-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезактин
Завершена
5 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.7% або 100.00 UAH
мін. крок: 1.7% або 100.00 UAH
Період оскарження:
04.12.2018 15:42 - 06.12.2018 12:00
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
4d506ee380d040ea96177aa77ac854ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-04-003874-c.a1
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний! Ми обурені вашим рішенням! Ви два рази порушили Закон. По-перше, акцептували пропозицію Учасника, в якій зазначений засіб "Дезактин", на який закінчився термін дії свідоцтва про Державну реєстрацію дезінфікуючого засобу. Закон України про захист населення від інфекційних хвороб заброняє закупівлю та використання дезінфікуючих засобів не зареєстрованих в установленому поряду. В Наказі КМУ № 908 прямо прописаний алгоритм реєстрації дезіфікуючого засобу, де отримання свідоцтва про Державну реєстрацію є обов"язковим! Враховуючи вищевикладене ви не маєте законного права закуповувати засіб "Дезактин"! По-друге, щодо нерозгляду еквівалентів. Замовник зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.12.2018 11:38
Вирішення:
Шановний учасник!
Відповідаючи на вашу вимогу, звертаємо вашу увагу, що процедура проведення допорогової закупівлі не регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а Порядок проведення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав» від 13.04.2016р. №35 (далі – Наказ №35) не є нормативно – правовим актом, обов’язковим до виконання. При цьому, згідно п.6.4 даного Порядку «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Тобто значення «еквівалент» в допорогових закупівлях є правом замовника, а не обов’язком. Таким чином, при використанні допорогової закупівлі замовник має право закуповувати конкретний предмет закупівлі, без передбачення можливості поставки еквівалента. В даній ситуації, ви пропонуєте товар, який не відповідає поставленим умовам допорогової закупівлі, отже ми маємо право відхилити вашу пропозицію.
Наш заклад ставить перш за все ставить перед собою ціль: надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров’я пацієнтів і медичного персоналу!! Саме тому придбання аналогів товару умовами закупівлі не передбачено.
Замовником не вчинено жодних протизаконних дій, які порушують порядок проведення публічних закупівель, в тому числі дотримано всі принципи публічних закупівель, що передбачені в пункті 6.2 Наказу № 35 від 13.04.2016 року.
Замовником дотримано принцип максимальної економії та ефективності - При розробці технічних показників та вибору продукції, Замовник завжди керується практикою використання тих чи інших деззасобів в роботі. З поміж великої кількісті різних деззасобів, які закуплялися в різні роки, нашим закладом обирається найкраще по економії використання, безпеці, по критерію відгуків від персоналу під час їх використання, вплив на стан здоров’я персоналу тощо. Такий критерій вибору товару має на меті придбати саме ту продукцію, яка буде найбільш економічно вигідною протягом бюджетного року, що унеможливить здійснити повторну закупівлю деззасобів у зв’язку із їх непрактичністю тощо, що може потягнути за собою додаткового витрачання бюджетних коштів. Ми враховуємо та керуємося при виборі продукції власним досвідом використання деззасобів. Закупівля менш якісного предмету закупівлі дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів внаслідок високих витрат на експлуатацію чи використання придбаного товару за нібито низькою ціною.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні