-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тверде паливо
Торги відмінено
379 864.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
18.10.2018 09:54 - 29.10.2018 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
Скарга про порушення процедури закупівлі
Номер:
8be56b5063d94c7180ee77c4099dd93b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-18-000089-c.c1
Назва:
Скарга про порушення процедури закупівлі
Скарга:
Відповідно до оголошення № UA-2018-10-18-000089-c, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу «18» жовтня 2018 року (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2018-10-18-000089-c), Замовником – Люботинським професійним ліцеєм залізничного транспорту (далі – Замовник), було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю Вугілля кам'яного марки Г 0-100 в кількості – 130 т.
Аукціон відбувся «05» листопада 2018 р. Згідно протоколу № 27/11 від «27» листопада 2018р. засідання тендерного комітету Люботинського професійного ліцею залізничного транспорту прийнято рішення дискваліфікувати тендерну пропозицію учасника приватного підприємства «ЛІДЕР АКТИВ» (далі – ПП «ЛІДЕР АКТИВ») з підстави невідповідності кваліфікаційним вимогам, а саме:
Згідно п. 2.1. додатку 6 тендерної документації учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Дана довідка повинна містити наступну інформацію про працівників: прізвище, ім’я, по-батькові працівника; посада; досвід роботи на посаді.
В складі тендерної пропозиції учасника ПП «ЛІДЕР АКТИВ» міститься довідка, яка містити інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Дана довідка містить наступну інформацію про працівників: прізвище, ім’я, по-батькові працівника; посада; досвід роботи на посаді.
Тобто наданий скаржником документ повністю відповідає вимогам замовника та умовам тендерної документації.
Однак, Замовник звернувся до ГУ ДФС Дніпропетровській області задля уточнення цієї інформації.
На підставі отриманого листа від 22.11.2018р. від ГУ ДФС у Дніпропетровській області, в якому зазначено, що ПП «ЛІДЕР АКТИВ» у формі звітності 1 ДФ за 1,2,3, квартал 2018р. надав інформацію про кількість працівників, що отримували доходи – 1 особа, замовник прийняв рішення дискваліфікувати тендерну пропозицію ПП «ЛІДЕР АКТИВ».
Учасником ПП «ЛІДЕР АКТИВ» з зазначеними в довідці про працівників робітниками укладені цивільно-правові договори.
Згідно тендерної документації Замовник вимагав надання довідки про наявність працівників, а не про наявність працівників в штаті підприємства, тобто працівників, які будуть залучені до виконання робіт в разі настання потреби.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга про порушення порядку проведення процедури закупівлі Люботин.PDF 08.12.2018 19:13
- платіжне доручення Люботин.PDF 08.12.2018 19:13
- Клопотання 11.12.2018 14:21
- рішення від 11.12.20198 № 12632+лист Замовнику.pdf 12.12.2018 17:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.12.2018 19:13