-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Трансформатори напруги та струму для ВП ХАЕС, ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС
Завершена
16 808 929.93
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 84 044.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 84 044.65 UAH
Період оскарження:
16.08.2018 11:31 - 03.11.2018 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо терміну постачання продукції та умов розрахунків
Номер:
9621474c770643499f3a18741a7feee9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-16-000824-b.c4
Назва:
Вимога щодо терміну постачання продукції та умов розрахунків
Вимога:
Компанія «Koncar instrument transformers inc» планує прийняти участь у торгах, є нерезидентом України, європейським виробником трансформаторів, - юридичною особою за законодавством республіки Хорватія. 1. З огляду на тривалий термін процедури торгів (передкваліфікація, терміни оскарження і т.п.) договір на постачання продукції може бути укладений не раніше грудня 2018 року. Звичайним терміном для виробництва замовленного обладнання є 6-7 місяцев з моменту укладання договору (розміщення замовлення). У зв'язку з цим просимо Вас встановити термін виробництва і постачання продукції до 31.07.2019 року. 2.Просимо включити в контракт наступні умови розрахунків: «Оплата за поставлену Продукцію здійснюється наступним шляхом: – авансовий платіж у розмірі 50% від загальної вартості Продукції проводиться Покупцем протягом 20 днів після укладання Договору, але не пізніше 30 січня 2019 року шляхом перерахування коштів, за умови надання банківської гарантії згідно наступних вимог: 1.банківською гарантією забезпечується повернення Постачальником на користь Покупця авансового платежу, у випадку не виконання Постачальником умов контракту; 2.банківська гарантія надається Постачальником на користь Покупця до моменту здійснення авансового платежу; 3. розмір банківської гарантії має покривати всю суму попередньої оплати (авансового платежу), що передбачена Контрактом; 4.банківська гарантія буде надана банком, за винятком банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішення Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України; 5.банківська гарантія може бути видана банком-нерезидентом, що має інвестиційний рейтинг, підтверджений такими провідними світовими рейтинговими агентствами (компаніями), як Standard&Poor's, Moody's Investors Service та Fitch IBCА (https://bank.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=123595); 6.банківська гарантія має містити безвідкличне зобов’язання банку перед Покупцем сплатити протягом 5 робочих днів після отримання вимоги Покупця, направленої шляхом SWIFT повідомлення на адресу банку, яке стверджуватиме, що принципал (Постачальник) порушив свої зобов’язання щодо повернення авансового платежу без заперечень та спорів зі сторони банку, не висуваючи вимог щодо надання доказів, підстав або причин такої вимоги, або суми, зазначеної в ній; 7. строк дії банківської гарантії має бути визначений, як «до повного виконання зобов’язань Постачальника у відношенні поставки Продукції плюс 45 календарних днів». Банківська гарантія буде повернена Постачальнику після повного виконання умов Договору поставки в частині поставки товарів. Форма, зміст та умови надання банківської гарантії узгоджується при укладанні договору; 8. Постачальник бере на себе всі витрати, пов’язані з наданням відповідної банківської гарантії.» - інші 50% що залишилися сплачуються шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву. Форма акредитиву має відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів – UCP 600. Акредитив відкривається протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати укладення Контракту, але не пізніше 30 січня 2019 року на суму 50% вартості Продукції. Строк дії акредитиву – 12 місяців від дати відкриття акредитиву. Покупець відкриває на користь Постачальника документарний безвідкличний покритий непідтверджений акредитив з депонуванням коштів в ПАТ “Державний експортно-імпортний банк України” в розмірі 50% вартості партії продукції, що поставляється згідно умов Контракту. Оплата грошових коштів з акредитиву має сплачуватися по факту відвантаження продукції (або партії продукції), на підставі наступних документів: - рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (або вартість партії Продукції) (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії; - пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії. Скановані копії зазначених документів Постачальник зобов’язаний направити Покупцю електронною поштою одночасно із поданням таких документів у виконуючий (авізуючий) банк. Усі банківські комісії та витрати у країні Покупця, відносяться на рахунок Покупця, всі банківські комісії та витрати у країні-Постачальника, відносяться на рахунок Постачальника. Банківські витрати за внесення змін до акредитиву здійснюються за рахунок тієї сторони, чиї дії зумовили необхідність таких змін. При цьому, якщо внесення змін до акредитиву буде здійснюватися з ініціативи або з вини Постачальника, Постачальник зобов’язаний їх відшкодувати протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання відповідної письмової вимоги
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.10.2018 14:30
Вирішення:
Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 23.10.2018 внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Умови постачання
Номер:
56a2deb27762409da8b8723c027d488b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-16-000824-b.b3
Назва:
Умови постачання
Вимога:
Уважно вивчивши вимоги тендерної документації пропонуємо для оптимізації витрат і строків виготовлення продукції змінити розподіл по тендерам і лотам з врахуванням слідуючих критеріїв
- Робоча напруга
- Строки виготовлення
- Замовник
Скасувати тендера UA-2018-08-16-000850-b, UA-2018-08-16-000824-b, UA-2018-08-16-000120-c у зв’язку з уточненнями технічних вимог до проведення торгів та умов фінансування.
