• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – капітальний ремонт корпусу факультету кібернетики Київського національного університету імені Тараса Шевченка по проспекту Глушкова, 4-Д у Голосіївському районі міста Києва в обсязі термомодернізації

Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (2% від суми договору)

Завершена

90 251 165.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 451 255.83 UAH
Період оскарження: 12.09.2018 17:09 - 28.10.2018 01:00
Вимога
Вирішена

Щодо необхідності уточнення вимог Тендерної документації та внесення змін до неї

Номер: ec29adf4f0e446a3ac04306d962eff42
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-12-003052-c.c1
Назва: Щодо необхідності уточнення вимог Тендерної документації та внесення змін до неї
Вимога:
Добрий день! При детальному розгляді Тендерної документації та вимог до неї, просимо дати роз’яснення з наступних питань: 1. Не зрозумілим є тлумачення пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» розділу 1 Тендерної документації - Найменування товару, що пропонується до постачання, внутрішні документи Учасника можуть бути подані українською, російською або англійською мовами. Оскільки в попередньому абзаці вимагається: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання тендерної пропозиції та усіх документів іншою мовою, вони повинні мати офіційний переклад на українську мову, засвідчений перекладацькою агенцією.». Зокрема що мається на увазі під «внутрішні документи Учасника» ? 2. Пунктом 1 Таблиця 1 «Документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до Тендерної документації вимагається надання - Довідка, за формою, зазначеною в таблиці 2 Додатку 1, про наявність власного (або орендованого) обладнання і матеріально-технічної бази (машин, механізмів інструментів і т.п.), необхідних для виконання робіт відповідно до мети та цілей цього тендеру та документів підтверджуючих право на користування зазначеного обладнання. У разі якщо це буде орендоване обладнання і матеріально-технічної бази (машин, механізмів інструментів і т.п.) таку інформацію можливо лише надати після підписання договору на виконання робіт відповідно до цього тендеру. Оскільки наразі не має сенсу учасникам укладати такі договори оренди та нести додаткові витрати. 3. Пунктом 3 Таблиця 1 «Документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до Тендерної документації вимагається надання - Оригінали позитивних листів-відгуків (не менше трьох) від Замовників-контрагентів (згідно п. 3.1.) про співпрацю з Учасником стосовно виконання робіт та Балансоутримувачів будівлі або обладнання (не менше трьох). У разі якщо Замовником виконаних робіт не є балансоутримувач, отримати від балансоутримувача позитивний лист-відгук не є можливим, так як жодних взаємовідносин (в т.ч. договірних) між виконавцем та балансоутримувачем не існує. Такі листи-відгуки можна отримати безпосередньо у Замовника. 4. Пунктом 14 Таблиця 5 «Документи на підтвердження відповідності технічним характеристикам предмету закупівлі та іншим вимогам тендерної документації» вимагається надання - Документ (и) на підтвердження наявності в учасника і/або його субпідрядній організації сертифікатів щодо енергоефективності та енергозбереження об’єктів. Просимо дати роз’яснення який саме документ необхідно надати учасникам на виконання цього пункту, та відповідно до яких норм чинного законодавства вимагається його надання. 5. Пунктом 15 Таблиця 5 «Документи на підтвердження відповідності технічним характеристикам предмету закупівлі та іншим вимогам тендерної документації» вимагається надання – Фінансової звітності за останні три роки. Вважаємо що ця вимога є дискримінаційною, оскільки дозволяє приймати участь лише компаніям, які створенні більше трьох років, тому така вимога потребує відповідного корегування. 6. В додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації визначено дуже багато марок, виробників, фірм необхідного обладнання та матеріалів. Просимо дати необхідні характеристики цього обладнання та матеріалів, які вимагаються замовником, з метою якісної та конкурентної підготовки учасниками своїх пропозицій. 7. Додатком № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації вимагається: «2.4. Місце поставки товарів DDP об’єкт 2.5. Строк поставки товарів: протягом 6 – 8 тижнів з дати укладення договору.». Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів предметом закупівлі є роботи «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – капітальний ремонт корпусу факультету кібернетики Київського національного університету імені Тараса Шевченка по проспекту Глушкова, 4-Д у Голосіївському районі міста Києва в обсязі термомодернізації», а зазначеною умовою вимагається постачання товарів. Крім того, в оголошенні зазначено строк виконання робіт 31.12.2019, в той час як зазначена умова вимагає: строк поставки товарів: протягом 6 – 8 тижнів з дати укладення договору. Просимо надати роз’яснення з цього питання. 8. Пунктом 1 Таблиця 5 «Документи на підтвердження відповідності технічним характеристикам предмету закупівлі та іншим вимогам тендерної документації» до Тендерної документації вимагається надання – «Тендерна пропозиція». Форма тендерної пропозиції наведена в додатку № 4 до Тендерної документації, в якій вказана таблиця, яку необхідно заповнити: ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ* * відповідає детальному опису робіт, зазначеному у додатку 3 тендерної документації № з/п Найменування Оди-ниця виміру Кількість Ціна за одиницю без ПДВ Загальна вартість без ПДВ 1. Всього без ПДВ ПДВ Всього з ПДВ* Загальна вартість пропозиції складає: ______________ грн. _______ коп. ( ____________ прописом ____________ грн. ______ коп.), в т. ч. ПДВ ______________ грн. _______ коп. Незрозуміло як заповнювати колонки «одиниця виміру» та «кількість», враховуючи, що предметом закупівлі є роботи «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – капітальний ремонт корпусу факультету кібернетики Київського національного університету імені Тараса Шевченка по проспекту Глушкова, 4-Д у Голосіївському районі міста Києва в обсязі термомодернізації». 9. В додатку 6 до Тендерної документації надано Проект договору в якому викладені істотні умови, так не зрозумілими є положення деяких пунктів зазначеного Проекту договору, а саме: - «3.1.1. вартість робіт передбачених до виконання у 2018 році становить 0,00 грн. (сума прописом) в тому числі ПДВ 0,00 грн. 3.1.2. вартість робіт передбачених до виконання у 2019 році становить 0,00 грн. (сума прописом) в тому числі ПДВ 0,00 грн.» - визначено вартість робіт яка становить 0,00 грн.; - «5.1.6. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором Робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, за умови наявності на рахунку Замовника коштів на фінансування Робіт.» - Кінцевий розрахунок з підрядником неможливо прив’язувати до реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, оскільки їх отримання не залежить від волі підрядника. Просимо Вас дати роз’яснення по вищезазначеним питанням та у разі необхідності внести відповідні зміни до Тендерної документації. Дякуємо!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Здрастуйте, Ваша вимога розглянута на засідання тендерного комітету. За результатами розгляду прийнято рішення за окремими пунктами задовольнити вимогу, за окремими - надати роз'яснення. З роз'ясненнями Ви можете ознайомитися у файлі, що додається. Сподіваємося, зміни до тендерної документації, що будуть найближчим часом оприлюдені в системі "Прозорро", знімуть потенційно наявні перешкоди для участі в тендері.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Відхилено

