-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Закупівля комп’ютерного та мультимедійного обладнання, програмного забезпечення для закладів освіти, що беруть участь в експерименті з впровадження та використання електронного підручника у системі загальної середньої освіти (планшетний ПК, персональний комп’ютер/моноблок вчителя, модуль (шафа) для зберігання з можливістю зарядження, мультимедійний проектор з інтерактивними функціями)
Завершена
17 623 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
29.10.2018 21:00 - 24.11.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога надати Причини невідповідності пропозиції
Номер:
8e6c89c82d674943a5c4568f69f97c53
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-29-001340-b.a5
Назва:
Вимога надати Причини невідповідності пропозиції
Вимога:
Вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «Візуальні Технології» умовам тендерної документації.
Згідно рішення тендерного комітету, оформленого протоколом № 121/1 розгляду тендерної пропозиції учасника, «було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Візуальні Технології» не відповідає умовам тендерної документації. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно із статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна пропозиція ТОВ «Візуальні Технології» відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації).». Жодної інформації щодо того, в чому саме полягає невідповідність пропозиції, не надано. Згідно частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: «у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.». За таких обставин вимагаємо надати відповідь з інформацією, в чому саме полягає невідповідність пропозиції ТОВ «Візуальні Технології» умовам тендерної документації. При наданні відповіді просимо врахувати, що згідно рішення тендерного комітету від 29.11.2018 року розгляду тендерних пропозицій учасників, оформленого протоколом № 117/3, ТОВ «Візуальні Технології» було допущено до аукціону, що згідно з положеннями статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» підтверджує відповідність пропозиції ТОВ «Візуальні Технології» умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.12.2018 14:08
Вирішення:
Учасник самостійно змінив зміст та форму Додатку 1 до тендерної документації ( «Тендерна пропозиція»), а саме: ТОВ «Візуальні Технології» самостійно із форми «Тендерна пропозиція» виключив 2 останні абзаци та підпис учасника, порушивши вимогу, зазначену у правому верхньому куті, а саме: учасник не повинен відступати від даної форми, що відповідно до пункт 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» є підставою для відхилення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Внесення змін у тендерну документацію
Номер:
ba33d9f555a64faab8ddf2e33d292585
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-29-001340-b.c2
Назва:
Внесення змін у тендерну документацію
Вимога:
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання.
Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"
Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які мають відповідний гриф Міністерства освіти і науки України або Свідоцтва МОН, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2018 11:43
Вирішення:
Повідомляємо, що внесені зміни до тендерної документації, закупівля UA-2018-10-29-001340-b. При укладанні договору про закупівлю учасник повинен надати копії документів, передбачені чинним законодавством України, які підтверджують відповідні якісні характеристики товару:
• свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам.
• висновок санітарно-епідеміологічної експертизи;
• сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб;
• декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів.
У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний лист про наявність висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікату походження продукції та/або технічного паспорту на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтва Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
строк поставки
Номер:
415a3e4650d34d089ffd24a54d2a0620
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-29-001340-b.b1
Назва:
строк поставки
Вимога:
Шановний Замовнику! Умовами тендерної документації та проектом договору перебачено строк поставки товару протягом 10 календарних днів з моменту підписання Договору, але не пізніше 22.12.2018р.
Звертаємо Вашу увагу, кінцевий термін подачі пропозиції 28.11.2018р. отже до перекваліфікації учасників Замовник зможе приступити лише з 29.11.2018р.
Враховуючи п.5 ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" розгляд тендерних пропозицій учасників проводиться у строк що не перевищує 20 робочих днів.
З найкращим показником Замовник зможе провести кваліфікацію до 3 грудня і тоді система автоматично перенесе день електронного аукціону, але не менше ніж на 5 днів від дня оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій, що припадатиме орієнтовно на 10 грудня. По завершенні аукціону найкраща пропозиція надійде на кваліфікацію і в кращому випадку буде визнана Переможцем 12-13 грудня (якщо не буде відхилена). Відповідно до ст. 32 ЗУ Замовник не має права укласти договір раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Отже найшвидше договір може бути укладений 24 грудня. Яким чинном Переможець має здійснити доставку до 22.12.2018, якщо на цю дату торги ще не будуть завершені?
Просимо врахувати нашу вимогу та внести відповідні зміни щодо строку поставки в умови тендерної документації та проекту договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.11.2018 17:01
Вирішення:
29-30 листопада 2018 року плануємо провести пре-кваліфікацію, 06 грудня має бути аукціон, а укладання договору плануємо 17 грудня 2018 року. У зв’язку із завершенням бюджетного року та попередженням Державною казначейською службою щодо уникнення ризиків не проведення платежів строки поставки не можуть бути змінені.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Розгляд припинено
зміни в технічну документацію
Номер:
428f2cdcbe26485d8e916a1b28e9f60d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-29-001340-b.b4
Назва:
зміни в технічну документацію
Скарга:
Шановний замовнику!
Здійснивши аналіз технічних вимог, щодо Лот 4 Модуль (шафа) для зберігання з можливістю заряджання, для можливості подання коректної цінової пропозиції, вимагаємо вказати більш детальні технічні вимоги, щодо приблизних розмірів шафи, матеріалу з якого повинна бути виготовлена шафа (дерево чи метал), кількості ніш для зберігання під кожен пристрій в одні шафі, наявності системи захисту від перенавантаження, кількості розеток в шафі для заряджання пристроїв, можливості розміщення шафи (на підлозі, на стіні) шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 22.11.2018 №11960.pdf 23.11.2018 09:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.11.2018 11:31
Опис причини скасування:
помилково
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
20.11.2018 11:31
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
23.11.2018 09:46
Скарга
Розгляд припинено
Внесення змін до технічних вимог
Номер:
7c7c88ca7ba24766b046d9588fe2b4e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-29-001340-b.b3
Назва:
Внесення змін до технічних вимог
Скарга:
Шановний замовнику!
Здійснивши аналіз технічних вимог, щодо Лот 3 Модуль (шафа) для зберігання з можливістю заряджання, для можливості подання коректної цінової пропозиції, вимагаємо вказати більш детальні технічні вимоги, щодо приблизних розмірів шафи, матеріалу з якого повинна бути виготовлена шафа (дерево чи метал), кількості ніш для зберігання під кожен пристрій в одні шафі, наявності системи захисту від перенавантаження, кількості розеток в шафі для заряджання пристроїв, можливості розміщення шафи (на підлозі, на стіні) шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 22.11.2018 №11959.pdf 23.11.2018 09:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.11.2018 11:29
Опис причини скасування:
помилково
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
20.11.2018 11:30
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
23.11.2018 09:44