-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
насоси, запчастини до насосів
Завершена
4 078 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
16.11.2018 10:13 - 29.11.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
677f15a0504142669e8eabda7b933421
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-16-000502-a.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Про виключення дискваліфікаційних вимог з тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога МУВГ Херсон.pdf 23.11.2018 09:09
Дата подачі:
23.11.2018 09:09
Вирішення:
п. 1.1
Наявність діючого висновку санітарно-епідеміологічної експертизи виключає ризик вмісту в матеріалах, з яких виготовлено насос, хімічно-небезпечних сполук, які можуть негативно вплинути на стан здоров`я обслуговуючого персоналу та погіршити якість очищення стічних вод, що призведе до погіршення стану навколишнього середовища. Тому виключення даної вимоги призведе до порушення чинного законодавства щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля.
п. 1.2, 1.3
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації встановлює технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, а Сертифікати, якраз і підтверджують якість продукції. Мета сертифікації (оцінки) системи управління якістю: підтвердження відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001 і проводиться для впевненості в тому, що продукція, що випускається підприємством, відповідає обов`язковим вимогам нормативних документів. При цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість продукції, знаходяться під контролем, продукція незадовільної якості своєчасно виявляється, а підприємство постійно приймає заходи щодо запобігання виготовлення такої продукції, поліпшення якості продукції і поліпшення задоволеності замовників. Сертифікація (оцінка) забезпечує впевненість в тому, що виробник здатний постійно випускати продукцію, що відповідає вимогам нормативних документів стабільної якості.
Наявність діючого на підприємстві сертифікату ISO 14001 дає впевненість у безпеці продукції, яку купує споживач. Ці загальноприйняті стандарти визначають виробничі характеристики й норми, згідно яких мають виготовлятися товари та надаватися послуги. Саме завдяки стандартизації споживач може бути впевнений у належній якості продукції та її екологічності.
До того ж, у розробці стандартів беруть участь не лише виробники продукції та постачальники послуг, але й споживчі організації різних країн. Це означає, що продукти, які зійшли з конвеєрів сертифікованих підприємств, виготовлено із повним урахуванням усіх вимог покупців.
Отримання сертифікатів відповідності є доступною процедурою для будь-яких виробників, тому вимога замовника жодним чином не впливає на свободу конкуренції. Замовник гарантовано має отримати продукцію відповідної якості.
п. 1.4
Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Маркування CE вказує на те, що виріб не є шкідливим (небезпечним) для здоров'я його споживачів, а також нешкідливий для навколишнього середовища.
п. 1.5
Згідно з вимогами пункту 17 Тендерної документації, насоси повинні пройти випробувальні тести на заводі виробнику, виключення вимоги щодо надання гарантійного листа що насосі зібрані на заводі – виробнику разом з електродвигуном не дозволяє виконати вищевказану вимогу Замовника. Лише за умови проведення тестів можливо встановити фактичні параметри насосного агрегату та їх відповідність паспортним характеристикам.
п. 1.6
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі й наявність матеріально-технічної бази. При встановлені вимоги щодо наявності в Херсоні, або на відстані не більш 100 км. від нього, сертифікованого сервісного центру в статусі юридичної особи, уповноваженого представником заводу-виробника, для забезпечення оперативного гарантійного та післягарантійного обслуговування, була врахована специфіка функціонування та здійснення господарської діяльності нашого підприємства, що надає комунальні послуги населенню з водопостачання та водовідведення. У випадку виходу зі строю насосних агрегатів на свердловинах питного водопостачання та водовідведення, зупиняється подача води населенню та водовідведення, тому при ліквідації аварійних ситуацій терміново, у вкрай стислі строки (протягом 1-2 годин), необхідні обладнання та матеріали для локалізації негативних наслідків. Зупинення таких робіт може призвести до техногенних катастроф на території міста Херсона. Підприємство не може зупинити роботи з ремонту свердловинних та каналізаційних насосів та ліквідації аварійних ситуацій в очікувані коли приїдуть спеціалісти, замовник повинен мати змогу одразу отримати необхідні запчастини для ліквідації аварій. Крім того, Законом не обмежуються права замовника вказувати конкретне місцерозташування бази.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
4bddc105e0ef4ab7912d8f4681cecd3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-16-000502-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до ст. ст.. 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів та внесення змін до тендерної документації щодо проведення процедури закупівлі через систему електронних закупівель «Прозоро» №3167060, предмет закупівлі: 42120000-6 Насоси та компресори, номер оголошення: UA-2018-11-16-000502-a. 1. В додатку № 3 п. 2.6. до Тендерної документації (далі по тексту – ТД) «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до Лоту 1 (насос герметичний для стічних вод насос типу S2.100.300.2500.4.74H.H.490.G.N.D.51D.Z або еквівалент)» Замовником ставиться вимога про надання Учасником копії висновку санітарно-епідеміологічної експертизи. Наше товариство, як потенційний Учасник вважає дану вимогу дискримінаційною з огляду на наступне: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (СЕС) являє собою документ встановленої форми, який визначає відповідність або невідповідність певного об'єкта спеціальним медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Норми відповідності затверджуються головним санітарним лікарем і повинні в обов'язковому порядку виконуватися власником об'єкта експертизи.
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» державній санітарно-епідемічній експертизі підлягають продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей.
Предмет закупівлі не підпадає під категорію, визначену ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». А отже, ВИМАГЄМО виключити надання цього документу для Лоту 1 даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2018 09:06
Вирішення:
Наявність діючого висновку санітарно-епідеміологічної експертизи виключає ризик вмісту в матеріалах, з яких виготовлено насос, хімічно-небезпечних сполук, які можуть негативно вплинути на стан здоров`я обслуговуючого персоналу та погіршити якість очищення стічних вод, що призведе до погіршення стану навколишнього середовища. Тому виключення даної вимоги призведе до порушення чинного законодавства щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля.
Статус вимоги:
Не задоволено