Про необхідність внесення змін до ТД

Номер: e6cce4d0c11d4324974165ddb10a1b38
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-12-003052-c.c6
Назва: Про необхідність внесення змін до ТД
Скарга:
детально в тексті скарги
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.11.2018 19:34
Автор: ООО "Едельвейс Плес", Олександр Чумаков +380677657195 edelveys_ples@mail.ru
Скарга
Виконана замовником

про зобо'вязання внести зміни до тендерної документації

Номер: 182c49f56e2842aab4ed1959dd94105b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-12-003052-c.c2
Назва: про зобо'вязання внести зміни до тендерної документації
Скарга:
Детальний опис вимог в тексті скарги
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.10.2018 19:39
Дата виконання рішення Замовником: 25.10.2018 13:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: Доброго дня, повідомляємо про виконання рішення Органу оскарження шляхом внесення змін до тендерної документації з метою усунення виявлених порушень. Додатково повідомляємо, що у замовника відсутній проект стадії "Р" (лише стадії "П"), тому він (проект стадії "Р") не включений до тендерної документації.
Автор: ООО "Едельвейс Плес", Олександр Чумаков +380677657195 edelveys_ples@mail.ru
Скарга
Залишено без розгляду

скарга,квитанція

Номер: 57b3f3cb3c8a49349e318e15f92de48b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-12-003052-c.a5
Назва: скарга,квитанція
Скарга:
скарга, квитанція
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.10.2018 18:26
Автор: ТОВ ТЕПЛЕ МІСТО, Кучеренко Вікторія Миколаївна +380984786800 BKwarmcity@gmail.com
Скарга
Розгляд припинено

квитанція

Номер: cb294f830b524960b5b45a91f28990a6
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-12-003052-c.b4
Назва: квитанція
Скарга:
квитанція
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: технічні причини
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 28.09.2018 16:28
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 03.10.2018 18:24
Автор: ТОВ ТЕПЛЕ МІСТО, Кучеренко Вікторія Миколаївна +380984786800 BKwarmcity@gmail.com
Скарга
Розгляд припинено

квитанция

Номер: 26008a9fb78c4adeb988dabf1d8e469a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-12-003052-c.c3
Назва: квитанция
Скарга:
квитанция скарга
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: збої в системі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 28.09.2018 16:20
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 02.10.2018 15:02
Автор: ТОВ ТЕПЛЕ МІСТО, Кучеренко Вікторія Миколаївна +380984786800 BKwarmcity@gmail.com