Сформувати нові закупівлі
Тендер 1 строк виготовлення 2018р, трансформатори струму 330кВ + 750кВ, трансформатори напруги 330кВ + 750кВ для ВП РАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП ЗАЕС з уточненими умовами фінансування і опитувальними аркушами
Тендер 2 строк виготовлення 2019р , трансформатори струму 330кВ + 750кВ, трансформатори напруги 330кВ + 750кВ для ВП ХАЕС з уточненими умовами фінансування і опитувальними аркушами
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2018 10:40
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
Скасування тендерів неможливе через встановлені терміни виконання заходу."
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Декларація про відповідність "Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання"
Номер:
987ed63d7dbd4cb3a19a07926e26be38
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-16-000824-b.b1
Назва:
Декларація про відповідність "Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання"
Вимога:
Декларація про відповідність не може бути надана окремим документом, так як Згідно з п 4 Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженногот постановою КМУ від 16.12.2015 №1077: ДІЯ ТЕХНІЧНОГО РЕГЛАМЕНТУ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ "у разі коли для певного обладнання суттєві вимоги були повністю або частково визначені в інших технічних регламентах, цей Технічний регламент не застосовується до цього обладнання стосовно таких вимог з дня набрання чинності зазначеними технічними регламентами".
Трансформатори напруги занесенні до переліку ЗВТ, на які поширюється дія "Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.09.2018 20:42
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
Трансформатори напруги не підлягають під дію «Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки».
Учасник торгів має надати декларацію з електромагнітної сумісності".
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Умови розрахунків
Номер:
f998684fe3c34be48591b2c05838a150
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-16-000824-b.b2
Назва:
Умови розрахунків
Вимога:
Просимо внести наступні зміни в умови розрахунків: «Оплата за поставлену Продукцію здійснюється наступним шляхом: – авансовий платіж у розмірі 50% від загальної вартості Продукції проводиться Покупцем протягом 15 днів після укладання Договору шляхом перерахування коштів, за умови надання банківської гарантії згідно наступних вимог: 1. банківською гарантією забезпечується повернення Постачальником на користь Покупця авансового платежу, у випадку не виконання Постачальником умов контракту; 2. банківська гарантія надається Постачальником на користь Покупця до моменту здійснення авансового платежу; 3. розмір банківської гарантії має покривати всю суму попередньої оплати (авансового платежу), що передбачена Контрактом; 4. банківська гарантія буде надана банком, за винятком банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішення Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України; 5. банківська гарантія може бути видана банком-нерезидентом, що має інвестиційний рейтинг, підтверджений такими провідними світовими рейтинговими агентствами (компаніями), як Standard&Poor's, Moody's Investors Service та Fitch IBCА (https://bank.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=123595); 6. банківська гарантія має містити безвідкличне зобов’язання банку перед Покупцем сплатити протягом 5 робочих днів після отримання вимоги Покупця, направленої шляхом SWIFT повідомлення на адресу банку, яке стверджуватиме, що принципал (Постачальник) порушив свої зобов’язання щодо повернення авансового платежу без заперечень та спорів зі сторони банку, не висуваючи вимог щодо надання доказів, підстав або причин такої вимоги, або суми, зазначеної в ній; 7. строк дії банківської гарантії має бути визначений, як «до повного виконання зобов’язань Постачальника у відношенні поставки Продукції плюс 45 календарних днів». Банківська гарантія буде повернена Постачальнику після повного виконання умов Договору поставки в частині поставки товарів. Форма, зміст та умови надання банківської гарантії узгоджується при укладанні договору; 8. Постачальник бере на себе всі витрати, пов’язані з наданням відповідної банківської гарантії.» - інші 50% що залишилися сплачуються шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву. Форма акредитиву має відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів – UCP 600. Акредитив відкривається протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати укладення Контракту на суму 50% вартості Продукції. Строк дії акредитиву – 12 місяців від дати відкриття акредитиву. Покупець відкриває на користь Постачальника документарний безвідкличний покритий непідтверджений акредитив з депонуванням коштів в ПАТ “Державний експортно-імпортний банк України” в розмірі 50% вартості партії продукції, що поставляється згідно умов Контракту. Оплата грошових коштів з акредитиву має сплачуватися по факту відвантаження продукції (або партії продукції), на підставі наступних документів: - рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (або вартість партії Продукції) (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії; - пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії. Скановані копії зазначених документів Постачальник зобов’язаний направити Покупцю електронною поштою одночасно із поданням таких документів у виконуючий (авізуючий) банк. Усі банківські комісії та витрати у країні Покупця, відносяться на рахунок Покупця, всі банківські комісії та витрати у країні-Постачальника, відносяться на рахунок Постачальника. Банківські витрати за внесення змін до акредитиву здійснюються за рахунок тієї сторони, чиї дії зумовили необхідність таких змін. При цьому, якщо внесення змін до акредитиву буде здійснюватися з ініціативи або з вини Постачальника, Постачальник зобов’язаний їх відшкодувати протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання відповідної письмової вимоги від Покупця.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2018 09:54
Опис причини скасування:
скасована участь
Дата скасування:
02.10.2018 14:32