб довго не шукати , наберіть САТ експрес, цього виробника, та порівняйте із засобом НОР-експрес. Це що плагіат? Ось звідки з'явились такі чудові засоби, яким "не має рівних". Тож ми розуміємо, що тут напряму , без всякого натяку йде корупційна змова, тому ми приймемо всі міри впливу для припинення таких протизаконних дій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

упереджені дії

Номер: 00f64c03cfdf40eab7839773f75d5a75
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-06-000927-a.b1
Назва: упереджені дії
Вимога:
дискримінаційні вимоги, порушення наказів
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Скаржнику! Технічне завдання було складено виходячи з потреб нашої лікарні, а документація відповідає положенням наказу № 35. Допорогові закупівлі регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель (наказ ДП “Зовнішторгвидав України” № 35 від 13.04.2016). Згідно пункту 6.4 ”Порядку здійснення допорогових закупівель” “У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.” Тобто посилання на конкретний товар не порушують вимоги Порядку, а вказівка на аналоги та/або еквіваленти визначена як можливість, а не обов’язок Замовника. Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т. ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. З метою отримання засобів, що повністю задовольняють потребу нашої лікарні в препаратах широкого спектру дії щодо різноманітних інфекцій для запобігання інфікування пацієнтів та персоналу, тендерним комітетом при складанні медико-технічних вимог було детально зазначено характеристики товару. Крім того, засоби, що зазначені в тендерній документації продаються широким колом продавців (постачальників). Навіть Скаржник, не навів їх вичерпний перелік. Замовник встановлює вимоги до товару виходячи з власних потреб, тому йому важливо отримати продукцію саме з зазначеними характеристиками. Враховуючи вищенаведене, Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні